Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 21:25
Orpa
Orpa is offline
Ok dit is moeilijk uit te leggen, omdat ik zelf weet wat ik voel, maar een ander niet, en toch ga ik het proberen.

Ok, mijn vriend, S, heeft samen met een andere jongen, J, een bedrijf dat feesten organiseerd. Nu geven de vrijdag een feest hier in Wijk in het wijkhuis en dat is gewoon een trance party. Daar komen mensen voor vanuit Zeist enz. omdat ze bij het feest willen zijn.

Alleen nu is er 1 meisje, H, die 's avonds niet terug kan naar Zeist, omdat ze geen vervoer heeft. En dus blijft ze bij S slapen. En dat idee staat me compleet tegen. Het idee dat ze heel dicht bij hem gaat zijn (op een bedje naast de zijne, +- 0,5 meter afstand want meer is niet mogelijk) en dat ze de hele nacht verder samen in de kamer zullen zijn, H zeker met een lading drank achter d'r kiezen waar je U tegen zegt.

Een maand later zal er een ander meisje, F, ook bij S blijven slapen. Weer iemand heel dicht bij hem enz.

En ik vertrouw S echt enorm, en ikweet ook best wel dat er niets zal gebeuren, maar het idee staat me niet aan. En dan is S zo 'lief' om te zeggen: ik heb een open deur en het zal wel vaker gebeuren, wen er maar aan.

Wat vinden jullie, ben ik nu een zeur, of kan S dit niet maken?

En S, als je dit leest, ik vind dit dus niet leuk, en ik ben er ook zeker nog niet met je over uitgepraat.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2003, 21:30
Verwijderd
Heeft hij geen logeerbed?
De bank is ook heel comfortabel

Ik vind dat hij dat zelf ook had kunnen bedenken.
'Ik heb een vriendin dus ik laat geen vreemde meisjes in mijn bed slapen.'
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 27-05-2003 @ 22:25:

En S, als je dit leest, ik vind dit dus niet leuk, en ik ben er ook zeker nog niet met je over uitgepraat.
Zeg dan tegen hem dat je hem vertrouwt maar het niet leuk vindt dat hij meisjes bij hem in de kamer laat slapen! Je moet duidelijk zijn gewoon.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:33
Fly-girl
Fly-girl is offline
Ik vind wel dat ie wat meer respect voor jou gevoelens mag opbrengen. Ik bedoel als jij iets vervelend vindt mag hij daar wel eens over nadenken ipv het van de hand te doen mat een 'wen er maar vast aan'. Ik snap wel dat je het vervelend vind ookal vertrouw je hem wel, het is toch niet een leuk idee. btw, kunnen die meisjes niet op een logeerkamer/bij broertje/zusje/die vriend J slapen ofz? en slaap jij ook wel eens bij hem? als dat niet het geval is lijkt me dit een beetje raar maargoed dat ter zijde. Ik vind je dus geen zeur maar aan de andere kant om er erge ruzie over te gaan maken lijkt me ook niet zoon goed idee, tenzij hij echt asociaal doet door te doen alsof jou mening hem nix interesseert. hmm, weet niet of je er wat aan hebt maar succes iig ermee! en remember dat jij wel het meisje bent waar hij voor gekozen heeft hè
__________________
The world moves fast and it would rather pass by.Then to stop and see what makes one cry...(2pac)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 07:51
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Kunnen die meiden dan niet ergens anders in huis slapen?
Dat zou ik hem vragen...+ dat je daarbij nogmaals uitlegt wat je gevoelens hierbij zijn.
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 08:13
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik weet dat wanneer mijn vriend dat zou doen ik toch erg gauw geen zin meer in hem heb. Met andere woorden: als hij geen respect voor mijn gevoelens heeft, dan toch niet. (ik kan mn gevoel voor een ander grotendeels "uitzetten", dus vandaar)

Maar ik zou natuurlijk er wel goed met hem over praten. Dus: praat er met hem over, maak duidelijk wat je er van vindt. Vraag hem wat hij er van zou vinden als jij andere jongens op je kamer zou hebben van nog geen halve meter van je verwijderd en nog eens strontlazerus. Hoe zou hij zich dan voelen...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 08:47
miro
Avatar van miro
miro is offline
Pff ik zou t zeker niet goed vinden, maar ja dat ben ik dan. Kom ns op zeg dat meisje kan net zo goed bij iemand anders slapen of gewoon helemaal niet komen (nog beter ) Dat je je vriend moet vertrouwen is helemaal waar, maar samen op een kamer zo dicht bij elkaar zou ik toch niet leuk vinden. Maar zo denk ik en vele anderen niet.

Hoe oud is je vriend als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 08:57
SuperS
SuperS is offline
nou ik vind het ook 3 keer nix. hoe kan hij dat nou doen. heeft hij totaal geen respect voor jou gevoelens ofzo? en als dat meisje geen vervoer naar huis heeft dan gaat ze toch lekker niet naar dat feest (en dat andere wijf ook) of ga bij een ander slapen..
nee ik vind het ech achterlijk hoor, 'k zou het er maar eens goed met hem over hebbe, en hem voor de keuze zetten.. of jou of die meisjes die bij hem slape.. nou als hij dan twijfelt kun je em dumpen.. zo denk ik erover..

(stefanlovertje)
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 08:57
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou het ook nix vinden. Ik neem aan dat het huis waar hij woont niet alleen uit zijn kamer bestaat. Dan gaat hij of zij maar op de band oid slapen.

Mijn vriend zou ook echt niet moeten zeggen dat ik dat gewoon maar moet respecteren. Hij zou het ook niet leuk vinden..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:10
Verwijderd
Over het algemeen kunnen jongens zich dan niet inhouden. Ik spreek uit ervaring. Ik zou eisen dat ze niet bij hem slapen. Dan nemen ze maar een tentje mee.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:21
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2003 @ 11:10:
Over het algemeen kunnen jongens zich dan niet inhouden. Ik spreek uit ervaring. Ik zou eisen dat ze niet bij hem slapen. Dan nemen ze maar een tentje mee.
ik vraag me af of jij ooit es echt verliefd bent geweest?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:27
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 28-05-2003 @ 11:21:
ik vraag me af of jij ooit es echt verliefd bent geweest?
Ja. Ik had het ook niet over mezelf. Maar wie zegt dat haar vriend echt verliefd is?

Nog los daarvan trouwens, als die vriend wéét dat zij het absoluut niet leuk vindt dat dat meisje daar slaapt, is het wel een beetje lullig dat hij het toch doordrukt, of niet?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:34
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Er zal heus niks achter zitten, maar ik snap prima dat jij het niet wilt en ik vind dat hij daar best rekening mee kan houden. Vaak is het zo dat mensen het wel vinden kunnen als er iemand bij hun slaapt, maar zodra er iemand bij hun vriend of vriendin slaapt dan zijn ze er ineens ook niet meer zo blij mee.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:25
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Daar zou ik nu helemaal niets achter zoeken.
Blijft er bij jou nooit een jongen slapen?
IN ieder geval, ik vind het niet erg als m'n vriend bij z'n beste vriendin blijft slapen als hij niet meer thuisraakt, of als hij zelfs bij z'n ex in antwerpen overnacht. Dat laatste vroeg hij wel aan mij, of ik er geen problemen mee had. Nee dus .
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 12:25:
Daar zou ik nu helemaal niets achter zoeken.
Blijft er bij jou nooit een jongen slapen?
IN ieder geval, ik vind het niet erg als m'n vriend bij z'n beste vriendin blijft slapen als hij niet meer thuisraakt, of als hij zelfs bij z'n ex in antwerpen overnacht. Dat laatste vroeg hij wel aan mij, of ik er geen problemen mee had. Nee dus .
pf, dit is nou de enige reactie waarmee ik het eens ben

Ik zou er ook geen problemen mee hebben, er slapen bij mij ook jongens of ik slaap bij hen, dat betekent net zoveel als wanneer er een meisje bij mij slaapt enzo

Zou je er ook zo'n problemen mee hebben wanneer het een jongen zou zijn die daar vlakbij hem op die kamer ligt en dergelijke?

Nou ja, ik ben het er wel mee eens dat hij iets meer rekening kan houden met jouw gevoelens. Het zo helemaal afwimpelen is natuurlijk niet echt bevorderend om tot een oplossing te komen. Zoals anderen al zeiden, kunnen die meisjes niet op een andere plek in het huis slapen?

Nou goed, ik vind dat hij minstens wat meer respect mag tonen voor jouw gevoelens, maar ik kan zijn punt wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het ook een vreemd idee. En als hij al weet dat jij het niet leuk vindt, dan doet hij er toch alles aan om er een oplossing voor te vinden?
Ik neem aan dat dat meisje niet alleen naar dat feest komt, kan ze dan niet bij degene blijven slapen met wie ze naar dat feest toe komt?
Draai het naar je vriend toe eens om. Hoe zou hij het vinden als jij een jongen bij jou op je kamer laat slapen die je niet zo goed kent, die behoorlijk al wat op heeft enz.? Eens kijken hoe hij daar op reageert...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:24
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-05-2003 @ 12:55:

Ik zou er ook geen problemen mee hebben, er slapen bij mij ook jongens of ik slaap bij hen, dat betekent net zoveel als wanneer er een meisje bij mij slaapt enzo
ja ok dat begrijp ik wel..en als het nou een vet goeie vriendin zou zijn zou ik er niet zo veel probelemen mee hebben.. maar als het een van de straat gerukt wijf is die ie amper kent zou ik het toch niet doen..

'k snap trouwens niet eens dat ouders dat toe zouden laten.. maargoed..

(stefanlovertje)
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:55
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
goede vriend had dit ook. hij had een vriendin maar ging wel met mij en nog een vriendin in vakantiehuisje. (1 kamer)
kan me goed voorstellen dat die vriendin dat niet leuk vind.
je kan tog aan m vragen of hij op de bank wil gaan slapen, of dat jij ook mag blijven slapen???
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2003, 12:59
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het ook niet op prijs stellen hoor..
Als het nou iemand was die hij goed kent, en die ik ook ken dan zou ik er niet zo heel veel moeite mee hebben denk ik..
Maar zeker als het iemand is die hij nauwelijks kent dan zou ik het niet leuk vinden.. Ik zou het tegen hem zeggen en ik zou dan eigenlijk wel verwachten dat hij een andere oplossing zou (proberen te) zoeken. Misschien dat dat meisje bij iemand anders zou kunnen slapen en als dat niet zou kunnen dat een van de twee op een bank gaat slapen ofzo..

Tja ik vind het geen prettig idee als mijn vriend met een ander meisje ergens lag.. Ook al vertrouw ik hem nog zoveel!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:51
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
kvind t wel vreemd
eigenlijk...
maja...

je kunt uitleggen dat het voor jou heel vervelend is
is hij zo'n jongen die zich niet in kan leven in andermans situaties?

ik zou zeggen nodig je buurjongen ( onwijs lekkerding) te slapen uit en kijken hoe die reageert....

nee das n grapje

maar wedden dat hij t omgekeerd ook nix zou vinden!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:33
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Het ligt er ook aan wie het is denk ik. (Die bij mijn vriendje slaapt.)
Maargoed, als het op een logeerbedje is naast zijn bed zou ik er niet veel achter zoeken.

Maargoed, jij wilt het niet dan moet je dat ook duidelijk maken. Ik denk dat je vriend dit wel zal begrijpen en accepteren.

Ik heb zelf ook wel eens bij mijn beste vriend in 1 bed geslapen. Toen zei mijn vriend dat hij dat niet erg vond. Later kwam ik er achter dat hij het toch niet zo'n prettig idee vond. Nu zou ik dat dus niet meer doen, omdat ik weet hoe hij erover denkt.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:40
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
miro schreef op 28-05-2003 @ 09:47:

Hoe oud is je vriend als ik vragen mag?
hij is 18
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:42
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 28-05-2003 @ 12:25:

Blijft er bij jou nooit een jongen slapen?
.
nee
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:43
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Orpa schreef op 28-05-2003 @ 15:42:
nee
als in: nee nooit.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:47
Orpa
Orpa is offline
Ja, ze gaat ook op het lgeerbed, maar in zijn kamer is maar heel erg weinig ruimte..........
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 15:47
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Ik zou het vervelend vinden en vragen of het echt nodig is en of ze niet alsjeblieft een hotel in de buurt kan zoeken. Zoals al is gezegd vind ook ik dat hij weinig respect heeft voor je gevoelens, vooral dat 'wen er maar aan' is bot. Als er echt geen oplossing is, kun je misschien vragen of je erbij mag slapen ? Bij hem in bed, weet je in ieder geval zeker dat er niets gebeurt tussen hen...
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:52
Verwijderd
^
Moet ze er dan elke keer als een kinderjuf bij gaan liggen?! Hij moet gewoon respect voor haar gevoelens hebben, dat is belangrijk in een relatie. Op het moment dat je geen respect hebt voor de gevoelens van je partner is er gewoon iets mis, vind ik.

Als het hem duidelijk is dat jij het echt niet leuk vindt en hem dat niets kan schelen zou ik er in jouw plaats ernstig over denken het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:58
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Mensen kunnen best moeilijk doen

Wat is er nou op tegen dat er iemand bij 'm blijft slapen?
Er blijft bij mij ook wel es 'n vriendin slapen, en daar heeft mijn vriendin helemaal geen moeite mee, en omgekeerd heb ik er ook geen moeite mee als er bij haar 'n vriend blijft slapen. Als je elkaar niet kunt vertrouwen is 't snel over met een relatie.

Iedereen veroordeelt hier die vriend, maar ik vind dat wantrouwen erger.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:02
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Orpa schreef op 28-05-2003 @ 15:47:
Ja, ze gaat ook op het lgeerbed, maar in zijn kamer is maar heel erg weinig ruimte..........
Heb wel eens gehad dat 'r bij gebrek aan ruimte meerdere mensen in 1 bed moesten, toen lag ik ook met 'n meisje in bed, dat wil toch niet zeggen dat er automatisch maar iets moet gebeuren ofzo?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:04
Verwijderd
Het gaat er ook om dat hij alleen maar reageert met 'wen er maar aan', dat laat zien dat het hem weinig kan schelen als zijn vriendin iets niet leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 28-05-2003 @ 16:58:
Mensen kunnen best moeilijk doen

Wat is er nou op tegen dat er iemand bij 'm blijft slapen?
Er blijft bij mij ook wel es 'n vriendin slapen, en daar heeft mijn vriendin helemaal geen moeite mee, en omgekeerd heb ik er ook geen moeite mee als er bij haar 'n vriend blijft slapen. Als je elkaar niet kunt vertrouwen is 't snel over met een relatie.

Iedereen veroordeelt hier die vriend, maar ik vind dat wantrouwen erger.
Ja, hier ben ik het echt helemaal mee eens..

Ik ben het er zeker mee eens dat je in een relatie elkaars gevoelens moet respecteren maar tot op een bepaalde hoogte vind ik. Zou iedereen hier namelijk hetzelfde gaan zeggen wanneer de topicstarter zou klagen dat de blik van haar vriend wel eens die van een meisje kruist, en hij zegt hierover wen er maar aan..

Maar goed, een iets tactischere reactie zou wel mogen van zijn kant (iets meer erover praten samen en dergelijke..)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:30
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-05-2003 @ 17:04:
Het gaat er ook om dat hij alleen maar reageert met 'wen er maar aan', dat laat zien dat het hem weinig kan schelen als zijn vriendin iets niet leuk vindt.
Dat is idd wel 'n stuk minder
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:57
Verwijderd
hmz, *verplaatst zich in S*

denkt na.....

*terug in dmtdmt*


Hij gaat ze echt keihard pakken
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:24
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 28-05-2003 @ 17:57:
hmz, *verplaatst zich in S*

denkt na.....

*terug in dmtdmt*


Hij gaat ze echt keihard pakken
Fijn bedankt voor de opmerking (en nee ik ben niet zo stom dat ik niet snap dat het een geintje is, ben wel blond, maar wel geverft!)
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:35
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-05-2003 @ 17:04:
Het gaat er ook om dat hij alleen maar reageert met 'wen er maar aan', dat laat zien dat het hem weinig kan schelen als zijn vriendin iets niet leuk vindt.
en toch snap ik hem.
ok het klinkt bot, maar hij mag nog altijd zelf kiezen wie hij laat logeren en wie niet. Waarschijnlijk vindt hij haar een beetje bezitterig, en dat begrijp ik volledig.

Maar orpa , je bent nog jong en dan heb je misschien wat minder vertrouwen in je vriendjes. Toch is dat de enige manier om een lange relatie te kunnen volhouden, vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:00
I'm LIzARd
Avatar van I'm LIzARd
I'm LIzARd is offline
Nou dan zal ik maar eens ff trug reageren, Ik ben S.. Sander dus...

ja dat van "wen er maar aan"klinkt heel bot, maar er is meer gezegd in het gesprek.. (ga ik verder niet op in)... en H is gewoon een hele goeie vriendin en ze heeft zelf een vriend (die superjaloers is dat ze bij mij slaapt) maar ze ligt in een logeerbed.. en ik geef teveel om M (oftewel Orpa) om ook maar iets met een ander meisje iets te doen. Volgende week vrijdag organiseer ik ook weer een feest en dan blijft er misschien een ander meisje F slapen.. (Peter R de V. is er niks bij bij de afkortingen) dit zal nog wel vaker voorkomen omdat ik vaak genoeg feesten organiseer en er ook nog veel meer komen. Ik zit in Amsterdam op school en heb in Zeist op school gezeten, hier heb ik veel vrienden en vriendinnnen zitten... als ik een feest geef kunnen ze vaak niet, omdat ze niet terug kunnen, dan blijven ze dus bij mij slapen...

ik weet niet maar ik zou het niet erg vinden als er een jongen bij M blijft slapen.. heb ik geen problemen mee.. in een goede relatie moet je ervan uit kunnen gaan dat er niks gebeurt en daarom heb ik er geen moeite mee.

Ik vind wel dat een goede relatie op communicatie neerkomt, ik snap dus best wel dat er gepraat moet worden enzo, ik snap ook wel dat het niet altijd even makkelijk is.....

Maar als ik zeg da er niks gebeurt en M weet dat dat zo is... vertrouwt ze me niet? ze zegt van wel.. ik bedoel, mijn ex was hartstikke jaloers.. (drom ook onder andere mijn ex) maar ik kan daar zoiezo niet tegen en tsja... ik hoop dat ze me genoeg vertrouwd.. zo niet.. dan is de relatie wankel.. ik ben niet zo en dat weet ze (dat zegt ze) en drom snap ik het ook niet.. ..

en M ik hou heel veel van je en geef heel veel om je, niets en niemand die daar tussen komt!

ohw ja ook nog ff zit wel meer dan 0.5 meter tussen, zo'n 2 meter ofzo...

~Sjeherazade~ met jou kan ik praten......
__________________
Zin in een feessie of geef je er een? Check WWW.AGT-EVENTS.NL !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2003, 18:05
I'm LIzARd
Avatar van I'm LIzARd
I'm LIzARd is offline
dus ff voor de duidelijkheid ik heb niet alleen maar gezegd "wen er maar aan" er is veel meer gezegd.. dus dit komt zoiezo al negatief over... maar zo ben ik niet..

heb het wel zo gezegd en is niet ok dat snap ik maar er is veel en veel meer gezegd!!!!!
__________________
Zin in een feessie of geef je er een? Check WWW.AGT-EVENTS.NL !
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:08
I'm LIzARd
Avatar van I'm LIzARd
I'm LIzARd is offline
ohw ja dat eigen bedrijfje van die vriend en mij is een evenementenbureau, zie www.agt-events.nl, drom ook de vele feesten en dingen die wij organiseren
__________________
Zin in een feessie of geef je er een? Check WWW.AGT-EVENTS.NL !
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:13
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
I'm LIzARd schreef op 28-05-2003 @ 19:00:
ik weet niet maar ik zou het niet erg vinden als er een jongen bij M blijft slapen.. heb ik geen problemen mee.. in een goede relatie moet je ervan uit kunnen gaan dat er niks gebeurt en daarom heb ik er geen moeite mee.
Voor jou is het fijn dat je er geen moeite mee hebt dat iemand bij M. zou blijven slapen, maar andersom kan zij daar toch problemen hebben, ondanks jouw (vrijere) mening daarover? Natuurlijk moet je er vanuit gaan dat er niets gebeurt, dat doet M. ook lijkt me, maar het is wel een beetje de kat op het spek binden, vooral na een feest (alcohol). Als M. er echt moeite mee heeft vind ik dat je ernstig zou moeten overwegen of er geen andere oplossing te verzinnen is, maar aan de andere kant begrijp ik je helemaal, een goede vriendin laat je niet in de kou staan...
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Orpa schreef op 27-05-2003 @ 22:25:
En dat idee staat me compleet tegen. Het idee dat ze heel dicht bij hem gaat zijn (op een bedje naast de zijne, +- 0,5 meter afstand want meer is niet mogelijk) en dat ze de hele nacht verder samen in de kamer zullen zijn, H zeker met een lading drank achter d'r kiezen waar je U tegen zegt.

En ik vertrouw S echt enorm, en ikweet ook best wel dat er niets zal gebeuren, maar het idee staat me niet aan.
Dit lijkt mij nogal tegenstrijdig, vind je niet?
Je vertrouwt hem óf je vertrouwd hem niet...als jij er zelf al enorm van overtuigd bent dat je hem kan vertrouwen, zie ik het probleem niet in...hij is toch niet voor niets met jou of zitten er allemaal twijfels en ruzies in jullie relatie?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-05-2003 @ 16:52:
Hij moet gewoon respect voor haar gevoelens hebben, dat is belangrijk in een relatie. Op het moment dat je geen respect hebt voor de gevoelens van je partner is er gewoon iets mis, vind ik.
Dit is helemaal geen kwestie van gevoelens...dit is een kwestie van vertrouwen...geen vertrouwen hebben in iemand is nog veel meer respectloos.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:42
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Jeetje...ik zou het ook totaal nie leuk vinden als er een ander meisje bij mijn vriend zou blijven slapen...maarja ik zou zoiets hebben van kan ze nie ergens anders pitten, of op de bank ofzo!Waarom moet dat perse bij hem op de kamer?Kan je hem natuurlijk ook vragen.

Succes iig en anders ga je ook bij hem slapen en verban je haar als het waren uit zijn slaapkamer!!
__________________
''Je bent zo lief en maar 1.5 meter lang'' Thnx Muppie
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:45
Verwijderd
Ik zou er niets achter zoeken als er een meisje bij mijn vriend zou blijven slapen, er blijft ook vaak genoeg een jongen bij mij slapen, maar jij vind het niet leuk, en dat weet hij. Dan is het aan hem om óf rekening met jou te houden, óf jou te kwetsen. Als ik hem was, zou ik voor 't eerste gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 22:06
load_harmony
load_harmony is offline
even filosofisch: een relatie is geven en nemen.
in de geval ben jij de gene die iets moet geven en hij neemt er van. (jij geeft vrijheid, waardoor hij die meisjes kan laten komen). Hij kan jou dus ook iets geven. Bijvoorbeeld dat jullie afspreken dat hij die avonden minder drinkt. Hij heeft een feestbedrijf (toch?) dus een keertje een avondje met 3 glaasjes of zo moet kunnen. Zoiets heb je toch voor elkaar over?
probeer tot een compromie te komen. ik vind niet dat je het hem gelijk kan verbieden of zo (ivm vertrouwen) maar dat hij zich ook aan jou moet aan passen.

'jij wilt zeker weten dat je vriend niet vreemd gaat, en daar moet ik maar aan wennen... '
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 22:26
Sano
Avatar van Sano
Sano is offline
Het lijkt me niet slim om dit te verbieden en zo enorm "anti" te zijn, hij kan beslissen om het voortaan niet te vertellen.
Aan je stukje te lezen stopt hij het nu al in de categorie "vrouwen gezeik".
Als hij dit niet als probleem ziet zal hij dit nooit als probleem gaan zien en denkt hij dat je hem niet vertrouwd. Het enige wat je in dit geval kan doen is het te accepteren, want zo is hij nu eenmaal. Wees maar niet bang er zijn vast ook wel dingen van jou die ie vet irritant vind maar gewoon moet accepteren. Dat is geven en nemen, niet je complete gedrag veranderen maar bijschaven en dingen van de ander accepteren omdat ze nu eenmaal zo zijn.

*edit* Dit stukje is verder vrij loos en voegt niets toe maar ik had ff zin om em neer te rammen

Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 10:22
Orpa
Orpa is offline
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. We zijn het er odertussen over eens. Hij zorgt dat het bed een eind bij hem uit de buurt staat en ik doe niet meer moeilijk (en ik zie nu ok in dat het niet eerlijk is om te proberen het te verbieden en dat het geen zin heeft om me er druk over te maken).
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:07
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Orpa schreef op 29-05-2003 @ 11:22:
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. We zijn het er odertussen over eens. Hij zorgt dat het bed een eind bij hem uit de buurt staat en ik doe niet meer moeilijk (en ik zie nu ok in dat het niet eerlijk is om te proberen het te verbieden en dat het geen zin heeft om me er druk over te maken).


we DO make a difference
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:22
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 29-05-2003 @ 12:07:


we DO make a difference
You're so richt girl
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe reageren meisjes op incontinentie ?
Marijn-S
25 14-10-2016 20:38
Liefde & Relatie Vriend met ander meisje in bed
Verwijderd
44 03-11-2010 10:09
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Psychologie Mijn zusjes
Verwijderd
15 05-12-2004 19:54
Liefde & Relatie Uhm ben ik wel redelijk?!
Esthar
24 31-05-2003 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.