Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 19:53
CraZyLaDy
Avatar van CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Hmm jah, beetje vaag verhaal is het eigenlijk. Ooit is op tmf gaan chatten en zo heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Veeeel gemsnt enzo, foto's uitgewisseld, gebeld en alles. Alleen nog nooit gezien
Nouja nu zullen jullie wel denken: Jij bent gek!!! Maar ik denk dat ik hem langzamerhand leuker begin te vinden nu ik hem beter leer kennen. Zn innerlijk staat nu meer op 1 dan zn uiterlijk, ookal is die niet echt verkeerd Ik ga hem trouwens zeer binnenkort meeten
Maar wat vinden jullie nou van dit soort dingen? Gek of vreemd? Of gewoon, moet kunnen?

CraZyLaDy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 19:59
Verwijderd
Kijk, ik vind het onzin als mensen gaan lopen roepen dat ze superverliefd zijn, ik denk dat elkaar ontmoeten hier toch wel noodzakelijk voor is.

Echter, ik geloof wel dat je een aardige indicate van iemands persoonlijkheid kunt krijgen via msn, foto's en telefoon. De mogelijkheid dat je meer voor hem gaat voelen als je hem ontmoet, vind ik dus wel bestaan.

Iemand leuk vinden kan denk ik best via internet, maar echt meer heb ik toch een hard hoofd in. Je gaat denk ik toch teveel aan het idealiseren en zelf invullen misschien, en bepaalde dingen komen gewoon niet door via internet.

Veel plezier op jullie meeting!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:14
Verwijderd
Mr, ik ben zelf overtuigd anti-online-relaties, voornamelijk omdat ik vind dat een belangrijk deel van een relatie fysiek is, en hoe wil je dat doen over internet?
Heb echter recentelijk wel ontdekt dat je geïnteresseerd kunt zijn in lui over internet (niet alleen vriendschappelijk maar ook op leuk-vind-gebied)... moet maar gauw meeten
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:22
nancetjuh
nancetjuh is offline
ach als je maar oppast dat je niet met de verkeerde in aanraking komt zelf heb ik ook een relatie gehad die ik op msn heb leren kennen maar dat was dan weer de broer van een vriendin van mij maarja ingewikkelt verhaal en het is nu na 5 weken ook alweer uit maar je leert zo iemand wel goed kennen via msn!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:47
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Iemand via internet leren kennen kan best, en er dan verliefd op worden kan ook (is mij ook overkomen en we zijn nu bijna 7 maanden samen )
maar ik vind het wel een pre dat je niet al te ver van elkaar vandaan woont, zodat je elkaar niet al te lang hoeft te missen en ook fysiek aan elkaar kan wennen enzo...
maar sommige mensen hebben op 200km afstand toch een goede relatie, niets is onmogelijk
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Jah, geloven in... Ik weet het niet, de broer van een vriendin van mij heeft een meidsje leren kennen via inet en ze hebben nu toch al een aantal maanden, zoniet een half jar een relatie. Hij woont in Twente, zij in Zeeland.
Vrijwel ieder weekend gaat hij naar haar toe of zij naar hm... Het lijkt te werken.
Maar ja... Op inet zijn mensen eigenlijk anders dan IRL. Niet opzettelijk ofzo. maar je bent dan toch anders!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:26
poki
Avatar van poki
poki is offline
Ik heb nu een vriend... Ken hem via internet.. Hij is zooooo leuk!!!
Je moet het gewoon doen!! Je kan als hij tegenvalt toch altijd alleen maar ff wat drinken en dan weer naar huis gaan.. En als t gezellig is dan eten jullie ook nog wat.. Tja..
Succes!!
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:07
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
ik heb ook een vriend via internet.. maar bij mij is het iets extremer dan wat ik tot nu toe gehoord heb. hij woont namelijk niet eens in nederland, of europa eigenlijk.
iets meer dan 2 jaar geleden ben ik hem tegengekomen ergens in een chatroom en we begonnen gewoon met elkaar te lullen enzo.. niet echt iets speciaals. maar toen we meer over dingen gingen praten raakten we gewoon bevriend enzo. maarja toen had ik net internet en was helemaal chat-freak dus dat had ik wel met meer mensen online. maar van al die contacten die ik toen had is hij eigenlijk de enige die overbleef en nooit verveelde.
dusseh na een paar maanden ofzo werden we verliefd op elkaar en we bleven elke dag wel een paar uur chatten (ik zie iedereen al denken "tering wat een mega-nerd, die was zeker wanhopig", maar zo was het helemaal niet. ik was niet op zoek, het gebeurde gewoon)
nouja anyway.. we bleven dus lullen en toen we elkaar 1½ jaar kenden (vorige zomervakantie) kwam hij helemaal hierheen om mij te ontmoeten. wat ik hier ergens las over dat het fysieke gedeelte van een relatie wel heel belangrijk is, dat klopt op zich wel. maar ik denk dat wanneer je alleen met iemand praat, je veel beter het innerlijk leert kennen dan wanneer je verliefd wordt en constant klef doet. dan kom je niet echt aan zoveel gepraat toe volgens mij.
nouja het fysieke deel ging dus ook perfect van twee kanten. toen de maanden na de zomer hadden we allebei zoiets van ok dat moet herhaald worden, dus kon ik mijn moeder overhalen om met mij naar hem toe te gaan met kerst.
dat was wel fucking eng hoor, moest ik ook nog zijn ouders ontmoeten enzo dit zal wel weer erg naief klinken maar hij is mijn eerste vriend, dus dat hele ouders gebeuren kende ik nog helemaal niet maar gelukkig zijn ze ouders ook aardig enzo en het was er heel gezellig
nu ga ik na mijn eindexamen daarheen om te studeren.

dit voorbeeld is ff bedoelt als tegenhanger van iedereen die het maar debiel vind enzo om zomaar iemand online te vertrouwen maar het kan dus wel goed aflopen. vooral de hoop niet opgeven enzo..
*nog eens lees* jezes wat een blaatverhaal.. nahjah..
succes met het ontmoeten !!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:19
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik heb nog nooit een internetliefde gehad, maar ik zie eigenlijk niet in waarom je het niet zou doen.
Dat je wel op moet passen met meeten weet je natuurlijk zelf ook wel.
Ag ja, ik zou het gewoon proberen, waarom ook niet.
succes!
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:27
Verwijderd
Ja, bedacht ik me ook nog, ik weet ook nog van een successtory

Een jongen die een vriendin van mij kent heeft zn vriendin in Amerika ook via internet ontmoet. Ze was dus wel zn internetvriendin, hij is daar vervolgens voor een paar maanden naar toe gegaan. Nja, inmiddels zijn ze toch zeker 2 jaar samen al geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:30
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, bedacht ik me ook nog, ik weet ook nog van een successtory

Een jongen die een vriendin van mij kent heeft zn vriendin in Amerika ook via internet ontmoet. Ze was dus wel zn internetvriendin, hij is daar vervolgens voor een paar maanden naar toe gegaan. Nja, inmiddels zijn ze toch zeker 2 jaar samen al geloof ik.
Mijn neef heeft al twee jaar met een meisje uit Brazillië. Ook via internet. En het gaat nog steeds goed (ik vraag me af hoe, maargoed)
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:33
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
oeh leuk nogmeer successtories!
*juich* IK BEN NIET GEK!!
ik ga voortaan ff al mijn vrienden naar dit topic slepen en zeggen "ZIEN JULLIE NOU WEL! HET GEBEURT DUS VAKER!"
...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 23:32
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Soms werkt het, meestal (vanuit het stadium waar je nu in zit) niet. Het totaalbeeld van iemand is vaak zo anders dan een foto in combinatie met een heleboel geklets...

Maar goed. Wat let je om het te proberen?
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 00:50
Verwijderd
tja liefde...je kunt via internet wel iemand leren kennen..maar liefde moet toch wel uitkomen bij een ontmoeting jah..of t klikt kun je nie afgaan via fotos..iig wel de indruk hoe iemand eruit ziet natuurlijk.
en iemand ontmoeten is best wel spannend..van te voren iemand zn/haar stem horen via de telefoon is ook al heel wat..vind ik althans wel belangrijk

en als je te verlegen bent..maak maar een vragenlijstje oid
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 00:52
Verwijderd
Mij lijkt het helemaal niks, verliefd worden op iemand over het internet. Over internet zijn mensen altijd anders. Iemand leren kennen via internet en die persoon dan later ontmoeten en dan verliefd worden is okay..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 02:23
Verwijderd
Hummmm ik had laats mn inet maatje (van een jaar nu) beetje ruzie.. geflame enzo..
hij bweerd dat hij hartstikke gek op me is (en hij is al over de 20) en ik zeg inet liefde bestaat niet... goed uiteindelijk nog vriendjus.. maar neej ik geloof er dus niet in.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 09:14
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Bij mij is het er een beetje ingeslopen, via Dating (nu Contact). Paar keer gechat en ik vond hem meteen al wel erg leuk. 10 maand later nog steeds Het scheelt wel als je gewoon jezelf bent over internet, om later evt. teleurstellingen te voorkomen, maar van de ander weet je het natuurlijk nooi. Het is mij alles mee gevallen. Ik vind daten via het forum wat anders dan via een chatbox, omdat bijna iedereen hier elkaar wel een keer heeft ontmoet of iig bekend is met elkaar. Die zekerheid heb je met een chatbox niet en daarom zou ik nooit uitgaan met iemand die ik op een chatbox heb ontmoet.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:27
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
Citaat:
eXo schreef:
Mij lijkt het helemaal niks, verliefd worden op iemand over het internet. Over internet zijn mensen altijd anders. Iemand leren kennen via internet en die persoon dan later ontmoeten en dan verliefd worden is okay..
absoluut niet mee eens.. misschien doet iemand in het begin wel anders om beter te lijken maar als je er langer mee lult *ervaring* dan houden ze het toch niet vol. tenminste niet als het wat serieuzer wordt
en verliefd worden over internet lijkt me veel veiliger in het begin. je valt tenminste niet gewoon op iemand z´n leuke koppie ofzo, maar op wat degene te vertellen heeft. als je in een disco iemand tegen komt lijkt het me best moeilijk om op het innerlijk verliefd te worden.. maarja.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2003, 10:50
Verwijderd
Internet is een makkelijke en handige manier om mensen te leren kennen. Niets meer en niets minder. In beginsel verschilt het dan ook niet van een koppelactie in een kroeg, in de trein in gesprek raken met iemand, een wederzijdse vriendin ontmoeten die toch wel heel leuk blijkt te zijn, etcetera. Het voordeel van internet is dat mensen niet eerst naar uiterlijk kijken, voor de rest is het precies hetzelfde als 'IRL'.

Daarom geloof ik ook niet in 'internetrelaties'. Mensen die zeggen dat ze van hun vriend(in) 'houden' zonder dat ze 'm ooit of misschien maar één keer gezien hebben. Dat geloof ik gewoon niet. Kijk, als je elkaar elke dag belt, dan kán het eventueel nog. Maar als je elkaar echt alleen maar via MSN spreekt, dan kun je mijns inziens niet echt spreken van een 'relatie'.

Sorry, maar het is gewoon een opstapje naar het 'echte leven'. Meer niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:53
Elisaaa
Elisaaa is offline
JOEHOE! Nog een successtory.....
een vriendin van mij leerde via internet een hele leuke jongen kennen die 2 straten verder op woonde. Ze heeft meer dan 3 jaar met die jongen gehad.

(overigens, leuk detail, hoewel ze zo dicht bij elkaar woonden, hebben ze heel lang gewacht met afspreken en dat toen gedaan in een plaatsje een paar km verder op... zo neutraal mogelijk. En toen ze elkaar dus gingen meeten, kwamen ze erachter dat ze mekaar al vaker hadden zien fietsen enzo, zonder te weten wie het was.... best vaag eigenlijk!)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:54
Elisaaa
Elisaaa is offline
euh owja... en nog ff wat inhoudelijker.
Ik vind dus wél dat je mekaar gezien en gesproken moet hebben (IRL wel te verstaan) voordat je echt kan zeggen dat je stapelgek bent op die persoon.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:57
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
Citaat:
nare man schreef:


Daarom geloof ik ook niet in 'internetrelaties'. Mensen die zeggen dat ze van hun vriend(in) 'houden' zonder dat ze 'm ooit of misschien maar één keer gezien hebben. Dat geloof ik gewoon niet. Kijk, als je elkaar elke dag belt, dan kán het eventueel nog. Maar als je elkaar echt alleen maar via MSN spreekt, dan kun je mijns inziens niet echt spreken van een 'relatie'.

Sorry, maar het is gewoon een opstapje naar het 'echte leven'. Meer niet.
kijk webcams helpen natuurlijk wel he dan zie je elkaar min of meer een beetje
je kunt echtwel van iemand houden als je hem/haar nog nooit ontmoet hebt hoor. het ligt er alleen aan hoe vaak je met elkaar chat enzo. als je eens per week iemand eens toevallig online tegenkomt geloof ik het ook niet, maar als je echt elke dag een uurtje of meer online zit te chatten met degene dan kan het wel.
ik denk dat liefde beinvloedbaar is. als je lang genoeg denkt van oh ik ben er verliefd op , dan gebeurt dat ook daadwerkelijk.
maar je mist wel heel wat als je zoiemand nog nooit ontmoet hebt. maar kijk of het werkt ligt er gewoon aan hoeveel tijd je erin wil steken (hetzelfde geld voor de ander natuurlijk) enne ontmoeten is altijd wel eng enzo, vrijblijvend lijkt me handig, gewoon ergens met veel mensen waar nix kan gebeuren en je op kan rotten als je het toch niet wil
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:59
CraZyLaDy
Avatar van CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Even voor de duidelijkheid Het is niet een relatie wat we hebben. Gewoon leuk gechat en bellen. En zoals er al gezegd was, het is echt zn innerlijk.
En hij zou misschien wel kunnen tegenvallen in het echt, maar het blijft in feite dezelfde persoon. En zo dichtbij elkaar wonen we ook niet *hij amsterdam ik rotterdam*
En echt stapelgek ben ik ook niet op hem maar het is zo'n raar gevoel wat ik heb. Het is geen verliefdheid maar toch ook weer wel

En ik heb ook nog een successtory
Een jongen die ik op de camping in Spanje heb leren kennen 2 jaar terug heeft al 3 jaar een vriendin in Barcelona wonen. Het gaat geloof ik uitstekend tussen die 2 en iedere zomer zit hij daar 3 maanden. Wel schattig hoe zij nederlands probeerde te praten
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik heb mijn vriend ook via i-net ontmoet , via een vriendin van mij (die hem leuk vond) . We hadden mekaar ontmoet en toen pas vond ik hem leuk (ik chatte zoiezo niet veel met hem en vond hem best een eikel zo kwam hij over via msn ) . Na de ontmoeting begonnen we veel te chatten en zo hebben we mekaar beter leren kennen en op lowlands kregen we iets(omdat we min of meer hadden afgesproken om onze tenten naast mekaar te zetten )
Dus jah ik geloof dat i-net liefdes mogelijk zijn maar dan moet je mekaar een paar keer ontmoet hebben voordat je zeker weet dat je met degene verder wil . Hem/haar vertrouwen is ook belangrijk en het aankunnen zo'n relatie wetend dat je mekaar niet zo vaak kan zien .
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef:
Iemand via internet leren kennen kan best, en er dan verliefd op worden kan ook (is mij ook overkomen en we zijn nu bijna 7 maanden samen )
Ik denk idd dat je elkaar wel eerst moet ontmoeten voordat je echt van 'verliefdheid' kunt spreken, iig van verliefdheid die 'langer' is en die stand zou kunnen houden. Ik heb ook een relatie met een jongen die ik via inet heb leren kennen, maar ik ben pas verliefd geworden toen ik hem gezien had (daarvoor mocht ik hem wel al heel erg graag ed). Het moet irl ook klikken en wat mensen wel eens zeggen, je moet je 'lichamelijk tot hem (of haar) aangetrokken voelen' en dat kun je toch echt pas zeggen als je iemand irl gezien hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2003, 19:01
Verwijderd
Voor sommigen werkt het wel en voor sommigen niet. Voor mij persoonlijk werkt het totaal niet. Aantal malen wel een meisje gemeet waarvan ik dacht die vind ik wel leuk, ook wederzijds was, en dat de vonk niet oversloeg, van mij en van haar. Maar sja, misschien keert het tij wel ooit.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:52
Verwijderd
Mijn zus kent haar vriend via internet, ze zijn nu bijna twee jaar samen... maar ze werden pas verliefd op elkaar nadat ze elkaar hadden ontmoet
Een vriend van me kent zijn vriendin via internet, ze zijn nu bijna een jaar samen, zij werd pas verliefd nadat ze elkaar hadden ontmoet, hij was dat al eerder
Een goede vriendin van me... nee, Andijvie mag haar verhaal zelf vertellen als ze daar behoefte aan heeft

ik kan me voorstellen dat je iemand over msn zó leuk gaat vinden dat je zodra je diegene ontmoet BAM verliefd wordt... ik kan me zelfs voorstellen dat je verliefd wordt op iemand die je nooit hebt ontmoet (ik ben een keer bijna verliefd geworden op iemand die ik verzonnen had, en die ik dus ook nooit had ontmoet, dus een ontmoeting is niet per se noodzakelijk) maar ik denk dat je dan wel echt serieus vrijwel perfect voor elkaar moet zijn...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:58
Verwijderd
En lange tijd geleden, zeker 4 jaar, ontmoette ik per toeval een jongen op een chat. We waren de enige mensen op de hele chat en raakten aan de praat, we mailden en icq'den en op een gegeven moment spraken we elkaar zeker elke dag op icq. 't Klikte heel erg goed en na ruim een jaar gechat te hebben, besloten we elkaar maar eens te ontmoeten. Ik was toen 15 en hij 24.

Alles is heel goed uigepakt, de eerste ontmoeting was ruim 2,5 jaar geleden, nu wonen we praktisch samen

Ik vind het helemaal niet raar, ik zie het als een goede basis
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:06
kastdeur
kastdeur is offline
bladiebla, ik heb ook mijn lieftallige vriendje leren kennen via internet, via het onzin forum tijdje gemaild en tadaaa we gingen meeten, was heel leuk en toen gingen we nog een keer meeten en nog een keer en en nog een keer en nu hebben we bijna een jaar
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:28
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Kijk, ik vind het onzin als mensen gaan lopen roepen dat ze superverliefd zijn, ik denk dat elkaar ontmoeten hier toch wel noodzakelijk voor is.

Echter, ik geloof wel dat je een aardige indicate van iemands persoonlijkheid kunt krijgen via msn, foto's en telefoon. De mogelijkheid dat je meer voor hem gaat voelen als je hem ontmoet, vind ik dus wel bestaan.

Iemand leuk vinden kan denk ik best via internet, maar echt meer heb ik toch een hard hoofd in. Je gaat denk ik toch teveel aan het idealiseren en zelf invullen misschien, en bepaalde dingen komen gewoon niet door via internet.

Veel plezier op jullie meeting!
Helemaal mee eens.


Toevoeginkje; ik zelf kan iemand vaak ook leuk vinden om dingen die je niet over internet kan zien/horen. Dingen als lichaamstaal, hoe iemand kijkt of praat, gezichtsuitdrukkingen, enzovoorts. Dat soort dingen staan ook heel erg hoog op mijn lijstje van dingen-die-bepalen-of-ik-iemand-leuk-vind.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:52
Verwijderd
je wordt nou eenmaal sneller"verliefd" via internet, maar meeten en kijken maar toch....
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 09:40
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
klinkt bekend. gaat goed (nog) in mijn geval
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:32
Parlaatje
Avatar van Parlaatje
Parlaatje is offline
ik ken een jongen in IRL, hijs de vriend van een vriend van mij. Heb hem een paar x gezien en op een feestje (toen ik nogal bezopen was) ook nog over van alles en niets met hem gepraat. Ik kreeg zijn email adres en we gingen chatten. Op een feestje zag ik uhm weer en dacht steeds ZIE JE ME NOU?! maar door omstandigheden gingen we veel meer met elkaar praten en we vinden elkaar ook leuk enzo. Is dit nou ook een internet relatie? Ja toch? want ik zie hem eigenlijk nooit.
__________________
Love is Love, Love is You, I Love Love So I Love You
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:26
ijslollie
Avatar van ijslollie
ijslollie is offline
Citaat:
Parlaatje schreef:
ik ken een jongen in IRL, hijs de vriend van een vriend van mij. Heb hem een paar x gezien en op een feestje (toen ik nogal bezopen was) ook nog over van alles en niets met hem gepraat. Ik kreeg zijn email adres en we gingen chatten. Op een feestje zag ik uhm weer en dacht steeds ZIE JE ME NOU?! maar door omstandigheden gingen we veel meer met elkaar praten en we vinden elkaar ook leuk enzo. Is dit nou ook een internet relatie? Ja toch? want ik zie hem eigenlijk nooit.
Ik vind het niet echt een ineternetrelatie, omdat je hem ook gewoon kent.
__________________
Somebody to hold my hand, someone who understands, somebody to help me write, the poetry of life.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef:
Hmm jah, beetje vaag verhaal is het eigenlijk. Ooit is op tmf gaan chatten en zo heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Veeeel gemsnt enzo, foto's uitgewisseld, gebeld en alles. Alleen nog nooit gezien
Nouja nu zullen jullie wel denken: Jij bent gek!!! Maar ik denk dat ik hem langzamerhand leuker begin te vinden nu ik hem beter leer kennen. Zn innerlijk staat nu meer op 1 dan zn uiterlijk, ookal is die niet echt verkeerd Ik ga hem trouwens zeer binnenkort meeten
Maar wat vinden jullie nou van dit soort dingen? Gek of vreemd? Of gewoon, moet kunnen?

CraZyLaDy
Jazeker ken ik dat...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:12
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jazeker ken ik dat...
Hoe heet de (on)gelukkige gozer?
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-02-2003, 17:20
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik dacht eerst altijd dat het maar gek was, en raa. Maar een tijdje daarna kreeg ik het zelf ook. Een jongen, helemaal onbekend. Bellen, mailen en smsen. Kreeg er helemaal kriebels van. We waren allebei zo verliefd..En dat over de telefoon he..
Ik vind het dus niet gek! En ik hoop voor je dat het in het echt ook zo klikt!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:39
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
hoeveel forumkoppels denk je dat er zijn???


__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
hoeveel forumkoppels denk je dat er zijn???
Ik ken er iig al drie die al (meer dan) een jaar stand houden op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik ken er iig al drie die al (meer dan) een jaar stand houden op dit moment.
jij, ekki en?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:51
Verwijderd
Hmm..

Ik vraag me af in hoeverre je echt verliefd op een persoon wordt als je dat persoon alleen maar over MSN/ICQ/telefoon/SMS hebt gesproken. Ik denk dat je dan wel een soort ideaalbeeld creeërt.

Tenminste, je moet de invloed van iemands voorkomen IRL niet onderschatten. Iemand kan over de telefoon nog zo lief zijn, maar als hij IRL vreselijk ranzig of irritant is, is de liefde snel over, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
jij, ekki en?
Tis geen trio.

Maar idd iamcj en ik, crazyjaap en ekki, en...murwari en Boogie (weet niet precies hoe lang dat al is, maar al wel een flinke tijd iig).
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:03
The Stranger
Avatar van The Stranger
The Stranger is offline
Mensen ontmoeten op het internet heeft zo z'n voordelen en nadelen. Aan de ene kant kan het een hele goede manier zijn om mensen van het andere geslacht te ontmoeten, aan de andere kant ben ik toch ook eigenlijk wel heel erg gesteld op mijn privacy/anonimiteit. Helaas gaan deze twee niet altijd heel erg goed samen. Maar je moet toch wat als niet echt een uitgaanspersoon bent...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:40
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Tis geen trio.

Maar idd iamcj en ik, crazyjaap en ekki, en...murwari en Boogie (weet niet precies hoe lang dat al is, maar al wel een flinke tijd iig).
de forumkoppels
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 21:02
babsbabe
babsbabe is offline
Een vriendin van mij is erg gekwetst door een ineternetliefde.. Maar proberen kan altijd
__________________
Sometimes I Lay Awake @ Night, And I Ask Myself: What Have I Done Wrong..Then Came A Voice 2 Me : This Takes More Than One NIght
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 21:04
Thomas
Thomas is offline
Ik heb er geen problemen mee: moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 21:37
Herrie
Herrie is offline
/me heeft al 4 maanden met een hele lieve meid uit Roemenië. We hebben elkaar ook online ontmoet en na talloze uren aan de telefoon (en dus een redelijk hoge telefoonrekening ) hebben we afgesproken elkaar te ontmoeten Ze was IRL nog veel leuker dan via internet en de phone Meteen 10 dagen bij haar blijven slapen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Dat moet je zelf weten of je het vind kunnen.
Maar ik weet van mezelf dat ik er niet meer aan ga beginnen.. Tenzij hij graag bij mij thuis even wil langskomen, daar heb ik geen bezwaar tegen. Maar ik ga niet verliefd worden op iemand die ik nog nooit in het echt heb gezien. Want irl is alles toch heel anders dan wat je je ervan voorgesteld had.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Internet liefde
Gary Brown
15 11-05-2011 21:47
Liefde & Relatie internetliefde
funkypunk
101 27-11-2003 12:34
Liefde & Relatie Internet liefde?
toemba
20 15-12-2002 22:02
Liefde & Relatie internet liefde...
Verwijderd
26 18-11-2002 21:25
Liefde & Relatie liefde via internet
dominqe
58 09-07-2002 17:51
Liefde & Relatie internet liefde
SpiT
33 08-04-2002 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.