Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2019, 07:23
Verwijderd
Hoi ik ben John etwall (dat is overigens niet mijn echte naam maar ik wist even niks beters te verzinnen), Ik ben dus verliefd op mijn nichtje we doen ook best wel veel samen winkelen film kijken enz. Maar wat ik dus weet uit andere topics dat andere mensen gelijk gaan zeggen ja verekering met je nichtje is raar en incest en al dat soort flauwekul. Maar zo werkt het bij mij niet het is namelijk mijn STIEF nichtje, Mijn vraag is nu: is het dan nog steeds raar? En PS: ik houd van eerlijk antwoord maar ik heb niks aan antwoorden zoals: "dat meen je niet je bent gek" groetjes! 😀
Advertentie
Oud 02-08-2019, 08:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Genetisch is het zoals je zegt geen probleem. Maar het kan wel gecompliceerde situaties in de familie opleveren, afhankelijk hoe close jouw familie is.

Stel jullie krijgen een relatie en dat gaat om wat voor reden dan ook mis, dan blijf je elkaar wel zien op familiegelegenheden en dat kan lastig zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-08-2019, 10:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Doe geen moeite, dit is ook Viespeukje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-08-2019, 11:02
Verwijderd
Volgens mij vraag ik dit niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.