Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2007, 21:35
alicia3215
alicia3215 is offline
hey iedereen,zal maar direct met de deur in huis vallen.Oja ben ff op account van mijn zus he.ik ben 14
rechttegenover ons huis is er een café dus we gaan daar redelijk vaak naartoe.De eigenaars van dat café hebben een zoon.Hij is 30.We praten vaak met hem dus ik ken hem redelijk goed.Maar er is een probleem,telkens als ik hem zie voel ik me blij enzo.Maar ik kan toch niet op iemand verliefd blijven die 30 is?ofwel?
Kunnen jullie mij helpen pls
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2007, 21:39
Verwijderd
Nou als je niks met 'm wil beginnen doe je er goed aan om uit z'n buurt te blijven zodat je 'm vergeet.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:42
Safraan
Safraan is offline
16 jaar.....het leeftijdverschil alleen is al meer dan dat jouw leeftijd....ofwel: vergeet het
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:44
Verwijderd
Laat de moraalridderij beginnen!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Je zou je kunnen afvragen of hij ook wat in jou ziet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:55
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
Maar ik kan toch niet op iemand verliefd blijven die 30 is?ofwel?
Kunnen jullie mij helpen pls
Tuurlijk wel, liefde laat zich niet inperken door de in het oog bestaande grenzen van leeftijd. Mijn advies, vergeet het. Ten eerste zal, als het al al wat kan worden, het maatschappelijk worden verworpen wat weer tal van problemen met zich mee brengt. Ten tweede ben je een puber en zal je wanneer de realiteit toeslaat jezelf ongetwijfeld afvragen hoe je verliefd op deze man kon worden.

Je zegt dat je redelijk vaak naar dat cafe toegaat, misschien kan je is naar andere plekken gaan om uit te gaan. Plekken waar meer mensen lopen van rond jouw leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 07:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je bent pas 14, dus nee, een man van 30 lijkt me niet verstandig. Sowieso lijkt het mij erg vreemd als hij in jou geïnteresseerd is. Dit leeftijdsverschil is wel heel erg groot, voornamelijk omdat jij nog volop in de puberteit zit.

Kom er wat minder vaak en probeer hem te vergeten. Vind een vriendje van je eigen leeftijd
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 08:58
Verwijderd
Ik denk dat die man echt niets in jou ziet. Misschien vindt-ie je een lief kind, als je er wat ouder uitziet dan je bent vindt-ie je misschien ook een lekker ding, maar een relatie met hem gaat er niet in zitten.
Net zoals de rest denk ik dat je het snelst over hem heen komt door hem niet te vaak te zien
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:12
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Meiden van 14 die naar een café gaan en verliefd worden op mannen van 30 die daar hangen.
Als jij nou eerst gewoon je VMBO afmaakt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:17
Verwijderd
Als je realistisch bent, weet je dat de kans groot is dat hij niets in jou ziet en je gewoon aardig vindt als kind (zoals Sarah ook al zegt) niet als mogelijke partner. Dus als je hem wil vergeten - ik zou het doen - vermijd hem en probeer niet meer aan hem te denken, dan zakt die verliefdheid vanzelf weg
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:31
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Of hijs gewoon pedo..
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Of hijs gewoon pedo..
Dan geldt hetzelfde advies; gewoon vermijden
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 22:19
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
hey iedereen,zal maar direct met de deur in huis vallen.Oja ben ff op account van mijn zus he.ik ben 14
rechttegenover ons huis is er een café dus we gaan daar redelijk vaak naartoe.De eigenaars van dat café hebben een zoon.Hij is 30.We praten vaak met hem dus ik ken hem redelijk goed.Maar er is een probleem,telkens als ik hem zie voel ik me blij enzo.Maar ik kan toch niet op iemand verliefd blijven die 30 is?ofwel?
Kunnen jullie mij helpen pls
tuurlijk kan dat wel joh laat je niet leiden door die moraalridders, en ga gewoon met die kerel! vertel het ook je ouders trouwens. Met een beetje mazzel heb je over een poosje lekker veel geld op je rekening, waar je die nieuwe barbie of wellicht zelfs die leuke schattige pony mee kan kopen!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
tuurlijk kan dat wel joh laat je niet leiden door die moraalridders, en ga gewoon met die kerel! vertel het ook je ouders trouwens. Met een beetje mazzel heb je over een poosje lekker veel geld op je rekening, waar je die nieuwe barbie of wellicht zelfs die leuke schattige pony mee kan kopen!
Wat heeft geld er nu weer mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 00:15
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Wat heeft geld er nu weer mee te maken?
tis niet zo lastig als ze 't haar ouders verteld (als ze dus diverse handelingen verricht) zen die ouders krijgen 't in hun bol, en ze geven die kerel aan, kan er een schikking ingezet worden, en moet hij dus flink wat dokken. simpel toch? of is mijn manier van denken te 'weird'


voor de mensen die mij weer eens niet snappen (zoals mijn geliefde vriendin, Sea Foam Green); mijn vorige post was puur sarcastisch. mocht het meisje echt 'gek' van die kerel zijn, raad ik haar aan even het volgende nummer te bellen: 070-391 63 91 of gewoon de GGD.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 00:36
Verwijderd
Citaat:
tis niet zo lastig als ze 't haar ouders verteld (als ze dus diverse handelingen verricht) zen die ouders krijgen 't in hun bol, en ze geven die kerel aan, kan er een schikking ingezet worden, en moet hij dus flink wat dokken. simpel toch? of is mijn manier van denken te 'weird'


voor de mensen die mij weer eens niet snappen (zoals mijn geliefde vriendin, Sea Foam Green); mijn vorige post was puur sarcastisch. mocht het meisje echt 'gek' van die kerel zijn, raad ik haar aan even het volgende nummer te bellen: 070-391 63 91 of gewoon de GGD.
Leuke humor
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 13:52
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
gewoon vergeten, punt
je bent te jong voor hem.
Zelfs al zou hij wat in je zien (verwacht het niet) dan kan het nog niets worden. Tenzij je m de gevangenis in wil werken...
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 13:53
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
14 en 30?
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2007, 14:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Nou weetje... Denk niet dat het hem gaat worden. Zeker op dit moment niet, het verschil tussen jullie is gewoonweg te groot. Echt. Probeer 'm dus gewoon als een vriend te blijven zien en that's it. Gewoon laten gaan!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:35
CrazyCorny
Avatar van CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Ik zou me er niet mee inlaten, en sowieso als mijn zusje zoiets zou doen,
had ik gezegd, ben je wel helemaal lekker?

maar iedereen is vrij om te kiezen. alleen 30-14 vindt ik een ziekele gedachtte.
__________________
Leef de dag met een lach, en zorg ervoor dat je "pakt" wat je pakken mag. =)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:45
Verwijderd
Ja, heel ziekel...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 19:01
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Ik vind het wel erg voor haar dat iedereen haar zo de waarheid rechtuit zegt

Dat moet echt erg zijn voor da meisje...

ma weet je, je moet wel redelijk blijven,

hij is 30,,, hij wil hoogstwaarnschijnlijk dan ook dingen die jij nog nie wil,, aleja, mss nog nie wil,

t lijkt mij idd ook geen goed idee, maar jij moet weten ntt
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 00:12
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Ik vind het wel erg voor haar dat iedereen haar zo de waarheid rechtuit zegt

Dat moet echt erg zijn voor da meisje...
ehhh, sorry hoor, maar je zit op een forum
daar zijn mensen vaak direct

we kunne dr ook omheen draaien, maar daar word je niet veel wijzer van
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 08:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Meiden van 14 die naar een café gaan en verliefd worden op mannen van 30 die daar hangen.
Als jij nou eerst gewoon je VMBO afmaakt.
Juist. En daarbij: mocht hij wél op jou vallen, en daadwerkelijk een relatie met je willen, is er toch iets gruwelijk mis met hem.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 08:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn zusje heeft trouwens eens zoiets aan de hand gehad: ze was 16 of 17 en ging vaak naar de sportschool. Daar kwam één of andere ouwe sok die zij wel zag zitten. Dus ze keek vaak naar hem en heeft eens een briefje onder z'n ruitenwisser gedaan, in de overtuiging dat hij haar ook wel zou zien zitten...
Nou, die man had blijkbaar iets op zn kerfstok, want hij was zó bang dat er geruchten over een affaire de ronde zouden gaan doen, dat hij aangifte heeft gedaan van stalking.
Dusss minderjarige meisjes en volwassen mannen? Neh.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2007, 16:28
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Je kan heel goed verliefd blijven op iemand van 30 als je dat wilt en je het gevoel blijft 'voeden', maar het is niet verstandig want het maakt je ws alleen maar ongelukkig, aangezien hij geloof me, NOOIT op jou zal vallen gezien je leeftijd, of hij moet niet goed in zijn hoofd zijn.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 16:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat je verliefd op hem bent, vind ik helemaal niet zo raar. Er zijn genoeg 14-jarige meisjes die op hun leraar, oudere buurjongen of wie dan ook vallen. Alleen moet je niet denken dat een relatie met hem realistisch is. Die man is 30, die valt niet op 14-jarige meisjes. Zo wel, dan klopt er iets niet helemaal en moet je met hem alsnog geen relatie willen. Over 10 jaar is dat leeftijdsverschil helemaal niet zo erg meer, maar nu nog wel. Dus stiekem verliefd op hem zijn mag best, maar bedenk je er gewoon bij dat het daar bij blijft. En je wordt vanzelf wel verliefd op iemand anders, waarschijnlijk iemand van je eigen leeftijd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 16:43
Verwijderd
Waarom denken jullie dat een normale man van 30 niet op meisjes van 14 zou vallen? Mits ze op zichzelf aantrekkelijk is, zie ik niet in waarom dat zo zou zijn. Dat hij nu geen relatie zou willen omdat ze geestelijk onderontwikkeld is of hij geen sociale/wettelijke problemen wil, soit, maar dat is wat anders.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 17:42
fromBALKAN :D
Citaat:
Ik vind het wel erg voor haar dat iedereen haar zo de waarheid rechtuit zegt

Dat moet echt erg zijn voor da meisje...

ma weet je, je moet wel redelijk blijven,

hij is 30,,, hij wil hoogstwaarnschijnlijk dan ook dingen die jij nog nie wil,, aleja, mss nog nie wil,

t lijkt mij idd ook geen goed idee, maar jij moet weten ntt
Kom je uit Vlaanderen? O.o
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 17:58
alicia3215
alicia3215 is offline
dankje voor advies
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:51
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Toen ik zelf zo oud was en verliefd werd op veel oudere mannen, zag ik het probleem niet zo. Maar eenmaal een paar jaar verder realiseer ik me toch dat het nooit, maar dan ook nooit had kunnen lukken. Al hadden ze me leuk gevonden; het leeftijds, denk en ervaringsverschil is daar toch echt te groot voor. En bovendien is het na nader inzien toch ook ziek als je als 30 jarige met kleine meisjes gaat kloten...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:31
1xAnoniemx7
Avatar van 1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
Citaat:
Meiden van 14 die naar een café gaan en verliefd worden op mannen van 30 die daar hangen.
Als jij nou eerst gewoon je VMBO afmaakt.
haha
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ja, heel ziekel...
haha ik vond het wel grappig
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:28
Verwijderd
ehhm... Ik voel me ook heel blij als ik bij mijn oma ben,
Ben ik nou direct verliefd???
Ik voel me ook blij bij mijn buurvrouw,
Ben ik verliefd???
NEE!!!

Je bent altijd wel blij als je bij een bepaalt persoon bent,
of je er nou een reden voor hebt of niet.

Misschien word diegen van 30 ook wel blij als jij erbij bent hoor,
maar dat houd niet in dat hij verliefd is.

Bij deze, ik hoop dat ik geholpen heb!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:18
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Waarom denken jullie dat een normale man van 30 niet op meisjes van 14 zou vallen? Mits ze op zichzelf aantrekkelijk is, zie ik niet in waarom dat zo zou zijn. Dat hij nu geen relatie zou willen omdat ze geestelijk onderontwikkeld is of hij geen sociale/wettelijke problemen wil, soit, maar dat is wat anders.
Meisjes van 15 jaar zijn nu eenmaal een stuk geiler.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 00:21
waves
Avatar van waves
waves is offline
Tuurlijk kun je wel verleifd zijn op mensen van 30 als 14jarige. Maar je kunt er niks mee doen. Officieel heet dat namelijk pedofilie van zijn kant.

Ga lekker stappen met leeftijdsgenootjes en zoek daar een leuk (jong!!!) exemplaar .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2007, 22:21
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik vind het heel kwalijk dat hier zomaar met de term pedofilie wordt gegooid. Er staat hier niet eens iets over de aantrekkingskracht van zijn kant. Plus dat ik me afvraag of mensen die dit roepen wel weten wat de term pedofilie inhoudt. Als het van de kant van een jonger iemand zelf uit komt heet het gerontofilie. Nou weet ik niet of je iemand van 30 al "oud"kan noemen, maargoed

Citaat:
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. (Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan 18 jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij mimimaal 5 jaar ouder zijn dan het kind). "Die nog niet geslachtsrijp zijn" betekent in de praktijk: kinderen tot gemiddeld ongeveer 12 jaar. In het dagelijks spraakgebruik wordt een volwassene die zich seksueel aangetrokken voelt tot personen van 14-15 jaar vaak een pedofiel genoemd, maar dit klopt dus niet, aangezien personen van die leeftijd vrijwel altijd al geslachtsrijp zijn. Pedofilie komt dan ook niet overeen met het strafbare feit van seksuele handelingen met minderjarigen, aangezien hier voor volwassenen ook sprake van is, ingeval de ander wel 12, maar nog geen 16 is.

Actieve pedofilie (ook wel pedoseksualiteit genoemd), wordt gezien als psychoseksuele stoornis. Er wordt dus onderscheid gemaakt tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Het eerste slaat op het zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen, het tweede op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. In het dagelijks gebruik wordt echter vrijwel uitsluitend van pedofiel en pedofilie gesproken, ook als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.
En wat dat strafbare aangaat. Over een relatie van 15 en 19 wordt vaak veel minder moeilijk gedaan (logisch hoor, dat begrijp ik) maar het maakt het er niet minder strafbaar op.


@TS
tuurlijk kan dat, je ziet alleen dat mensen er niet blij van worden als ze het horen. Dus verwacht niet op een juichende omgeving mocht er ooit echt iets tussen jullie ontstaan.

Mijn vriend en ik leerden elkaar ook kennen toen ik 14 was en zijn zes jaar later nog bijelkaar en gaan volgend jaar trouwen. Ik kan het ook niet helpen dat mijn geestelijke leeftijd niet aansluit bij de feitelijke. En verder gaat het prima tussen mijn vriend en mij. Al de volle zes jaar (anders gingen we ook niet trouwen, doh) Mijn ouders waar ik veel problemen mee heb, hebben dit juist nooit als probleem gezien. Maar hier durf ik wel over te beweren dat ik hier een uitzondering in ben. Oja, for the record, ons seksueel contact kwam bij mijn vriend en mij pas vanaf mijn 17e. Mijn vriend is altijd heel voorzichtig geweest en heeft me nergens toe gedwongen en is voor mijn gevoel soms zelfs langzamer gegaan in de relatie dan ik voor mijn gevoel aankon. En inmiddels merk ik zelf nog maar weinig van ons leeftijdsverschil.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 19-10-2007 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:12
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik las de titel en ik dacht... De mijne is ook bijna 30...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 22:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik las de titel en ik dacht... De mijne is ook bijna 30...

Jij bent dan weer geen 14
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
ehhm... Ik voel me ook heel blij als ik bij mijn oma ben,
Ben ik nou direct verliefd???
Ik voel me ook blij bij mijn buurvrouw,
Ben ik verliefd???
NEE!!!

Je bent altijd wel blij als je bij een bepaalt persoon bent,
of je er nou een reden voor hebt of niet.

Misschien word diegen van 30 ook wel blij als jij erbij bent hoor,
maar dat houd niet in dat hij verliefd is.

Bij deze, ik hoop dat ik geholpen heb!
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,/......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
............../.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..... .........__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 14:52
m___40
m___40 is offline
iik vindt het niet normaal op een man van 30 verliefd te worden en jij bent 14 0ofsow
het is niet normaal !!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 15:56
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Tja, en ik vind het ook niet normaal om op een meisje van 14 verliefd te worden. Ik krijg al onmiddellijk Lolita-visioenen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:51
103638
103638 is offline
Citaat:
hey iedereen,zal maar direct met de deur in huis vallen.Oja ben ff op account van mijn zus he.ik ben 14
rechttegenover ons huis is er een café dus we gaan daar redelijk vaak naartoe.De eigenaars van dat café hebben een zoon.Hij is 30.We praten vaak met hem dus ik ken hem redelijk goed.Maar er is een probleem,telkens als ik hem zie voel ik me blij enzo.Maar ik kan toch niet op iemand verliefd blijven die 30 is?ofwel?
Kunnen jullie mij helpen pls
Mijn vriendin is ook verliefd geworden op iemand van een jaar of 30. Zijzelf was 14! Ja, verschil van leeftijd maakt toch wel uit. Mijn vader en moeder verschillen 9 jaar in leeftijd. Het is echt jammer voor je dat je verliefd op die man bent. Ik denk dat je het beste maar uit de buurt kan blijven voor die man.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:55
103638
103638 is offline
Citaat:
hey iedereen,zal maar direct met de deur in huis vallen.Oja ben ff op account van mijn zus he.ik ben 14
rechttegenover ons huis is er een café dus we gaan daar redelijk vaak naartoe.De eigenaars van dat café hebben een zoon.Hij is 30.We praten vaak met hem dus ik ken hem redelijk goed.Maar er is een probleem,telkens als ik hem zie voel ik me blij enzo.Maar ik kan toch niet op iemand verliefd blijven die 30 is?ofwel?
Kunnen jullie mij helpen pls
Nog iets wat ik wilde zeggen. Ik weet niet of je het zo ziet, maar ik zeg het toch, for in that case. Je kunt zo'n man ook ervaren als een vader, die er niet op die mannier was, zoals jij wilde. Dat hoefd natuurlijk niet zo zijn. Maar als dat zo is, is het een andere liefde. Geen liefde die het zo maakt dat je iets kunt hebben met die man.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 14:30
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
iik vindt het niet normaal op een man van 30 verliefd te worden en jij bent 14 0ofsow
het is niet normaal !!!
HET IS ABNORMAAL, GEWOON NIET TE GLEUVEN!!!
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
HET IS ABNORMAAL, GEWOON NIET TE GLEUVEN!!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:59
alicia3215
alicia3215 is offline
nouja hij is toch al verhuisd
zie hem nog wel maar niet vaak
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 19:40
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
HET IS ABNORMAAL, GEWOON NIET TE GLEUVEN!!!

Haha
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat zouden jullie van zo een baas vinden?
Noelia
60 26-03-2008 13:30
De Kantine weerwolfspel #30
Eye of Sauron
500 18-03-2007 19:48
Liefde & Relatie oudere man
cyntha
82 06-04-2004 14:05
Liefde & Relatie je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden)
guitarplayer17
69 03-11-2003 12:11
Liefde & Relatie vriendje van 10 jaar ouder??
bitchy
60 14-03-2003 17:14
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
nees
47 03-11-2002 13:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.