Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2002, 15:34
Shadow[GPW]
Avatar van Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
Ugh, het eeuwige gelul oversex word je best moe van, het begint al met de bus als ik naar school ga direct komt het weer van "kijk die heeft een kont wouw" nou ja tis wel leuk maar na 100x begint het aardig te vervelen. Dan kom je opschool eerste wat je ziet is iemand die half verkracht is door zijn eigemeid (Overal zuigzoenen in zu'n nek) begint ie over zijn overdreven super verhaal dat ie zijn vriendin voor de 80ste keer ge wiept heeft.

Dan komt die lelijke oversexte meid van de klas ook er nog bij staan en mee kleppen hoe haar nacht was en wat ik niet begrijp dat iemand zelfs met d'r wil praten laat staan sex. Yes, Super, dan komt er weer een droog en dom humortje over tieten, top...

Dit frustreerd best wel als een maagd zonder een vriendin enof ervaring terwijl die andere van alles doen, wel leuk maar soms word je er gek van als die andere er zo "luchtig" over lullen terwijl ik bijna 19 nog steeds niks of noppes heb, ja wel een ontzettend preuts meisje gehad begin van het jaar maar liep stuk omdat ze (hellaas) een ander leuk vond (Hoi! Hoi!) \o/
Ik ben echt een loser op het gebied van wijffies hoor, altijd doe ik iets fout, maar terwijl de andere lullen van "Ja ik heb een nieuwe meid, of ik heb weer geneukt, bla blaa blaaat" en Soms denk ik dan "A-SHUT-THE-FUCK-UP" zucht mijn leven is kut zonder een kut

zo dat waren me 2 centen.. danke
__________________
T00T

Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:56
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
bedenk wel dat een deel van die blabla verhalen totaal niet waar zijn en de mensen waarvan jij denkt dat ze veel ervaring hebben soms nul komma nul ervaring hebben ... opscheppers zijn er veel, heel veel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:12
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Ik ben dan misschien iets jonger maar ik ken het gevoel. Ik d8 ook dat niemand me wou en kreeg vervolgens een preuts geval. Maar de volgende vriendin... WAUW. Sinds haar straal ik iets anders uit en komen de meisjes in bosjes op me af.

Als je kijkt op de volgende topic zal je zien dat je niet de enige bent die 18 is en nog maagd.

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=91648
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:13
Shadow[GPW]
Avatar van Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
dat is het niet wouw ff me verhaaltje kwijt
__________________
T00T
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:16
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Shadow[GPW] schreef:
dat is het niet wouw ff me verhaaltje kwijt
Ik probeer aleen maar te zorgen dat je je iets beter voelt er over.


Als ik zo lees wat je schijft lijkt het erop dat je het gevoel hebt de enige maagd van 18 te zijn maar dat ben je niet hoor!
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:16
Shadow[GPW]
Avatar van Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
A-I, danke
__________________
T00T
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:24
Verwijderd
Als je zo over meiden praat... vin je het gek?!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:01
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je zo over meiden praat... vin je het gek?!
Dat valt volgens mij nog wel mee.. het is een topic van iemand die ff wat kwijt wil

En verder, toen ik in de vierde zat werd ik ook een beetje gek van al dat oversexte gewouwel van sommige mensen om me heen.. Ik was toen 16, had zelf ook seks, maar soms kwamen klasgenoten of mensen die ik kende van uitgaan aan met verhalen 'hoe lekker het wel niet was dit weekend', en allemaal stoere verhalen ophangen waarbij ik bij sommige iets had van: ja, ja..
En ook irritant is de categorie mensen die het CONTINU hebben over 'geile wijven' of 'lekkere gozers'..

Maar verder vind ik het fijn om open met mensen over seks te praten, beter als dat het een taboe is, toch? En een beetje aantrekkelijke mensen kijken om je heen hoeft ook geen probleem te zijn

Cat (wel oversekst, geen puber )

-dat sloeg weer nergens op
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:13
Shadow[GPW]
Avatar van Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
thanks cat dat bedoel ik

maar goed gelukkig is de helft weg uit de klas dan dan zakt het blaat wel weer van ze af
__________________
T00T
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:55
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
De mensen die het meest over sex ouwehoeren komen het minst aan hun trekken...

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 21:23
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
De mensen die het meest over sex ouwehoeren komen het minst aan hun trekken...
*zucht* Ik vrees dat ik je daar (in mijn geval) gelijk in moet geven...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:07
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
als ik jou was zou ik me daar nie druk over maken, ik was ook bijna 18 voordat ik uberhaupt met een meisje had gezoend... en achteraf.... nog allemaal veels te snel gedaan...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:16
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Shadow[GPW] schreef:
Ugh, het eeuwige gelul oversex word je best moe van, het begint al met de bus als ik naar school ga direct komt het weer van "kijk die heeft een kont wouw" nou ja tis wel leuk maar na 100x begint het aardig te vervelen. Dan kom je opschool eerste wat je ziet is iemand die half verkracht is door zijn eigemeid (Overal zuigzoenen in zu'n nek) begint ie over zijn overdreven super verhaal dat ie zijn vriendin voor de 80ste keer ge wiept heeft.

Dan komt die lelijke oversexte meid van de klas ook er nog bij staan en mee kleppen hoe haar nacht was en wat ik niet begrijp dat iemand zelfs met d'r wil praten laat staan sex. Yes, Super, dan komt er weer een droog en dom humortje over tieten, top...

Dit frustreerd best wel als een maagd zonder een vriendin enof ervaring terwijl die andere van alles doen, wel leuk maar soms word je er gek van als die andere er zo "luchtig" over lullen terwijl ik bijna 19 nog steeds niks of noppes heb, ja wel een ontzettend preuts meisje gehad begin van het jaar maar liep stuk omdat ze (hellaas) een ander leuk vond (Hoi! Hoi!) \o/
Ik ben echt een loser op het gebied van wijffies hoor, altijd doe ik iets fout, maar terwijl de andere lullen van "Ja ik heb een nieuwe meid, of ik heb weer geneukt, bla blaa blaaat" en Soms denk ik dan "A-SHUT-THE-FUCK-UP" zucht mijn leven is kut zonder een kut

zo dat waren me 2 centen.. danke
sta je dr weleens bij stil dat dat gelul van die mensen weleens gebaseerd kan zijn op leugens??? een beetje op willen scheppen??? want geloof mij een normaal mens die gaat niet tegen iedereen zn sexleven lopen vertellen...dat doe je gewoon niet hooguit tegen je beste vrienden...

en jouw tijd komt nog wel hor!!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gundam Wing fanfic "Beauty"
Monochrome
3 22-02-2003 07:23
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.