Oud 21-09-2009, 20:52
Ivo
Ivo is offline
Ik moet van de week ook weer eens onder de auto kruipen. Het achterste deel van m'n uitlaat hangt nu aan een paar ijzerdraadjes, nadat deze gisteren voor een mooie vonkenregen zorgde in de Ardennen. Er is een boutje van de ophangbeugel afgebroken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2009, 23:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Moet je hem uitboren?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 15:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
M'n remmen begonnen nogal erg te piepen, dus ik naar de garage voor een remmentest. Ja hoor, waar ik al bang voor was: rondom nieuwe remmen nodig.
Achterste schijven en blokken meteen maar laten doen bij de garage, dat kan ik niet zelf (de wiellager zit in de schijf zelf geperst), net even nieuw setje schijven en blokken besteld voor de voorkant. Die kan ik wel zelf
Zet ik er maar meteen geventileerde schijven op, t kost toch al genoeg, kan ik het beter maar meteen goed doen ook

Remvloeistof overigens ook maar laten doen, heb het al vaker mis zien gaan dat het systeem niet goed ontlucht was. Daar heb ik geen trek in

Gaat weer een half maandsalaris
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 14:01
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Weet iemand hoe je kan achterhalen wat voor maat speakers je nodig hebt voor je auto? Of moet ik gewoon simpelweg de diameter van mn huidige speaker opmeten?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 14:05
Verwijderd
Diameter opmeten is het makkelijkst vaak. Je kunt ze ook uitbouwen en dan ff googlen op typenummer, maar dat is wat omslachtiger
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 14:55
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Misschien is het ook handig even op de bevestigingspunten te letten. Ik had destijds wel de juiste diameter, maar de bevestigingspunten kwamen niet helemaal overeen.
Al is dat probleem met tie-wraps en tape ook prima opgelost
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 17:48
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Huhu, oke. thanks.

Ik haal em er wel uit en neem hem mee naar de Mediamarkt.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 01:25
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik zit nu ook met de speakers/radio te klooien. Vorige eigenaar heeft verloopstekker eraf gesloopt en op een andere wijze bevestigd dan de bedrading voor de achterste boxen, zodat ik alleen de keuze heb uit voor of achter geluid. En aangezien ik 4 boxen heb, wil ik voor én achter. Ik heb nu met een heel bataljon kroonsteentjes de boel aan elkaar gezet en de boxen achter aangesloten, en volgens mij doet de boel het weer Nou alleen de boxen achter nog vastzetten, en de voorste denk ik even omwisselen met die uit de oude auto. Volgens mij zijn die beter.

En de ruitenwissers laten vervangen op de 121, die waren niet al te best meer. Even geïnformeerd wat een andere (gebruikte) aandrijfas moet kosten, dat zou voor 100e wel klaar moeten zijn. Maar het druklager (en automatisch de koppelingsplaten) vervangen zou zes keer zoveel kosten, en daar ben ik minder blij mee... Gelukkig hoeft dat nog niet direct.

Maar het lijkt er wel op dat het voor de Saab helaas einde oefening is
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 13:40
Verwijderd
Waarom koop je eigenlijk niet gewoon in één keer een fatsoenlijke auto? Alle auto's van jou die ik voorbij heb zien komen hadden al bij aanschaf het een en ander aan onderhoud nodig (en dan geen kleine zaken als filters of een d-riem vervangen)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:23
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nja, bij beide Saabs wist ik wat ik in huis haalde, dat is een non-argument.

De 121 is in de basis ook een fatsoenlijke auto. Alleen het bedrijf dat hem mij verkocht heeft was niet fatsoenlijk. De enige manier om een 'fatsoenlijke' auto te kopen, dus zonder een groot risico op dure mankementen, is dat door het kopen van eentje met Bovag-garantie. Voorwaarde is dat de auto minimaal 4500 euro moet kosten, en dat kan ik nu niet met een gerust hart betalen.

Daarbij is een koppeling een slijtageonderdeel, die vroeg of laat bij elke auto vervangen moet worden.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 05-02-2010 om 21:45. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 17:14
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
En de ruitenwissers laten vervangen op de 121, die waren niet al te best meer. Even geïnformeerd wat een andere (gebruikte) aandrijfas moet kosten, dat zou voor 100e wel klaar moeten zijn. Maar het druklager (en automatisch de koppelingsplaten) vervangen zou zes keer zoveel kosten, en daar ben ik minder blij mee... Gelukkig hoeft dat nog niet direct.
Druklager, das balen inderdaad!
Denk dat je een stuk minder kwijt bent als je een andere bak van de sloop haalt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 21:45
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Druklagersetje met koppelingsplaten zijn nieuw niet de extreme kosten, het is het aantal manuren dat erin gaat zitten. De hele bak overzetten zal niet extreem veel goedkoper zijn, vermoed ik zo.

Bovendien is het druklager bij de 121 een relatief zwaktepunt, dus met een andere bak weet je nog steeds niet wat je krijgt. Als je het druklager wilt vervangen is het dus beter om een nieuwe erin te zetten. Voorlopig is het nog geen noodzaak, want ik weet precies wat voor geluid een ernstig verlept druklager maakt Nu is het heel flauw waarneembaar. Bij de aanschaf had ik er ook op gelet, maar er is kennelijk een verkooptrucje waarbij de boel even wordt ingespoten zodat het een paar weken niet hoorbaar is. Daarom kwam ik er pas na een week of 3 achter. Hetzelfde met de aandrijfas: door de banden erg hard op te pompen werd het trillen vermindert. Pas toen ik de bandenspanning op normaal zette (want comfortabeler wordt het er niet op) kwam het trillen echt naar voren.

Druklager vervangen kan ik, als ik het doe, denk ik het beste door de vader van een vriend laten doen, die is zelf monteur en rekent in z'n vrije tijd een wat lager tarief Volgend weekend er eerst maar eens een lange rit mee maken, en dan kijken hoe de auto zich houdt. Ik heb hem nu sinds september, maar sindsdien is er nog maar 600 km mee gereden
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 16:30
Verwijderd
Je kunt er toch ook gewoon meteen een aandrijflijn in zetten van een Fiesta uit hetzelfde jaar? Dan heb je nog steeds niet een erg fijn schakelende auto, maar dan is het zwaktepunt iig wel opgelost
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 18:42
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Verkeerde model 121

Edit: overigens is het meer en zwaktepunt in de vorm van: als het zich voordoet ben je veel geld kwijt en is het zonde omdat het geen regulier slijtageonderdeel is. Over het algemeen doet het zich eens tussen de 100.000 en 150.000 km voor - als je er überhaupt last van krijgt, aangezien het druklager gelijk met de koppelingsplaten worden vervangen. Dat laatste komt vaak sneller voor dan dat eerste - en valt makkelijker te vergeven omdat het een slijtageonderdeel is.
Mijn dilemma is meer dat een 121 ook roestgevoelig is, en om de auto daartegen te beschermen (en wat tegen te gaan) kost ook redelijk wat. Het zou dus zonde zijn om de plaat/het druklager (en dan gelijk wat keerringen en mogelijk het toplager, als je daar toch bezig bent) te vervangen als hij over een half jaar afgekeurd wordt op roest.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 13:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb een lekke koppakking!!!!!
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 21:44
Verwijderd
dat is zuur. wat ga je doen?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 17:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zit er nog een beetje over te twijfelen. Of zelf een paar dagen knutselen, of wegbrengen en meteen de kop laten bewerken (inlaat/uitlaat vergroten + polijsten, kop vlakken, kleppen inschuren, nieuwe klepseals, nieuwe klepgeleiders, in/uitlaat spruitstukken aan laten passen op de vergrootte kanalen).
Maar dan wil ik er eigenlijk ook meteen een 273 graden nokkenas in hebben en een andere chip voor in de ECU
Dat is een vrij duur grapje, dus ik denk er nog even over na
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ken je niet iemand die het voor je kan doen? Het is qua materiaal vrij goedkoop alleen kost het veel arbeidstijd. M'n moeder had dat ook met haar auto en die heeft hem toen verkocht aan m'n oom die het zelf heeft gedaan. Een vriend van me is automonteur en die doet ook wel eens dat soort dingen zelf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 22:14
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
In principe heb je er niet meer nodig dan een momentsleutel en een Haynes werkplaatshandboek of iets dergelijks. En het lef om je eraan te wagen
Maar het is vaak de moeite waard om de kop ook goed te inspecteren en een getraind oog ziet daar sneller problemen aan dan iemand die daar niet zoveel zicht op heeft.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 08:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Alleen de pakking vervangen is opzich niet zo'n probleem, is alleen even goed opletten dat je de distributie niet van tijd af zet. Maargoed, een kop vlakken kan ik zelf al niet en dat is wel verstandig om te (laten) doen bij een lekke koppakking.
Overigens zijn de onderdelen bij elkaar ook al bijna 150 euro
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 09:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kwam er deze week achter dat mijn achter-ruitensproeier niet meer (goed) werkt. Het duurt heel lang voor er vloeistof uit komt (>10 seconden) en dan druipt het er uit, waardoor het niet over de hele ruit verspreid wordt. Als je je vinger er voor houdt en daarmee druk opbouwt, doet hij het wel goed. Voor doet het prima.
Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 09:40
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zit hij niet verstopt? Anders even proberen dat gaatje waar de vloeistof door komt door te prikken.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 10:12
Verwijderd
lijkt me een verstopt dingetje ja. ff schoonmaken en een speld gebruiken zou moeten helpen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 12:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij deed het vorige week nog wat beter dan nu. Toen kwam er nog wel een aardige hoeveelheid vloeistof uit. Het duurt gewoon iedere keer heel lang voor er vloeistof komt, dus ik vrees een beetje dat de leiding van de winter kapot gevroren is.
Maar ik zal het morgen eens proberen met een speld. Mocht dat niet lukken, dan is 't een werkje voor de garage over 2 weken bij de beurt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 12:31
Verwijderd
open de achterklep eens en sproei dan, als het nat wordt binnen dan weet je al heel wat meer
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 17:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De slangetjes bij de klep zijn kurkdroog, dus ik verwacht niet dat 't daar lekt (als het dat al doet). Vandaag met een naald geprobeerd, maar had niet echt effect, dus de garage moet er volgende week maar naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 22:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Net 20 euro uitgegeven voor het plaatsen van vier nieuwe remblokjes en het uitboren van het schroefgat in de remarm achter

Een fiets is zoveel goedkoper dan een auto eigenlijk
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 22:49
Verwijderd
Ik dacht al ... welke auto is zó goedkoop maar het is dus een fiets, valsspeler!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:04
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline


Al wordt het al iets minder goedkoop als je in één keer je ketting, derailleur en tandwielen achter moet laten vervangen. Was toen 150 euro, dat vond ik een duur grapje voor een fiets. Maar dat is al weer 3000 km terug

En ik zal je eerlijk zeggen: het is dat (zeker hier in Drenthe) de auto redelijk wat voordelen heeft, anders zou ik het op dit moment waarschijnlijk tot een fiets hebben beperkt
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:05
Verwijderd
mja, mijn fiets moet ook voor nieuwe ketting, remmen, achterwiel, voor- en achterbanden (buitenbanden en binnenbanden) als verlichting. dat gaat een duur geintje worden
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:15
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat is wel een redelijk waslijst Is het een 'studentenfiets' of iets wat nog de moeite waard is?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:30
Verwijderd
het is een fiets van - 5 jaar geleden - €849,-. Op zich wel de moeite waard dus, maar nu in gebruik als studentenfiets en dat vonden mensen genoeg reden om de kettingkast + achterwiel te slopen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:57
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Da's wel zonde ja, dat hij dan al zo eh... goed is gebruikt
Nou ja, banden en verlichting is het grootste werk niet en dat kan je vrij makkelijk zelf. De rem hangt er van af wat er aan defect is en wat voor type rem het is. Achterwiel en ketting hangen er vanaf wat voor fiets het is (derailleur of naafversnelling). Bij een naafversnelling is het wiel heel duur vanwege het ingebouwde mechanisme, bij een derailleurfiets valt het wiel wel mee maar mag je met de ketting ook in ieder geval je tandwielen achter vervangen (en soms ook de derailleur)

Ik had al wat losjes gekeken naar een ligfiets, maar het onderhoud daarvan zijn ook geen grapjes Beetje fanatieke fietser in die klasse houdt ook keurig de km-stand bij.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 08:25
Verwijderd
haha ja, goed gebruikt huhu nah, ik was er heel zuinig op, maar op een gegeven moment heeft iemand spaken losgedraaid in het achterwiel en weer een week later lag de kettingkast open waar dat niet het geval hoort te zijn.
het is een fiets met naafversnellingen, dus dat zal wel redelijk duur gaan worden, net als de remmerij want sowieso voor de voorrem moet ook de bedrading worden vervangen.

mja, die fietsen hebben natuurlijk wel het voordeel dat je er behoorlijk makkelijk relatief grote afstanden mee kunt afleggen, iets dat in drenthe wel de moeite waard is. is het in jouw geval niet goedkoper en handiger dan een auto?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 14:47
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Goedkoper sowieso Handiger... ik kan er niet echt 400 kranten of een week aan boodschappen of iets anders groots/zwaars op kwijt, in de winter of met regen is het een stuk minder aangenaam dan in een auto en voor echt lange afstanden (zoals naar Breda) schiet het ook niet op

Bovendien kost een beetje ligfiets nieuw vanaf 1500e of zo - ik heb mijn oog laten vallen op het merk Optima - en zelfs bij een goede tweedehands zit je al op de helft van die prijs. Erg goedkoop qua aanschaf is het dus ook niet Ik heb ook nog nooit op zo'n ding gereden, dus eerst later in het jaar maar eens een dagje een ligfiets huren.

M'n huidige fiets is een vrij goed onderhouden Be-One crosshybride, en hoewel er niet voor ontworpen en niet extreem comfortabel (zeker niet met een 30 kg wegende hiketas op de rug) kan ik er wel dagtochten van 110+ km op rijden. Nou ja, vorig jaar althans, toen m'n conditie iets beter was
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 10:43
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
110km fietsen?
Ik zou al dood langs de kant van de weg liggen na 20km
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 19:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mocht vandaag aan m'n auto sleutelen bij het sloopbedrijf waar hij staat. Ik zei dat ik o.a. de remmen er af wilde halen (zo goed als nieuw), dat mocht, maar dan zou ik niks voor m'n auto terugkrijgen. Dus heb ik hem maar zo kaal mogelijk gemaakt

Het volgende heb ik er (samen met een maat) vanaf gehaald
Einddemper
Voorstoelen + achterbank
Kleppendeksel
Stationairregelding
Luchtfilter + lmm + buis
ECU
Dashbordkastje
Tellerbak
Middenconsole
Subwoofer + versterker
Speakerroostertjes voor in dashbord
Velgen + schijven rondom + blokken rondom
Verwarmingsknoppen
Asbakunit
Bougies + bougiekabels
Lichtschakelaar
Knipperlichten + mistlampen in bumper
Sportstuurtje + naaf
Luchtroosters + bijbehorend dashborddeel
Centraalvergrendeling pomp + ontvanger voor afstandsbediening
Klingelateur

Hij was al niet blij dat we het interieur er zover uit hadden gehaald. Komt hij later nog eens langs, zijn we ook een groot deel van de motor aan het demonteren, toen keek hij best zuur

Het is dat we niet zo lang de tijd hadden (3 uurtjes), maar anders had ik ook nog de katalysator, dynamo en startmotor willen hebben
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 11:20
Verwijderd
Ik heb een vraagje voor mensen die verstand hebben van auto's.
Is het heel erg als je auto naar links of rechts trekt?

Mijn stuur staat een beetje scheef en als ik rijdt, en ik laat het stuur rechttrekken, dan trekt mn auto dus naar links. Kan dat kwaad of niet?
Kheb namelijk pas al een reeks betalingen moeten doen bij de garage, dus als ik er onderuit kan, doe ik dat graag.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 11:29
Verwijderd
Het is voornamelijk irritant. Hoewel het met wat pech wel kan leiden tot verkeerd afgesleten banden. Bovendien hoef je ze (meestal!) alleen even te laten uitlijnen en centreren, dat kost je de hoofdprijs niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 11:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Waarschijnlijk de uitlijning van de auto (uitlijnen kost +/- 60 euro).
Met een beetje pech is er iets krom of kapot waardoor hij trekt, dan worden de kosten wat hoger.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 12:07
Verwijderd
Hmm, oke, dan zal ik toch maar es over denken om naar de garage te gaan..
Ze zien me al aankomen joh.

Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 16:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik kwam er deze week achter dat mijn achter-ruitensproeier niet meer (goed) werkt.(...) Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Het pompje bleek stuk te zijn, dus het is nu weer opgelost!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 11:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Weet iemand hier het verschil tussen een 9A en een ABF blok?
Volgens mij zijn ze identiek op de injectie na... maar dat weet ik niet zeker...
En zou het dan mogelijk zijn om de injectie van een ABF blok te pakken zodat dat 9A blok wat meer vermogen heeft?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.

Laatst gewijzigd op 30-03-2010 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 20:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Vandaag even bij een maat de remmen vervangen, jammer van de regen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 23:36
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Vandaag even een setje leenvelgen+banden er onder gedaan, doorrijden met die oude banden was niet echt verantwoord meer. Eerder levensgevaarlijk

__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 08:35
Verwijderd
die hebben de beste meters gemaakt (of gegleden)...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 10:48
Verwijderd
Wat is deze

Oh ja, lijstje van werkzaamheden die zijn verricht aan de Laguna:
- Nieuwe koppeling
- Gereviseerde en gemodificeerde versnellingsbak
- Nieuwe banden (x4)
- Softwarestoringen uit navigatiesysteem/radio/bluetooth-modules gehaald.
- Parrot ingebouwd zodat alle foons daarmee via bluetooth kunnen communiceren en iedereen z'n eigen iPod kan aansluiten

Kortom, we kunnen er weer even tegen aan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 13:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zal wel genoeg gekost hebben
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 17:48
Verwijderd
Mja, met name de koppeling en versnellingsbak waren nogal kostbaar. Blijkt dat dit een Pk6 v1 bak is en die gaat altijd rond de 150.000km kapot omdat ze op een verkeerde manier hebben bespaard. De modificatie heeft dat probleem nu opgelost, maar het was idd niet erg fijn
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 11:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Volgens de ANWB meneer is de distributieriem van tijd gesprongen om onbekende redenen...
Staat nu bij de garage, kan die gozer het uit gaan pluizen
Hij zou er toch al heen gaan vandaag, dus de timing is in ieder geval goed

Wachttijden bij de garage van 2 weken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.