Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 15:09
niem
niem is offline
ik haal en breng mn vriend echt altijd (met de auto) als hij geen vervoer heeft ofzo.. echt altijd!! ik moet ook meestal naar hem... (volgens mij is ie gewoon te lui om is een keer naar mijn huis toe te komen)
Gisteravond was ik bij hem thuis en mijn school is onegveer kwartier lopen vanaf zn huis.. moet ik gewoon om half 9 savonds alleen heen lopen en om tien uur savonds weer alleen terug!! das toch eigenlijk te gek voor woorden nu ik erover nadenk?!!
Dan geeft ie dus helemaal niet om me ofzo... en dan is hij dus ook helemaal niet bezorgd??

we zijn gisteren samen ook weggeweest met zijn auto... vraagt ie opeens 3,5 euro benzinegeld!! kijk opzich wil ik dat wel geven weetje... maar eigenlijk is het toch belachelijk... ik zou dat noooooit vragen.. dat betaal je toch gewoon wel voor je vriendin?

is dit nou normaal??

ik vraag me soms echt af wat ik nog bij hem doe... maar hij an ook heel lief zijn... soms...

ik wil zoooooo graag is een vriend die echt om me geeft.. en alles voor me over heeft... zuchtje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2002, 15:11
Verwijderd
Tis gewoon een luie sukkel. Dump hem.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:11
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
wow... das niet zo best. ik denk dat ie gewoon niet zo van delen houdt?
erg slap dat ie benzine geld vraagt: ik zou m echt uitlachen en anders berekenen wat ik nog van hem krijg...

praten met hem misschien een oplossing? of laten merken dat jullie relatie niet vanzelfsprekend is en dat hij er ook wat voor mag doen?
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:12
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tis gewoon een luie sukkel. Dump hem.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:18
niem
niem is offline
jah... ik vind hem ook wel een beetje egoistisch..

maar het zit nogal vaag... ik heb iemand nodig die iets dominanter is dan ik ben.. die gewoon af en toe tegen me moet zeggen wat ik moet doen enzo..

das wel vaag van me.. maar hij is die persoon voor mij... dus eigenlijk kan ik niet echt zonder hem...
maar ik vraag me dus echt af of hij uberhaupt wel een beetje om me geeft..

Relaties zijn al zo vaak 'mislukt' bij mij... ik was blij dat ik eindelijk is iemand had waar ik echt om gaf... en als ik het nu zou uit moeten maken dan geef ik echt de hoop op dat ik ooit nog iemand tegenkom die echt van me houdt
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:20
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Kijk, als hij je echte vriend was zou hij dat nooit doen( zou ik tenminste nooit doen).
Very simple
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:20
Sithan
Sithan is offline
Een duidelijk 'voor wat hoort wat' probleem, blijkbaar zit hij daar niet mee of zo
Ik zou persoonlijk wel raar staan te kijken als ik in jou schoenen zou staan...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:26
niem
niem is offline
ik weet echt niet wat ik moet doen...
ik heb het idee dat ik alleen maar werk aan onze relatie en dta hij er idd nix voor overheeft..

hij had al 2 jaar geen vriendin gehad voor mij... dus misschien heeft ie alleen maar wat met mij genomen om weer iemand te 'hebben'

en over gevoelens en 'dit soort dingen' kan ik eigenlijk niet echt goed met hem praten.. dan vind ie dat ik zeur...
hij kan onwijs doen alsof hij altijd gelijk heeft en mij daardoor een minderwaardig gevoel geven..

ondanks dit alles geef ik toch om hem... maar misschien 'denk' ik dat ook alleen maar..

ik wil gewoon zo graag een relatie... een relatie die lekker loopt...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:29
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
niem schreef:
hij had al 2 jaar geen vriendin gehad voor mij... dus misschien heeft ie alleen maar wat met mij genomen om weer iemand te 'hebben'

....

ik wil gewoon zo graag een relatie...
Misschien zit hier wel het probleem tussen jullie...dat jullie een relatie hebben alleen om het willen...en niet om de persoon...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:35
niem
niem is offline
jah misschien ook wel...

maar toch had ik (vooral in het begin) echt het idee dat we heel goed bij elkaar pasten..
kwa hobby's gedachtegangen... sporten.. humor...
en ik vind het ook echt wel onwijs fijn als ik bij hem ben of als hij bij mij is..

maar dan opeens, doordat hij weer een of andere vage actie doet, twijfel ik aan alles... en bovendien vind ik het eigenlijk erg lullig hoe hij soms kan doen..
we hebben ook al is eerder onwijze ruzie gehad over het feit dat we niet echt 'goed met elkaar kunnen praten'

Maar ik weet wel zeker dat als het uit zou gaan tussen ons.. dat dit dan echt de eerste keer zou zijn dat ik echt onwijjjjjs unhappy ga worden.. (na het uitgaan van een relatie)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:43
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hmzz ik vind het niet echt helemaal normaal als ik eerlijk ben..
Ik zou me absoluut niet gemakkelijk voelen als ik 's avonds nog alleen zou moeten fietsen/lopen ofzo.. Mijn vriend zal me altijd naar huis brengen..

En benzine geld ofzo, zou hij ook echt niet vragen.. Tja we hebben ook allebei geen eigen auto, daar niet van..
Maar we gaan vaak zat eens weg met de auto van zijn ouders, of met de auto van mijn moeder.. We zullen elkaar daar echt geen geld voor vragen.. (tja ook omdat onze ouders dat niet nodig vinden, maar toch)
We betalen vaak zat dingen voor elkaar.. de ene keer betaalt hij, en dan betaal k hem weer een keertje enzo..

Maar je kunt misschien wel iemand nodig hebben die jou een beetje in toom houdt, of je af en toe op de vingers tikt.. maar dat kan dan toch ook met liefde zeg maar. .
Dat hij laat blijken dat hij om je geeft..

Maar goed, misschien doet hij dat op andere manieren?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:52
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
niem schreef:
jah misschien ook wel...

maar toch had ik (vooral in het begin) echt het idee dat we heel goed bij elkaar pasten..
kwa hobby's gedachtegangen... sporten.. humor...
en ik vind het ook echt wel onwijs fijn als ik bij hem ben of als hij bij mij is..

maar dan opeens, doordat hij weer een of andere vage actie doet, twijfel ik aan alles... en bovendien vind ik het eigenlijk erg lullig hoe hij soms kan doen..
we hebben ook al is eerder onwijze ruzie gehad over het feit dat we niet echt 'goed met elkaar kunnen praten'

Maar ik weet wel zeker dat als het uit zou gaan tussen ons.. dat dit dan echt de eerste keer zou zijn dat ik echt onwijjjjjs unhappy ga worden.. (na het uitgaan van een relatie)
ooh meisje meisje, ik begrijp precies wat je bedoeld
heb t ook allemaal eens gehad... wat naar! als je wil kun je me toevoegen op msn ofzo, k weet niet of ik je ergens mee kan helpen, maar gewoon een beetje overleg met mensen die begrijpen wat er is is meestal al heel fijn. nicoline_s@hotmail.com
in ieder geval is wel fijn dat je nu al weet dat t waarschijnlijk nix wordt... alhoewel je dan jùist t krampachtige krijgt waardoor het mis gaat... ben je wel verliefd op hem?
ik word namelijk altijd juist heel erg verliefd op van die eikels
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:53
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik vind het ook heel raar. Mijn vriend heeft een auto en sjeest echt overal naar toe met mij. Hij brengt me overal heen, net als wat jij doet. En hij vraagt er nóóit wat voor terug.
Ik vind het ook raar dat hij jou in je eentje naar huis laat lopen als het donker is. Hij zou op z'n minst mee kunnen lopen.
Ik denk ook dat je misschien meer verliefd bent op het idee dat je een relatie hebt, dan de persoon zelf. Want zo lomp als hij doet.... tjsa... zou ik toch echt al een keer wat van gezegd hebben hoor! Kom voor jezelf op!!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:54
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
niem schreef:

is dit nou normaal??

Nee, ik zou het meteen uitmaken.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:56
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik toch ook wel denk ik
vriendjes zijn er toch juist om goed voor je te zorgen? en misschien af en toe een beetje beschermen? (niet te erg natuurlijk, maar ik zou niet graag in mijn eentje door het donker gaan)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tis gewoon een luie sukkel. Dump hem.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:50
Verwijderd
Wow

Als mijn vriend zo lomp zou doen, zou ik hem eerst hard in zijn gezicht uitlachen en dan lekker verder gaan met mijn eigen mooie leventje, zonder hem..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
gierig! en niet zo'n klein beetje ook!
ik zou daar absoluut niet tegen kunnen. je hoeft geen bakken met geld aan me uit te geven, maar je hoeft ook niet moeilijk te doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2002, 20:12
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
niem schreef:
we zijn gisteren samen ook weggeweest met zijn auto... vraagt ie opeens 3,5 euro benzinegeld!! kijk opzich wil ik dat wel geven weetje... maar eigenlijk is het toch belachelijk... ik zou dat noooooit vragen.. dat betaal je toch gewoon wel voor je vriendin?
Whahaha
Sorry, is dit serieus?
Ik heb gister zitten sms-en met Annika, meteen een eurootje of 5 kwijt. So what? Die paar stuivers zijn nog geen mini-fractie van wat mijn liefde voor haar in geld uitgedrukt zou kunnen zijn. Ik gooi het net zo lief weg voor haar.

Kijk, als ie nou in bittere geldnood zou zitten... zou het eventueel misschien wel een beetje acceptabel kunnen zijn. Maar dit!

Citaat:
ik wil zoooooo graag is een vriend die echt om me geeft.. en alles voor me over heeft... zuchtje
Zou ik dan niet bij hem zoeken. Ik was een goeie kandidaat geweest, maar helaas...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!

Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 20:16.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:54
Studentje
Studentje is offline
Voel je je niet enigszins gebruikt? Ik zou hem dumpen als ik jou was. Dat unhappy gevoel gaat vanzelf wel over als je een normale vriend hebt gevonden.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:30
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tis gewoon een luie sukkel. Dump hem.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 10:14
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nou lekker is dat! Dat heb ik nou echt nooit! Ik breng me vriendin altijd naar huis s avonds en haal der ook regelmatig op! Vind het nou echt geen probleem om te doen ofzow. Vind het vaker vervelend als ik haar snachts naar huis laat gaan! En geld speelt geen rol in een relatie! Vergoedingen zijn geen probleem ( de ene x betaalt zei weer een x en dan ik weer) En ik geef echt heel veel om me vriendin! Alleen ben een beetje koppig als ik ergens mee zit ofzow

UUH dit komt niet echt overeen met jouw topic geloof ik, Maar wou ff me verhaal kwijt!
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 12:38
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kijk dat je samen benzine betaalt ok, maar als jij dat nooit aan hem vraagt en hij voor die ene keer dat hij dan rijdt, wel ineens 3,5 euro vraagt dan zit er iets niet goedl. en te belachelijk dat je savonds in je eentje trug moet lopen zeg dat liet mijn ex mij ook altijd doen maar das echt een teken van 'het boeit me niks als er iets met je gebeurt' misschien vind je dat ik overdrijf maar als ik jou was zou ik mara eens goed gaan nadenken of je wel ech tmet hem verder wilt!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:52
Verwijderd
mijn vriend komt me zo vààk ophalen met de auto en brengt me evenvaak terug thuis! als we ergens naartoe gaan, rijdt hij, enzovoort enzovoort. in het begin (toen hij zijn auto net had) heb ik wel voorgesteld dat ik regelmatig zou betalen als hij gaat tanken, maar we zijn nog nooit gaan tanken als ik er bij ben, tja, dan kan ik niet betalen hé... en als ik hem nu gewoon geld zou willen geven, dan ben ik er zeker van dat ie dat niet aanneemt! vorige week zat ik zonder sigaretjes en ik vroeg of ik van hem een pakje kon overkopen, ik stak dan een briefje van vijf in z'n broekzak, en dat heeft er geen vijf seconden ingezeten, hij wou dat niet aannemen...
dit is nou het andere uiterste, voel ik me ook niet helemaal comfortabel bij om eerlijk te zijn, maar hoe jouw vriend zich gedraagt, dat is compleet waanzinnig! je alleen naar huis laten wandelen in het donker, is hij gek?? een beetje bezorgdheid tonen mag wel hoor! toen ik nog met de fiets naar m'n vriend reed vorig jaar (hij woont hier 13km vandaan), toen hij nog geen auto had, reed ik 's avonds ook alleen naar huis, maar ik moest wel altijd een berichtje sturen als ik thuiskwam, of ff bellen om te zeggen dat ik veilig thuisgeraakt was.
en €3.5 om één keer samen met zijn auto ergens naartoe te gaan... sorry, maar dat is écht wel het toppunt...
als ik jou was, ik zou iemand anders zoeken hoor... gierig, niet bezorgd over jouw welzijn, waarschijnlijk ook nog ongeïnteresseerd in je gevoelens (als je niet kunt praten met elkaar, dan wil dat zeggen dat hij er gewoon geen moeite voor doet, dat het hem niet interesseert, iedereen kan praten, je moet gewoon willen)... 't lijkt me maar een eikel hoor.


xxx
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:47
peperenzout
peperenzout is offline
He voeg mij even toe ik kan hier over mee praten
email is
ikbeneensnoepje@hotmail.com

misschien kan ik je nog tips geven ook! succes
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 15:47
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef:
mijn vriend komt me zo vààk ophalen met de auto en brengt me evenvaak terug thuis! als we ergens naartoe gaan, rijdt hij, enzovoort enzovoort. in het begin (toen hij zijn auto net had) heb ik wel voorgesteld dat ik regelmatig zou betalen als hij gaat tanken, maar we zijn nog nooit gaan tanken als ik er bij ben, tja, dan kan ik niet betalen hé... en als ik hem nu gewoon geld zou willen geven, dan ben ik er zeker van dat ie dat niet aanneemt! vorige week zat ik zonder sigaretjes en ik vroeg of ik van hem een pakje kon overkopen, ik stak dan een briefje van vijf in z'n broekzak, en dat heeft er geen vijf seconden ingezeten, hij wou dat niet aannemen...
dit is nou het andere uiterste, voel ik me ook niet helemaal comfortabel bij om eerlijk te zijn, maar hoe jouw vriend zich gedraagt, dat is compleet waanzinnig! je alleen naar huis laten wandelen in het donker, is hij gek?? een beetje bezorgdheid tonen mag wel hoor! toen ik nog met de fiets naar m'n vriend reed vorig jaar (hij woont hier 13km vandaan), toen hij nog geen auto had, reed ik 's avonds ook alleen naar huis, maar ik moest wel altijd een berichtje sturen als ik thuiskwam, of ff bellen om te zeggen dat ik veilig thuisgeraakt was.
en €3.5 om één keer samen met zijn auto ergens naartoe te gaan... sorry, maar dat is écht wel het toppunt...
als ik jou was, ik zou iemand anders zoeken hoor... gierig, niet bezorgd over jouw welzijn, waarschijnlijk ook nog ongeïnteresseerd in je gevoelens (als je niet kunt praten met elkaar, dan wil dat zeggen dat hij er gewoon geen moeite voor doet, dat het hem niet interesseert, iedereen kan praten, je moet gewoon willen)... 't lijkt me maar een eikel hoor.


xxx
Ik heb weer een beetje hetzelfde als jij hebt, mijn vriend wil ook nooit geld van mij aannemen etc.. Ik heb vaak ook niet super veel te besteden en dan dringt hij gewoon aan om geld van hem aan te nemen... Voor mijn slagen gaf hij me een wielrenfiets, een spiksplinter nieuwe, echt onwíjs duur.. dat voelt echt wel verrot eigenlijk.. Ik heb hem aangenomen, maar erop fietsen durf ik eigenlijk niet, bang dat er iets met die mooie fiets gebeurd.. Maar ja.. ik heb het geld niet hem die fiets terug te betalen... damn, dat voelt verrot....
Maar goed.. daar gaat het hier niet echt om
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:26
luckyleo
luckyleo is offline
wat een skrale atser die vrined van je!

Klinkt misschien stom maar het is wel zo. Mochten jullie later samen gana wonen,w eet je dus nu al dat het nooit wta wordt. Ik zou je relatie nog maar eens goed in twijfel trekken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:02
romytjuh
romytjuh is offline
Wel lullig van die vent van je..
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Tis gewoon een luie sukkel. Dump hem.
kort maar krachtig! mee eens!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
erg slap dat ie benzine geld vraagt: ik zou m echt uitlachen en anders berekenen wat ik nog van hem krijg...

dit had ik dus zeker gedaan, als t nu in de situatie zat van hij moet tanken en heeft te weinig geld(mocht ie er telaat achter komen)mag ik nog 3,50 van je, ok,dan is dan dus wel veel logischer dan dat krenterige gedoe wat hij nu doet
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmmm... ik vind het eigenlijk wel logisch hoe je vriend reageert. Ik zou ook geen zin hebben om met m'n vriendin mee te lopen. En 3,50 is een hoop geld...
niet dus!!!!
Wat een eikel. Dumpen die hap.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:38
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik zou hem niet dumpen maar wel net zo behandelen als dat hij jou behandeld.

een koekje van eigen deeg geven, en als dat hem zijn gedrag niet helpt verbeteren, dan er en schepje bovenop doen

( typisch geval van een profiteur)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:15
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
niem schreef:

we zijn gisteren samen ook weggeweest met zijn auto... vraagt ie opeens 3,5 euro benzinegeld!!
Ik had hem recht in zn gezicht geslagen als hij dat zo droog aan me zou vragen

Wat een loser
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:19
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Als hij echt zo erg is dump hem dan, er is heus wel een beter iemand te vinden hoor. Trouwens de jongens horen voor de meisjes te betalen en niet andersom.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 17:03
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Als hij echt zo erg is dump hem dan, er is heus wel een beter iemand te vinden hoor. Trouwens de jongens horen voor de meisjes te betalen en niet andersom.
Onzin...het is juist goed als een meisje zelf betaald, beetje emancipatie kan geen kwaad. Ik betaal het liefst altijd zelf, gewoon omdat ik dat fijn vind..*offtopic*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:02
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef:
Onzin...het is juist goed als een meisje zelf betaald, beetje emancipatie kan geen kwaad. Ik betaal het liefst altijd zelf, gewoon omdat ik dat fijn vind..*offtopic*
Dan ben je een van de weinige vrouwen die er zo over denkt.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2002, 18:17
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
dumpen, want 'it takes two to tango'.
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:20
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Dan ben je een van de weinige vrouwen die er zo over denkt.
Hehe..ik kom op voor mezelf, en mn geslacht
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:28
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef:
Hehe..ik kom op voor mezelf, en mn geslacht
Hoop dat elke vrouw dat ooit zal doen, maar ik zeg nog steeds DUMPUH!!!!
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:55
whizzer
whizzer is offline
blijkbaar ben je niet zo belangrijk voor hem, ik zou er met em over praten, en hoogst waarschijnlijk daarna dumpen! wat is dit voor een gast he, benzinegeld aan je vriendin vragen...., kom op he
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 01:14
Tatsu
Avatar van Tatsu
Tatsu is offline
De relatie je met hem voor ogen hebt... tsja, denk het niet echt...
Je hebt van die egoistische lui ertussen zitten...
Zou je relatie maar eens opnieuw bekijken...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het is wel duidelijk denk ik zo. Hij heeft een auto, maar laat jou telkens rijden? En als ie een keer rijdt, moet jij ervoor betalen? Wat een sukkel! Het ergste is inderdaad nog dat hij zijn vriendin 's avonds alleen over straat laat gaan. Ik zou er toch eens goed over nadenken of je wel verder met hem wilt, want er zijn zat jongens die wél wat voor je over hebben! (Mijn vriend rijdt bijvoorbeeld elke dag 22 km om mij te zien, omdat hij een auto heeft en ik niet). Je kunt wel beter krijgen.

Als je uitmaken te radicaal vindt, kun je er ook een goed gesprek met je vriend over hebben en vertellen hoe jij erover denkt en dat je hem graag veranderd zou zien. Misschien heeft hij niet door waar hij mee bezig is.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:27
a new noise
a new noise is offline
wat een dwaas...
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:10
Verwijderd
post ff een foto, dan kan ik wat helderder formuleren
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 16:38
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik zou hem niet dumpen maar wel net zo behandelen als dat hij jou behandeld.

een koekje van eigen deeg geven, en als dat hem zijn gedrag niet helpt verbeteren, dan er en schepje bovenop doen

( typisch geval van een profiteur)
Wat een onzin.
Als je dat echt zou doen, ben je enorm zielig, dan mankeert er iets aan jouw beeld van relaties en ben je niks beters waard.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:58
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
gewoon dumpen die handel

benzinegeld?!

ik zou echt zow kwaad geworden zijn!
wees ns niet zow bang om alleen te zijn joh!
wat een eikel!

dump m meis!
je denkt maybe dat je niet beter kunt krijgen
omdat hij je gekleineert heeft
maar echt meis!
dit verdien je niet!

(hoevaak typ ik dit nu al vandaag)

knuffels......
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 20:24
twim
Avatar van twim
twim is offline
Ik heb denk ik wel de oplossing voor je.
Omdat ik ook een beetje ben geweest zoals je je vriend omschrijft niet echt zooo extreem maar ik had ook een heel groot ego probleem.

Mijn vriendin heeft het toen uitgemaakt en daarna besefte ik pas hoeveel ik om haar gaf en wat ik nu kwijt was geraakt. En nu zit ik daarom nog altijd in de shit terwijl zij een ander heeft.

Wat ik hier mee wil zeggen is:

Ik denk dit pas zijn eerste echter relatie is en dat hij niet echt beseft hoeveel hij om je geeft en wat jij voor hem betekent.
Dus ik denk dat je hem dat moet laten beseffen hoe grof het ook klinkt maak het eens uit en laat een week niks horen. Praat daarna en als hij je dan terug wil zal hij een heel stuk veranderd zijn. Zo niet dan is het egotripper en heb je niks aan hem. maar dat laatste denk ik niet dat hij is.

Suc-6
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Tis gewoon een luie sukkel. Dump hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Psychologie een eigen wereld waar je vast in raakt.
Verwijderd
12 21-03-2003 16:46
Psychologie Alsjeblieft, lees dit even. mijn vriend heeft borderline.
Janicha
8 06-06-2002 19:18
Liefde & Relatie het gaat niet meer...
~*InDo SHorTy*~
4 23-02-2002 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.