Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 19:50
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik ken een meisje dat het uit heeft gemaakt met haar vriend omdat hij into de drugs-scene kwam hier.

wat als je vriend/vriendin in de criminaliteit zit/zou gaan? denk aan drugs/politie/wapens enzo

zou je er dan meteen mee willen ophouden? of heb je nog een beetje het ik sta achter je, you and me against the world gevoel?
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 19:51
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik zou haar aan d'r haren uit het wereldje slepen. Ookal maakt ze het dan uit en probeert ze me te ontwijken, ik krijg haar eruit. Dat zweer ik met mijn hand op mijn hart, wat ik er ook voor moet doen. Ik kijk niet toe hoe ze haar leven vergooit.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:53
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 20:51:
Ik zou haar aan d'r haren uit het wereldje slepen. Ookal maakt ze het dan uit en probeert ze me te ontwijken, ik krijg haar eruit. Dat zweer ik met mijn hand op mijn hart, wat ik er ook voor moet doen. Ik kijk niet toe hoe ze haar leven vergooit.
Lieeeeeeeef
Ik zou trouwens wel hetzelfde doen, en als het me echt niet zou lukken om em ermee te laten kappen, zou ik er indd, hoe pijlijk ook, een einde aan maken. (aan de relatie dan he) Ik heb geen behoefte aan betrokkenheid in zo'n wereldje.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:54
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Wat zou je zelf doen dan, Shah of Blah?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:57
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
barbelle schreef op 08-09-2003 @ 20:54:
Wat zou je zelf doen dan, Shah of Blah?
ik weet t niet echt.. ik wil niet te diep in dat soort scenes terechtkomen, maar ik ben wel iemand die ver zou gaan voor zn vriendin.

iemand eruit krijgen zou het beste zijn maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:58
Verwijderd
Ten eerste kan dat niet . Ten tweede zou ik ook pogen haar eruit te halen, maar als ze zo'n persoon is ben ik bang dat de relatie sowieso ooit kapot zou gaan en zou ik het dus uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:03
Verwijderd
Laten zwemmen, het is zijn/haar keuze en wie ben ik om iemand de wet voor te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:08
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Wes schreef op 08-09-2003 @ 21:03:
Laten zwemmen, het is zijn/haar keuze en wie ben ik om iemand de wet voor te schrijven.
Je bent haar vriend en haar vriendje (neem ik aan tenminste dat je het beide bent). Dus je bent een belangrijke factor in haar leven, als het goed is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:10
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 08-09-2003 @ 20:57:
iemand eruit krijgen zou het beste zijn maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt
Ligt eraan hoe ver ze erin zit, en hoe hard je er je best voor doet. Als ze nog maar net bezig is, en hard ingrijpt, is het geen groot probleem denk ik. Heel moeilijk, maar ik weet dat ik daartoe in staat ben. Of ze het nou leuk vind of niet.

Arm vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:10
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik heb een ongelofelijke pleuris hekel aan criminelen. Ze zou dus per direct op kunnen rotten.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:14
Snoezepoes
Avatar van Snoezepoes
Snoezepoes is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 20:51:
Ik zou haar aan d'r haren uit het wereldje slepen. Ookal maakt ze het dan uit en probeert ze me te ontwijken, ik krijg haar eruit. Dat zweer ik met mijn hand op mijn hart, wat ik er ook voor moet doen. Ik kijk niet toe hoe ze haar leven vergooit.
Jij hebt pas verstand
__________________
Tutti Frutti Girl
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 20:51:
Ik zou haar aan d'r haren uit het wereldje slepen. Ookal maakt ze het dan uit en probeert ze me te ontwijken, ik krijg haar eruit. Dat zweer ik met mijn hand op mijn hart, wat ik er ook voor moet doen. Ik kijk niet toe hoe ze haar leven vergooit.
Nou het was leuk je gekend te hebben. 't Is nog altijd aan haar om eruit te klimmen; haar getrek zorgt er alleen maar voor dat ze nog lelijk word ook.

Citaat:
Desecrator schreef op 08-09-2003 @ 21:10:
Ik heb een ongelofelijke pleuris hekel aan criminelen. Ze zou dus per direct op kunnen rotten.
Als je verliefd op eentje word, verandert je mening denk ik wel lichtelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:24
vanieta
vanieta is offline
weet je zal jezelf moeten weten maar als het serieuzer woordt zal ik toch gaan nadenken, zal je willen dat dat de moeder van je kinderen woordt, maar zo lang het niet serieus is veel speelplezier ik denk dat je zelf zal moeten moeten ondervinden kijk ik denk dat jezelf zou moeten tegen komen in deze situatie ondervindt de feiten maar als je ermee doorgaat en ik weet niet wat voor leven je voorjezelf in gedachten heb dus tja makelijk toch als jij daarmee om wil gaan tja klink hard ben jezelf ook crimineel . dus ik wens je het beste toe maar zoals ik het nu zie zal het er niet best voor je uitzien is jou vriend wel je vriend als tie jou op het slechte pad help,nou je zou het echt zelf moeten weten jou leven doeiiii

Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:27
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-09-2003 @ 21:21:
Als je verliefd op eentje word, verandert je mening denk ik wel lichtelijk.
Dat komt mooi uit. Verliefd worden daar doe ik niet aan.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 08-09-2003 @ 21:27:
Dat komt mooi uit. Verliefd worden daar doe ik niet aan.
Waarom kom je dan op liefde en relatie?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 21:08:
Je bent haar vriend en haar vriendje (neem ik aan tenminste dat je het beide bent). Dus je bent een belangrijke factor in haar leven, als het goed is.
En dan nog? Als ik wat met iemand zou krijgen weet ze waar ze aan begint, dus dat ik er dan ook zou laten vallen. Kwil er gewoon helemaal niks mee te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:42
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
ik snap wel dat jullie zoiets hebben van of ik haal hem/haar eruit of ik maak het uit.
maar ik heb zelf ook een tijdje in dat "wereltje" gezeten en daarmee een hoop te maken gekregen met agressie en wantrouw.ik vertelde het tegen me ex wel eens wat ik toen had meegemaakt(toen deed ik daar al niet meer aan)en sindsdien deed ze ineens afstandelijk en een beetje arrogant ik zag haar een beetje met haar gevoel kloten maar ze heeft het daarom uit gemaakt omdat ik zo WAS zou jij het ook erg vinden als iemand zo was of maakt je het dan niet meer uit?

dit meisje was overgens wel heel netjes en keurig (woond in een elite buurt)
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik wil zelf absoluut niet in zo'n omgeving terecht komen en ik ben bang dat ik dat wel kom als ik me met mn vriend zou gaan bemoeien. Maar aan de andere kant wil ik mijn vreind daar ook niet aan kwijtraken en denk ik toch dat ik alles zal doen om hem daar uit te krijgen. Al was het maar omdat ik m niet kan missen...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2003, 20:49
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-09-2003 @ 21:28:
Waarom kom je dan op liefde en relatie?
Je kan ook best een relatie hebben zonder liefde hoor. Tot liefde ben ik niet in staat dus het eerste wat ik in een relatie zoek is sex en ten tweede de mogelijkheid om samen leuke dingen te kunnen doen. Een vriendin moet er dus verdomde goed uitzien en verder moet ik goed met haar kunnen opschieten natuurlijk
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:49
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 08-09-2003 @ 21:42:
ik snap wel dat jullie zoiets hebben van of ik haal hem/haar eruit of ik maak het uit.
maar ik heb zelf ook een tijdje in dat "wereltje" gezeten en daarmee een hoop te maken gekregen met agressie en wantrouw.ik vertelde het tegen me ex wel eens wat ik toen had meegemaakt(toen deed ik daar al niet meer aan)en sindsdien deed ze ineens afstandelijk en een beetje arrogant ik zag haar een beetje met haar gevoel kloten maar ze heeft het daarom uit gemaakt omdat ik zo WAS zou jij het ook erg vinden als iemand zo was of maakt je het dan niet meer uit?

dit meisje was overgens wel heel netjes en keurig (woond in een elite buurt)
Ik ken het wereldje ook, dat is precies de reden waarom ik er alles wat ik maar mogelijk kan doen zal proberen om haar eruit te krijgen. Voordeel voor mij is dat ik niet te licht omspring met mijn leven, en dus bereid ben grote risico's te nemen voor haar. Mijn leven is geen cent waard en zal dat niet worden, althans zo zie ik dat zelf. Zij is waardevol.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:57
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik zou op m inpraten en willen dattie normaal deed. daar zou ik ver in gaan.
maar op een gegeven moment zal hij zelf moeten kiezen. zn drugs-vriendjes, wapens en politie-ruzietjes, of zn lieve, schattige vriendinnetje die heel veel van m houdt...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:57
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 21:49:
Ik ken het wereldje ook, dat is precies de reden waarom ik er alles wat ik maar mogelijk kan doen zal proberen om haar eruit te krijgen. Voordeel voor mij is dat ik niet te licht omspring met mijn leven, en dus bereid ben grote risico's te nemen voor haar. Mijn leven is geen cent waard en zal dat niet worden, althans zo zie ik dat zelf. Zij is waardevol.
denk dat ik met jouw wel kan praten mijn leven is me ook niks waard en ik zou ook alles proberen haar eruit te halen wand ik weet hoe moeilijk het is als je er diep in zit en grote klussen al doet hoe moeilijk het is om eruit te komen en wat voor nasleep het heeft op je verdere leven maar ik zou er niemand op afwijzen
zeker niet als ik dat meisje leuk vind
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:59
vanieta
vanieta is offline
dat gezeik allemaal zorg gewoon dat je er helemaal niks mee te maken heb en krijg, ben nog gek dat ik hier op reageer dat negatiefe gedoe allemaal maar jaah dat ben ik weer zal wel soort moedergevoelens zijn maar al met al waar ben je mee bezig om op zo jonge leeftijd zulke discussie,s te voeren ik vluch maar snel doeiiiiii
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:10
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
vanieta schreef op 08-09-2003 @ 21:59:
dat gezeik allemaal zorg gewoon dat je er helemaal niks mee te maken heb en krijg, ben nog gek dat ik hier op reageer dat negatiefe gedoe allemaal maar jaah dat ben ik weer zal wel soort moedergevoelens zijn maar al met al waar ben je mee bezig om op zo jonge leeftijd zulke discussie,s te voeren ik vluch maar snel doeiiiiii
hey vanieta,
gebruik enters of interpunctie aub, dan lees ik het wat chiller allemaal.
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:14
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 08-09-2003 @ 21:27:
Dat komt mooi uit. Verliefd worden daar doe ik niet aan.
Probeer dan ook niet te doen alsof je er verstand van hebt?
Blijkbaar heb je dat gevoel nog nooit echt ervaren, want dan zou je denk ik toch echt anders piepen.

Maar goed, WB zei het goed, proberen eruit te halen. Als mijn vriend zo zou zijn, echt zelf het licht laten zien natuurlijk maar dan nog. Ik zou er wel voor (willen) zorgen dat het ophoudt. Maar zo niet, ik zou het niet uitmaken hoor. Niet als hij het echt waard is. (en ja dat is een ander verhaal)
If a guy loves, respects and accepts you as much as you love, respect and accept him, leave it at that. That's your world, be happy!
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 21:29
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 08-09-2003 @ 22:14:
ik zou het niet uitmaken hoor. Niet als hij het echt waard is. (en ja dat is een ander verhaal)
If a guy loves, respects and accepts you as much as you love, respect and accept him, leave it at that. That's your world, be happy!

precies want het is niet zo als hij/zij een crimineel is dat hij/zij je vuil behandeld zie kunnen ook lief zijn en als je echt om hem geeft blijf je!!
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 10:55
Verwijderd
Ik heb ooit iets met iemand gehad die steeds verder wegzakte.. Hij stal geld van zijn ouders, rookte zo'n 20 joints op een dag, was van iedere school gekickt en werd om de zoveel tijd ook uit huis gekickt.

Op zich heb ik hem redelijk af kunnen houden van ergere dingen, hij vroeg dan of ik het vervelend vond als hij een pilletje zou slikken, ik zei dan ja en dan deed hij het niet. Het was echter wel heel moeilijk een relatie met hem te hebben, ik kon gewoon geen contact met hem krijgen en na 2 maanden heb ik het uitgemaakt. Ik wist gewoon niet meer wat ik met hem aan moest.

Hij is daarna in een afkickkliniek terecht gekomen, weer van school gekickt, uit huis gekickt en vuilnisman geworden. Ik vraag me nog vaak af hoe het nou met hem gaat.. hij zou helemaal in die wereld verzeild kunnen raken (zn echte moeder is ook een junkie, of was iig) of zichzelf eruit kunnen houden. Maar eigenlijk wil ik het niet weten.

Wanneer mn relatie met iemand echter heel hecht is en heel bijzonder zou ik het niet uitmaken mocht het bergafwaarts gaan met diegene. Uitmaken zou ik pas doen wanneer de relatie volledig ten koste van mijzelf zou gaan door zijn gedrag.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 11:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ligt eraan hoe de relatie is begonnen. Als hij al zo was voordat ik iets met hem kreeg, dan zou ik het ws makkerlijker uit maken. Maar als hij langzamerhand wegzakt, ik al heel lang iets met hem heb en ook op een 'goede' manier ken dan zou ik hem zeker helpen. Alleen kan dat soms heel moeilijk zijn (voor een meisje ws nog moeilijker dan voor een jongen) en soms ook gewoon onmogelijk. Ik zou mezelf er iig niet kapot aan laten gaan en misschien zelfs mezelf tegen hem beschermen (zodat ik niet 'meegetrokken' word dat wereldje in)
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 11:40
beestje
beestje is offline
tja ik weet het niet... ik zou hem er het liefst uitslepen natuurlijk... maar mensen proberen te veranderen werkt uieindelijk toch niet is mijn ervaring.

Het ligt een beetje aan de relatie natuurlijk, ben ik helemaal gek op diegene dan zal ik het niet zo snel uitmaken, maar als de relatie al niet zo heel geweldig is nauturlijk wel...

kan het zo niet zeggen, ligt nogal aan de situatie natuurlijk
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 11:44
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Ik zou in eerste instantie waarschijnlijk al niet verliefd op haar geworden zijn.
Ik knap heel erg af op vrouwen die geestelijk niet sterk genoeg zijn om zichzelf op het juiste traject te houden.
Als ze dus door haarzelf in dat milieu terecht zou komen zou ik haar linea recta de deur wijzen
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 12:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Heb een vriend gehad die steeds crimineler werd en op een gegeven moment zaten we echt niet meer op 1 golflengte, dus werkte het sowieso niet meer.
Misschien gaf ik ook te weinig om hem.

ik zou geen relatie BEGINNEN met iemand die crimineel is ofzo, maar als ik er al wat mee zou hebben en ik heb de hele wereld voor diegene over, dan zou ik alles doen om hem eruit te halen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:18
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
mijn ex was voor dat ik um leerde kennen best crimineel. Toen we 1,5mnd hadden heeft hij me dat allemaal verteld; mishandeling , inbraak, etc. Niet het minste dus. Plus dat hij drugsverslaafd was. Wat ik geen excuus vind trouwens, maar das een ander verhaal. Twee weken later was het uit, btje lullig moment, maar dat was niet de reden. Hij had spijt van zijn zonden en raakt de drugs niet meer aan, dus ik vond niet dat ik hem dat op het moment dat we n relatie hadden aan kon rekenen.
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 08-09-2003 @ 22:14:
If a guy loves, respects and accepts you as much as you love, respect and accept him, leave it at that. That's your world, be happy!
Dus als hij ouwe omaatjes berooft maar jou de mooiste diamanten en liefde geeft, dan is er niets aan de hand? Ik zou hier toch bijna een dikke vette rolleyes achterzetten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:59
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
ja ik zal het uitmaken!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 15:29
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 20:51:
Ik zou haar aan d'r haren uit het wereldje slepen. Ookal maakt ze het dan uit en probeert ze me te ontwijken, ik krijg haar eruit. Dat zweer ik met mijn hand op mijn hart, wat ik er ook voor moet doen. Ik kijk niet toe hoe ze haar leven vergooit.
Meeeeeeeeeeeeeeeeee eens, maar niet altijd gaat dat makkelijk. Maar ik zou het ook zeker proberen
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:17
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Jadie schreef op 09-09-2003 @ 15:51:
Dus als hij ouwe omaatjes berooft maar jou de mooiste diamanten en liefde geeft, dan is er niets aan de hand? Ik zou hier toch bijna een dikke vette rolleyes achterzetten.
jij hebt geen gevoel voor romantiek
haha neem t met een korreltje zout
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2003, 19:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 20:51:
Ik zou haar aan d'r haren uit het wereldje slepen. Ookal maakt ze het dan uit en probeert ze me te ontwijken, ik krijg haar eruit. Dat zweer ik met mijn hand op mijn hart, wat ik er ook voor moet doen. Ik kijk niet toe hoe ze haar leven vergooit.
Ik ook.

Maar alleen als er kans is dat het lukt en ze het zelf diep van binnen ook wil. Zoniet: dan maar niet en dan is het uit.


Niet dat ik veel kans heb ooit in zo'n situatie te belanden overigens.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:24
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-09-2003 @ 20:26:

Niet dat ik veel kans heb ooit in zo'n situatie te belanden overigens.
soms kan je leven een onverwachte wending nemen
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
ligt eraan wat voor crimineel gedrag, als ik zelf erg zo afkeuren, ,als ie mensen zou omleggen ofzo, daar kan ik niet mee leven, dus dan ist over.
Maar god lichte criminaliteit enzo kan ik wel mee leven
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:51
Thomas
Thomas is offline
De vraag is nogal complex zoals blijkt uit het topic, maar ik zou proberen om haar uit dat wereldje te krijgen. In den beginne zou ik dus naast haar staan en haar steunen met al haar problemen en dergelijke. Blijft ze doorgaan met dat criminele gedrag dat is het over en uit.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:26
vanieta
vanieta is offline
ach laat toch gaan dat is haar probleem ,als het gaat om criminele activiteiten is het doel loos blinde inspanning ! dit is ook doelloos . (doelloos blinde innspanning criminele activiteiten niet weten wat goed of slecht is!)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:34
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik zou hem in het begin wel steunen. En hem vertellen dat ik het allemaal niet zo leuk vind. En dat ik graag zou hebben dat ie stopt. Als het hem niets kan schelen wat ik vind, lijkt het me duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:04
Verwijderd
Iemand die contacten heeft met dat soort mensen of die zelf zo'n soort mens is, hoef ik niet in mijn kennissenkring. Ik wil er geen verkering mee, ik wil er geen seks mee, ik wil er geen contact mee en ik zou er alles aan doen ervoor te zorgen dat die persoon vervolgd wordt.

Even een wit voetje halen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:22
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 19:04:
Iemand die contacten heeft met dat soort mensen of die zelf zo'n soort mens is, hoef ik niet in mijn kennissenkring. Ik wil er geen verkering mee, ik wil er geen seks mee, ik wil er geen contact mee en ik zou er alles aan doen ervoor te zorgen dat die persoon vervolgd wordt.
idd.. Met dat soort types zal ik nooit in aanraking willen komen en zij ook niet met mij.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:59
Verwijderd
Als zij er dik doekoe mee verdient, vind ik haar alleen maar leuker
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:51
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
als het maar goed verdiend

boeit het niet

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
bonnie & clyde '03?

dacht het niet
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
als je het niet erg vind, maak et dan niet uit.

aangezien de meesten het wel erg zouden vinden, uitmaken.

wel raar dat je dat niet weer alvorens je een relatie begint he, maar goed, laat ik het daar maar niet over hebben.

__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden
flyaway
0 30-05-2009 20:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk
Gatara
172 12-05-2009 07:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rotterdam : geen asielzoekers meer!
Mujahideen
160 09-12-2003 17:41
Liefde & Relatie sorry, even van me afschrijven..
michelle_flo
10 22-11-2003 22:13
Liefde & Relatie vriendje vast
cin-D
66 13-01-2003 15:40
Liefde & Relatie mn vriend is een drugsdealer...
love_my_dushi
35 24-05-2002 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.