Oud 21-03-2019, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dames, help! Ik moet nieuwe broeken en stiekem is het enige waar ik gelukkig van wordt nieuwe Indian Rosé spijkerbroeken. Mn oude zijn echt ontzettend aan hun einde maar die krengen worden volgens mij niet meer gemaakt. Zelfs Google vertelt weinig over wat ermee aan dr hand is
Is dat merk van naam veranderd?
Of komen jullie ze misschien weleens tegen in de kringloop ofzo? Ze waten echt eindeloos hip in de early 2000’s geloof ik.
Ze schijnen failliet te zijn. Misschien heb je hier wat aan: https://forum.viva.nl/mode-beauty/ge...essages/101544

Ik vind de spijkerbroeken van Esprit en C&A fijn maar geen ervaring met Indian Rose.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 21-03-2019, 23:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dames, help! Ik moet nieuwe broeken en stiekem is het enige waar ik gelukkig van wordt nieuwe Indian Rosé spijkerbroeken. Mn oude zijn echt ontzettend aan hun einde maar die krengen worden volgens mij niet meer gemaakt. Zelfs Google vertelt weinig over wat ermee aan dr hand is
Is dat merk van naam veranderd?
Of komen jullie ze misschien weleens tegen in de kringloop ofzo? Ze waten echt eindeloos hip in de early 2000’s geloof ik.
Indian Rosé is echt ik heb ze van de kringloop, daar hangen ze er wel eens tussen.
Oud 22-03-2019, 09:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind de jeans van Superdry heel fijn, en dan de Sophia Skinny. De jeans blijven ook best lang mooi, terwijl ik met andere merken vaak heb dat ik vale plekken krijg op m'n knieën.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-03-2019, 10:19
Verwijderd
Ik woon in Levi's spijkerbroeken. Om in te werken heb ik een broek van de C&A die ook verrassend goed zit.
Oud 22-03-2019, 18:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb ook 2 c&a werkbroeken. Die zijn iig betaalbaar en ze zijn er in mijn maat. Ze gaan ook nog es best lang mee. Ik moet inde winkel wel altijd even.voelen watvoor stof het is, want ik word altijd een beetje triest dingen die te stretchy zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2019, 18:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw ladies, ik heb net model gezeten voor een kapster die kleurtjes doet en het was kapot gezellig en m'n haar is echt wauwie paars/blauw/groen. En het is nog nooit zo zacht geweest. LOVE IT!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2019, 18:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb ook broeken van JDL. Die zijn skeer en zitten best okee.

Ik merk trouwens echt verschil met mijn haar sinds ik de Andrelon Oil en Curl gebruik. Het is lekker zacht en een stuk minder pluizig
Oud 22-03-2019, 18:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb gewoon geen goede kont in de Levi’s die ik heb geprobeerd misschien moet ik maar accepteren dat alleen Indian rosé due snit had waarin elke vrouw een waanzinnige kont geeft.
c&a hebben we hier niet en vroeger deden ze niet aan lengte maten. Doen ze dat nu wel? want anders hobbel ik in mei even naar binnen. Esprit is niet mijn merk en zelfs in de eindeloze outlet in Bremen, waar Mn zusje de meest waanzinnige dingen vandaan trekt, vind ik niets wat bij mijn bouw en figuur past.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2019, 18:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Btw ladies, ik heb net model gezeten voor een kapster die kleurtjes doet en het was kapot gezellig en m'n haar is echt wauwie paars/blauw/groen. En het is nog nooit zo zacht geweest. LOVE IT!
Foto!!

Van de week kwam Mn Lush haul met daarin ook een blok ‘the black stuff’ shampoo. Nog nooit was Mn haar zo zacht en volumineus.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2019, 20:15
Verwijderd
Hmmm. Misschien moet ik me ook weer eens aan lush wagen, het was bijna geen doen want ik deed er 20 minuten over mijn lange en dikke haar te wassen met zo'n blok. Nu is mijn haar korter, dus het proberen waard!
Oud 22-03-2019, 20:15
Verwijderd
En trimmie ik wil ook een foto!
Oud 22-03-2019, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Damesch en ander gespuis dat wel eens make up gebruikt. Ik zoek een waterproof oogpotlood voor een lijntje onder mijn ogen. Eentje die blijft zitten en niet na een uur in de rimpels zit. Tips?
Hier nog iemand tips over?
Oud 22-03-2019, 20:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh ja ik ga daar straks even naar kijken! Ik heb vorige week in Duitsland een hele fijne gekocht, maar ik heb nu een kat op Mn schoot en een glas wijn in mn hand terwijl mn koraalroze nagels drogen

Ik kocht overigens ook een hele fijne waanzinnige mascara, maar die bleek niet helemaal Water (en dus Deens weer) proof #emopanda
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2019, 20:37
Verwijderd
app eens een foto!
Oud 22-03-2019, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik ga daar straks even naar kijken! Ik heb vorige week in Duitsland een hele fijne gekocht, maar ik heb nu een kat op Mn schoot en een glas wijn in mn hand terwijl mn koraalroze nagels drogen

I
Dat zijn ook belangrijke dingen.
Oud 22-03-2019, 21:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
app eens een foto!
Ik ben even aan het overwegen of er niet nog een glitt0rtje overheen moet.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2019, 21:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Foto!!

Van de week kwam Mn Lush haul met daarin ook een blok ‘the black stuff’ shampoo. Nog nooit was Mn haar zo zacht en volumineus.
Die ga ik onthouden!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-03-2019, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben even aan het overwegen of er niet nog een glitt0rtje overheen moet.
Doe een foto appen, dan overweeg ik mee!
Oud 22-03-2019, 21:31
Verwijderd
Bas heeft mijn nummer wel.
Oud 22-03-2019, 21:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Doe een foto appen, dan overweeg ik mee!
Check!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2019, 22:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moet zondag terug en dan gaan allemaal kappers naar m'n haar kijken enzo en wordt de uitleg gefilmd voor les materiaal.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2019, 22:51
Verwijderd
Omg neeeee wt gaaf
Oud 22-03-2019, 22:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
irl zie je veel meer kleurverschillen. Mn haar is te intens voor een simpele foon-camera.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2019, 23:00
Verwijderd
Wtf echt zo gaaf! Word zoiets niet heel gauw vaal?
Oud 22-03-2019, 23:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is een nieuw soort verf, en het spoelt wel uit en wordt lichter, maar het laat geen vies-groene waas achter zoals m'n andere verf. Het is zo makkelijker om van kleur te veranderen zonder te hoeven bleken.
(Oh en ik was m'n haar sowieso niet heel vaak :') Droogshampoo ftw)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2019, 23:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh my, Trimm! Er heeft een eenhoorn over je heen gekotst

Lushgebruikers: krijgen jullie niet spontaan ademhalingsproblemen van de geur van de producten? Ik vind Lush dus best wel awesome door hun verpakkingsvrije producten, maar ik ben dus zo'n gevoelige kip dat ik ze niet kan gebruiken Heb ook de tandenpoetstabletjes van ze geprobeerd en kreeg daar gewoon blaren van mijn mijn mond.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-03-2019, 00:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ohnee, zo'n heftige reactie heb ik echt nog nooit gehad, En ik heb al een hoop Lushproducten geprobeerd over de jaren. Wat kut, Miek.
Zijn er tegenwoordig niet veel meer andere milieubewuste cosmeticabedrijven?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-03-2019, 09:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat staat dat je goed, HO!

Met Lush ben ik wel kritisch wat ik koop. Als het te sterk ruikt en ik de geur niet kan waarderen, dan koop ik het niet. Die paarse serum-bar vind ik echt mega fijn, maar de geur vind ik drie keer niks, dus die koop ik niet. Ik gebruik nu Seanik als shampoo en die geur is redelijk subtiel en vind ik wel heel lekker. Vriendje scheert met D'fluff en dan ruikt wel de hele badkamer naar suikerspin. Misselijkmakend zoet. Zijn huid reageert er wel heel goed op, dus dan neem ik de geur maar voor lief.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-03-2019, 17:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben vrij gevoelig voor sterke parfums. Met Lush heb ik nul problemen. Er zijn dingen die ik uiteraard te zoet of niet lekker vind ruiken, maar ik heb er geen heftige reactie op.
Als je blaren krijgt dan ben je wellicht ergens goed allergisch voor?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2019, 23:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ohnee, zo'n heftige reactie heb ik echt nog nooit gehad, En ik heb al een hoop Lushproducten geprobeerd over de jaren. Wat kut, Miek.
Zijn er tegenwoordig niet veel meer andere milieubewuste cosmeticabedrijven?
Ja, er zijn gelukkig alternatieven genoeg Ik ben ook niet zo'n grootverbruiker qua producten en maak ook wel veel zelf, dat scheelt ook.

Citaat:
Als je blaren krijgt dan ben je wellicht ergens goed allergisch voor?
Ja, dat denk ik ook.

Mijn gevoeligheid qua 'geurtjes' werkt ook niet echt mee Nouja, zoals ik al zei, alternatieven genoeg.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-03-2019, 22:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind de gelnagellak van Essence echt top! Gewoon al een week geen uitgescheurde nagels meer door die dikke laag lak. En het blijft veel beter zitten dan de lakjes die ze eerder altijd hadden
Oud 18-04-2019, 17:37
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben op zoek naar een waterproof mascara die écht goed blijft zitten. Wie heeft een aanrader? Meestal kunnen ze wel tegen een beetje water, maar ik zoek er een die de volgende ochtend nog een beetje ok zit
Oud 18-04-2019, 18:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Big Lash van Essence! Blijft echt enorm goed zitten en geeft flink volume
Oud 18-04-2019, 20:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een waterproof mascara die écht goed blijft zitten. Wie heeft een aanrader? Meestal kunnen ze wel tegen een beetje water, maar ik zoek er een die de volgende ochtend nog een beetje ok zit
Ik heb er één van de Etos, sensitive. Die is er met geen mogelijkheid af te krijgen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-04-2019, 23:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb er eentje van Clinique. High impact curling mascara. Werkt als een tiet en geen panda ogen, ook niet de volgende dag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-04-2019, 07:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb er eentje van Clinique. High impact curling mascara. Werkt als een tiet en geen panda ogen, ook niet de volgende dag
Daar had ik ooit een sample van, super fijne mascara, maar wel prijzig. Dat heb ik dan ook weer niet over voor mascara, zegmaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-04-2019, 11:44
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb er eentje van Clinique. High impact curling mascara. Werkt als een tiet en geen panda ogen, ook niet de volgende dag
Ik heb ook de high impact mascara van Clinique en die blijft helemaal niet goed zitten. Ik probeer ik liever weer eens een ander merk.
Oud 29-04-2019, 16:22
Verwijderd
Welke lush shampoo's en conditioners kunnen jullie aanraden?

Ik heb vrij dik haar met slag maar geen echte krullen dat de neiging heeft tot pluizen, maar niet omdat het droog is. Zo nu en dan heb ik een wat onrustige hoofdhuid. Ik was het maar eens in de vier of vijf dagen. Ik heb wel eens de Godiva gehad maar die beviel niet zo goed, maar ik weet eigenlijk niet meer zo goed waarom.
Oud 29-04-2019, 17:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
R&B leave in conditioner voor je krullies en hoofdhuid.
En qua shampoo misschien curly wurly, maar dat had op mijn krullen een crush verzwarend effect. Ik gebruik nu een tijdelijke proteine shampoobar van ze en huil al weken omdat ie ook alweer uitverkocht is en niet meer terugkomt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-04-2019, 17:35
neardo
neardo is offline
Ik heb de avocado co-wash en die vind ik erg fijn. Wel prijzig maar ik snijd er steeds een stukje af ipv dat ik het hele blok gebruik want dan verspil je minder.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 29-04-2019, 18:46
Verwijderd
Citaat:
R&B leave in conditioner voor je krullies en hoofdhuid.
En qua shampoo misschien curly wurly, maar dat had op mijn krullen een crush verzwarend effect. Ik gebruik nu een tijdelijke proteine shampoobar van ze en huil al weken omdat ie ook alweer uitverkocht is en niet meer terugkomt
Ik wil niks dat verzwaard, dat vind ik zo vervelend
Oud 29-04-2019, 19:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je kan trouwens bij de Lush prima om monsters vragen van t een of ander om te kijken of t bevalt voor je een pot a 40 euro van iets aanschaft. Dat kan ik altijd erg waarderen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-04-2019, 19:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En misschien eens kijken naar de oliedingen die ze hebben voor je haar/hoofdhuid. Ik zat bij mn laatste bestelling echt aan mn spending-limit, maar daar heb ik ook heel veel goede dingen over gelezen!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-04-2019, 19:59
Verwijderd
Ik moet t via internet bestellen, helaas geen lush in de buurt.
Oud 29-04-2019, 21:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De soak & float shampoo bar is erg mild en goed voor een onrustige hoofdhuid. En de R&B is de shit voor pluizig haar, maar dat is dan niet wat jij hebt.
Ik heb verder niet zo veel ervaring met hun conditioners, want ik gebruik meestal een Aussie spray-conditioner tegen haar breuk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-04-2019, 21:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En als je niet naar een parfumerie wilt ruiken, kun je misschien eens bij HelemaalShea kijken, Caro. Ik heb daar een geurloze shampoobar van en ben erg tevreden. Van andere soorten haarzepen werd mijn haar vet of juist heel droog en van deze niet. Ze hebben natuurlijk ook wel bars met geuren, maar lang niet zo heftig als die van Lush.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-04-2019, 21:58
Verwijderd
Oh dank voor de tip! Ik zal eens kijken!
Oud 30-04-2019, 06:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vond Curly Wurly best wel onhandig in gebruik. Ben de laatste tijd groot fan van de shampoo bars. Ik gebruik nu Seanik in combinatie met BIG conditioner bar, en dat werkt voor mij heel fijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-04-2019, 08:09
Saiy
Saiy is offline
Gurlzz hoe doen jullie dat met je haar op de dagen dat je wel wilt douchen maar niet je haar wilt wassen? Hoe houden jullie je haar dan droog?
Oud 30-04-2019, 08:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Daar ben ik ook benieuwd naar
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.