Oud 18-04-2019, 14:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
India met m'n lief was echt
Goddamn, we waren nóg verliefder daar en hebben al een masterplan om op den duur samen daarheen te verhuizen.
Oeh Nice! De foto’s zien er ook fantastisch uit!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 18-04-2019, 15:28
Saiy
Saiy is offline
Zin in pasen met mijn lief <3
Oud 18-04-2019, 16:08
Verwijderd
Ik heb even een break van mannen en dat brengt zoveel rust in mijn leven Werk en sporten gaat top en dat andere komt wel weer
Oud 18-04-2019, 17:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb dus sinds kort een vriend en ik ben nog een beetje in de war van hoe dat is gebeurd, want dat was helemaaal niet de bedoeling Ik weet ook niet zo goed of ik daar wel klaar voor ben. Ik genoot ontzettend van mijn vrijgezelle leven, maar dit voelt ook bijzonder goed dus ik geef het een kans.

Laatst gewijzigd op 18-04-2019 om 18:06.
Oud 18-04-2019, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo ben ik ook mijn huidige relatie ingegaan. Zo van, zeggen of we wel of geen relatie hebben veranderd niet in hoe we met elkaar omgaan, laten we het maar gewoon proberen. Dat is nu twaalf jaar geleden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2019, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Oeh Nice! De foto’s zien er ook fantastisch uit!!
Je ziet er zelf fantastisch uit, jongedame!
Oud 18-04-2019, 21:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Je ziet er zelf fantastisch uit, jongedame!


Basje, wat lief
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 18-04-2019, 21:37
Verwijderd
Soms kan ik dat een beetje. Maar tegen jou kost 't niet eens moeite.
Oud 23-04-2019, 10:09
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb domme dingen gezegd in een niet nuchtere toestand en daarmee heb ik hem een beetje overvallen. Ik weet niet of ik het allemaal wel echt meende, maar het heeft wel iets in gang gezet. Ik heb echt geen rem
Oud 23-04-2019, 10:38
Saiy
Saiy is offline
Wil je delen wat je hebt gezegd? En hoe reageerde hij erop? Hebben jullie er nadien nog over gesproken?
Oud 23-04-2019, 12:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wil je delen wat je hebt gezegd? En hoe reageerde hij erop? Hebben jullie er nadien nog over gesproken?

Wat tussen ons speelt lijkt verdacht veel op een relatie, maar het heeft geen naam. Ik hoef niet per se een relatie, maar ik wil wel duidelijkheid over zijn intenties/verwachtingen. Ik vind het namelijk best wel verwarrend als hij van mij verwacht om monogaam te zijn als hij niets serieus wil. Dat kwam er echter niet helemaal lekker uit op dat moment. Ik was best wel intens en opdringerig. Ik overviel hem daarmee en hij reageerde onhandig en ontwijkend.

We hebben hier later nog eens over gesproken. We hebben gevoelens voor elkaar, maar we hebben beiden ook twijfels. We hebben afgesproken om er voor nu gewoon van te genieten en dat we de tijd gaan nemen om uit te zoeken wat we nu echt willen en om het rustig op te bouwen.

Ik vind het maar een lastige situatie
Oud 23-04-2019, 16:14
Saiy
Saiy is offline
Ja super logisch dat je van hem wilt weten hoe hij erin staat en wat hij wil. En alleen maar goed ook van jou dat je daarom vraagt. Want dan pas weet je goed hoe je je tot hem verhouden kan. En het is inderdaad een beetje gek dat hij van jou monogamie vraagt, maar niet iets serieus wil. Wat is je reactie daarop geweest? Ga je nu monogaam zijn aan hem, ondanks dat je dat zelf misschien niet wil? En wat wil hij wel, zegt hij?

En waar zit hem de twijfel in? En rustig opbouwen naar wat? En als je echt luistert naar jezelf, wat zou je dan willen? Als iemand je dat direct zou vragen, wat zou dan je antwoord zijn?
Oud 23-04-2019, 18:14
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ja super logisch dat je van hem wilt weten hoe hij erin staat en wat hij wil. En alleen maar goed ook van jou dat je daarom vraagt. Want dan pas weet je goed hoe je je tot hem verhouden kan. En het is inderdaad een beetje gek dat hij van jou monogamie vraagt, maar niet iets serieus wil. Wat is je reactie daarop geweest? Ga je nu monogaam zijn aan hem, ondanks dat je dat zelf misschien niet wil? En wat wil hij wel, zegt hij?

En waar zit hem de twijfel in? En rustig opbouwen naar wat? En als je echt luistert naar jezelf, wat zou je dan willen? Als iemand je dat direct zou vragen, wat zou dan je antwoord zijn?
Ik heb gezegd dat ik het een beetje raar vind en dat ik vind dat hij daar in principe niks over te zeggen heeft als wij geen relatie hebben. Maar we hebben op dit moment beiden geen behoefte aan een ander en we hebben afgesproken dat áls er toch iets gebeurt, dat we daar dan eerlijk over zullen zijn.

Twijfel of we wel toe zijn aan een relatie en of we wel echt bij elkaar passen. We zijn heel anders en de timing is niet zo goed. Mijn hoofd en mijn gevoel zeggen verschillende dingen, maar ik luister meestal naar mijn gevoel en dat betekent in dit geval dat ik er wel voor wil gaan. Opbouwen naar een eventuele relatie dus.

Ik vraag me af wat het verschil is tussen exclusief daten en een relatie
Oud 23-04-2019, 19:20
Verwijderd
Of je hem aan je ouders gaat voorstellen 😉
Oud 23-04-2019, 19:26
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik heb gezegd dat ik het een beetje raar vind en dat ik vind dat hij daar in principe niks over te zeggen heeft als wij geen relatie hebben. Maar we hebben op dit moment beiden geen behoefte aan een ander en we hebben afgesproken dat áls er toch iets gebeurt, dat we daar dan eerlijk over zullen zijn.
Goede oplossing

Citaat:
Twijfel of we wel toe zijn aan een relatie en of we wel echt bij elkaar passen. We zijn heel anders en de timing is niet zo goed. Mijn hoofd en mijn gevoel zeggen verschillende dingen, maar ik luister meestal naar mijn gevoel en dat betekent in dit geval dat ik er wel voor wil gaan. Opbouwen naar een eventuele relatie dus.

Ik vraag me af wat het verschil is tussen exclusief daten en een relatie
voor mij is exclusief daten de weg naar een vaste relatie. Je denkt dat het zou kunnen werken, maar bent dat ook nog aan het onderzoeken. Een vaste relatie betekent voor mij dat je uit durft te spreken dat je denkt dat het blijvend zou kunnen werken wanneer beide partners blijven investeren. En voor mij betekent een vaste relatie ook monogamie. Maar dat laatste verschilt natuurlijk per koppel.

Ik zou je hoofd niet vergeten in deze kwestie. Het wil het beste voor jou en is kritisch. En dat is zeker niet verkeerd. Als ik je een tip mag geven: vraag jezelf af wat je nodig hebt in een relatie en of hij je dat, ondanks jullie verschillen, kan geven. En kan je hem, ondanks jullie verschillen, geven wat hij nodig heeft? En hoe erg zijn de verschillen? Zijn ze overbrugbaar of zal je je er aan blijven storen? En wat heb je nodig om het aan te durven gaan? Vergeet je hoofd niet, het kan heel helpend zijn om de juiste beslissing te maken. Want ik denk dat je het pas echt en helemaal aan durft te gaan wanneer je de vragen die je hoofd je stelt, beantwoordt hebt.

En hoe reageren je vrienden en mensen die dicht bij je staan, hierop? Wat voor advies geven ze jou?
Oud 23-04-2019, 19:27
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Of je hem aan je ouders gaat voorstellen 😉
haha ja, dit ook idd
Oud 23-04-2019, 19:36
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Goede oplossing
Een vaste relatie betekent voor mij dat je uit durft te spreken dat je denkt dat het blijvend zou kunnen werken wanneer beide partners blijven investeren. En voor mij betekent een vaste relatie ook monogamie. Maar dat laatste verschilt natuurlijk per koppel.
Oh en natuurlijk dat ik de wens heb om bij mijn partner te blijven. Dat ik wil dat hij degene blijft die het dichtst bij mij staat en het meest belangrijk voor mij is. En dat ik dat voor hem ben en blijf. Niet onbelangrijk.
Oud 23-04-2019, 19:56
Verwijderd
Mijn gevoel zegt dat je naar je verstand moet luisteren. En mijn gevoel doet de laatste tijd precies wat mijn verstand vindt dat het moet doen.
Oud 23-04-2019, 21:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oké, mannen zijn iets minder stom dan ik voorheen zei
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-04-2019, 21:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
En koekje, go with the flow! Relativeer niet teveel en ga gewoon mee met het moment. Als het niet goed voelt, kap je het af. Als het wel goed voelt, geniet!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 24-04-2019, 12:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Goede oplossing


voor mij is exclusief daten de weg naar een vaste relatie. Je denkt dat het zou kunnen werken, maar bent dat ook nog aan het onderzoeken. Een vaste relatie betekent voor mij dat je uit durft te spreken dat je denkt dat het blijvend zou kunnen werken wanneer beide partners blijven investeren. En voor mij betekent een vaste relatie ook monogamie. Maar dat laatste verschilt natuurlijk per koppel.

Ik zou je hoofd niet vergeten in deze kwestie. Het wil het beste voor jou en is kritisch. En dat is zeker niet verkeerd. Als ik je een tip mag geven: vraag jezelf af wat je nodig hebt in een relatie en of hij je dat, ondanks jullie verschillen, kan geven. En kan je hem, ondanks jullie verschillen, geven wat hij nodig heeft? En hoe erg zijn de verschillen? Zijn ze overbrugbaar of zal je je er aan blijven storen? En wat heb je nodig om het aan te durven gaan? Vergeet je hoofd niet, het kan heel helpend zijn om de juiste beslissing te maken. Want ik denk dat je het pas echt en helemaal aan durft te gaan wanneer je de vragen die je hoofd je stelt, beantwoordt hebt.

En hoe reageren je vrienden en mensen die dicht bij je staan, hierop? Wat voor advies geven ze jou?
Mijn hoofd is vooral in de war. Ik wil niet te vroeg de stekker eruit trekken, maar ik wil ook niet aan een dood paard trekken. Rationeel vind ik het niet zo'n goed idee, maar het voelt veel te fijn om het nu af te kappen.

De verschillen zijn wat mij betreft wel overbrugbaar.

Vrienden zeggen dat ik moet proberen om niet te overdenken, er gewoon van moet genieten en dat ik het tijd moet geven.

Citaat:
Mijn gevoel zegt dat je naar je verstand moet luisteren. En mijn gevoel doet de laatste tijd precies wat mijn verstand vindt dat het moet doen.
Dat lijkt me fijn, want dat heb ik bijna nooit.

Citaat:
En koekje, go with the flow! Relativeer niet teveel en ga gewoon mee met het moment. Als het niet goed voelt, kap je het af. Als het wel goed voelt, geniet!
Ga ik doen
Oud 25-04-2019, 11:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik vind het trouwens zo verdomd lastig om een leuk verjaardagscadeau te bedenken
Oud 25-04-2019, 13:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je geen hobby's waarvoor je iets kan vragen? Ik heb vooral dingen voor koken, bakken, haken en lezen op mijn verlanglijstje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2019, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens zo verdomd lastig om een leuk verjaardagscadeau te bedenken
Ja dat is wel lastig in zo'n losse fase, zeker als jij de eerste van de twee bent die iets moet kopen.. hoe groot pak je het aan

Avondje uit of dagje uit geen idee?
Oud 25-04-2019, 13:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik krijg trouwens nooit een groot cadeau van mijn vriend en hij ook niet van mij we kopen gewoon een leuk cadeautje voor elkaar en maken ontbijt op bed maar meer niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2019, 18:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Heb je geen hobby's waarvoor je iets kan vragen? Ik heb vooral dingen voor koken, bakken, haken en lezen op mijn verlanglijstje
Voor zijn verjaardag he.

Citaat:
Ja dat is wel lastig in zo'n losse fase, zeker als jij de eerste van de twee bent die iets moet kopen.. hoe groot pak je het aan

Avondje uit of dagje uit geen idee?
Inderdaad! Het komt even niet zo goed uit. Hij had mij aanvankelijk voor zijn verjaardagsfeest uitgenodigd, maar toen ik vroeg of hij er wel bij had stilgestaan dat dat betekent dat ik zijn vrienden dan zou ontmoeten, heb ik hem aan het denken gezet. Hij weet echt niet wat hij ermee aan moet

Dat lijkt me wel wat, maar dat is vrij breed. Is het raar om een kerel mee uit eten te nemen?
Oud 25-04-2019, 19:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, verkeerd begrepen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2019, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me wel wat, maar dat is vrij breed. Is het raar om een kerel mee uit eten te nemen?
Wtf tering nee waarom zou dat raar zijn?
Oud 25-04-2019, 19:55
Verwijderd
Overigens heb ik voor Jos wel eens een kilo gehaktballen gemaakt voor zijn verjaardag, dat was een groot succes.
Oud 25-04-2019, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Voor zijn verjaardag he.


Inderdaad! Het komt even niet zo goed uit. Hij had mij aanvankelijk voor zijn verjaardagsfeest uitgenodigd, maar toen ik vroeg of hij er wel bij had stilgestaan dat dat betekent dat ik zijn vrienden dan zou ontmoeten, heb ik hem aan het denken gezet. Hij weet echt niet wat hij ermee aan moet

Dat lijkt me wel wat, maar dat is vrij breed. Is het raar om een kerel mee uit eten te nemen?
Ach ja soms heb je ook van die awkward momenten nodig om het een beetje op het spits te drijven. Beseft hij ook dat je niet eeuwig in het vage limbo kunt blijven zonder iig wat dingen duidelijk naar elkaar uit te spreken. En nee uit eten is super leuk toch! Zeker als je moeite doet om een bijzondere plek uit te zoeken.
Oud 26-04-2019, 07:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat lijkt me wel wat, maar dat is vrij breed. Is het raar om een kerel mee uit eten te nemen?
Neehoor. Lijkt me juist leuk, zeker als je in zo'n onbestemde fase zit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-04-2019, 06:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik zit hier wel goed op een scholierenforum. Ik word zojuist, 2 dagen voor mijn verjaardag ook nog, eventjes gedumpt via een appje. Ik ben gewoon flabbergasted.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 28-04-2019, 10:39
Verwijderd
Wtf, wat een hork :/
Breezertje dan maar?
Oud 28-04-2019, 11:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik zit hier wel goed op een scholierenforum. Ik word zojuist, 2 dagen voor mijn verjaardag ook nog, eventjes gedumpt via een appje. Ik ben gewoon flabbergasted.
Wat een lul
Oud 28-04-2019, 14:17
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Wat een plork!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-04-2019, 14:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
echt heel sneu om te doen zeg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-04-2019, 15:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ja, ik had deze situatie iets anders ingeschat. Het vertrouwen in normale leuke mannen neemt wel snel af zo
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 28-04-2019, 15:53
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Mannen zijn stom! Zo!
was dit dezelfde?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-04-2019, 16:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
was dit dezelfde?
Ja
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 28-04-2019, 16:59
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Als ik jou was, zou ik toch maar eens meisjes gaan overwegen!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-04-2019, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Wat een plork!
Prachtig Lichaam Onder RotKop?

Klote loezzel. Lekker avondje zuipen zou ik zeggen
Oud 28-04-2019, 17:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja
Volgendekeerdusgewoonnaarjeinstinctluisteren


Maar kuttiebah /baileysenpretpeukje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-04-2019, 17:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hopelijk krijg je een leuke toyboy cadeau
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-04-2019, 17:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk dat dit alles vanavond of binnen een week goed komt :rebound:
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 28-04-2019, 19:09
neardo
neardo is offline
Wat een droeftoeter. Jij bent toch te leuk voor iemand die dit soort zaken zo afhandelt.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 01-05-2019, 12:16
Saiy
Saiy is offline
Tell me Vanaf welk moment durfden jullie voor het eerst scheten te laten bij je partner?
Oud 01-05-2019, 12:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Vanaf het moment dat ik haar zo hard deed lachen dat ze er zelf eentje liet. Ik gok na 2 maanden samen zijn ofzo.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-05-2019, 12:37
Saiy
Saiy is offline
Haha leuk

En nu durven jullie zonder enige schaamte scheten te laten bij elkaar? In alle soorten en maten?
Oud 01-05-2019, 13:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Oh wacht dit was na 2 weken samen zijn in Praag
Erna ging ik toch even de slaapkamer uit om er eentje te laten en zogezegd het goede voorbeeld te geven. Alleen was dat echt gigantisch veel harder en langer dan ik had verwacht. Dus ze kon het prima tot in de slaapkamer horen.

We laten wel scheetjes af en toe, maar niet constant en alle maten. Ik ben al blij dat ze tijdens lepeltje lepeltje ze zich toch even inhoudt
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-05-2019, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Tell me Vanaf welk moment durfden jullie voor het eerst scheten te laten bij je partner?
Ik snap die vraag nooit zo, als er echt eentje uit moet kun je dat hoe dan ook niet tegenhouden toch
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.