Oud 02-06-2002, 23:49
admiral95
Avatar van admiral95
admiral95 is offline
zijn er mensen hier gek van american football en zo jah als je in de buurt an amsterdam woont heb je zin om met een grote groep eens te spelen???????
__________________
ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2002, 23:53
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nee
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 08:02
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
nee
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:18
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
vraag t op dating
in dit topic
of aan Kirk22
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Heel veel mensen die verzot zijn aan American Football zijn er hier (nog) niet. Ik zou zeggen, breng ze mee naar hier kunnen we het gezellig maken .

Zoals je hierboven al kan lezen. Kirk22 is degene die dat onderwerp vaak aanhaalt, op de juiste momenten, zoals de super ball. En in het topic dat DJ Flem aanhaalde vind je nog wel enkele andere mensen die zich daarin intresseren. Misschien dat er in dit topic er nog nieuwe mensen op staan, ik hoop het voor je, maar ik ben er bang voor.

Ik zelf kijk er wel eens graag naar toe, maar het volgen is gewoon heel moeilijk voor mij. Enkel het internet biedt deze mogelijkheid en dat is dan met niet al te veel beelden. En in NL wordt het meer gespeeld dan in BE dacht ik.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 15:10
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik zelf kijk er wel eens graag naar toe, maar het volgen is gewoon heel moeilijk voor mij. Enkel het internet biedt deze mogelijkheid en dat is dan met niet al te veel beelden. En in NL wordt het meer gespeeld dan in BE dacht ik.
Geldt voor mij ook, als ik het toevallig zie kijk ik t wel ff, maar t is amper op tv . En de regels begrijp ik ook niet echt . In NL wordt het denk ik idd meer gespeeld, De Amsterdam Admirals doen ook mee aan de europese leauge, en een belgisch team (nog?) niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.