Oud 31-10-2018, 08:52
Verwijderd
Gisteren werd mijn toekomst gelezen in het ranzige schuimlaagje dat op senseo zit. Het was bijzonder.
Advertentie
Oud 31-10-2018, 11:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Senseo is puur, zacht en vers per kop. Het is liefde met een crema laagje erop!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 31-10-2018, 20:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zojuist semi perongeluk een halve fles stroopwafellikeur achterover gegooid. Man wat een fijn spul is dat
Oud 31-10-2018, 20:52
Verwijderd
Ja

Niet zoals de kriem dement.
Oud 31-10-2018, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Zojuist semi perongeluk een halve fles stroopwafellikeur achterover gegooid. Man wat een fijn spul is dat
Dat klinkt echt gek ranzig
Oud 31-10-2018, 22:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Appeltaart likeur is ook lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-10-2018, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Appeltaart likeur is ook lekker
Das één woord.
Das is twee woorden.

Enfin. Vloeibare appeltaart; Grassovska wodka met appelsientje. Holy teh fuck shit.
Oud 31-10-2018, 23:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat klinkt echt gek ranzig
Ja dat vond ik eerst ook
Oud 01-11-2018, 08:08
Verwijderd
W00pw00p Eddie Izzard komt weer daar Damsko
Oud 01-11-2018, 16:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dat klinkt echt supergoed
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-11-2018, 10:16
Verwijderd
Ik heb mijn tv laten vallen en nu staan er allemaal strepen en een ster in mijn beeld.
Oud 04-11-2018, 11:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je moet ook niet met je aars tegen je televisie staan aanschuren.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-11-2018, 17:37
Verwijderd
Nee dat blijkt!
Oud 06-11-2018, 11:05
Verwijderd
Gisteren drie tickets ingeschoten bij Ziggo. Motherfucking Mediabox XL en die Netflix-app weer één en al drama. De vragen gedeponeerd zijn (1) Waarom kan mijn telefoon door middel van Chromecast over hetzelfde fucking netwerk wél goed functioneren en de Mediabox XL níet (als in: ultratraag laden, artefacting, vastlopen, niet te pauzeren/doorstarten, etcetera), (2) Wanneer komt er concurrentie op de kabel in mijn regio en (3) of ze nog hardware gaan wisselen (ConnectBox/Mediabox XL). Ik ben die kutorganisatie zó zat.
Oud 06-11-2018, 12:26
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
De huisbaas geeft nieuwe postvakjes geplaatst. A tm P. Maar we gaan tot Q

Deze mag in het al bestaande rijtje: dingen die minder goed gingen.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 06-11-2018, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Gisteren drie tickets ingeschoten bij Ziggo. Motherfucking Mediabox XL en die Netflix-app weer één en al drama. De vragen gedeponeerd zijn (1) Waarom kan mijn telefoon door middel van Chromecast over hetzelfde fucking netwerk wél goed functioneren en de Mediabox XL níet (als in: ultratraag laden, artefacting, vastlopen, niet te pauzeren/doorstarten, etcetera), (2) Wanneer komt er concurrentie op de kabel in mijn regio en (3) of ze nog hardware gaan wisselen (ConnectBox/Mediabox XL). Ik ben die kutorganisatie zó zat.
Mijn Mediabox Extra is er mee opgehouden. Ik heb het opgegeven en een wireless HDMI-streamer aangeschaft. Dan kijk ik maar hetzelfde als beneden.
Oud 08-11-2018, 19:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oh wauw, de nieuwste South Park
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-11-2018, 20:40
df
Avatar van df
df is offline
Nog niet gezien. De terugkeer van manbearpig zag ik?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 08-11-2018, 20:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nog niet gezien. De terugkeer van manbearpig zag ik?
En een handvol andere verwijzingen naar andere legendarische afleveringen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-11-2018, 22:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Die ga ik vannacht maar eens knetterstoned kijken dan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-11-2018, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Nog niet gezien. De terugkeer van manbearpig zag ik?
Een enorme rollback op South Park Libertardianism ook qua climate change en andere zaken.
Oud 09-11-2018, 01:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Sup frendos, ik ben deze 2 keer naar m'n favo punkie Bois geweest (Damsko en Grun') en ik ben fucking gesloopt. Spierpijn en blauwe plekken overal. Ik voel me alsof ik een week moet slapen voor het weer okee is, maar work awaits.
Anyhoo, ik heb zo veel lieve fans ontmoet uit de UK en elders en het was mooi en in april ga ik weer 2 keer, want ik hou van die band.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-11-2018, 01:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
PS: Nieuwe Daughters is gruuwlaaak! \m/
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-11-2018, 04:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Godmiljaardenondeju ik weet gewoon niet meer hoe ik ben thuisgeraakt. Echt de eerste keer in mijn leven.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-11-2018, 04:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Maar voor alle mensen die het lusten willen proberen een ricardje.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-11-2018, 07:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Personal Problems is een nieuwe uitdager voor mijn saaiste, slechtste film ooit. Echt... wat een marteling
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-11-2018, 17:18
Verwijderd
"Ik zou ook niet blij zijn met een zilveren of bronzen medaille. Wat moet ik daarmee? Alsof ik over vijftien, twintig jaar terugkijk en denk: dat seizoen ben ik derde geworden. Heb je helemaal niks aan. De eerste plaats telt alleen maar, dat wordt altijd opgeschreven."

Oud 10-11-2018, 11:35
Verwijderd
Zwarte cross tickets zijn binnen
Oud 10-11-2018, 11:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wij hadden een vastloper
Oud 10-11-2018, 11:57
Verwijderd
Doris werd twee tellen voor de verkoop begon wakker. Ik had gehoopt dat ze wst langer zou slapen. Haar uit dat bed getrokken en aangelegd, zodat ze in ieder geval éven stil zou zijn. Gelukt!
Oud 12-11-2018, 09:10
Verwijderd
"Esteban vroeg via de radio of hij Verstappen weer mocht inhalen nadat hij op een rondje was gezet. Daarvoor gaven wij toestemming, want hij was sneller", verdedigde Szafnauer de actie van Ocon." En dat is dan team Force India voor je Serieus, wat een krankzinnige mongolen bij elkaar daar. Je wordt door de wedstrijdleider op een ronde gezet, en ga je dan één bocht proberen je +1 ongedaan te maken zodat je in de volgende bochten alsnog de +1 krijgt na blauwe vlaggen.

Ik geloof niet dat Mercedes hier achter zit, maar wát een mongolenbende bij Force India. Het treurige is natuurlijk wel dat ik er nu bij moet vertellen dat dit ook mijn reactie had geweest had Ocon dit bij Vettel of Raikkonen gedaan en dat het mij niet veel uitmaakt dat het nu Verstappen betreft, die overigens beter opgevangen had moeten worden door z'n team (hoewel ik zo'n smerige zuig-reactie na zo'n wanstaltige actie een uitstekende reden vind iemand op z'n bakkes te peren).
Oud 12-11-2018, 10:02
Verwijderd
Ja, zonde van die duwtjes, Verstappen had natuurlijk de brede sympathie na het race-incident en verspeelt die door die, begrijpelijke maar niet juiste, fysieke interactie.

Mercedes zal echt niet hier bewust orders voor gegeven hebben, maar Force India (voor de niet F1-gekkies: die rijden met Mercedes-motoren en zijn op meer gebieden onder Mercedes-invloed) zal uit zichzelf gewoon sneller bij een RB-coureur zo'n actie ondernemen dan bij Mercedes.
Oud 12-11-2018, 10:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lang geleden dat ik zo erg tegen de tv gescholden heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2018, 10:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Och, zoals het er nu naar uitziet heeft Ocon toch geen zitje voor volgend jaar; dus eventuele perikelen tussen Verstappen en Ocon zullen we komend seizoen niet tegenkomen. Misschien ook wel zo fijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-11-2018, 13:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-11-2018, 15:32
Verwijderd
Zieke sleight of hand.
Oud 13-11-2018, 15:48
Verwijderd
Ja maar je ziet wel dat zijn vest van achteren weggetrokken wordt.
Oud 13-11-2018, 16:16
Verwijderd
Gelukkig vind ik dat een van de minst relevante/indrukwekkende feats
Oud 14-11-2018, 19:14
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
maar, hoe dan?!
Dat vest zie je inderdaad gebeuren, maar de rest? Twee kaarten die precies over elkaar heen liggen?
Oud 14-11-2018, 19:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Toch maar weer eens The Wire proberen kijken. Was vergeten hoe goed het was. Omar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-11-2018, 09:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Toch maar weer eens The Wire proberen kijken. Was vergeten hoe goed het was. Omar
Samen met Six Feet Under beste serie ooit
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-11-2018, 09:08
Verwijderd
Moet zeggen dat S02 van The Wire toch wel een koude douche was in den beginne -- duurde even voor ik daar overheen was. Maar wat je zegt Carnie, The Wire en SFU zijn twee onwaarschijnlijk gave series op eenzame hoogte.
Oud 15-11-2018, 10:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja kan ik ook wel begrijpen, had er zelf niet zo'n issue mee, maar snap wel dat na een seizoen drugs en gansters dat problematiek over (corrupte) vakbonden en havenarbeiders even net een te grote switch is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-11-2018, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Goldman Sachs questions whether curing patients is a "sustainable business model".


lulz.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-11-2018, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Goldman Sachs questions whether curing patients is a "sustainable business model".


lulz.
Terechte vraag, toch? Heb je het artikel gelezen? Ik snap dat het leuk is om hier heel erg over te vallen puur gebaseerd op deze quote, maar die analist heeft een heel valide punt dat hij uitlegt met concreet voorbeeld.

Het gaat niet zo zeer om mensen genezen an sich, maar om mensen te genezen met een "one shot cure". Dat levert geen duurzame kasstroom op voor het bedrijf dat deze cure maakt. Het is uiteraard wel ontzettend waardevol voor de patiënten en de maatschappij. Een voorbeeld is behandeling hepatitis C in de US. Een bedrijf heeft een one off medicijn gevonden daartegen. Werkt in meer dan 90% van de gevallen. In 2015 bakken met geld mee verdiend, maar inmiddels verkopen ze het nauwelijks meer. Want zo veel nieuwe gevallen komen er eigenlijk niet, zeker niet aangezien het een besmettelijke ziekte is en er dus sinds 2015 vrijwel alle besmette mensen opeens niet meer besmet zijn! Dat bedrijf heeft een geweldig medicijn uitgevonden maar verdient daar eigenlijk niet zo veel geld mee.

Het is toch prima dat hij dat aankaart?
Oud 15-11-2018, 11:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Terechte vraag, toch? Heb je het artikel gelezen?
Ja

Citaat:
Het gaat niet zo zeer om mensen genezen an sich, maar om mensen te genezen met een "one shot cure". Dat levert geen duurzame kasstroom op voor het bedrijf dat deze cure maakt.
Citaat:
.. Dat bedrijf heeft een geweldig medicijn uitgevonden maar verdient daar eigenlijk niet zo veel geld mee.
Ik vind dit daarom juist een belachelijke vraag, en daarom vond ik de headline voldoende omdat het een prima samenvatting was. Het idee dat zorg/geneeskunde moet draaien om een "sustainable businessmodel" is in mijn eigen mening simpelweg niet de richting waar het heen moet. Bij dit soort kwesties geloof ik stellig dat de gekozen oplossing de beste oplossing moet zijn voor de doelgroep (patienten), en niet voor de makers hiervan.


edit: ik zie het standpunt van GS hierin hetzelfde als die van wapenhandelaren; die baat hebben bij oorlog en geweld; terwijl iedereen met een fatsoenlijk stel hersenen weet dat oorlog en geweld niet wenselijk zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-11-2018, 11:59
Verwijderd
In beginsel ben ik het niet met je oneens natuurlijk (want wie kan dat wél zijn) echter; onderschat de cashflow binnen farma-R&D die gewoon verdampt niet. De tragiek is dat het traject (academische) theorie naar daadwerkelijk een pil op de consumentenmarkt met relevant effect ongeveer 12-15 jaar is, waarbij verschillende stages 'gehaald' moeten worden; 9 van de 10 sneuvelt ergens in dat traject. De succesvolle middelen die wél door het traject heen komen, zullen dat moeten compenseren, ook om R&D op andere medicaties mogelijk te maken.

Er is genoeg mis met "big pharma", maar sustainability is een tragisch, valide punt. Het is niet voor niets dat overheden zich niet mengen in development; het is extreem volatile business.
Oud 15-11-2018, 12:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb heus wel begrip voor de "praktijk" versus mijn eigen idealisme. Het voorbeeld wat je aandraagt is niet uniek aan de geneesmiddelenindustrie; een platenlabel werkt niet veel anders, maar daar staan er geen levens en/of kwaliteit van leven op het spel, dat vind ik zelf een aardig belangrijk verschil
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-11-2018, 13:07
Verwijderd
Lekkere chaos in het lagerhuis.
Oud 15-11-2018, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik heb heus wel begrip voor de "praktijk" versus mijn eigen idealisme. Het voorbeeld wat je aandraagt is niet uniek aan de geneesmiddelenindustrie; een platenlabel werkt niet veel anders, maar daar staan er geen levens en/of kwaliteit van leven op het spel, dat vind ik zelf een aardig belangrijk verschil
Mwah, Bayer, GSK, of AstraZeneca doen qua cashflow labels als Sony Music Entertainment of Universal Music Group wel verbleken hoor
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.