Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2009, 21:14
xxsylviaxx
xxsylviaxx is offline
ik zit al heel lang met een vraag en heb het nooit echt durfen vragen en denk ook dat het niet eerlijk beantwoord zou worden, mijn vraag is: willen jongens stiekem nou echt alleen maar een vriendin voor de sex (is ook een beetje rare vraag misschien)maar in mijn ervaringen is dat wel het geval en dat is echt heel frustrerend ik had zelfs een tijd dat ik eventjes een hekel had aan jongens maar blijf toch zoeken naar een die me niet zegt dat hij zo veel van me houdt en later als ik het niet na een week het met hem wil doen me zo laat vallen en meer van dat soort situaties gehad
(moest dit ook gwn even kwijt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2009, 21:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nee hoor. De meeste jongens willen wel graag seks maar niet alle jongens willen een meisje alleen maar voor de seks.

Het klinkt alsof je een beetje pech hebt gehad met jongens en ik denk dat leeftijd ook een rol speelt. En laat je vooral niet tot seks dwingen door een jongen. Iemand die je niet meer wil omdat je geen seks met 'm wil, moet je vooral zo snel mogelijk de deur uit werken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wat grl zegt. Jongens hebben gemiddeld meer behoefte aan (of drive tot) seks dan meisjes, maar ook zij zullen realistisch moeten zijn en seks niet als sleutelpunt van de relatie moeten zien. Belangrijk is het in veel relaties wel, als je merkt dat je geen zin meer hebt in seks met je vriend en je hebt geen goede manier om dat te verklaren zou je eens na kunnen denken of je hem echt nog wel leuk vindt. Maar een week even geen zin hebben is heel goed mogelijk en ik denk ook heel normaal. Niets om je zorgen om te maken, en als je vriendje dat meteen als een groot probleem ziet is hij je niet waard.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:40
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Geen idee hoe jij met jongens omgaat, maar echt niet alle jongens gaat het alleen daar om.
En ik kan je ook wel vertellen, vaak lijkt het wel zo... Vooral tegenover vrienden en in de kroeg zijn de spannende seksverhalen wel leuk enzo. Maar echt waar, als puntje bij paaltje komt dan gaat het echt niet alleen daar om. Neem dat maar van mij aan. Natuurlijk zijn er jongens die er anders over denken, maar die kun je beter zo snel mogelijk de deur weer uit knuppelen zoals hier al gezegd wordt .
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:48
Verwijderd
nee joh, ze zijn er wel, maar niet zoveel. waarschijnlijk heb je gewoon nét de verkeerde jongens 'te pakken' gehad. misschien vinden ze het stoer om er veel over te praten tegen hun vrienden, waardoor het nog erger lijkt. echter, als puntje bij paaltje komt, gaat het niet alleen om seks.
de goeie lopen écht wel rond hoor, alleen die types lopen er gewoon niet mee te koop dat seks níet op hun nr.1 staat
succes
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Belangrijk is het in veel relaties wel, als je merkt dat je geen zin meer hebt in seks met je vriend en je hebt geen goede manier om dat te verklaren zou je eens na kunnen denken of je hem echt nog wel leuk vindt.
Áls ze al seks hebben (gehad), ja
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 23:01
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Nee hoor, is echt niet zo. ik ben zelf een jongen en eigenlijk boeit het me helemaal niks.
Oke, dat loog ik Het is wel lekker enzo en je denkt er wel aan, maar dat is niet de voornaamste reden waarom ik iets met een meisje wil. Als ik met een meisje heb dan doe ik dat omdat ze me blij maakt, me tevreden maakt, me gelukkig maakt, en me inderdaad ook hongerig maakt Maar ik wacht wel altijd minimaal 2 maanden ofzo, en niet een week want dat is belachelijk snel..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
__________________
Ik ben geen echte gynaecoloog, maar ik wil wel even een kijkje nemen?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 23:02
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik zit al heel lang met een vraag en heb het nooit echt durfen vragen en denk ook dat het niet eerlijk beantwoord zou worden, mijn vraag is: willen jongens stiekem nou echt alleen maar een vriendin voor de sex (is ook een beetje rare vraag misschien)maar in mijn ervaringen is dat wel het geval en dat is echt heel frustrerend ik had zelfs een tijd dat ik eventjes een hekel had aan jongens maar blijf toch zoeken naar een die me niet zegt dat hij zo veel van me houdt en later als ik het niet na een week het met hem wil doen me zo laat vallen en meer van dat soort situaties gehad
(moest dit ook gwn even kwijt)
Nee zeker niet op onze leeftijd ik in ieder geval niet. Want wij zijn echt geen ongevoelige beesten die alleen aan sex denken hoor het is gewoon een heel mooi pluspunt
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 23:14
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn ervaring is juist dat de meeste jongens fatsoenlijke kerels zijn die graag meer willen dan alleen seks. Ik denk dat je wat pech hebt gehad met jongens.
Ik weet zeker dat je nog een goeie jongen tegen komt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 23:17
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
ja mannen willen alleen maar seks
daarom haat ik ze
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 23:48
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ja mannen willen alleen maar seks
daarom haat ik ze
emo..
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 01:02
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Citaat:
emo..
Stfu waarom moet ze emo zijn als ze mannen haat? We zijn monsters meid, maar je hoeft ons nog niet te haten? Dames hebben ook hun mindere kanten
__________________
Ik ben geen echte gynaecoloog, maar ik wil wel even een kijkje nemen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 01:05
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
foefighter
22(!!!--->)M(<---!!!) - Lid

Daarom emo
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 00:18
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Ik ben ook een jongen van 16 en mij gaat het ook niet om seks hoor Wil ik ook alleen als de ander er ook klaar voor is en het echt wil. Zulke jongens zijn er ook nog. Ik denk dat jij met de verkeerde bent gegaan en dat je gewoon pech hebt gehad. Volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 00:26
Verwijderd
scharrels of ONS is alleen voor seks.. Vriendin juist niet
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 00:36
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Citaat:
foefighter
22(!!!--->)M(<---!!!) - Lid

Daarom emo
Eh ik snap hem nog steeds niet maar dat zal wel aan mijn VWO intelligentie liggen
__________________
Ik ben geen echte gynaecoloog, maar ik wil wel even een kijkje nemen?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 00:39
Verwijderd
misschien kan ik met mijn WO intelligentie uitkomst bieden.. De M in het profiel van foefighter staat namelijk niet voor meid
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 10:06
Verwijderd
Nee, niet alle jongens zijn zo. Het kan natuurlijk ook liggen aan het type jongen dat je uitzoekt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2009, 10:18
Verwijderd
Citaat:
willen jongens stiekem nou echt alleen maar een vriendin voor de sex
Citaat:
scharrels of ONS is alleen voor seks.. Vriendin juist niet
Precies dit wat Bartezz zegt kwam als eerste in me op. Met de toevoeging dat ik met een scharrel ook prima film kan kijken, kletsen, biertje drinken etc, maar toch op een heel andere manier dan met een vriendin
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 12:57
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Uiteindelijk worden mannen gedreven voor seks. Er speelt wel meer natuurlijk, maar zonder seks zou ik geen relatie hoeven met een vrouw.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 12:24
cabster
cabster is offline
Naa das niet zo. Al kan ik niet zonder sex ehehehhee
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:50
Verwijderd
Een antwoord in het kader van 'ik geef alleen antwoord als je met me naar bed gaat' is weer te voor de hand liggend zeker?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 16:51
Verwijderd
Vanzelfsprekend willen wij alleen maar seks. Mannen die dat ontkennen proberen met hun valse gevoeligheid chicks het bed in te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 22:27
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Vanzelfsprekend willen wij alleen maar seks. Mannen die dat ontkennen proberen met hun valse gevoeligheid chicks het bed in te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 21:51
xxsylviaxx
xxsylviaxx is offline
nou ja tis teminste wel eerlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2009, 22:10
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
nou ja tis teminste wel eerlijk
Al moet ik zeggen als ik een meisje heel leuk vind ik het geen probleem om even te wachten met de seks een paar weken. Eerder een voordeel zodat je weet dat je niet met een slet te maken hebt. Dus in dat opzicht heb je wel verkeerde jongens te pakken denk ik.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 22:50
Verwijderd
slet =/= met wat knulla's bangen als je ze nog niet zo lang kent.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 20:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mijn ervaring is dat mannen niet alleen seks willen in een relatie, maar ook wat inhoud (humor, gesprekken, gemeenschappelijke interesses...). Seks is wel een belangrijk onderdeel voor veel mannen, maar dat geldt ook voor mij

Je hebt de verkeerde gosers te pakken! Misschien even niet met jongens bezig zijn? Vaak komen de 'goede' jongens vanzelf aanwaaien
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 08:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ik zit al heel lang met een vraag en heb het nooit echt durfen vragen en denk ook dat het niet eerlijk beantwoord zou worden, mijn vraag is: willen jongens stiekem nou echt alleen maar een vriendin voor de sex (is ook een beetje rare vraag misschien)maar in mijn ervaringen is dat wel het geval en dat is echt heel frustrerend ik had zelfs een tijd dat ik eventjes een hekel had aan jongens maar blijf toch zoeken naar een die me niet zegt dat hij zo veel van me houdt en later als ik het niet na een week het met hem wil doen me zo laat vallen en meer van dat soort situaties gehad
(moest dit ook gwn even kwijt)
Waar ontmoet jij deze jongens?
Mijn ervaring is dat je tijdens het uitgaan veel sneller jongens ontmoet die alleen maar seks willen. En dan zeggen ze dingen die je graag wilt horen in de hoop dat je dan snel met ze naar bed gaat.
Maar waarschijnlijk kom jij gewoon de verkeerde jongens tegen. Want er zijn genoeg jongens (zie ook de reacties in dit topic) die wel een serieuze relatie met je willen zonder meteen om seks te vragen. Natuurlijk vinden mannen seks belangrijk, maar als ik uit mezelf spreek, vind ik seks ook belangrijk in een relatie. Het is alleen niet waar de relatie om draait.

Mijn tip voor jou is dat je het gewoon even rustig aan moet doen qua jongens en jezelf eerst de tijd moet gunnen om de jongen in kwestie beter te leren kennen. Niet meteen zoenen op je eerste date bijvoorbeeld om te kijken of de jongen geinteresseerd is in jou of in seks. Als je de tijd neemt met verder gaan wanneer jij wilt, dan merk je vanzelf aan de jongens of ze jou leuk vinden of seks willen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 17:21
xxsylviaxx
xxsylviaxx is offline
[QUOTEJe hebt de verkeerde gosers te pakken! Misschien even niet met jongens bezig zijn? Vaak komen de 'goede' jongens vanzelf aanwaaien [/QUOTE]

dat is ook zo ben 1 in het zwembad tegen gekomen terwijl ik met mijn vriendinnen in hett zwembad was hij heeft mij gevraagt ik was helemaal niet bezig met jongens
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 17:51
Opstatte
Opstatte is offline
Geloof me, niet alle jongens zijn zo. Ik heb de eerste 4 maanden geen sex met toen mijn vriendin gehad (inmiddels ex), maar ik had het er graag voor over. Hij moet gewoon wachten todat jij het wil, en niet andersom.!

Ik denk dat je minder waarde aan iemand moet hechten in het begin, sms of msn een paar weken met elkaar, en praat veel. Als hij vaak over sex praat en sexistische opmerkingen maakt, dan weet je genoeg. En laat absoluut nooit aan je zitten..!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 08:49
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
ik zit al heel lang met een vraag en heb het nooit echt durfen vragen en denk ook dat het niet eerlijk beantwoord zou worden, mijn vraag is: willen jongens stiekem nou echt alleen maar een vriendin voor de sex (is ook een beetje rare vraag misschien)maar in mijn ervaringen is dat wel het geval en dat is echt heel frustrerend ik had zelfs een tijd dat ik eventjes een hekel had aan jongens maar blijf toch zoeken naar een die me niet zegt dat hij zo veel van me houdt en later als ik het niet na een week het met hem wil doen me zo laat vallen en meer van dat soort situaties gehad
(moest dit ook gwn even kwijt)
www.laddertheory.com

Lees dit en leer mannen/vrouwen begrijpen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 16:49
Doetdatertoe?
Avatar van Doetdatertoe?
Doetdatertoe? is offline
Naar mijn gevoel mijn mening en in mijn omgeving, zijn jongens wel heel erg geintreseert in seks , maar de meeste doen het echt niet alleen voor. Je moet gewoon een goede lieve jongen vinden die echt om jou geeft en niet om wat er aan jou zit. En die zyn er genoeg , tuurlijk zou die jongen er meestal ookwel geintreseert in zijn maar gaat er anders mee om ..
Naja goodluck
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 18:40
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Voor mij staat sex dus echt niet bovenaan op me lijstje, ik heb liever gewoon een vriendin die dezelfde interesses heeft als mij, en sex is gewoon een leuke bijzaak
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 18:43
Verwijderd
Ik heb ook het idee dat het altijd zwaar overdreven wordt. "Mannen denken alleen maar aan seks." Persoonlijk zou ik ook echt geen relatie willen zonder seks en ik zou ook geen maanden (willen) wachten tot ik met iemand naar bed ga. Volgens mij vindt (bijna) iedereen seks heel belangrijk en wordt er onterecht een beeld geschetst dat alleen mannen zo zijn.

Ik ben dan niet van de one night stands, dus ik ben ook echt niet geïnteresseerd in al die mannen die proberen me in de kroeg te versieren zodat ik met ze mee naar huis gaan of zo, maar er zijn genoeg meiden die dat ook doen. En dat is natuurlijk ook logisch; Voor iedere kerel die een one night stand heeft moet er dus ook een vrouw zijn.

Anyway: Ik denk dat er heel veel mensen zijn (en dus niet alleen mannen) die op bepaalde momenten in hun leven alleen geïnteresseerd zijn in seks, maar ik denk dat de meeste mensen uiteindelijk toch echt wel meer willen dan alleen physical satisfaction. Als je echt het idee hebt dat alle mannen alleen maar seks willen, dan ben je wat mij betreft inderdaad alleen maar de 'verkeerde' mannen tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:05
maddy100990
Avatar van maddy100990
maddy100990 is offline
ik denk niet dat jongens altijd een relatie met je willen om de sex..sommig jongens wel maar de meerderheid niet!!
__________________
Never thought I would find someone like you..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2009, 21:23
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
ik denk niet dat jongens altijd een relatie met je willen om de sex..sommig jongens wel maar de meerderheid niet!!
Maar hoeveel jongens willen een relatie zónder seks?
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Maar hoeveel jongens willen een relatie zónder seks?
Hoeveel meisjes/vrouwen willen een relatie zonder seks?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 10:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Het laatste dat op mijn lijstje staat is of ze met me naar bed wilt, na een paar maanden sure dan wordt je benieuwd maar een beetje vent vind knuffelen/praten/zoenen/etc ook boeiend genoeg.

je hebt waarschijnlijk pech gehad.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 14:14
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Hoeveel meisjes/vrouwen willen een relatie zonder seks?
Ik ken wel vrouwen waar seks pas op de tweede plek stond..
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 14:17
Verwijderd
Ja, maar dat is toch niet zo vreemd? Bij mij staat seks ook niet op de eerste plaats, er zijn veel belangrijkere dingen in een relatie. Maar ik zou nooit een relatie zonder seks willen.

En ik mag hopen dat seks bij mannen ook niet op één staat in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 15:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Er zullen van allebei de kanten wel een paar mensen zijn bij wie sex op de eerste plaats staat maar dat is bij het allergrootste deel ook weer niet
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 15:34
Verwijderd
Tuurlijk, maar je moet wel het verschil blijven zien tussen 1) een relatie willen alléén voor de seks en 2) geen relatie willen zónder seks.

Optie 2 is heel normaal. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die een relatie willen zonder seks. Optie 1 lijkt me sowieso geen verstandige keuze, want als je alleen maar seks wil, waarom zou je dan een relatie nemen met alle 'lasten' die dan bij de lusten komen kijken?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 17:10
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
niet alle jongens zijn zo, ligt mischien ook wel aan jou. Als jij je makkelijk opstelt, dan denkt diegene dat je niet echt iemand bent om n relatie mee te hebben ofzo. Kan dus ook liggen aan hoe jij je gedraagt en doet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:03
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
lang niet alle jongens zijn zo, in een goede relatie staat seks niet op de eerste plaats, maar een relatie zonder seks is meestal gedoemd te mislukken...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 20:49
maddy100990
Avatar van maddy100990
maddy100990 is offline
Citaat:
Maar hoeveel jongens willen een relatie zónder seks?
het ging toch niet om de hoeveelheid jongens die seks met je willen.. ze vroeg of jongens alleen maar een vriendin willen voor de seks en dat is helemaal niet zo hoor..ja seks komt er wel bij maar dat is niet het enige waarom ze een relatie met je willen
__________________
Never thought I would find someone like you..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 22:08
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
het ging toch niet om de hoeveelheid jongens die seks met je willen.. ze vroeg of jongens alleen maar een vriendin willen voor de seks en dat is helemaal niet zo hoor..ja seks komt er wel bij maar dat is niet het enige waarom ze een relatie met je willen
Ik hoef geen vriendin als er geen seks zou bestaan.

Dan zou ik lekker met een man gaan trouwen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef geen vriendin als er geen seks zou bestaan.

Dan zou ik lekker met een man gaan trouwen.
Die gedachte heb ik ook wel eens, maar dan over vrouwen. Jammer dat ik borsten in het geheel niet opwindend vind
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Bericht van Ben Laden, jaa echt
deen
41 08-08-2004 01:56
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 09:02
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.