Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 06:37
loesje001
loesje001 is offline
Hallo allemaal,

Ik wil graag raad van andere voor het volgende.

Elke dag ga ik met de trein naar mijn werk. Sinds enkele weken kom ik elke ochtend en smiddags als ik naar huis ga een jongen tegen en ben hem heel er leuk gaan vinden.
Het probleem is dat ik hem niet ken en hij mij ook niet. Ik wil graag met hem in contact komen maar durf niet op hem af te stappen. Ik kijk wel vaak naar hem en we hebben wel eens oogcontact. Maar oogcontact wil natuurlijk niet zeggen dat hij mij ook ziet staan.

Wie kan mij advies geven wat ik het beste kan doen? Hoe kan ik er achter komen dat hij mij ook wel ziet staan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes loesje001
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2009, 07:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
als je oogcontact hebt ziet hij je in de letterlijke zin van het woord wel staan

Lach eens naar hem, lacht hij terug dan kun je er vanuitgaan dat hij je iig niet stom vindt. Eventueel kun je dan met een smoesje 'heb jij die spits/metro al uit?' contact maken. En dan maar eens zien hoe het gaat.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 07:40
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
als je oogcontact hebt ziet hij je in de letterlijke zin van het woord wel staan

Lach eens naar hem, lacht hij terug dan kun je er vanuitgaan dat hij je iig niet stom vindt. Eventueel kun je dan met een smoesje 'heb jij die spits/metro al uit?' contact maken. En dan maar eens zien hoe het gaat.

Bedankt voor je reactie!
Haha ja daar heb je gelijk in, hij ziet mij wel staan
Maar ja, iedereen heeft wel eens oogcontact met iemand en dat hoeft ook niets te betekenen.

En hij leest de krant nooit, dus dat wordt dan lastig..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 09:47
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Lach dan eens, zorg dat je in de buurt zit en zeg eens iets stoms als: "druk hè?" of iets algemeens. Probeer van daaruit het gesprek verder te voeren.

Ik weet het, klinkt makkelijker dan het is (weet ook niet of ik zelf dapper genoeg zou zijn ) maar wie niet waagt, wie niet wint
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 10:34
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
Lach dan eens, zorg dat je in de buurt zit en zeg eens iets stoms als: "druk hè?" of iets algemeens. Probeer van daaruit het gesprek verder te voeren.

Ik weet het, klinkt makkelijker dan het is (weet ook niet of ik zelf dapper genoeg zou zijn ) maar wie niet waagt, wie niet wint
Dat probeer ik ook steeds maar er steeds geen aanleiding om dat te doen..
Ik probeer elke keer wat te verzinnen maar helaas.. Ook ben ik niet zo'n held in zulk soort dingen haha
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 10:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
'wat heb jij een gaaf shirt aan'
'mag ik er even bij komen zitten'
'jemig, alweer vertraging'
'hoi'

ach genoeg om te zeggen, al voelt het een beetje knullig waarschijnlijk
Maar van niks doen komt ook niks natuurlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 10:55
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
'wat heb jij een gaaf shirt aan'
'mag ik er even bij komen zitten'
'jemig, alweer vertraging'
'hoi'

ach genoeg om te zeggen, al voelt het een beetje knullig waarschijnlijk
Maar van niks doen komt ook niks natuurlijk
haha ja inderdaad genoeg, maar ik ben nogal verlegen in zulk soort dingen..
Straks vind hij het niks en dan zie ik m nog wel elke dag en dan voel ik me ook weer onprettig..
Dat niks doen vind ik ook niets en werkt niet. Het gaat namelijk al enkele weken zo en er gebeurt niets..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 11:12
Verwijderd
Ja, dat is altijd zo lastig, want er is nooit iets 'goeds' te verzinnen om te zeggen. Tenminste, bij mij klonk het dan altijd zo stom in m'n hoofd.

Het is natuurlijk lastig, want je kent hem dus ook helemaal niet. Dan weet je niet waar je moet beginnen. Maar al die openingszinnen zouden kunnen werken, als hij jou ook leuk vindt; misschien zit hij zelf wel met hetzelfde probleem.

Er is zo'n gezegde: Niet geschoten is altijd mis. Je zou het eigenlijk gewoon moeten proberen (ja, makkelijk gezegd), want anders blijf je je misschien wel een hele tijd afvragen wat er was gebeurd als je wél wat had gezegd.

Ik heb trouwens een keer in de trein gezeten, toen zat ik tegenover een jongen. Ik had een relatie dus ik dacht er verder niets van, maar anyway: Toen zat ik de krant te lezen en zei ik in mezelf: "Mijn god, het moet ook niet gekker worden." Maar blijkbaar zei ik het iets te hard, want die jongen vroeg opeens "Wat is er gebeurd?" en toen kwam daar toch wel een heel leuk gesprek uit, was heel gezellig tussen Apeldoorn en Rotterdam, haha.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 11:21
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
Ja, dat is altijd zo lastig, want er is nooit iets 'goeds' te verzinnen om te zeggen. Tenminste, bij mij klonk het dan altijd zo stom in m'n hoofd.

Het is natuurlijk lastig, want je kent hem dus ook helemaal niet. Dan weet je niet waar je moet beginnen. Maar al die openingszinnen zouden kunnen werken, als hij jou ook leuk vindt; misschien zit hij zelf wel met hetzelfde probleem.

Er is zo'n gezegde: Niet geschoten is altijd mis. Je zou het eigenlijk gewoon moeten proberen (ja, makkelijk gezegd), want anders blijf je je misschien wel een hele tijd afvragen wat er was gebeurd als je wél wat had gezegd.

Ik heb trouwens een keer in de trein gezeten, toen zat ik tegenover een jongen. Ik had een relatie dus ik dacht er verder niets van, maar anyway: Toen zat ik de krant te lezen en zei ik in mezelf: "Mijn god, het moet ook niet gekker worden." Maar blijkbaar zei ik het iets te hard, want die jongen vroeg opeens "Wat is er gebeurd?" en toen kwam daar toch wel een heel leuk gesprek uit, was heel gezellig tussen Apeldoorn en Rotterdam, haha.
haha, ja dat is het meestal ook. Het moet spontaan gebeuren en niet gepland. Als je dingen gaat plannen van dit en dat moet ik doen dan gaat het meestal helemaal verkeerd!
Maar ik zit nooit naast m in de trein, valt ook een beetje op als je smorgens in een hele lege trein precies naast hem gaat zitten..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:02
Verwijderd
OF het is juist een geweldig idee. "Het is zo saai in een lege trein."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:08
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
OF het is juist een geweldig idee. "Het is zo saai in een lege trein."
haha als je het op een andere manier bekijkt wel ja
Ik ben nu eenmaal een schijtert in zulk soort dingen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Dat zijn de meeste mensen hij waarschijnlijk ook en als je een beetje spontaan overkomt dan stuurt hij je echt niet weg fzo behalve natuurlijk als het een grote klootzak is Maar als hij dat is hoef je je er ook niet meer druk over te maken want ik betwijfel of je een grote klootzak leuk kan vinden
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:31
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
Dat zijn de meeste mensen hij waarschijnlijk ook en als je een beetje spontaan overkomt dan stuurt hij je echt niet weg fzo behalve natuurlijk als het een grote klootzak is Maar als hij dat is hoef je je er ook niet meer druk over te maken want ik betwijfel of je een grote klootzak leuk kan vinden
Nee dat zal ook wel niet, maar dan moet je wel eerst een aanleiding vinden om met iemand te gaan praten zonder dat je die kent.. en dat is juist het probleem bij mij.
Als ik hem eenmaal een keer heb gesproken komt de rest vanzelf wel.
De eerste stap is altijd het lastigste.. tenminste bij mij.
Ik moet eerst weten hoe en wat ik het beste kan doen om met hem in contact te komen / wat ik moet zeggen..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:42
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Complimentjes doen het altijd goed
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 12:49
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
Complimentjes doen het altijd goed
Als je iemand niet kent?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 13:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
kan dat dan niet?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 13:37
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
idd schoenen haar shirt tas mobiel kun je allemaal complimentjes over geven en daar een gesprek uit opbouwen
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 16:21
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
doen doen doen! (geen ja maar)
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2009, 18:56
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
idd schoenen haar shirt tas mobiel kun je allemaal complimentjes over geven en daar een gesprek uit opbouwen
Als je dat bij iemand doet die je kent dan kan t wel maar je gaat niet tegen een vreemde zeggen, wat een leuke tas ofzo..

Of ligt dat aan mij...

Geloof me ik neem julie adviezen echt wel serieus maar weet nog steeds niet wat ik het beste kan doen..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 19:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
oh ik doe dat heus wel eens hoor, al zijn dat geen versierpogingen maar gewoon interesse
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 19:32
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
oh ik doe dat heus wel eens hoor, al zijn dat geen versierpogingen maar gewoon interesse
Dat is inderdaad ook het vervelende, ik zit maar (hooguit) 3 minuten in de trein..
Als hij op station komt is het net 2 minuten voor dat de trein komt en hij raced zo over dat station heen Dus tijd en mogelijkheden heb ik niet zo veel.

Ik denk altijd zo; als hij mij ook wel ziet zitten, dan ga je toch niet naar de andere kant van het station...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 19:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
of hij vind het ook spannend, net als jij

'als ze me leuk vond had ze me vast wel eens aangesproken'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:06
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
of hij vind het ook spannend, net als jij

'als ze me leuk vond had ze me vast wel eens aangesproken'
... ik hoop dat ik m morgen zie (hij is er niet elke dag) en misschien gebeurt er wel wat..
Je hoort het morgen wel van me!

Bedankt voor je reacties
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
we wachten in spanning
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 05:30
loesje001
loesje001 is offline
Nou, ik heb m gezien vanmorgen
Hij stond dicht bij, alleen durfde ik niets te zeggen..
Ik heb wel een paar keer oogcontact gehad maar helaas is het daar bij gebleven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2009, 13:16
Verwijderd
Aw, het is ook zo eng, haha. Vooral omdat je hem wel gewoon blijft tegenkomen als het niet goed uitpakt, en dat is ook wel naar.

Maar meid, probeer het gewoon! Anders blijf je je maar afvragen wat er was gebeurd als je het wel had gedaan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 13:55
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
Aw, het is ook zo eng, haha. Vooral omdat je hem wel gewoon blijft tegenkomen als het niet goed uitpakt, en dat is ook wel naar.

Maar meid, probeer het gewoon! Anders blijf je je maar afvragen wat er was gebeurd als je het wel had gedaan.
haha, ja heel eng

Weet je wat het is, bij andere mensen die ik niet ken maak je idd zo een praatje mee. Maar ja als je iemand leuk vind spelen er weer andere gevoelens mee

Ik weet dat ik het moet proberen!. Ik heb straks het hele weekend om er over na te denken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 15:42
Verwijderd
maak dan n praatje, alsof je hem niet leuk vind.. en de volgende keer dat je hem ziet heb ej meteen een aanknopingspunt. succes
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 15:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
wat kun je verliezen als je aanspreekt? ik zeg niet dat het makkelijk is maar als je dat in gedachten houd
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 16:10
Verwijderd
Ja, inderdaad. Je hoeft natuurlijk niet meteen te laten weten dat je hem leuk vindt. Wie weet is-ie ook helemaal niet leuk als je eenmaal met hem aan het praten bent.

Voor hem ben je dan gewoon iemand die zich verveelt en een praatje met hem aanknoopt. Wie weet wordt het wel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 11:37
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
wat heb je te verliezen? of je komt er achter dat hij ongeinteresseerd is - nou dan weet je genoeg. of hij is wel geinteresseerd in je, en dan heb je een leuke gesprekspartner voor in de trein. misschien begint hij de volgende dag wel een praatje!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 12:21
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
wat heb je te verliezen? of je komt er achter dat hij ongeinteresseerd is - nou dan weet je genoeg. of hij is wel geinteresseerd in je, en dan heb je een leuke gesprekspartner voor in de trein. misschien begint hij de volgende dag wel een praatje!
Ja dat klopt, maar als hij niet geinteresseerd is zie ik hem nog wel elke dag en dat is onprettig..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 12:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja dat klopt, maar als hij niet geinteresseerd is zie ik hem nog wel elke dag en dat is onprettig..
hoezo is dat onprettig? wat wil hij doen niet meer met je praten? dat deed hij toch al niet
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 15:04
Verwijderd
Ja, Jasper, zo kun je het technisch gezien wel stellen, maar zo makkelijk is dat natuurlijk niet wanneer je er gevoelens bij hebt.

Ik snap best wat ze bedoelt, maar ik vraag me af wat dan de betere oplossing zou zijn: Je mond houden en er nooit achterkomen of hij je leuk vindt, of het proberen met het risico dat je in het vervolg lekker ongemakkelijk in de trein zit iedere dag?

Overigens had ik één vraagje. Is die trein echt zo klein dan? Ik bedoel.. Je zou het gewoon kunnen proberen en als het slecht uitpakt ga je in een ander deel zitten, of in ieder geval zo ver mogelijk van hem af.. Toch?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:46
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
Ja, Jasper, zo kun je het technisch gezien wel stellen, maar zo makkelijk is dat natuurlijk niet wanneer je er gevoelens bij hebt.

Ik snap best wat ze bedoelt, maar ik vraag me af wat dan de betere oplossing zou zijn: Je mond houden en er nooit achterkomen of hij je leuk vindt, of het proberen met het risico dat je in het vervolg lekker ongemakkelijk in de trein zit iedere dag?

Overigens had ik één vraagje. Is die trein echt zo klein dan? Ik bedoel.. Je zou het gewoon kunnen proberen en als het slecht uitpakt ga je in een ander deel zitten, of in ieder geval zo ver mogelijk van hem af.. Toch?
Haha nee de trein is niet klein
Maar ja je komt m toch nog 2 keer per dag tegen en ik voel me daar dan erg onprettig mee.

Maar ik denk haast wel dat het goed gaat uitpakken na vandaag,
hij zat namelijk ook vaak naar mij te kijken Dus mischien stapt hij wel op mij af..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 19:45
Enzymex
Enzymex is offline
Wel toevallig zeg dat je hem elke ochtend en middag tegenkomt, dat moet hem toch ook zijn opgevallen. Als je dan ook nog zo nu en dan tegenover hem gaat zitten zal hij heus wel een keer een praatje maken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-07-2009, 08:36
loesje001
loesje001 is offline
Ik zit er zelf over te denken om hem een papiertje met mijn nummer te geven...
Maar ik weet alleen niet wat ik er erbij moet zeggen..? en zou dit wel een goede zet zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 13:19
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
'ik ben te verlegen om in het echt tegen je te praten, ook al zie ik je elke dag sinds een aantal weken al. ik zit hierover zelfs al een week op een internetforum over te zeiken, wil je me es bellen?"
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 16:09
loesje001
loesje001 is offline
Citaat:
'ik ben te verlegen om in het echt tegen je te praten, ook al zie ik je elke dag sinds een aantal weken al. ik zit hierover zelfs al een week op een internetforum over te zeiken, wil je me es bellen?"
Als je dat gezeik niet wilt aanhoren ga dan lekker ergens heen ipv dit topic te lezen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 20:09
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Mooi verhaal om te volgen. Je moet gewoon niet meteen denken in dingen als "vindt hij me leuk of vindt hij me niet leuk?". Waarschijnlijk zal hij je gewoon zien als een (leuke) meid die elke dag ook hetzelfde traject reist. Begin gewoon eens te praten. Gewoon jezelf zijn, wat zijn zijn interesses, wat zijn die van jou? Weet je uberhaupt wel waar hij elke dag heen gaat?

"Ik zie jou elke dag in deze trein, waar ga je eigenlijk elke dag naartoe?"

Lijkt me geen rare vraag.

Succes.

Mark
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 12:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Dat is op zich ook een prima vraag om het gesprek mee te openen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 15:14
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Je moet gewoon op m af stappen en zeggen(dit vind ik altijd de beste openingszin) ''vind je het erg als je ik kom versieren?'' of iets in die richting Beetje op zo'n manier zeggen dat het wel grappig klinkt en dan kom je sowieso niet slecht over ljikt mij en dan heb je meteen duidelijkheid: als hij een vriendin heeft, weet je dat meteen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 15:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
en dan is het dus een akward moment, zou er geen versier poging van maken. Wie weet is het helemaal geen eens een aardige jongen. gewoon praatje maken en dan merk je wel of het iets is om te versieren.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 23:11
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
en dan is het dus een akward moment, zou er geen versier poging van maken. Wie weet is het helemaal geen eens een aardige jongen. gewoon praatje maken en dan merk je wel of het iets is om te versieren.

I second that.....

Je kunt hem het beste gewoon aanspreken...
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 20:09
Whoops
Whoops is offline
ik denk dat elke opmerking, hoe knullig ook, de opening bied voor een gesprek. zijn/ haar reactie toont meteen de hoeveelheid interesse die de betreffende persoon in je heeft. reageert iemand heel kortaf heeft hij/ zij op dat moment geen zin in contact. reageert iemand opgewekt en blij om met je te praten is het duidelijk dat diegene je beter wil leren kennen dan alleen van gezicht! *ping*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:41
Noelia
Noelia is offline
het makkelijkste lijkt me gewoon naast hem te zitten ( al is de hele trein leeg) en "hoi" te zeggen. En kijken hoe hij reageerd.

Ik kwam een tijdje altijd de zelfde jongen tegen, op het campus, de universiteit en in de stad. En op een gegeven moment begonnen we hoi te zeggen. En een keertje sprak hij me aan, en vroeg me hoe ik heette wat ik precies studeerd etc. en dat het grappig was dat we elkaar zovaak tegen kwamen. Sindsdien groeten we elkaar altijd en hebben af en toe meer gepraat. Ik geloof zelfs dat ie mij op facebook heeft gezocht. Ik weet niet of die jongen wat meer in me zag, kon best zo zijn, maar ik ben al bezet en daarom was ik gewoon aardig tegen hem en zei iets over mijn vriend zodat ie door had dat ie niet hoefde te proberen mij te versieren( hij vroeg waar ik vandaan kwam en ik zei dat ik bij mijn vriend was geweest). En ik vond het helemaal niet raar ofzo dat ie met me sprak, ik zag hem in zoveel plekken dat we allebei wisten dat we elkaar van gezicht kenden al hadden we nooit et elkaar gesproken en wisten we van elkaar alleen dat we op dezelfde universiteit studeerde.

het is heel makkelijk om te glimlachen en "hoi" te zeggen en als je naast hem gaat zitten als de hele trein leeg is laat je hem zien dat je interresse in hem hebt, je moet gewoon kijken hoe hij reageerd. Ik vond het best grappig dat we elkaar normaal konden aanspreken en het bleek een hele aardige jongen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 16:56
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Is het nou wat geworden? Of moeten we nou aannemen dat je keihard afgewezen bent?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 16:01
Verwijderd
Oog contact zegt alles ik denk dat die verliefd op je is, als die geen "homo" is.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 16:14
Verwijderd
^ Wtf? Dus dat betekent dat ik verliefd ben (geweest) op iedereen met wie ik wel eens oogcontact heb (gehad)?

Ze kent die jongen niet eens en hij kent haar ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel?
eetjelove
5 11-05-2011 09:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie kan mij helpen met Duits
svenis
1 24-04-2005 15:13
Lichaam & Gezondheid last van allergie?!?! wie kan mij helpen?
mariaatje
25 07-03-2005 21:35
Liefde & Relatie Wie kan mij helpen??
Vissie
5 27-02-2004 20:30
Algemene schoolzaken Wie kan mij helpen?
Pucca
3 24-09-2003 17:41
Software & Hardware wie kan mij helpen.... met illusion
solidheart
14 29-06-2002 00:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.