Oud 02-07-2001, 12:22
Disposable Kitten
Disposable Kitten is offline
de sekte.
Ik was wanhopig, ik wist niet meer wat ik moest doen en hoe het verder moest in deze wereld, ik liep over een hoge brug, met mijn hoofd gebogen.
Ik huilde.
maar toen kwam paul...hij leek te voelen dat ik diep in de put zat, paul was een onopvallende vriendelijke man, ik vertrouwde hem meteen.
Hij vroeg me om mee te gaan naar zijn "club" en vertelde dat hij zou zorgen dat al mijn zorgen zouden verdwijnen, en al mijn problemen opgelost zouden worden. Ik hoefde hem in ruil daarvoor alleen te gehoorzamen, natuurlijk nam ik zijn aanbod graag aan.

Vandaag was het de grote dag: ik mocht ik de colonie komen wonen, ik was er "rijp" voor!
Ik werd opgehaald in een bus, met allemaal andere aardige mensen erin.
Die avond was ik zielsgelukkig, ik kletste met iedereen, en we deden een heel bijzonder ritueel. eerst kregen we kruidig smakende thee. daarna begon het...
We moesten hand-in-hand gaan staan, en onze ogen sluiten.
Paul begon te zingen, eerst heeel laag en brommerig, en toen steeds hoger.
Ik raakte in een soort trance.

Toen begon ik dingen te zien...

Ik was in een ouderwetse huiskamer,en veel jonger, bijna een kleuter, en keek t.v., mijn moeder was in de keuken aardappels aan het hakken, het geluid bracht me tot rust... "hak" hak" hak" ik bleef nog even naar cartoon-network kijken, en ging toen om een snoepje vragen. de keukendeur was dicht, maar er liep iets onderdoor.. iets roods...
"hak" hak" hak"......... opeens raakte ik in paniek, het was bloed!!!! Ik gooide de deur open, en mama huilde, ze wilde me omhelzen... stak haar handen naar haar uit.... Nee, het waren geen handen, het waren bloederige stompjes "hak" hak" hak"....


opeens was ik weer terug, ik huilde, wist niet wat er was gebeurd. Paul stelde me gerust. hij zei dat "mijn emoties loskwamen" en het leek me goed dat dat gebeurde...

zo leefde ik een tijdje in de "kolonie" en er gebeurden verder geen enge dingen meer, tot ik op een nacht deze droom kreeg....

Ik zat in een roeiboot, op het water. Ik ben een meisje van 15, en mijn vriendje Mark is er ook. ik roei, en Mark zit achter me, ik kan zijn gezicht niet zien, maar hoor hem lachen. Opeens slaat hij zijn armen om me heen, ik kruip dicht tegen hem aan, en geniet. maar... de arme zijn ijskoud! en die stank... alsof er iets ligt te rotten....
Ik draai me bliksemsnel om, maar ik zie geen mark, ik zie helemaal niemand... totdat twee rottende dode armen met blauwe aderen me onder watertrekken en mijn adem afsnijden.....


Ik werd wakker, het was donker, en het laken was om mijn nek gewikkeld, zodat ik bijna stikte.... opeens moest ik spugen, ik spuugde bloed, en nog iets anders.... ik deed mijn lampje aan om te zien wat het was, en zag.. slootwater!

Maar ik was zo gelukkig in de colonie dat ik er verder niet meer aan dacht....en leefde daar NOG drie maanden...

Op een avond kwam paul naar mij bed, hij wilde me, en ik liet het toe.
Hij deed het erg lekker.... opeens voelde ik iets nats langs min rug lopen.... en toen nog meer... ik deed het licht aan en gruwde van wat ik zag! ik lag te verijen met een rottend lijk! zijn hiud was uitgemergeld en doorschijnend, zijn buik was opgezwollen en opengebarsten, zodat rode en bruine ingewanden eruit dropen.
Ik rende de kamer uit... naar huis...
einde verhaal.
hoewel.... soms zie ik vreemde uitslag op mijn huid..

niej eng he.. of wel
__________________
ik loop weerz v@@g te doenz...|<metalraad>If you love me, love me well, If you hate me, f*ck the hell!<metalraad>| | HAILZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2001, 14:35
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
niet echt nee..

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2001, 12:39
auxx
auxx is offline
nogal vaag, zit ook geen structuur in. Wat was die Paul dan eigenlijk voor iets, wat hebben die dromen er mee te maken en wat is het verband met die sekte?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2001, 14:17
tampaszta
tampaszta is offline
Citaat:
auxx schreef:
nogal vaag, zit ook geen structuur in. Wat was die Paul dan eigenlijk voor iets, wat hebben die dromen er mee te maken en wat is het verband met die sekte?
Ja precies...
__________________
...Catch me flying in your Sun...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2001, 17:56
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
ks snap hum ook nie helemaal. leg eens uit?
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Oud 07-07-2001, 22:22
Halloiedereen
Halloiedereen is offline
Ik vind het wel een goed verhaal.
Leuk bedacht het is toch best eng.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 11:53
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik vind het wel een grappig verhaal
verhalen zijn in mijn ogen nooit eng.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.