Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 19:59
tiktoktak
tiktoktak is offline
M. is echt een grote bitch.Ze zit bij mij in de kleuterklas.En ze let altijd op mij.In de vakantie heb ik nieuwe kleren gekocht.Zij had dat door en moest het gelijk aan iedereen mededelen.Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan,laat staan door middel van iemand anders.Maja,het was groot nieuws omdat ik niet zo vaak nieuwe kleren koop.Ik ben nou eenmaal niet echt het "urendoordestadsjouwenenklerenkopen"type.
En ik heb een keer wat nieuws,wordt er zo'n groot iets van gemaakt.Nu ben ik gewoon bang om weer wat nieuws te kopen en het aan te doen...
Net zoals makeup.Ik draag alleen maar lippgloss.Ik draag geen mascara,want mijn ogen zijn vaak geirriteerd dus wrijf ik het zo uit.Maar leg dat haar maar eens uit.Zij maakt er een groot probleem van dat ik geen mascara draag.Ik ben dus niet cosmetisch.
Ik heb een klein tijdje gerookt.Errst wist mijn moeder het niet maar later wel en nog wat later ben ik gestopt.Zij wist dat ik rooktte.Dus op een keer komt zij naar me toe,heel dreigend.Zegt ze dat ze mijn moeder gaat bellen en het gaat zeggen.Ik zeg zo dat mijn moeder het al weet maja,dat gelooft zij niet.
Ik ben gestopt(eigenlijk ben nog steeds bezig)met nagelbijten.Ze groeien alweer aardig.Dat viel haar ook meteen op dus weer een mededeling doen.En ik heb een leuk buurmeisje en die wou mijn lange(*trots*)nagel lakken.Dat meiske heeft alleen roze maar ach,what the hell.Maar ik kreeg de nagellak er niet af dus zo moest het maar naar school.En daar maakte zij gretig gebruik van.Ik had roze nagellak op,ow wat gigantisch.Ik heb nog gezegd dat het mijn buurmeisje was die het deed.maar dat gellofde ze ook niet
En dan nog veel van die kleinere dingen.Wordt er in de klas iets gevraagd,wijst zij meteen door naar mij.Ik ben niet eimand die graag voor de klas staat,vooral niet bij deze klas.Ik sta gewoon niet graag in het middelpunt.Ik wil gewoondat ze me met rust laat.Dat ze niet altijd zo op me let.Het is niet zo dat ik me er wat van aantrek.Ik doe nog steeds aan wat ik leuk vindt.En als mijn buurmeisje mijn angels wil lakken mag ze.Maar ik heb eigenlijk niemand in de klas.Ik zit er altijd maar een beetje,niemand die es met mij praat.Ik heb ook niet het lef dat ik zo praat en alles.Ik ben verlegen en ik wil gewoonda t ze ophoud met altijd dat gedoe met mij.Ze kent me niet eens
Ik zeg wel van houd je bek enzo,maar daar trekt ze zich niets van aan.Ze heeft dan alleen maar meer lol.Naar de mentor ofzo wil ik ook niet.Dan zien ze me als een stomme verklikker en iemand die haar eigen problemen niet kan oplossen.Dan heb ik nog meer problemen

ik vindt het echt niet meer leuk.ik krijg steeds een grotere hekel aan school.Ik ben al heel vaak ziek geweest,dus nu kan het neit meer.En ik heb de lessen nodig ivm mijn exmanen dit jaar.Maar ik wil gewoon niet meer,ik vindt het gewoon niet meer leuk zo *snik*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 20:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Examen dit jaar? Genoeg reden om even vol te houden en je niet te gaan mengen met vervelende situaties. Normaal zou ik zeggen: stap nu maar naar die mentor toe, maar aangezien het je examenjaar is en je nog maar een paar maanden te gaan hebt (en die zijn zo voorbij!):
ga met de volgende instelling:
Ik laat me niet verslaan door zo'n kutwijf. Zij zal waarschijnlijk mislukken in deze maatschappij waarbij ze in de diepste put zal vallen en dat is haar verdiende loon. Zelf zal ik overwinnen en glorieus het examen behalen en mijn neus optrekken naar haar die mij al tijden vernederd heeft.
Zij die mij vernederen verdienen het niet om liefde van mij te krijgen: ze kunnen de pot op.

En dat dan wat gemodereerd Maar ach, het mag ook in deze of nog heftigere taal. Bij mij heeft zulke praat geholpen in de brugklas toen men mij bij het paasrapport me naar de Mavo wilde sturen, terwijl ik VWO advies had en ik keihard uitgelachen werd door een klasgenootje van mij met het vervelende zangerige zinnetje: X gaat naar de Mavo. X gaat naar de Mavo.

En ik wilde gaan studeren, dus dat ik dat advies kreeg was een enorme klap voor mij en dan nog zoiets.
Uiteindelijk zit ik op de uni en ik weet niet wat van hem geworden is. Interesseert me ook niet zo.

Gatara
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:32
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
ik snap eg nie hoe mensen anderen zo kunnen treiteren, en dat dat ook nog na de basisschool gebeurt, als er bij mij iemand in de klas een persoon treitert oid dan trek ik me bek open, en hoe!ik laat iemand anders niet zomaar de grond inboren. als ik jou was zou k je bek ook open trekken zo van "is leedvermaak eg het leukste voor jou? heb je nix beters te doen? kijk eerst eens naar je zelf ipv van naar een ander" zoiets, nie verlegen wezen. maak een lang verhaal zodat ze in de klas goed voor schut staat. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar laat niet op je kop zitte. starkte dr mee
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel
Verwijderd
33 06-05-2013 11:45
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Liefde & Relatie moet ik volhouden?
DvoorA
59 11-08-2004 18:34
Verhalen & Gedichten verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!)
Ronella
2 08-05-2004 15:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.