Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 19:19
nees
nees is offline
is een leeftijds verschil tussen 15 en 19 te groot want ik ben 19 en me vriendin is 15 bijna 16 en ze reageert wel ouder enzo dat wel en het loopt eigenlijk perfect wat loop ik eigenlijk moeilijk te doen pff maar ik wou het graag van jullie horen
__________________
Terror is a way of life live it or dont
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 19:20
berteltje
berteltje is offline
Nee, age ain't nothing but a number....

Ik 'val' zelf ook op oudere jongens
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:23
nees
nees is offline
Citaat:
Kimry schreef:


Ik 'val' zelf ook op oudere jongens [/B]
oow date ?????????????? grapje want ze is dan wel 15 maar dan slaat ze me dood
__________________
Terror is a way of life live it or dont
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
nees schreef:
ze reageert wel ouder
Citaat:
nees schreef:
dan slaat ze me dood
Is dat volwassen reageren dan?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:28
nees
nees is offline
Citaat:
nare man schreef:
Is dat volwassen reageren dan?
huh ja wel want er zijn mensen in nederland waarbij het nodig is om ze soms met een harde hand op het rechte pad te zetten ik dus en neeeeee dat is geen zinloos geweld
__________________
Terror is a way of life live it or dont
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:43
saxy girl
saxy girl is offline
vier jaar is toch geen groot leeftijdsverschil? een vriendin van mij verkeert met een gast van 26. das pas een leeftijdsverschil
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Kimry schreef:
Nee, age ain't nothing but a number....
Niet helemaal waar...

Ik moet er persoonlijk niet aan denken iets te hebben met een meisje van 14, de kans dat zo'n jong iemand een bepaald niveau heeft is gewoon bijzonder klein. Ze kunnen misschien wel veel levenservaring hebben, maar als je op je 14e veel levenservaring hebt, dan is dat niet op de juiste manier verkregen...

Nee, leeftijd speelt zeker wel een rol. Al is het alleen maar om de maatschappelijke acceptatie. Je kunt wel zeggen dat het je niet uitmaakt wat anderen ervan zeggen, maar als ik overal zou moeten verdedigen en uitleggen waarom ik als 21-jarige een 14-jarige vriendin zou hebben, dan zou het voor mij niet meer hoeven.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:05
luckyleo
luckyleo is offline
15 en 19 kan makkelijk
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Pfff mijn zus is 18 en heeft "iets met een getrouwde man van 38 uit Canada...

Maak je dus vooral bergens druk om
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef:
Pfff mijn zus is 18 en heeft "iets met een getrouwde man van 38 uit Canada...

Maak je dus vooral bergens druk om
Hoezo? 'Het kan altijd erger'?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 22:35
LiL-Ind0w
Avatar van LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
Citaat:
is een leeftijds verschil tussen 15 en 19 te groot want ik ben 19 en me vriendin is 15 bijna 16 en ze reageert wel ouder enzo dat wel en het loopt eigenlijk perfect wat loop ik eigenlijk moeilijk te doen pff maar ik wou het graag van jullie horen
neej, is niks mis mee hoor mijn vriend is 21 en ik ben bijna 17...en da gaat al heel lang supergoed Vind het juist wel fijn dattie ouder is dan mij, voel ik me toch weer wat veiliger ensow..
__________________
Luv my skatje 4EveR ! *t0eter op me watersco0ter!! ;D * | StaRLighT r0eLt :P *MAUW!*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 23:28
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
LiL-Ind0w schreef:
neej, is niks mis mee hoor mijn vriend is 21 en ik ben bijna 17...en da gaat al heel lang supergoed Vind het juist wel fijn dattie ouder is dan mij, voel ik me toch weer wat veiliger ensow..
dan IK *uchuch*

Mijn veriend is ook 21 (bijna 22) en ik 17. Bevalt me prima, ik moet er niet aan denken om een vriendje van 17 of 18 te hebben. Heb dat 2x gehad, maar dat werkt voor mij niet. Meestal kan ik geen goed gesprek met die jongens voeren omdat ze gewoon nog hele andere interesses hebben.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 07:20
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
dan IK *uchuch*

Mijn veriend is ook 21 (bijna 22) en ik 17. Bevalt me prima, ik moet er niet aan denken om een vriendje van 17 of 18 te hebben. Heb dat 2x gehad, maar dat werkt voor mij niet. Meestal kan ik geen goed gesprek met die jongens voeren omdat ze gewoon nog hele andere interesses hebben.
hmm
jongens van mij leeftijd hebben het over lekkere wijfen en dikke tieten een geil kontje en een lekker pijpsmoeltje

idd iets ouder kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:28
Verwijderd
ik heb een vriendin van 4 jaar ouder... Je kunt het soms merken maar als dat geen probleem is?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:34
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Engolie schreef:
hmm
jongens van mij leeftijd hebben het over lekkere wijfen en dikke tieten een geil kontje en een lekker pijpsmoeltje

idd iets ouder kan geen kwaad
Generalisatie dus weer.

Sorry, maar ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een LIEVE vriendin die ik kan VERTROUWEN. En eerlijk gezegd moet leeftijd dan geen zak uit maken. (oke, meisjes van 12 *13 eigenlijk ook niet echt* hoeven nu niet aan te komen want eerlijk gezegd krijg ik dan wel het idee van....'tja, beetje te jong nog')

En ik heb het altijd over mooie meiden met wat inhoud, houvast en mooie lippen. (alhoewel ik inhoud en houvast ook anders gebruik, maar ik houd het beschaafd gewoon. Ik weet ook nooit wat ik er mee aanmoet als je iemand over lekkere wijven heeft want ik vind het gewoon een stomme uitdrukking *zal wel weer aan mij liggen*)

Maar geef mij toch maar een vriendin die ook wat te melden heeft (en niet alleen maar mooi kan zijn) want anders heb je er niks aan.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:03
musicgirly16
musicgirly16 is offline
leeftijdsverschil maakt echt niets uit zolang het maar klikt en het goed gaat! Ik ben zelf ook al heel een heeeeeeeeeeele lange tijd verliefd op een jongen van 19 (en ben dus)16 en meiden vallen nou eenmaal op oudere jongens omdat ze sneller volwassen zijn
nee grapje maar zolang jij er geen problemen mee hebt is alles toch goed?
liefs me
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:21
*black rose*
Avatar van *black rose*
*black rose* is offline
moet kunne vind ik, maar t is vooral wat je zelf denkt en wil, mijn vriend is 18 en ik ben 15 en t gaat nog steeds goed...
Citaat:
Ik weet ook nooit wat ik er mee aanmoet als je iemand over lekkere wijven heeft want ik vind het gewoon een stomme uitdrukking
tja ik vind wijf ook nie echt klinke maja
als men vriend zoiets zou zegge zou ik echt zoiets hebbe van moet da nou?
__________________
Don't need no-one that's no good for me..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:52
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
ik moet er niet aan denken om een vriendje van 17 of 18 te hebben.
Lekker om dat op een scholierenforum te zeggen en dankjewel ook namens moi... Dit is, zo geen laster en smaad pure belangenbeschadiging! *prrrrrrrr* boe!

wat niet wegneemt dat veel jongens van 17 en 18 gewoon EIKELS zijn
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-10-2002, 15:31
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Ik ben zelf 14 en ik heb 'n vriend van 21. Ik zie zelf (nog) geen problemen en hij (hopelijk) ook niet.
Ik vind niet dat het aan de leeftijd ligt, maar aan de personen zelf.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:04
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ik ben zelf 16 en mijn 20, maar dat is ook bij ons nog nooit een probleem geweest..

als je al die reactie leest lijkt het bijna abnormaal om iets te hebben met een gozer van je eigen leeftijd

maarjaah daar kun je dus uit opmaken dat zolang jullie allebei gek op elkaar zijn dat die paar jaar echt geen kwaad kan...
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:14
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
nee hoor, ik ben 17 en mijn vriend is 21 dus dat maakt echt niet uit. En hoeveel meiden zie je nou met een jonegn van haar eigen leeftijd lopen? Ik toch niet zoveel!

Meiden zijn over het algemeen volwassener als jongens op dezelfde leeftijd. Dus met een paar jaar verschil, zit je ongeveer op dezelfde golflengte.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:20
de abt van sion
de abt van sion is offline
Een leeftijdsverschil van twee (2) jaar is groot genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:33
vakje27
Avatar van vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
nare man schreef:


Nee, leeftijd speelt zeker wel een rol. Al is het alleen maar om de maatschappelijke acceptatie. Je kunt wel zeggen dat het je niet uitmaakt wat anderen ervan zeggen, maar als ik overal zou moeten verdedigen en uitleggen waarom ik als 21-jarige een 14-jarige vriendin zou hebben, dan zou het voor mij niet meer hoeven.
Hmm, maatschappelijke acceptatie vind ik zelf ondergeschikt aan mijn eigen gevoel. Uiteraard wordt het op den duur vervelend als je je steeds moet gaan verdedigen, maar buiten ouders/goede vrienden jezelf en je vriendin ben je toch niemand enige verantwoording verschuldigd?
Bovendien kan het met iemand die even oud is net zo goed mis gaan als iemand die veel jonger/ouder is. Uiteraard zijn de redenen waarom het fout loopt dan wel meestal verschillend, maar zolang je elkaar tijdens de relatie serieus behandeld en eerlijk tegenover elkaar bent, is er niks aan de hand.
__________________
ostensibly motionless, the hare was tremblingg wtih excitement, for without his spectacles he appeared completely helpless!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:42
Rocksaan
Rocksaan is offline
nee man 15-19 hardstikke normaal
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Een leeftijdsverschil van twee (2) jaar is groot genoeg.
verder moet het verschil in klasse en woonomgeving ook in acht worden genomen, en eventuele andere regels/obstakels die nog bedacht moeten worden, totdat alles dusdanig aan regels gebonden is dat het bijna onmogelijk is om nog iemand te vinden die aan alle regels voldoet en die je ook nog 'ns leuk vind.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 23:37
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
SpiT schreef:
Ik ben zelf 14 en ik heb 'n vriend van 21. Ik zie zelf (nog) geen problemen en hij (hopelijk) ook niet.
Ik vind niet dat het aan de leeftijd ligt, maar aan de personen zelf.
Ik zie hier eerlijk gezegd ook het probleem niet.
Ik ga pas vreemd kijken als je een meisje van 12-13 neemt en dat die dan ineens vast zit aan een vent van ergens in de 30 ofzo. DAN MAG JE PAS PRATEN OVER LEEFTIJDSVERSCHIL.
En zelfs dan is het hun zaak en niet de mijne. (maar dan hoop ik dat die gast zijn pedo pas heeft)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:21
Verwijderd
Citaat:
vakje27 schreef:
Hmm, maatschappelijke acceptatie vind ik zelf ondergeschikt aan mijn eigen gevoel. Uiteraard wordt het op den duur vervelend als je je steeds moet gaan verdedigen, maar buiten ouders/goede vrienden jezelf en je vriendin ben je toch niemand enige verantwoording verschuldigd?
Bovendien kan het met iemand die even oud is net zo goed mis gaan als iemand die veel jonger/ouder is. Uiteraard zijn de redenen waarom het fout loopt dan wel meestal verschillend, maar zolang je elkaar tijdens de relatie serieus behandeld en eerlijk tegenover elkaar bent, is er niks aan de hand.
Maar toch, hoezeer je je ook afsluit voor wat mensen van je vinden, je kunt je er toch niet aan onttrekken dat het op den duur storend wordt. Ik bedoel, stel je voor dat je ouders, de ouders van je vriendin of háár vriend(inn)en het raar vinden? Trek je je daar dan ook niks van aan? Dat zou ik wel doen namelijk.

Bovendien: ik krijg wat van dat eeuwige clichégewauwel: 'liefde kent geen leeftijd'. Nee, LIEFDE niet nee. Maar wel de praktische bezwaren die eraan verbonden zijn. Laat ik het zo zeggen: iemand van 21 die een serieuze, 'inhoudelijke' 'relatie' heeft met iemand van 14, moet zich laten nakijken (of heeft überhaupt alleen basisschool). Damn zeg, je 21e...dan ben je bijna afgestudeerd! En dan heb je iets met een meisje wat niet veel hoger kan zitten dan de derde klas! Talkin' about sick...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:45
Verwijderd
Ik vind 5 jaar groot genoeg .. aangezien ik haast 22 ben, zie ik 17 dan nu zo naderhand ook als minimum leeftijd. 3 jaar verschil is waarschijnlijk nog het beste, dus 18 / 19, maar iemand van 14? No fuckin' way..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:00
Verwijderd
Hmm, tja, ik ben 17 mijn vriend is 27, we schelen 9,5 jaar.. Probleem? He-le-maal niet!
Ik denk dat het pas een probleem is, wanneer je het zelf een probleem víndt. Wanneer je je druk gaat maken om wat vrienden wel niet zullen vinden, of ouders, of gewoon mensen op straat. Dat doe ik helemaal niet.. Maar ja, ze vragen aan ons of 'we al getrouwd zijn' en wanneer 'ik promoveer' (Mijn vriend is daar dus mee bezig, denken ze dat ik dat ook doe oid, hehe, ik zit in 6 VWO )
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:09
zonnetje86
Avatar van zonnetje86
zonnetje86 is offline
leeftijd is maar een getal, net zoals ze de tijd een getal moeten geven moeten ze je leven ook een getal geven voor bepaalde redenen, zoals bv de wetgeving, wat je als jongere mag en niet mag.... Alé da is toch volgens mij
__________________
leeftijd is maar een getal, niets meer, dat heeft dus geen enkel belang vind ik...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Lekker om dat op een scholierenforum te zeggen en dankjewel ook namens moi... Dit is, zo geen laster en smaad pure belangenbeschadiging! *prrrrrrrr* boe!

wat niet wegneemt dat veel jongens van 17 en 18 gewoon EIKELS zijn
Oke oke dat was een beetje overdreen, maar de meeste jongens van 17 of 18 zijn zoals je zelf al zegt EIKELS. Neem nou dat voorbeeld wat hier boven genoemt wordt... lekkere wijfen met dikke tieten blablabla.. Stoer hoor Nee dan heb ik toch echt liever een volwassen persoon die me recht in mijn gezicht aan kijkt....
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:39
000marije000
000marije000 is offline
Hey, nou 4 jaar veschil valt mee hoor... ik en m'n vriend schelen ook 4 en een half jaar, en nu zijn we alweer bijna een jaar samen!!! Dus het kan best... veel plezier samen!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben het niet eens met de woorden 'leeftijd is slechts een getal', want dan zou een man van 30 dus best een vriendinnetje van 13 mogen hebben. Nou nee.
Ik vind dat de leeftijd minder balngrijk wordt naarmate de jongste van de twee volwassen genoeg is om een waardige, goede relatie aan te gaan. Dus stel; jij bent 16, heel erg volwassen, je denkt over alles erg serieus na, begrijpt veel dingen etc. en je wordt verliefd op iemand die bijvoorbeeld 35 is. Je begrijpt dat jij nog in een erg 'onervaren' wereldje zit terwijl je partner misschien werkt en een inkomen heeft. Goed, daar kunnen jullie mee leven, want jullie laten elkaar vrij en je partner respecteert dat jij nog jong bent, flink moet studeren en lekker wilt stappen. Dan zie ik geen problemen.
Het moet gewoon mogelijk zijn om een goede relatie aan te gaan, je moet het erg goed met elkaar kunnen vinden en, geef toe, het is de bedoeling dat alles ook een beetje legaal gebeurt.
Ikzelf val ook op oudere mannen, omdat ik vind dat zo'n jong jochie mij niets te bieden heeft. Ik ken ook geen grenzen qua leeftijd, al wordt het boven de 40 toch iets te veel van het goede.
Een oudere man heeft mij gewoon heel veel te bieden, omdat ik ervan hou om verwend te worden en heel veel leuke dingen te doen. Laten we eerlijk zijn; daar is geld voor nodig en dat heb ik niet. Ik vind het leuk om een weekend weg te gaan, maar ik denk dat een joch van 17 of 18 niet snel bereid is om daar de helft aan te betalen, erheen te rijden en mij enorm in de watten te leggen. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen. Bovendien wil ik graag iemand met veel levenservaring, die al veel heeft meegemaakt en goed weet hoe te handelen in bepaalde situaties.
Daarbij komt nog dat ik jonge jongens totaal geen uitstraling vind hebben; ze trekken me echt niet aan en zijn nog veel te kinderachtig.
Conclusie: 15 en 19 kan best, als je een beetje op dezelfde golflengte zit.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:42
mar87
mar87 is offline
kan best, ben ook 15 ( over paar maandje 16) en hij is 20 en nooit problemen, als je je d'r maar goed bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:57
candlerose
candlerose is offline
Mijn broer verkeert met een meisje wat 2 jaar jonger is dan hij... Volgens mij.. ehm passen ze best bij elkaar enzo...
Niet dat 'blondie' qua intelect op dezelfde hoogte zit ofzo...
Maar goed, het werkt volgens mij uitstekend... ((Envy))
Waarom zou een relatie niet kunnen werken vanwege leeftijdsverschil... Ik bedoel it happens, maar over het algemeen kies je er toch zelf voor? En weet tenslotte iedereen wat hij/zij zelf wil. Mocht een meid van 12 een gast van 23 leuk vinden, haar keus... (overdreven natuurlijk, maar get my point)

Greets
__________________
Do I love you? The answer is yes... Are you my best friend? The answer is yes... Will I date you? I think not...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 21:21
General Fault
General Fault is offline
ik had ook 2maanden terug een topic hierover geopent, ik ben momenteel nog 20, en ik had (ja, lees, HAD) een vriendinnetje, welliswaar iemand die ik al 3jaar ken, van 15!,

anyway ik had hier ook gevraagt of dat zal lukken of niet, opzich was ze heel mooi, lief, en (als we met zijn 2en waren) volwassen, tja zodra haar vriendinnen erbij kwamen zakte haar niveau drastisch als een anker naar beneden, goed, maakt nix uit he, dan trek ik me wel terug. het zou dus kunnen als je goede afspraken maakt! zei wilt nogal feesten enzo, tja ik ook, maar niet naar feesjes waar zij heen wilt/wou,

wat er fout gegaan is dat we geen goede afspraken hadden, en daar is het nu ook al te laat voor. Ach het waren voor mij 7 leuke weekjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-10-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
steentje schreef:
En hoeveel meiden zie je nou met een jonegn van haar eigen leeftijd lopen? Ik toch niet zoveel!
ben natuurlijk weer de uitzondering op de regel.
*wilde eerst een verhaal beginnen over jongens van 17 maar mijn ervaringen met jongens van 17 ligt gewoon aan het type waarop ik val. *

nutteloze reply ik weet het.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 12:37
$dollarchick$
$dollarchick$ is offline
Hmm Ik vind het perfect.. 4 jaar verschillllllll
ik ben 16 mn killa iz 20 (word binnenkort 21)
maar ik merk niet dat hij ouder is of dat ik jonger ben
Weetje het gaat niet om de leeftijd maar om je:

PERSOONLIJKHEID
__________________
de oplossing voor alle problemen in tha world iz: RESPECT (go digga)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
$dollarchick$ schreef:
Hmm Ik vind het perfect.. 4 jaar verschillllllll
ik ben 16 mn killa iz 20 (word binnenkort 21)
maar ik merk niet dat hij ouder is of dat ik jonger ben
Weetje het gaat niet om de leeftijd maar om je:

PERSOONLIJKHEID
Blijft het feit dat aangezien persoonlijkheid vrij nauw samenhangt met leeftijd, de leeftijd er dus wél toe doet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 16:55
berteltje
berteltje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Blijft het feit dat aangezien persoonlijkheid vrij nauw samenhangt met leeftijd, de leeftijd er dus wél toe doet.
In dat verband is het wel van belang. Maar van mij wordt gezegd dat ik me ouder gedraag. Dus dan heeft het er weer minder mee te maken
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 18:57
lieve
lieve is offline
16 en 19??? Pff, dat leeftijdsverschil word toch nog amper opgemerkt, of niet? Allé, dat denk ik toch!?
Ik heb een relatie gehad met iemand die 8 jaar ouder was, dan ik! En de enige personen die daar een probleem mee hadden, dat was m'n moeder en m'n grootmoeder(langs moeders kant, dus je kon meteen weten vanwaar de troubles kwamen)!!
Ik denk er dit van...als jij en je geliefde iets moois willen proberen op te bouwen...laat het dan door niemand afbreken!
Het belangrijkste is wat JULLIE ervan vinden! Jullie moeten de relatie uiteindelijk in stand houden!

En 16 en 19 is helemaal niets abnormaals meer! Ik ken veel meisjes wiens vriend 19 is!... Laat dat kleine leeftijdsverschil alsjeblief niet in de weg staan van jullie relatie!

greetz Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:49
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Nie zo druk om maken..

14 en 19 gaat nie..
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 15:01
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
verder moet het verschil in klasse en woonomgeving ook in acht worden genomen, en eventuele andere regels/obstakels die nog bedacht moeten worden, totdat alles dusdanig aan regels gebonden is dat het bijna onmogelijk is om nog iemand te vinden die aan alle regels voldoet en die je ook nog 'ns leuk vind.
En hup!

Neej, 4 jaar is niks hoor! Tenminste niet als je 15 en 19 bent, en als het goed gaat, waar máák je je dan druk om?

Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:51
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Ik had tijd lang met een jongen die 5 jaar ouder was. Werkte allemaal niet echt. Maar dat kwam door persoon zelf ipv leeftijd. Dus leeftijd boeit niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:57
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Wat is nou leeftijdsverschil? Wie heeft daar nou wat over te zeggen?
Ik ben 15 maar schijn er ouder uit te zien, ik ben verliefd op een meisje van 13 en ik word door haar vrienden voor pedo uitgemaakt.. Laat ze lekker. Ik hou van haar.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef:
Ik had tijd lang met een jongen die 5 jaar ouder was. Werkte allemaal niet echt. Maar dat kwam door persoon zelf ipv leeftijd. Dus leeftijd boeit niet.
Dat is een redenatie van likmevestje.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:59
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat is een redenatie van likmevestje.
Subtiel.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:26
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Boeien wat wij dr van vinden... als jullie gelukkig zijn zo dan is et toch prima ? Ik snap et probleem niet.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en het leeftijdsverschil
keepdreaming
2 14-03-2010 18:13
Liefde & Relatie stelling ivm leeftijdsverschil
vedetje
33 04-05-2006 08:26
Liefde & Relatie Groot leeftijdsverschil
Neiu
63 16-06-2005 22:38
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
Hippielove
55 26-08-2002 20:38
Liefde & Relatie weeral over leeftijdsverschil!!!!!!!
lieve
15 31-07-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.