Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 20:42
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Hee ik zou graag wat advies willen in het vleien/flirten/verleiden van meisjes. Wat advies kan nooit kwaad. Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2011, 20:55
Freud, S.
Freud, S. is offline
Humor ...

Complimentjes ...

Aandacht ...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:09
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
been there...

done that....

dit maakte me te lief.... -.-
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:15
Freud, S.
Freud, S. is offline
:-)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:17
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
:-)
ja.... alleen daardoor ben ik dus echt vaak afgewezen, omdat ik "te lief" ben
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:30
Verwijderd
Dan moet je wat meer hard to get spelen. Plagen. Beetje gemene opmerkingen maken. Prikkelen. Fysiek stoeien (maar niet zomaar haar omver duwen ). Aandacht hebben voor méérdere meisjes, niet alleen voor een, zodat je haar een beetje jaloers maakt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:35
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Dan moet je wat meer hard to get spelen. Plagen. Beetje gemene opmerkingen maken. Prikkelen. Fysiek stoeien (maar niet zomaar haar omver duwen ). Aandacht hebben voor méérdere meisjes, niet alleen voor een, zodat je haar een beetje jaloers maakt.
been there...

done that...

hahaha ik weet het ook niet
maar telkens als ik een beetje probeer fysiek te prikkelen (bij mijn mensen op school dan) dan schrikken ze of wijzen ze me af ofzo
beetje buik prikken enzo
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:41
Freud, S.
Freud, S. is offline
Misschien probeer je gewoon te hard!

Liefde laat zich niet dwingen ... dus blijf gewoon rustig ...

In plaats van zelf 'fysiek te prikkelen', probeer het eens omgekeerd. Plaag de meisjes wat, maar ook weer niet teveel :-)
Het moet een subtiel spel van geven en nemen worden ;-)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:44
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Misschien probeer je gewoon te hard!

Liefde laat zich niet dwingen ... dus blijf gewoon rustig ...

In plaats van zelf 'fysiek te prikkelen', probeer het eens omgekeerd. Plaag de meisjes wat, maar ook weer niet teveel :-)
Het moet een subtiel spel van geven en nemen worden ;-)
ja het probleem is dus... wat ik ook doe, er word nooit gegeven.
Ik heb heel lang hard to get gespeeld werkte niet en nu ben ik juist heel spontaan en geef ik gwn complimentjes aan diegene en af en toe eens een plagerig grapje
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:33
Verwijderd
Je moet er even rekening mee houden dat met meisjes flirten/ze verleiden/vleien geen garantie is voor verliefdheid op jou van haar kant uit. Soms kun je nog zo vleierig of flirty of whatever doen, maar dan nog worden ze niet verliefd. Jammer maar helaasch.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:36
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Je moet er even rekening mee houden dat met meisjes flirten/ze verleiden/vleien geen garantie is voor verliefdheid op jou van haar kant uit. Soms kun je nog zo vleierig of flirty of whatever doen, maar dan nog worden ze niet verliefd. Jammer maar helaasch.
tja... maar ik ken maar 1 meisje dat mij ooit leuk heeft gevonden en daar ben ik te laat mee, omdat ik haar nu al te lang ken en voor de rest, heeft volgens mij nog nooit een meisje mij leuk gevonden
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:45
Verwijderd
In je topic op L&R zag ik dat je vijftien was. Het is echt geen ramp als je op je vijftiende nog geen vriendinnetje hebt gehad. Zo voelt het misschien wel (tenminste, dat was bij mij zo. Het voelde echt heel stom, want 'de hele wereld' had een vriendje of vriendinnetje en ik nog niet), maar zo erg is het echt niet. Datzelfde geld voor een meisje dat je leuk vind. Waarom wil je dat zo graag? Wil je graag een vriendinnetje of ben je op zoek naar de bevestiging van iemand dat ze je leuk vind?

Been there, done that, en ik kreeg ook pas toen ik bijna zestien was mijn eerste vriendje. En achteraf gezien was dat helemaal niet zo life-changing als iedereen riep. Zo voelde het op dat moment ook niet, het was vooral heel erg spannend. Want oehoe, eerste vriendje! Maar, als je het mij vraagt, kun je beter wachten op iemand die je écht leuk vindt, en vice versa, en met haar aan een realtie werken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:48
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
In je topic op L&R zag ik dat je vijftien was. Het is echt geen ramp als je op je vijftiende nog geen vriendinnetje hebt gehad. Zo voelt het misschien wel (tenminste, dat was bij mij zo. Het voelde echt heel stom, want 'de hele wereld' had een vriendje of vriendinnetje en ik nog niet), maar zo erg is het echt niet. Datzelfde geld voor een meisje dat je leuk vind. Waarom wil je dat zo graag? Wil je graag een vriendinnetje of ben je op zoek naar de bevestiging van iemand dat ze je leuk vind?

Been there, done that, en ik kreeg ook pas toen ik bijna zestien was mijn eerste vriendje. En achteraf gezien was dat helemaal niet zo life-changing als iedereen riep. Zo voelde het op dat moment ook niet, het was vooral heel erg spannend. Want oehoe, eerste vriendje! Maar, als je het mij vraagt, kun je beter wachten op iemand die je écht leuk vindt, en vice versa, en met haar aan een realtie werken.
ja heb ik ook hoor, maar ik heb dus laatst ook wat meisjes echt leuk gevonden en ik was laatst ook voor het eerst echt verliefd geraakt voor de eerste keer en nou juist DIE meisjes zeggen in ieder geval dat ze mij niet leuk vinden. ):
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 06:32
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Ik doe vaak vet kinderachtig als ik haar tegen kom in de gang: links langs haar lopen en snel 2 ā 3 prikjes in haar rechter zij. Dan door lopen en als je bijna zeker weet dat ze kijkt, om kijken en beetje gemeen/lief glimlachje op zetten.

En soms vraag ik wat drinken aan haar als ik niets bij heb en dorst heb, dan zegt ze 'nee dan je maar niet moeten pesten in de gang' en dan ik 'dan niet, misschien haat ik je nu wel' en dan weg lopen met sirieuse blik. Dan komt ze van zelf drinken brengen en praatje maken
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 08:07
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Ik doe vaak vet kinderachtig als ik haar tegen kom in de gang: links langs haar lopen en snel 2 ā 3 prikjes in haar rechter zij. Dan door lopen en als je bijna zeker weet dat ze kijkt, om kijken en beetje gemeen/lief glimlachje op zetten.

En soms vraag ik wat drinken aan haar als ik niets bij heb en dorst heb, dan zegt ze 'nee dan je maar niet moeten pesten in de gang' en dan ik 'dan niet, misschien haat ik je nu wel' en dan weg lopen met sirieuse blik. Dan komt ze van zelf drinken brengen en praatje maken
ik heb precies hetzelfde al gedaan, ook prikken in de zij enzo, drinken vragen blablabla, toen zei ze ook nee en toen zei ik "nou dan vind ik je niet meer lief" en toen zei ze "ok" dusja.... toen wist ik ook niet goed meer wat ik moest zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 11:37
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Status vergaren.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 12:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit hoort niet op seks, maar op L&R.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 13:56
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
dit hoort niet op seks, maar op L&R.
haha sorry, maarja.... hij staat er nu al
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
ja heb ik ook hoor, maar ik heb dus laatst ook wat meisjes echt leuk gevonden en ik was laatst ook voor het eerst echt verliefd geraakt voor de eerste keer en nou juist DIE meisjes zeggen in ieder geval dat ze mij niet leuk vinden. ):
Dat is inderdaad wel echt heel stom.
Maar dan nog is het geen garantie voor verliefdheid als je flirterig doet. Het enige wat je kunt doen, is volhouden en verliefd blijven worden en hopen dat er op een dag een meisje voorbij komt dat zie hoe leuk je bent en dat verliefd op je word
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:30
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Zal ik je wat advies geven?
Ok

Klik!
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:37
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Zal ik je wat advies geven?
Ok

Klik!
HAHAHAHAHHAAHAHA dat is echt precies! wat ik doe xD
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 22:12
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Hahaha. Je hebt natuurlijk de standaardtips van het linkje eerder gegeven,

en de hoofdtip is en blijft: LACHEN! En dus ook een charmante lach hebben! Probeer haar niet onder te tuffen, gele tanden te hebben of uit je mond te meuren. Dat vinden vrouwen vaak al zeer prettig. Kom ook geīnteresseerd over en zie er verzorgd uit.

En het is niet erg als het gesprek een beetje stil valt, maak er zelf geen big deal van; dan voelt ze de spanning. Maak een luchtig grapje en pak het gesprek verder op!

xx
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 22:57
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Hahaha. Je hebt natuurlijk de standaardtips van het linkje eerder gegeven,

en de hoofdtip is en blijft: LACHEN! En dus ook een charmante lach hebben! Probeer haar niet onder te tuffen, gele tanden te hebben of uit je mond te meuren. Dat vinden vrouwen vaak al zeer prettig. Kom ook geīnteresseerd over en zie er verzorgd uit.

En het is niet erg als het gesprek een beetje stil valt, maak er zelf geen big deal van; dan voelt ze de spanning. Maak een luchtig grapje en pak het gesprek verder op!

xx
ja... mijn lach is wel naar de klote ):
maar van ongemakkelijke stiltes heb ik geen last van (:
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Dat is inderdaad wel echt heel stom.
Maar dan nog is het geen garantie voor verliefdheid als je flirterig doet. Het enige wat je kunt doen, is volhouden en verliefd blijven worden en hopen dat er op een dag een meisje voorbij komt dat zie hoe leuk je bent en dat verliefd op je word
Dit, maar je moet ook niet té graag willen, want dat werkt (op mij in ieder geval) echt afstotend. Iemand die overdreven veel flirt, die neem ik niet eens serieus, of iemand die te aanhankelijk is; don't get me wrong, ik vind aanhankelijk zijn niet erg, vooral niet als ik verliefd ben, maar als je iemand nog helemaal niet kent/nog niet verliefd bent, kan dat heel vervelend zijn.

Wees gewoon jezelf, maar niet té. En er zijn nooit garanties. Jij kunt helemaal 'perfect' zijn en dan nog hoeft iemand niet op jou te vallen. Dat hangt namelijk niet alleen af van wat je doet, maar van veel meer dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:11
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Flirten moet ook een beetje gecombineerd worden met eigen stijl. De standaardregeltjes kennen wij vrouwen nu ook wel (al blijven we er stiekem een zwak voor hebben..)!

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2011, 15:28
Verwijderd
^Nee, daar heb JIJ misschien een zwak voor. Ik niet. Een jongen zal met iets beters moeten komen dan de standaard dingen en opmerkingen als 'dan hou ik niet meer van je' (eh, do I look like that's my problem?) om mij te versieren.

Ik ben het echter met je eens dat een eigen stijl belangrijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:45
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Is 'dan hou ik niet meer van je' een standaardflirtzin? Never heard before. Ik bedoel de dingen als 'blijven lachen', 'oogcontact' enz. Dat zit in je oeraard; dat je daar een zwak voor hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:51
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Dan moet je het hebben van je charmes en een verzorgde mond. Daar kan iedereen voor zorgen. Of rook je?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Is 'dan hou ik niet meer van je' een standaardflirtzin? Never heard before. Ik bedoel de dingen als 'blijven lachen', 'oogcontact' enz. Dat zit in je oeraard; dat je daar een zwak voor hebt.
Ik heb die manier van flirten anders al vaak genoeg meegemaakt.
Dan zal er wel iets mis zijn met mijn oeraard, want ik kick niet op jongens die blijven lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:32
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Dan moet je het hebben van je charmes en een verzorgde mond. Daar kan iedereen voor zorgen. Of rook je?
ik rook niet, nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.
Maarja... het zit eigenlijk een soort van in mijn familie... het maakt niet uit hoe goed ik mijn mond verzorg, maar mijn hele vaderskant die hebben zeg maar hele sterke tanden, maar ze zijn wel heel geel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:58
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Je kan je tanden toch laten bleken?
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:07
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Je kan je tanden toch laten bleken?
ja maar dat is toch vet slecht voor je tanden?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:10
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Er zijn inderdaad trucjes voor.

Ook niet van die tandpasta's voor wittere tanden?

x
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:10
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
ja maar dat is toch vet slecht voor je tanden?
iedereen zegt wat anders.. als je het gewoon niet te vaak doet en niet 1000 tinten witter overleef je het wel. En als je super sterke tanden hebt moet dat toch goed komen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:46
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
iedereen zegt wat anders.. als je het gewoon niet te vaak doet en niet 1000 tinten witter overleef je het wel. En als je super sterke tanden hebt moet dat toch goed komen
ja miss kan ik dat wel een keertje proberen... maar dat is best beschamend en ik bedoel dan kom ik opeens op school met vet witte tanden dat valt wss wel op
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:51
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
ja miss kan ik dat wel een keertje proberen... maar dat is best beschamend en ik bedoel dan kom ik opeens op school met vet witte tanden dat valt wss wel op
Het is niet dat ze opeens blinkend wit zijn. Het beste doe je het bij WIT, maar het is duur hoor! Ze maken het vaak een aantal tinten lichter, waardoor het er mooier uitziet. Ik denk dat je het wel tof zal vinden!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2011, 18:01
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Het is niet dat ze opeens blinkend wit zijn. Het beste doe je het bij WIT, maar het is duur hoor! Ze maken het vaak een aantal tinten lichter, waardoor het er mooier uitziet. Ik denk dat je het wel tof zal vinden!
hmm tja... ik denk niet dat ik het kan betalen en ik denk al helemaal dat mijn moeder niet gaat meedoen in zoiets oppervlakkig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 18:04
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Volgens mij ben je gewoon te fanatiek bezig met flirten.
Het komt allemaal vanzelf of het komt niet. Dat maakt niet uit, want je hebt nog een heel leven voor je waarin je vanzelf iemand tegen komt die jou net zo leuk vindt als jij haar
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 18:06
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Volgens mij ben je gewoon te fanatiek bezig met flirten.
Het komt allemaal vanzelf of het komt niet. Dat maakt niet uit, want je hebt nog een heel leven voor je waarin je vanzelf iemand tegen komt die jou net zo leuk vindt als jij haar
tja... ik weet het niet. want het is ook weer niet zo dat ik het perse NU moet hebben, omdat ik laatst ook nog iemand had afgewezen. maarja ik zie wel hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 19:00
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik doe vaak vet kinderachtig als ik haar tegen kom in de gang: links langs haar lopen en snel 2 ā 3 prikjes in haar rechter zij. Dan door lopen en als je bijna zeker weet dat ze kijkt, om kijken en beetje gemeen/lief glimlachje op zetten.

En soms vraag ik wat drinken aan haar als ik niets bij heb en dorst heb, dan zegt ze 'nee dan je maar niet moeten pesten in de gang' en dan ik 'dan niet, misschien haat ik je nu wel' en dan weg lopen met sirieuse blik. Dan komt ze van zelf drinken brengen en praatje maken
dat zou bij mij ook wel werken (als ik het meisje ben dan hč)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 23:45
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
wees jezelf
wees spontaan ,
gedraag je als een egte heer ; deuren openhouden , haar stoel aanschuiven.
zorg ervoor dat haar ouders je egt mogen .
maar blijf egt vooral jezelf .
een tip voor de meeste jongens
met de verjaardagen van je lief doe orgineel!
geen kant en klare cadeaus.
dus bv haal bij een supermarkt een zak hartjes snoepjes
en een reep chocolade met een lieve tekst en doe het in een mandje en doorzichtig folie erom .
dan laat je je vriendin pas zien dat je egt moeite voor der over hebt.
gegroet
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 04:51
Verwijderd
Citaat:
wees jezelf
wees spontaan ,
gedraag je als een egte heer ; deuren openhouden , haar stoel aanschuiven.
zorg ervoor dat haar ouders je egt mogen .
maar blijf egt vooral jezelf .
een tip voor de meeste jongens
met de verjaardagen van je lief doe orgineel!
geen kant en klare cadeaus.
dus bv haal bij een supermarkt een zak hartjes snoepjes
en een reep chocolade met een lieve tekst en doe het in een mandje en doorzichtig folie erom .
dan laat je je vriendin pas zien dat je egt moeite voor der over hebt.
gegroet
En alsjelieft, for the love of god, schrijf 'echt' zoals het geschreven hoort te worden, want dat is echt een afknapper.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 13:00
Emmsaaaa
Emmsaaaa is offline
wees een lul, dan vinden meisjes leuk
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 19:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
wees jezelf
wees spontaan ,
gedraag je als een egte heer ; deuren openhouden , haar stoel aanschuiven.
zorg ervoor dat haar ouders je egt mogen .
maar blijf egt vooral jezelf .
een tip voor de meeste jongens
met de verjaardagen van je lief doe orgineel!
geen kant en klare cadeaus.
dus bv haal bij een supermarkt een zak hartjes snoepjes
en een reep chocolade met een lieve tekst en doe het in een mandje en doorzichtig folie erom .
dan laat je je vriendin pas zien dat je egt moeite voor der over hebt.
gegroet
Als de buit al binnen is hoef je ook niet meer te flirten hč...

Overigens geef ik nooit cadeaus op vaste data.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 19:42
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
wees jezelf
wees spontaan ,
gedraag je als een egte heer ; deuren openhouden , haar stoel aanschuiven.
zorg ervoor dat haar ouders je egt mogen .
maar blijf egt vooral jezelf .
een tip voor de meeste jongens
met de verjaardagen van je lief doe orgineel!
geen kant en klare cadeaus.
dus bv haal bij een supermarkt een zak hartjes snoepjes
en een reep chocolade met een lieve tekst en doe het in een mandje en doorzichtig folie erom .
dan laat je je vriendin pas zien dat je egt moeite voor der over hebt.
gegroet
ja dat doe ik... maar nogmaals dan ben ik TE LIEF!, meisjes vinden mij altijd wel heel lief en aardig en leuk maar ze zien me altijd alleen maar als vriend en niks meer -.- echt altijd! nu net 10 min geleden! )': weer
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 20:30
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
@Schrödinger
Niet meer flirten als de buit al binnen is?! Seriously?! Dat houdt de relatie juist wat spannend en speels, ipv standaard en saai! Flirten is echt nog wel toegestaan in een relatie!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 17:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
De aanhouder wint. Misschien zelfs als je meisjes blijft prikkelen/uitdagen die je in de eerste instantie afwijzen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 21:22
nicolel
Avatar van nicolel
nicolel is offline
heey.
je schreef dat je 10 min. geleden weer afgewezen werd omdat je alleen als vriend werd gezien. maar vind je die meisjes ook echt leuks? en zoals je het schreef lijkt het er erg veel op dat je heel veel meisjes van je school vraagt. maar je weet dat meisjes kletsten hea? dus daar zal wel over gepraat worden dan.
maargoed het kan zijn dat ik je verkeerd begrepen heb.

maar hoe jongens altijd met mij flirten. : eigenlijk wel de dingen die hier staan. zij prikken(maar niet veel te vaak doen ..) gewoon een beetje pesten op een flirterige manier, als het meisje in je klas zit en je moet een opdracht doen vragen of je samen kunt werken?

maar ik denk dat je niet echt te graag moet willen flirten.. ik flirt eigenlijk zelf wel echt elke dag met de jongens maar het is echt niet zo dat ik dat perse moet! het is meer voor de lol.. ik kan ook gewoon serieus met ze praten.
en denk dat het bij elke meid wel anders is hoe je moet flirten,, ik ga bijv, heel veel met jongens om mischien wel meer dan met mijn vriendinnen. maar ja vriendinnen van me die praten zowat niet met jongens en die vinden het maar vervelent als de jongens met ze flirten (dus in de zij prikken enz.)dus er zit wel verschil in van hoe je moet flirten.
veel succes ermee maar het beste zou zijn als het gewoon vanzelf ging
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Flirten
Barca1
8 09-05-2014 12:46
Liefde & Relatie Flirten met Leraar.
Megan Cleo
10 04-07-2010 21:50
Liefde & Relatie Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt?
Severus
24 19-07-2005 19:37
Lifestyle Flirten
Pan Am
100 16-10-2004 01:59
Liefde & Relatie flirten
matrix21
43 07-03-2004 21:21
Liefde & Relatie Is het liefde of was het een flirt voor hem?
lieve
11 24-11-2003 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.