Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2012, 15:37
Retroflex
Retroflex is offline
Ik ben 16 en zou best zoals sommige andere jongens van mijn leeftijd ook eens een vriendin willen. Alleen lukt het niet. Meisjes zien me niet staan en schenken geen aandacht aan me. Waar andere jongens lekker volt met ze praten en flirten mag ik al blij zijn als er een uberhaupt naar me kijkt of naar me wil luisteren.

Waarom weet ik niet. Volgens mij ben ik niet super lelijk. Maar ik ben ook geen populaire macho jongen met een grote mond. Daar zal het misschien aan liggen. Vaak zie ik hele lieve leuke meisjes op school die ik graag beter zou leren kennen. Maar het lukt me nooit contact te maken. Een keer heb ik het geprobeerd maar dat mislukte en toen werd ik door haar hele vriendengroep uitgelachen.

Het is alsof ik met een soort stempel "niet tof" rondloop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2012, 15:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben ook geen populaire macho jongen met een grote mond, maar ik heb niet hetzelfde probleem. Daar ligt het dus niet aan - het ligt aan je gebrek aan zelfvertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 15:51
Verwijderd
Je kiest ook niet ervoor om 'een vriendin' te krijgen, je zult toch echt één specifiek persoon leuk moeten vinden en jusit dáármee een relatie willen. Als je deze persoon dan een beetje kent kun je je ook op haar richten en iets doen dat specifiek op haar gericht is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:10
Sander =D
Sander =D is offline
Idd zelfvertrouwen, Als jij al een uitstraling hebt van, ze wil me toch niet, zal ze ook niets met je willen..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:32
DJ Breda
DJ Breda is offline
probeer aan je zelfvertrouwen te werken.
en een beetje te denken van ik ben de beste, dat mag stiekem echt wel.
als je zo gaat denken straal je dat vanzelf ook uit!
succes!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 11:29
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is belangrijk dat je niet bang bent om met meisjes te praten. Je moet niet met meisjes gaan praten met het idee van, ik moet leuk zijn anders krijg ik nooit een vriendin, je moet gewoon gezellige praatjes met mensen maken. Je hoeft nergens bang voor te zijn. Wees gewoon jezelf en maak met jezelf de afspraak dat je met meisjes zonder ze als iets anders te zien dan gewoon mensen. Als je je wat meer op je gemak voelt met meisjes komt de rest vanzelf.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 09:33
Carbi
Carbi is offline
ook zo'n topic van, ga fietse.. je moet gewoon ff die chick bij der heupen pakke en op der mond pakke..dan heb je of een vriendin..of..een rood gezicht en een hand afdruk...was het t waard..? jup..
je hoeft je in ieder geval geen zorgen meer te maken over dat je geen aandacht krijgt..

vrouwen zijn trouwens ook gewoon mensen, niks om bang voor te zijn
een keer afgewezen worden ga je niet dood van, een keer een blunder maken is ook leuk
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 16:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ook zo'n topic van, ga fietse.. je moet gewoon ff die chick bij der heupen pakke en op der mond pakke..dan heb je of een vriendin..of..een rood gezicht en een hand afdruk...was het t waard..? jup..
je hoeft je in ieder geval geen zorgen meer te maken over dat je geen aandacht krijgt..

vrouwen zijn trouwens ook gewoon mensen, niks om bang voor te zijn
een keer afgewezen worden ga je niet dood van, een keer een blunder maken is ook leuk
Dit is het beste advies dat ik ooit heb gezien. Zomaar meisjes gaan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 17:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit is het beste advies dat ik ooit heb gezien. Zomaar meisjes gaan zoenen.
Als je blunders maken leuk vindt wel ja.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 09:17
Carbi
Carbi is offline
ben zo aan m'n vriendin gekomen.. en blunders maken vind iedereen leuk, tenzij je gewoon niet zelfverzekerd bent of wat dan ook, wat is het probleem als mensen lachen? of het nou om jou is of om iets anders, lachen is goed =)

zoiezo al kijk daar een chick die het een goede reactie vind!
word er wel :$:$ van :$ beste reactie ooit (a) zo lief
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 09:33
Verwijderd
Ontopic: limiting beliefs. Als je het idee hebt dat je niet de moeite waard bent, dan ga je dat vanzelf uitstralen. Geloof in jezelf en probeer overal het positieve uit te halen (van mislukkingen leer je het meest). Iedereen is de moeite waard. Jij ook! Laat geluk en zelfvertrouwen van binnenuit komen en laat het nooit afhangen van succes met vrouwen of van hoe anderen tegen je doen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 12:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ben zo aan m'n vriendin gekomen.. en blunders maken vind iedereen leuk, tenzij je gewoon niet zelfverzekerd bent of wat dan ook, wat is het probleem als mensen lachen? of het nou om jou is of om iets anders, lachen is goed =)

zoiezo al kijk daar een chick die het een goede reactie vind!
word er wel :$:$ van :$ beste reactie ooit (a) zo lief
Mijn punt is dat je nogal bezig bent met seksuele intimidatie als je zomaar meisjes gaat zoenen zonder enige aanleiding.

De TS vertelt dat meisjes hem niet leuk vinden en jouw antwoord is: "Ach wat boeit dat nou, pak ze gewoon op hun bek." Dat slaat toch nergens op?

Als jij op die manier aan je vriendin bent gekomen dan vond ze je dus wel leuk. Als iemand jou niet leuk vindt ga je dat niet veranderen door haar zomaar te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 12:59
Carbi
Carbi is offline
ja maar hij zegt ook niet dat ze hem niet leuk vinden, als je weet dat iemand je niet leuk vind moet je haar/hem inderdaad niet zomaar gaan zoenen, maar dat lijkt me duidelijk..
hij krijgt geen aandacht..dat is toch wel iets anders dan weten dat iemand je niet leuk vind
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 13:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dus de beste manier om aandacht te krijgen is door zomaar meisjes te gaan zoenen? Hell no. Hij moet gewoon ballen hebben en met meisjes praten. Proberen iets leuks met ze te doen. En eventuele wederzijdse verliefdheid is makkelijk te herkennen. Dán kan 'ie haar gaan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 13:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
ja maar hij zegt ook niet dat ze hem niet leuk vinden, als je weet dat iemand je niet leuk vind moet je haar/hem inderdaad niet zomaar gaan zoenen, maar dat lijkt me duidelijk..
hij krijgt geen aandacht..dat is toch wel iets anders dan weten dat iemand je niet leuk vind
TS heeft letterlijk als titel "Meisjes vinden me nooit leuk". Meisjes gaan zoenen die je nooit aandacht geven -en dus geen enkele reden geven om te geloven dat ze je leuk vinden- is een slecht idee. Wat jij eigenlijk wil zeggen is dat TS gewoon een meisje moet zoenen dat hem leuk vindt, en dat is in geen enkele manier een antwoord op zijn vraag, omdat hij beweert dat meisjes hem nooit zien staan en hij dat graag wil veranderen. Jij zegt, 'je moet ze gewoon zoenen'. Snap je het probleem?

Maar je hebt wel gelijk dat TS meer lef moet kweken en in elk geval op die meisjes af moet stappen als hij wat meer aandacht wil, anders gebeurt dat nooit.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 14:02
Carbi
Carbi is offline
ja ik snap het probleem ook wel, Ik ben blijkbaar een beetje onduidelijk bezig, sorry
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 19:07
Verwijderd
Je houding is nogal belangrijk...
Kijk je tegen de grond wanneer je loopt?
Kijk je wel diep in de ogen van een meisje die je leuk vindt?(als je doet alsof je haar niet wilt zien dan denkt ze dat je haar niet leuk vindt)
Probeer eens verrandering in je uiterlijk(haar, kleding enz) bijvoorbeeld als kapsel had ik vroeger altijd stekeltjes. Alleeeen maar stekeltjes nooit wat anders. Vele jongens denken dat het cool is als ze hun haren overeind hebben. Maar dat is juist niet aantrekkelijk. Wat meiden wel aantrekkelijk vinden is nogal volume hebben in je haar(dus weinig gel/wax/troep gebruiken)

En je kan altijd nog fitness doen en als je ouders nogal arm zijn en dat niet kunnen betalen kan je www.rechtop.nu proberen.

MAAR ECHT een jongen moet zelfverzekerd zijn als dat niet zo is dan zien de meiden jou als onzeker en dat is niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 18:27
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Wat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2012, 15:35
Retroflex
Retroflex is offline
Meer zelfverzekerd moeten worden klopt denk ik wel. Het is alleen zo moeilijk om dat te zijn. Ik denk dat ik best wel de moeite waard kan zijn. Maar ik hoor niet bij de populaire jongens die een grote mond hebben. En dat is wat ze willen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 15:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Meer zelfverzekerd moeten worden klopt denk ik wel. Het is alleen zo moeilijk om dat te zijn. Ik denk dat ik best wel de moeite waard kan zijn. Maar ik hoor niet bij de populaire jongens die een grote mond hebben. En dat is wat ze willen.
Dat is niet wat "ze" willen, dat is wat sommige meisjes willen. Richt je dus niet op die meisjes als jij niet zo'n jongen bent.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 15:49
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
En dat is wat ze willen.
Nee hoor, ik durf te zeggen dat de meerderheid liever aandacht van één persoon krijgt, dan dat ze kan pronken met de meest populaire "loud-mouth" van school die haar zó kan inruilen voor elke andere del. Dat is namelijk nogal een erg oud-Amerikaanse kijk op relaties. (but correct me if I'm wrong).
Inderdaad kan een ander kapsel en andere kleding je helpen, maar het moet ook tussen je oren kloppen. Wees niet bang uitgelachen te worden, vraag ze eventueel wat er zo grappig is.
Behandel meisjes in ieder geval als gewone mensen, die (bijna) net als jij en ik denken.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 15:50
Verwijderd
Of misschien ben je wel lelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 16:51
xLovelite
xLovelite is offline
niet geschoten altijd mis, probeer eerst gewoon vrienden te worden en daarna als er iets is, gaat het vanzelf, maar je moet jezelf niet gaan opdringen ofzo.
En als het een keer niet lukt om contact te maken, moet je blijven volhouden (:
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 13:05
BOEIAAAH
BOEIAAAH is offline
Citaat:
Ik ben 16 en zou best zoals sommige andere jongens van mijn leeftijd ook eens een vriendin willen. Alleen lukt het niet. Meisjes zien me niet staan en schenken geen aandacht aan me. Waar andere jongens lekker volt met ze praten en flirten mag ik al blij zijn als er een uberhaupt naar me kijkt of naar me wil luisteren.

Waarom weet ik niet. Volgens mij ben ik niet super lelijk. Maar ik ben ook geen populaire macho jongen met een grote mond. Daar zal het misschien aan liggen. Vaak zie ik hele lieve leuke meisjes op school die ik graag beter zou leren kennen. Maar het lukt me nooit contact te maken. Een keer heb ik het geprobeerd maar dat mislukte en toen werd ik door haar hele vriendengroep uitgelachen.

Het is alsof ik met een soort stempel "niet tof" rondloop.
kijk gast , ik had dit vroeger ook , je moet gewoon gaan flirten enzo , zeg tegen een meisje yow !! en begin er een gesprek mee , als je haar wat beter kent zeg je dat ze eiglyk wel mooi is en spreek af met meisjes , op school is het altijd dom omdat iedereen erbij staat , ga is naar film ofzo , die gewoon wat chil en dan komt alles wel in orde (;
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 23:36
Alaska2
Alaska2 is offline
Citaat:
Of misschien ben je wel lelijk.


Ik ken genoeg mensen die niet bepaald knap zijn, maar toch gewoon een leuke, knappe vriendin hebben. Of iemand lelijk is maakt niet zo veel uit, het gaat erom wat je er zelf mee doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2012, 10:49
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Je gebrek aan zelfvertrouwen schemert door in de energie die je uitstraalt, daar zitten vrouwen (op een enkele dominante na) niet op te wachten.

Je moet jezelf eerst als de beste beschouwen zonder té arrogant te worden en dan komen er heus wel enkelen achter je reet aan.

aantrekkingskracht is geen kwestie van alleen maar uiterlijkheden; het gaat om geur, energie en uitstraling.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 11:17
Verwijderd
op elk potje past een deksel
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:28
hoihoi5
hoihoi5 is offline
Ik zou me niet te druk maken over dat het nog niet gelijk lukt. Zelf zou ik nu ook al gewoon snel een meid willen maar ik wacht gewoon op de ware.

Net zoals jij als jongen misschien niet durft voor die meid te gaan zal dat aan de andere kant ook zo zijn. Er zijn natuurlijk ook meiden die je misschien wel super leuk vinden maar niet weten hoe ze het moeten aanpakken.

Tip;. Pols anders eerst via hyves of facebook zodat je geen harde uitglibers maakt. Als ze enthiousiast reageren kan je altijd nog .................
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 12:20
Verwijderd
Citaat:


Ik ken genoeg mensen die niet bepaald knap zijn, maar toch gewoon een leuke, knappe vriendin hebben. Of iemand lelijk is maakt niet zo veel uit, het gaat erom wat je er zelf mee doet.
Nee. Als je echt een verschrikkelijke rotokop hebt werkt het natuurlijk niet in je voordeel. Uiteraard maakt het wel wat uit.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 12:50
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Een rotkop kan je compenseren met humor.. maar dan moet je echt leuke humor hebben... en dat schijnen sommige mannnen niet te snappen
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:41
cynthiaatje20
cynthiaatje20 is offline
Citaat:
Dat is niet wat "ze" willen, dat is wat sommige meisjes willen. Richt je dus niet op die meisjes als jij niet zo'n jongen bent.
inderdaad, ga naar plekken waar jij je fijn voeld en je vind vanzelf iemand waar je het goed mee kan vinden. en daarna gaat het vanzelf!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Een rotkop kan je compenseren met humor.. maar dan moet je echt leuke humor hebben... en dat schijnen sommige mannnen niet te snappen
En dan komt er een knappe dude langs die ook grappig is.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 17:03
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Maar wat als iedereen nou lelijk is en HIJ mooi is? *epische muziek*
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 21:17
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Een rotkop kan je compenseren met humor.. maar dan moet je echt leuke humor hebben... en dat schijnen sommige mannnen niet te snappen
Mja, stand-up comedians hebben inderdaad altijd hordes vrouwen achter zich aan en filmsterren/muziekbonzen/modellen/bazen niet.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 21:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alsof iemand echt gelukkig wordt van de hordes obsessieve oppervlakkige fangirls die je als filmster/muziekbons/model/baas achter je aankrijgt. Dan toch liever een meisje dat je leuk vindt zoals je bent en om je persoonlijkheid, niet alleen om je uiterlijk?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 16:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Het ging er niet bepaald om of je er gelukkig van wordt, de opmerking was: "je kan een rotkop compenseren met humor".

Wat voor een deel waar is, totdat je een te erge rotkop hebt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2012, 16:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Jan Jaap van der Wal is ook getrouwd. En hij is niet eens zo heel grappig.

Zelfs een lelijk iemand kan voor een ander aantrekkelijk worden als ie echt plezier heeft in het leven en dat ook uitstraalt, zelfverzekerd oogt en een beetje normaal omgaat met andere mensen (zowel jongens als meisjes). Dan blijkt dat aantrekkelijk niet alleen maar draait om fysieke eigenschappen (want iedereen heeft een andere smaak) maar vooral om persoonlijkheid en uitstraling.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 18:11
Verwijderd
Ennn het klinkt nogal lame, maar iedereen vindt andere dingen lelijk. Ik las hier laatst iemand die zei: een gebit valt me nooit op. Nou, dan kan diegene uit de voeten met iemand met een afschuwelijk gebit, toch? Sommige mensen storen zich niet aan puisten, niet aan een zweetlucht, wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 16:26
klabamber
klabamber is offline
Als je behoefte heb op met een meisje te praten dan voeg me toe op msn

ambertjewilmsen@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 19:32
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Och dat zal heus wel, maar mooie mensen krijgen toch duidelijk meer aandacht en vriendjes/vriendinnetjes dan 'minder' mooie mensen.

Kan best dat een 'minder' mooi mens uiteindelijk éen of een paar partners krijgt omdat ze elkaar zien zitten maar het is gewoon niet zo heel vanzelfsprekend dat er dan hordes zwijmelende meisjes achter je aan zitten.

J.J. van der Wal is een BN'er en dat heeft bij geeft bij een groep mensen een extra aantrekkingskracht, de kop went dan maar als je nooit van hem hebt gehoord en hij komt een disco binnen lopen denk ik niet dat hij de meest aangesproken man in de tent is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 07:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jan Jaap van der Wal is volgens mij echt een heel slecht voorbeeld. Goed, hij heeft niet het meest aantrekkelijke gezicht, maar hij loopt tenminste rechtop en straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Z'n hoofd is nou ook weer niet zo erg dat je kan zeggen dat hij alleen een chick heeft omdat hij 'grappig' is en omdat hij nou toevallig een BN'er is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 19:47
xfollowme
Avatar van xfollowme
xfollowme is offline
Citaat:
op elk potje past een deksel
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 21:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Jan Jaap van der Wal is volgens mij echt een heel slecht voorbeeld. Goed, hij heeft niet het meest aantrekkelijke gezicht, maar hij loopt tenminste rechtop en straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Z'n hoofd is nou ook weer niet zo erg dat je kan zeggen dat hij alleen een chick heeft omdat hij 'grappig' is en omdat hij nou toevallig een BN'er is.
Kun je nagaan, hij valt nog zo mee maar toch wordt hij met "rotkop" geassocieerd.

Ik bedoel laten we eerlijk zijn, we weten heus wel wat mooi en lelijk is (zelfs al zit er van mens tot mens verschil in en let de een meer op het een dan op het ander) en dat het ook zo is dat "mooi" als indicatie voor een goede biologische partner wordt gezien, naast enkele andere zaken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 00:41
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
Komt vanzelf goed, je bent pas 16 dus nog genoeg tijd over voor meisjes (:
__________________
A Lannister always pays his debts .
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:05
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
op elk potje past een deksel
af en toe moet je er wel nog ff de juiste vorm in brengen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:07
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
je moet genieten van je leven, als je op dit moment geen vriendin hebt is dat niet zo'n groot probleem, dus
__________________
I'd Spend my life, killin fools like you!
You dumb son of a bitch! after all we done for you!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 09:32
relaxboy16
relaxboy16 is offline
hey retroflex

ik ken dat gevoel ook. want ik ben ook 16 jaar en ik heb al soms gevraagt aan een meisje wil je met me.
en ik ben ook niet zo macho jongen.
maar bij mij lijkt het wel of niemand mij ziet staan.
ik kan het niet snappen.

groet
relaxboy16
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Jan Jaap van der Wal is ook getrouwd. En hij is niet eens zo heel grappig.

Zelfs een lelijk iemand kan voor een ander aantrekkelijk worden als ie echt plezier heeft in het leven en dat ook uitstraalt, zelfverzekerd oogt en een beetje normaal omgaat met andere mensen (zowel jongens als meisjes). Dan blijkt dat aantrekkelijk niet alleen maar draait om fysieke eigenschappen (want iedereen heeft een andere smaak) maar vooral om persoonlijkheid en uitstraling.
Oog wil ook wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Liefde & Relatie Meisje geeft mij aandacht maar zegt me niet leuk te vinden (was:Help mij A.U.B!!!)
Seymenn
7 31-01-2013 20:14
Liefde & Relatie vind ze me nou leuk ofniet
icetea296
15 30-07-2012 17:52
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk maar een ander meisje ook wat nu?
Merible
9 07-01-2012 02:27
Liefde & Relatie Meisje vind me leuk heeft vriend en twijfelt.
Kantine_3ehelft
37 24-12-2009 16:20
Liefde & Relatie Vriendje is Jarig! Kweet nooit wat ik moet kopen.. Ideetjes?
Anijs
1 22-06-2003 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.