Oud 01-02-2002, 01:53
Gelfje
Gelfje is offline
ik zit een beetje met het volgende, mijn vriendin heeft niet zo veel behoefte aan sex, en ik wel.
Vaak wil ik zoiets gaan doen, maar dan heeft zij er geen zin in. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar soms zit ik er erg mee. Ik heb het er wel eens met haar over gehad, ze zegt dat ze er gewoon niet altijd voor in de stemming is, en vaak hoofdpijn heeft...
Kent iemand dit probleem? Hoe hebben jullie het opgelost?

Alvast bedankt.

p.s. we doen 'het' ongeveer 1 keer per 2 weken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 02:04
soulless
soulless is offline
Tja. Seks terwijl zij er geen zin in heeft is ook klote...
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 08:02
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Gelfje schreef:
ik zit een beetje met het volgende, mijn vriendin heeft niet zo veel behoefte aan sex, en ik wel.
Vaak wil ik zoiets gaan doen, maar dan heeft zij er geen zin in. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar soms zit ik er erg mee. Ik heb het er wel eens met haar over gehad, ze zegt dat ze er gewoon niet altijd voor in de stemming is, en vaak hoofdpijn heeft...
Kent iemand dit probleem? Hoe hebben jullie het opgelost?

Alvast bedankt.

p.s. we doen 'het' ongeveer 1 keer per 2 weken.
En als jullie het wel doen hoe is het dan?
Uitgebreid, hitsig, heet ..
of is het meer van d'r op, d'r in en d'r overheen..?
Als het het laatste is dan kon je nog wel eens een serieuzer probleem hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 12:36
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Bij mij idem allen m'n vriend wil minder vaak dan ik
Hij is vaak te moe ,ik heb dan ook slaap maar daar ben ik eigenlijk altijd wel voor in
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 12:54
Gelfje
Gelfje is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
En als jullie het wel doen hoe is het dan?
Uitgebreid, hitsig, heet ..
of is het meer van d'r op, d'r in en d'r overheen..?
Als het het laatste is dan kon je nog wel eens een serieuzer probleem hebben.



Dan is het wel uitgebreidt.. Voorspel enzo.. Dus daar ligt het niet aan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 13:04
Gelfje
Gelfje is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
Bij mij idem allen m'n vriend wil minder vaak dan ik
Hij is vaak te moe ,ik heb dan ook slaap maar daar ben ik eigenlijk altijd wel voor in
Ja, dat herken ik! Zij is inderdaad vaak moe (omdat het avond is, dus niet zo gek) en ik heb ook wel slaap, maar ik heb dus altijd nog wel energie en vooral zin.. Hoevaak doen jullie het..?

Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 13:15
Kennedy
Kennedy is offline
beter iets minder vaak supersex dan iedere dag sex hebben waarvan je denkt...mwoa...dat was eigenlijk 3x niks. want dan kan je ut net zo goed ff snel zelf doen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 17:05
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
Gelfje schreef:
Ja, dat herken ik! Zij is inderdaad vaak moe (omdat het avond is, dus niet zo gek) en ik heb ook wel slaap, maar ik heb dus altijd nog wel energie en vooral zin.. Hoevaak doen jullie het..?

Te vaak I supose ongeveer 4 keer per week,soms vaker

__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:25
Soullar
Soullar is offline
het is allemaal mijn eigen fout geweest...

ik had eerst een vriendin die zegmaar nymphomane was... en mij zovaak nam als ze kon... dus dat von ik wel ok... en was dat ook wel gewend, dus me sexuele behoeftes en de hoeveelheid die ik gewend was te krijgen in een relatie...

na die relatie kreeg ik een andere vriendin... die heel anders over sex dacht... ik zag er wel wat minder dan dat ik me andere ex zag in me relatie met haar... maar dacht wel dat deze ook er wel wat van lustte... niet dus... ik had vaak zin als ze der was... en zij de eerste paar keren ook wel... maar in die korte tijd merkte ik ook dat zij het uit de weg begon te lopen... omdat ik aandrong...

ze begon zich niet meer bij mij op der gemak te voelen... en elke keer niet krijgen kwam bij mij aan als een afwijzing... ik vind dat echt heel moeilijk... en is ook deels de reden waarom het niet werkte...

(ik zeg deels omdat er nog zoveel andere dingen waren waar het ook aan lag zowel bij mij als bij haar)

dus ik heb mezelf voorgenomen met me volgende relatie al me dingen waaraan ik gewend was opnieuw aan te passen om zo geen verwachtingen bij de ander te leggen... want daar komt het meestal vandaan... verwachtingen... (welke meestal zijn gebaseerd op hoe je zelf bent, en niet hoe de ander is, echt is)
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:31
-= the Business =-
-= the Business =- is offline
Citaat:
Gelfje schreef:
ik zit een beetje met het volgende, mijn vriendin heeft niet zo veel behoefte aan sex, en ik wel.
Vaak wil ik zoiets gaan doen, maar dan heeft zij er geen zin in. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar soms zit ik er erg mee. Ik heb het er wel eens met haar over gehad, ze zegt dat ze er gewoon niet altijd voor in de stemming is, en vaak hoofdpijn heeft...
Kent iemand dit probleem? Hoe hebben jullie het opgelost?

Alvast bedankt.

p.s. we doen 'het' ongeveer 1 keer per 2 weken.
Ik ken er wel een oplossing voor....
alleen of dat de beste oplossing is.... ?!

Een woord.... sexclub
__________________
LOUD PROUD & PUNK
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gelfje schreef:

p.s. we doen 'het' ongeveer 1 keer per 2 weken.
En hoe vaak zien jullie mekaar?

Kijk, of het een probleem is, is geheel persoonlijk. Ík heb zelf een vrij stevige behoefte, en heb gelukkig een vriendin met eenzelfde behoefte. Persoonlijk zou ik eens in de twee weken gewoon veel te weinig vinden.

Seks hoort bij een gezonde relatie. En als jullie seksuele behoeftes niet compatible zijn, moet je voor jezelf beslissen of dat een probleem is.

En als het een probleem is (kennelijk wel), wat is dan de oorzaak? Moe is volgens mij geen reden, je geeft zelf al aan dat je dan vaak genoeg wel zin hebt. Bij mijn vriendin geldt hetzelfde.

Tis waarschijnlijk een kwestie van kiezen of delen, en dat is zo iets persoonlijks (je zet niet zo maar ff een relatie aan de kant) dat je dat alleen zelf op kunt lossen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:51
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Nou, een vriendin dat alleen maar wil is ook niet echt alles hoor.
De hele dag ben je bekaf en maar doorgaan met die 'hap'.
Ik geef wel toe dat dat iets leuker is dan helemaal geen sex of heel weinig.

Het is trouwens heel normaal als je je aftrekt hoor, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
\/
"Heb ik dus niet nodig"

succes met je vrindin.
__________________
slapen doe je om te dromen en dromen om te leven, dus pak je leven heel rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
WordWardWizzard schreef:
Nou, een vriendin dat alleen maar wil is ook niet echt alles hoor.
Heel stoer hoor! Ook echt iets waar 'ie op zit te wachten!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 21:35
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Heel stoer hoor! Ook echt iets waar 'ie op zit te wachten!


jaw alsof we blij met jou stelling moeten zijn van; "Ik wil sex... of einde relatie !!!" was dat nou voor instelling
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 22:27
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
tja... je kan een paar dingen doen:
-serieus met 'r praten, vragen of er iets is, ligt het aan jou? is er iets met haar aan de hand?
-je kan haar eerst heel erg verwennen, als ze daar natuurlijk zin in heeft, dan krijgt ze vanzelf wel zin
-je kan je er bij neerleggen

wat je ook doet, accepteer haar gevoelens, als ze geen zin heeft, heeft ze geen zin. daarom heb je ook twee handen...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 22:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Soullar schreef:
jaw alsof we blij met jou stelling moeten zijn van; "Ik wil sex... of einde relatie !!!" was dat nou voor instelling
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het een persoonlijke keuze is. Maar voor MIJ moet een meisje een goeie reden hebben als ze maar eens in de 2 weken voor, voor MIJ klopt er dan iets aan die relatie niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 12:26
chanel
chanel is offline
Citaat:
Chimera schreef:
voor MIJ klopt er dan iets aan die relatie niet.

oke oke... dat is jou mening, maar IK vind dat van niet, want ik heb ook helemaal niet altijd zin, en hij echt altijd! T is bij mij vaak doordat ik veeel te druk ben ik me hoofd, en als ik dan vaak ergens geen zin in heb is sex (want dan wil ik alle aand8 voor hem hebben) dus dan ligt t niet aan de wel of geen goede relatie, maar aan je behoeften en persoonlijkheid

Chanel

__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:17
Gelfje
Gelfje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
tja... je kan een paar dingen doen:
-serieus met 'r praten, vragen of er iets is, ligt het aan jou? is er iets met haar aan de hand?
-je kan haar eerst heel erg verwennen, als ze daar natuurlijk zin in heeft, dan krijgt ze vanzelf wel zin
-je kan je er bij neerleggen

wat je ook doet, accepteer haar gevoelens, als ze geen zin heeft, heeft ze geen zin. daarom heb je ook twee handen...
Bedankt voor de tips!. Ik accepteer haar volkomen, en die handen zijn soms idd erg handig Ik heb mij zelf altijd verteld, dat ik NOOIT iets zou doen, wat een meisje niet wil, dus ik ga zeker niet aandringen.. Ik zal binnenkort eens uitgebreidt met haar praten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:22
Gelfje
Gelfje is offline
Citaat:
Chimera schreef:
En hoe vaak zien jullie mekaar?

Kijk, of het een probleem is, is geheel persoonlijk. Ík heb zelf een vrij stevige behoefte, en heb gelukkig een vriendin met eenzelfde behoefte. Persoonlijk zou ik eens in de twee weken gewoon veel te weinig vinden.

Seks hoort bij een gezonde relatie. En als jullie seksuele behoeftes niet compatible zijn, moet je voor jezelf beslissen of dat een probleem is.

En als het een probleem is (kennelijk wel), wat is dan de oorzaak? Moe is volgens mij geen reden, je geeft zelf al aan dat je dan vaak genoeg wel zin hebt. Bij mijn vriendin geldt hetzelfde.

Tis waarschijnlijk een kwestie van kiezen of delen, en dat is zo iets persoonlijks (je zet niet zo maar ff een relatie aan de kant) dat je dat alleen zelf op kunt lossen.


Wij zien elkaar redelijk veel, laat zeggen 4 keer per week, maar alleen in het weekend is er een mogelijkheid tot 'het'. Zo gek is het dus, dat het 'maar' 1 keer per 2 week is.. En inderdaad, het is een persoonlijk iets.

Ik heb gemerkt dat je er redelijk makkelijk aan went.. Op het moment supreme is het erg vervelend, en voel ik me soms afgewezen ofzo, maar de volgende dag is dat vaak al weer over.. En daarbij, ik heb twee handen, dat helpt ook, maar goed, dat is ook niet altijd alles... In ieder geval bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:56
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Gelfje schreef:
Ik heb gemerkt dat je er redelijk makkelijk aan went.. Op het moment supreme is het erg vervelend, en voel ik me soms afgewezen ofzo, maar de volgende dag is dat vaak al weer over.. En daarbij, ik heb twee handen, dat helpt ook, maar goed, dat is ook niet altijd alles...
ik denk dat het probleem dan niet zozeer ligt in het niet kunnen wippen (je hebt inderdaad 2 handen als je zo nodig wilt klaarkomen) maar vooral het gevoel van 'afgewezen worden'. kan ik me goed voorstellen en dat zou mij ook meer dwarszitten dan het feit dat ik um nergens in mag steken. als je met d'r praat zou ik die insteek (flauwe woordspeling ) gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:57
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Hoe oud is ze eigenlijk? Kan natuurlijk ook een rol spelen...
__________________
Knibbel Knabbel Knuisje.... Jehova's krijgen bij ons het vuisje
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Weinig sex
HmmIk
28 07-09-2005 11:26
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 01:52
Seksualiteit weinig seks
Verwijderd
33 12-01-2005 16:02
Seksualiteit Bepaalt sex de liefde tussen jullie?
Some
12 01-09-2003 15:12
Seksualiteit veel of weinig sex met partner
David
40 05-10-2002 17:39
Seksualiteit te weinig sex in een relatie
inflation
9 19-06-2002 15:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.