Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2007, 08:57
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Spelleider schreef:

Het was inmiddels nacht geworden. De scholieren praatten nog lang na, maar uiteindelijk vielen ze toch wel in slaap. Dark phoenix had een vreemde droom. Hij zat in zijn droom weer op school. Niet zijn eigen school, maar de school waar hij zijn uitwisselingsproject deed.

De nachtmerrie
Topdrop, Flowtje, martino en drukknoopje waren in gesprek in een vergadering. Het ging op dit moment over TRA. Hij maakte heel snel vorderingen en haalde altijd heel hoge cijfers, maar op sociaal gebied was hij niet zo sterk. Hij is de grootste einzelganger van de school. Terwijl ze besloten dat hij misschien een test moest doen voor hoogbegaafdheid ging het onderwerp langzaam over in kazet. “Ik vraag me af wat hij toch moet met die mickey mouse oren, zei martino. Hij is al 15. Hoe moet dat toch? Drukknoopje zei dat het waarschijnlijk wel weer over zou gaan. Hij lijkt wel een beetje op pippeloen. Die heeft ook zo’n obsessie, maar dan voor star trek. “Hmm, misschien weet ik het beter als ik een kop koffie ga halen, zei Topdrop. Ineens hoorden ze gerommel, gevolgd door een gil.. Niet alleen de leraren, maar ook een paar leerlingen, die net pauze hadden, snelden er op af. Hij was van de trap gevallen. Dark phoenix was er best een beetje van geschrokken. Maar toen gebeurde er iets dat hem echt bang maakte. Hij hoorde op een fluisterende spookachtige manier “Kospo”. Maar na een wirwar van kleuren was hij ineens ergens anders, in een klaslokaal.

Sterrenmeisje was in gesprek met vlindertje en x-spekkie-x. Wat een leuke jongen is die kazet eigenlijk, zei sterrenmeisje. Daar kan ik bij inkomen, zei spekkie. Hij heeft van die leuke ogen en hij kan zo ongelovelijk goed nadenken. Moet je zien hoe hij schaakt. Hij schaakt zo de wereldkampioen eruit. Maar Magican mag er ook best wezen. Hij heeft altijd zo’n leuke kledings-stijl. “Nee, zei lisaaah, volgens mij is hij een ontzettend foute jongen. Volgens mij gebruikt hij paddo’s met z’n vriend Lucky Luciano. Of zouden ze soms aan de drug van de 21e eeuw zitten? Bijna iedereen keek Lisaah aan. Ze wisten niet wat ze nou bedoelde met de drug van de 21e eeuw. Femic zei dat ze waarschijnlijk world of warcraft bedoelden. “Dat klopt, zei lisaaah. Achter de tafel waar de meisjes zaten te giegelen hing een poster van het Kospo bos. Terwijl de bel ging stond vlindertje op. Ineens begon ze ontzettend te gillen. Het bleek dat ze in wolvenklem was gelopen. Terwijl dark phoenix zich afvroeg wat die dingen nou weer deden op school, hoorde hij ineens weer het woord Kospo. Fluisterend en dreigend. Maar hij zag niet wie hem toe fluisterde. Hij begon te vermoeden wat er aan de hand was, maar hij wist het niet zeker. Toch maakte het hem nog banger. Weer zag hij een wirwar van kleuren en weer was hij ineens ergens anders, al was het nog wel steeds op de school.

Eye of sauron, twinkebel, yosimare, rubykuby en lucky luciano waren in gesprek. Ze hadden het over wie nou het leukste meisje van de klas kon zijn. Geen twijfel mogelijk, zei Eye of Sauron. Dat moet haast wel Sherco zijn. Ik bedoel kom op. Met wie is ze nog niet naar bed geweest? Yosimare was het helemaal met hem eens. En lisaaah vind ik ook wel een lekker ding, voegde hij eraan toe. Twinkebel zei gelijk dat hij lisaaah ook wel zag zitten. Rubykuby was het er niet mee eens. Persoonlijk vond hij Femic wel een lekker ding. Ineens had Lucky luciano sterk de behoefte om zijn computerspel te spelen. Hij had het al dagenlang niet gespeeld. Die behoefte werd zo sterk, dat hij uit het raam van het klaslokaal sprong. Van 4 hoog. Helaas overleefde hij de val niet. Toen hoorde Dark phoenix weer die dreigende fluisterende stem. “Kospo”, klonk het. Toen was er weer een wirwar van kleuren en was hij ineens in de gymzaal.

Pippeloen was er aan het trainen met lisaaah. Ze waren bezig met spinnen. Het is zo leuk om te fietsen op dance muziek. Ze hadden allebei een abonnement. Na een les vol inspanning gingen ze weer naar huis. Onderweg kwamen ze Yoshimare nog tegen. Pippeloen begon gelijk verlegen te lachen. Zelfs in het donker zag zijn gezicht er nog mooi uit. Lisaaah werd ook bijna spontaan verliefd op hem. Yoshimare had in de gaten dat pippeloen verlegen werd in zijn aanwezigheid. Om haar extra rood aan te laten lopen gaf hij haar dus ook nog een knipoog. Yoshimare wist precies hoe hij een meisje moest versieren. Hij had al in bed gelegen met sterrenmeisje, spekkie, lisaaah en vlindertje. Pippeloen kon dus ook nog wel op zijn need-to-fuck-ladder.

Na een kort gesprek vervolgden ze allemaal weer hun eigen weg. Plotseling klonk er geritsel in de struiken. En het gebeurde vrij snel allemaal. Een onherkenbare gedaante hakte keihard met zijn bijl in pippeloen. Ze viel gelijk levenloos op de grond. Lisaaah schreeuwde het uit, maar de donkere figuur was alweer verdwenen. Dark phoenix begon zich steeds meer te realiseren wat er aan de hand is en waarom hij deze vreemde taferelen zag. “Kospo”, klonk het weer dreigend. Na een nieuwe wirwar van kleuren bevond hij zich in een vreemde omgeving, dat hem nog het meeste deed denken aan Mordor uit lord of the rings.

Daar stond hij tegenover een duivelse figuur. Hij begon tegen hem te praten. “Je weet wie ik ben”, zei Kospo met een monotone stem. Je weet wat ik wil. Je weet dat je hebt gefaald… Dit is niet hoe ik het wilde. Van degene die ik je als laatste heb laten zien is nog niet bekend dat die nu ook dood is. Ze is geleverd door de 3 anderen, maar jij hebt daar niet aan meegewerkt, he? Dark phoenix, angstig dat hij nu dood zou gaan, begon te smeken. Nee, alstublieft Kospo, doe het niet. Toch viel kospo hem aan. Hij stak hem in zijn hart met zijn zwaard. Hij kreeg spontaan een hartaanval, waardoor hij in zijn slaap sterfde. 3 mensen schrokken daarop abrupt wakker. Allemaal van plan om meer chaos aan te richten, allemaal gedreven door angst voor Kospo.

De volgende ochtend
Het was niemand ontgaan dat nu ook Dark Phoenix was gestorven. Zo plotseling, in zijn slaap… Niemand wist van de deal die hij had met Kospo. Niemand wist dat er nog 3 anderen actief waren in de naam van Kospo. Aan de ontbijt-tafel was het het gesprek van de dag.

Drukknoopje kwam plotseling aangerend. Ze was helemaal bleek. “Jongens… Flowtje… Trophus… Help. Pippeloen ligt in het bos met een bijl in haar lichaam…




01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah
09) MadameMinke
10) Flowtje
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Dark phoenix is neergeschoten. Hij was een wolf. Tevens is Pippeloen opgegeten. Ze was de ziener. Vandaag is dus een goede dag voor zowel de wolven als de dorpelingen...

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2
1 December: Hangronde #3
2 December: Eetronde #3


Hier volgt een belangrijke mededeling. De hangronde zal morgen sluiten om 7 uur!
Advertentie
Oud 01-12-2007, 09:41
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Kazet Nagorra
Yoshimare

Magican
x-spekkie-x
Oud 01-12-2007, 09:43
Verwijderd
Kazet Nagorra
Yoshimare

Magican
x-spekkie-x

Femic
Rubykuby
Oud 01-12-2007, 11:20
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Over Magican: Pippeloen geeft in haar post na de dood best wel duidelijk aan dat ze 'altijd maar wat blaat', waarmee ze op mij overkomt alsof ze geen wolf heeft weten te ontmaskeren in haar enige zieronde. Ik vraag me dus af of we veel waarde moeten hechten aan haar verdenking van Magican.

Verder vind ik dit dus ook weer raar: Ruby, zou je niet eens een réden geven waarom je op iemand stemt?

Ik blijf bij Ruby of Kazet, maar wacht nog even met stemmen, omdat ik wel een nuttige stem wil geven (niet dat ik straks de enige ben die op Ruby stemt ofzo..).
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 01-12-2007, 11:24
Verwijderd
Hmm, nu stemt Ruby op Femic, terwijl DP Femic ook al verdacht probeerde te maken. Ik vind Ruby heel verdacht. Ik denk dat ik op hem ga stemmen, maar ik wacht nog even af.
Oud 01-12-2007, 11:29
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Femic en Kazet wachten af: dat doen wolven altijd. Ik blijf bij Kazet.
Oud 01-12-2007, 11:30
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ohw jeetje ik let even niet op en er is een topic vol!

Over DP! DP heeft het spel vaak gespeeld, het spel geleid en heeft een goed ruimtelijk inzicht, dat weet iedereen! Waarschijnlijk gaat DP er van uit dat jullie hem verdenken van re. theorie! (Dus dat hij haar verdacht maakt, zodat jullie denken dat ze het niet is, terwijl ze het wel is). Omdat dat heel slim zou zijn.

Maar DP is ook wel slim genoeg om te weten dat iemand die genoemd wordt, altijd meer kans heeft om dood te gaan, dan iemand die niet genoemd wordt!
Daarom denk ik niet dat ik femic verdacht vindt!

Flowtje 9
drukknoopje 8
TRA 8
Sherco 5
twinkebel 3
Mr Soija 1
Deze spelers hebben minder dan 10 keer gepost in het vorige topic. Van Soija is het logisch, want die post van Yoshimare!

Ik denk dat ik voor Twinkebel, of Sherco ga deze ronde!
Maar ik weet het nog niet zeker, even kijken wat de rest gaat doen!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 01-12-2007, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Femic en Kazet wachten af: dat doen wolven altijd. Ik blijf bij Kazet.
Citaat:
Maar ik weet het nog niet zeker, even kijken wat de rest gaat doen!
Oud 01-12-2007, 11:37
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Precies Pixie is sowieso verdacht met haar wisselnde stemmen.
Oud 01-12-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Precies Pixie is sowieso verdacht met haar wisselnde stemmen.
Je zeurt gewoon Soija, ik heb niks verdachts gedaan, behalve dan veel posten, wat blijkbaar erg verdacht is.
Oud 01-12-2007, 11:42
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
slashcarious
Oud 01-12-2007, 11:47
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik blijf bij Kazet, net als vorige keer. Zeker omdat LL geen wolf bleek te zijn ben ik er vrij zeker van dat hij weerwolf is.

Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron

Magican
x-spekkie-x

Femic
Rubykuby
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 01-12-2007, 12:33
Verwijderd
Jullie maken jezelf alleen maar verdacht hoor. Maar goed, zelf weten.
Oud 01-12-2007, 13:16
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Shit, de ziener eruit! Maar, ook een wolf neergeknald; goeie keus LL
Ik blijf bij mijn mening van de vorige keer, dus ik stem weer op Magican.

Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron

Magican
x-spekkie-x
Sherco

Femic
Rubykuby
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 01-12-2007, 14:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik ga dan toch ook voor Kazet, vind hem al vanaf het begin verdacht. Ruby kan altijd later nog.

Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron
Femic

Magican
x-spekkie-x
Sherco

Femic
Rubykuby

Vind 't dit keer trouwens wel een heel leuk spel! Veel theorieën enzo en ook de verhalen erbij maken het nog leuker!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 01-12-2007, 14:35
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik ga ook voor Kazet, net als de vorige 2 rondes (Zo wisselvallig ben ik dus niet)

Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron
Femic
Pixeldansje

Magican
x-spekkie-x
Sherco

Femic
Rubykuby
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten

Laatst gewijzigd op 01-12-2007 om 14:35. Reden: Er stond Kazet onder Kazet Nagorra ipv PixelDansje
Oud 01-12-2007, 14:45
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik wil even zeggen dat ik niet heb gereageerd omdat ik een zware keelontsteking heb.
Ik ga zo naar bed, maar daarvoor wil ik nog even op Kazet stemmen. Zelfde reden als Eye of Sauron.


Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron
Magican
Femic
Pixeldansje


Magican
x-spekkie-x
Sherco

Femic
Rubykuby
__________________
I did it for teh lulz
Oud 01-12-2007, 14:48
Verwijderd
Voor ik dood ga, wil ik nog even zeggen: vertrouw Mr Soija niet!!!



Nee, ik ga toch wel dood, ik stem denk ik Magican omdat dat nog mijn enige kans is in leven te blijven. Goed gedaan jongens, weer een dorpeling dood.
Ads door Google
Oud 01-12-2007, 14:54
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Doe es niet.
Oud 01-12-2007, 14:57
Verwijderd
Jij maakt me de hele tijd verdacht, terwijl ik niks verdachts heb gedaan. Dus als ze jou de volgende keer ophangen (behoorlijk waarschijnlijk aangezien ik dorpeling ben) heb je dat helemaal aan jezelf te danken.
Oud 01-12-2007, 15:39
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Mijn stem gaat dan ook naar Kazet.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 01-12-2007, 16:28
Verwijderd
ik vind het raar dat twink zo stil is inderdaad. en kazet, noch soija, noch magican vind ik verdacht tot nu toe... *gaat nog even nadenken en roken enzo*
Oud 01-12-2007, 16:44
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
De ziener en een wolf eruit in 1 ronde! /

Magican vind ik niet bijzonder verdacht, als Pipeloen heeft gezien dat Magican een wolf is neem ik aan dat ze er wel meer over zou zeggen. Rubykuby vind ik dit spel echt raar. Hij is stil, stemt op iemand zonder reden en is niet irritant.

Maar aangezien LL geen weerwolf bleek te zijn, ben ik nu wel erg benieuwd naar de functie van Kazet. Dus stem ik ook op Kazet.


Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron
Magican
Femic
Pixeldansje
Flowtje

Magican
x-spekkie-x
Sherco

Femic
Rubykuby
__________________
Wark!
Oud 01-12-2007, 17:11
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga mee op Kazet. En de reden waarom ik wat minder post dan ik normaal doe is dat ik erg druk ben met werken en er gebeurt ook privé van alles. Dus.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 01-12-2007, 17:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Laatste moment! Ik ga weer mee met Magican!

Edit: de reden is nog steeds een beetje hetzelfde als vorige keer. Ik heb nog niet helemaal bij kunnen lezen, maar ik wil mijn stem niet verloren laten gaan, en vind hem nog steeds verdacht.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 01-12-2007, 18:16
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Kazet Nagorra
Yoshimare
Eye of Sauron
Magican
Femic
Pixeldansje
Twinkebel
Flowtje
Drukknoopje

Magican
x-spekkie-x
Sherco
Martino

Femic
Rubykuby
Oud 01-12-2007, 18:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Jonge detectives
In 1 nacht, 2 mensen…. Waar was pippeloen in godsnaam mee bezig geweest. Zou het de boswachter geweest zijn? Daboman was wel de enige waarvan ze wisten dat hij een bijl had. Maar zou hij de bijl wel in het lichaam laten zitten? Hij heeft zijn bijl natuurlijk wel nodig. En wat deed pippeloen in godsnaam buiten. Misschien was ze door iets gelokt. Flowtje en Martino waren uitgebreid in gesprek.

De leerlingen hadden zo hun eigen theorie. Ze wisten dat yoshimare pippeloen graag wilde verleiden en dus dachten ze dat hij dit nu ook had gedaan. Maar dat verklaarde slechts haar verdwijning; yoshimare zou nooit iemand kunnen doden. Sterrenmeisje huilde. Niet alleen was ze haar vriendin pippeloen kwijt. Ook was ze dark phoenix kwijt. Ze vond hem echt zo’n leuke jongen.

Van de altijd vrolijke lisaaah was ook nog maar een schim over gebleven. In een korte tijd was zij een hoop mensen kwijt geraakt, waaronder haar geliefde Dark phoenix. Ze liet zich niet kennen, maar het was overduidelijk dat het haar dwars zat.

Yoshimare, Eye of Sauron en twinkebel besloten hun eigen onderzoek te doen. Ze waren samen het bos ingelopen. Plotseling liepen ze daboman tegen het lijf. “maak dat je weg komt”, zei yoshimare geschrokken. WIE IES DAAR? vroeg daboman. Yoshimare zag plotseling iets. De bijl van de boswachter. Niet alleen had hij nog gewoon een bijl. Maar er zat geen druppeltje bloed op. Yoshimare was hierop zo slim om te bedenken dat de boswachter er hoogstwaarschijnlijk in wordt geluisd. Zouden die ongelukken van het kamp dan toch geen ongelukken zijn? IEK VROEG WIE IES DAAR? JOELLIE WETEN DAT IEK BLIND BEN! zei Daboman opnieuw. Minder bang vroegen ze de boswachter of hij misschien had gehoord of er een meisje in de buurt was geweest, en of hij had gezien of ze misschien belaagd werd. ER GEBEUREN VREEMDE DIENGEN IEN DIET BOS, zei Daboman. IEK ZAL HET JOELLIE VERTELLEN… Eye of Sauron, Twinkebel en yoshimare stemden toe en begonnen te luisteren terwijl daboman begon te vertellen over de legende van het kospo bos en zijn duivelse achtergronden…

Terug op het kamp begon TRA zich ook af te vragen of al deze gebeurtenissen wel toeval waren. Hij stond bekend als een hoogbegaafd iemand. Hoe had dark phoenix een hartaanval kunnen krijgen. Hij was pas 16 en het leek hem onwaarschijnlijk dat hij zo vroeg al last had van hartproblemen. En pippeloen, dat kon ook haast geen toeval zijn. Hij vroeg zich af waarover hij had gedroomd. Terwijl hij nadacht, kwam x-spekkie-x ineens bij hem zitten.

Magican en madameminke vroegen zich ook af wat er aan de hand was. In een korte tijd waren er erg veel doden gevallen. Magican gebruikte drugs en had in een van zijn trips nog een ingeving dat het bos een bovennatuurlijke achtergrond had en een of andere duivelse figuur aan het werk was. Maar madameminke had hem erop gewezen dat dit haast wel onzin moest zijn. Het bovennatuurlijke bestond gewoon niet, zo simpel lag het. Zij was wel zo nuchter om dit goed door te laten dringen.

Rubykuby voelde zich depressief. De dood van de onschuldigen maakte hem alleen nog maar depressiever. Hij begon erge heimwee te krijgen. Maar pappie en mammie waren minstens 1100 kilometer bij hem vandaan. Dit schoolkamp was verder dan de kampen die ze in lagere klassen hadden. De leerlingen konden natuurlijk veel meer aan. Maar rubykuby niet. Zijn psycholoog had hem aangeraden dat hij juist op avontuur moest, omdat dit spannend is en dus een vorm van afleiding was. Maar niets van dit alles. Hij was op het kamp ook gewoon depressief, vanwege de gebeurtenissen.
Kazet was inmiddels ook op eigen onderzoek uitgegaan. Hij had zijn mickey mouse oren. Sherco, femic en pixeldansje waren er ook bij. Terwijl ze liepen, zagen ze ineens een vreemde lichtbol, tussen de bomen door. De lichtbol viel kazet aan. Toen hij contact met de lichtbol maakte, verdween hij ineens. Hij ging in rook op, samen met de lichtbol. Sherco, femic en pixeldansje keken met grote ogen naar het tafereel. Dit kan helemaal niet, zei sherco. Femic en pixeldansje knikten. Ze besloten dat het slim was om terug te gaan naar het kamp en hierover te vertellen. Hoewel ze zich afvroegen of mensen het zouden geloven. Dat veel mensen last kregen van hallucinaties in het kospo bos was een algemeen bekend gegeven en deel van het spookverhalen over het bos die de ronde deden.

Kospo’s tweede slachtoffer
Kazet stond ineens in een omgeving die hem erg deed denken uit mordor van lord of the rings. Hij voelde zich niet echt lekker, hij was ruw meegetrokken door de lichtbol. Ineens zag hij een duivelse figuur. Goedemiddag, zei Kospo. Ik zie dat mijn pionnen hun werk beter doen. Jij bent de eerste ziel die ze me brengen. “Wat is dit?” vroeg kazet, die zijn best deed om zijn angst te verbergen. “Wel, zei kospo, 4 mensen hebben ongeveer anderhalve jaar geleden hun ziel aan mij verkocht. Terwijl zij voor nieuwe slachtoffers voor mij zouden zorgen, beloofde ik dat zij een konden worden met het bos. In het bos zelf konden ze dan alles krijgen wat zij wilden…. Kazet zette grote ogen op. “Maar ik kan u ook zielen leveren”, zei Kazet. “Ik heb je daar niet voor nodig, zei Kospo. Bovendien heb ik inmiddels erge honger gekregen. Daarna viel hij aan met zijn zwaard. Kazet was niet meer…




Hoe ziet de legende van Kospo er precies uit? Wat weet de boswachter? Wie zijn degenen die Kospo steeds zijn pionnen noemt? Zullen onze kampgangers het bos veilig kunnen verlaten? Lees de volgende keer meer!



01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah
09) MadameMinke
10) Flowtje
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Kazet Nagorra is opgehangen. Hij was een dorpeling.

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-12-2007, 19:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Fuck. Het gaat niet zo heel erg goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-12-2007, 19:10
Verwijderd
Shit, ik wist niet dat de hangronde om 7 uur zou zijn! Ik weet niet of ik op Kazet had gestemd eigenlijk, ik dacht eerder aan Femic na de dood van DP. Over zijn dood lees ik ook pas net. (maar wel van LL) En jammer/stom/zonde van Pippeloen!

(en ik heb nog wel speciaal de computer van mijn huisgenoot geconfisqueerd -schrijf je dat zo?- om te kunnen stemmen, blijkt het niet meer te kunnen!)
Oud 01-12-2007, 20:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


(tvp )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-12-2007, 21:48
Verwijderd
Vertel mij eens wat tvp betekent, jij dode wolf!
Oud 01-12-2007, 21:49
Verwijderd
terugvindpost (sorry geen antwoord van de dode wolf )

ik ben vergeten te stemmen trouwens. ik was zo gaar dat ik op de bank weer eens in slaap ben gevallen. nou vond ik het toch al moeilijk kiezen, dus eigenlijk vond ik het niet zo heel erg.

Laatst gewijzigd op 01-12-2007 om 21:50. Reden: blaat erbij
Oud 01-12-2007, 21:49
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Terugvindpost

Ik vind de verhalen heel leuk

*gaat dood liggen en kruipt weer terug onder haar steen*
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-12-2007, 21:49
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Oeps.. Sorry Kazet! Nja, blijft Ruby voorlopig over in mijn verdachtenlijstje.. Maar misschien kunnen mensen met andere verdachten nog ns duidelijk maken waarom ze die mensen verdenken? Heb geen zin om 10 pagina's helemaal opnieuw te lezen.. Maar goed, dat kan morgen&overmorgen ook nog enzo..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 01-12-2007, 22:08
Verwijderd
Het valt mij op dat ik nu al twee keer de wijze nuchtere persoon ben in de verhalen. Nu heb ik in dit verhaal nog niet zo'n grote belangrijke rol, maar toch..

Goed, voor nu, we zijn inmiddels alweer een dagje verder en natuurlijk moeten we nog afwachten wat de wolven gaan doen, maar ik heb nu al wat meer gelezen en gezien dan gisteren, dus nu heb ik misschien toch een verdachtenlijstje:
- Ruby en Twinkebel zijn erg stil.
- Femic vind ik nog steeds een dubieus verhaal na dat gedoe met DP als zogenaamde ziener.
Oud 01-12-2007, 22:42
Verwijderd
Oef
Ads door Google
Oud 02-12-2007, 02:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Nachtelijke bekentenis: Ik heb nog geen enkel verhaal van dit wwspel gelezen :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-12-2007, 10:32
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hmm, een dorpeling... Word lastig.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 02-12-2007, 10:49
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hmpf, weer een dorpeling! Gaat niet goed zo...
Mijn lijstje (voor Femic ) bestaat atm uit Magican, PixelDansje, Twinkebel en Lisaaah. Magican vanwege zijn "onwetendheid over hoe te stemmen" PixelDansje vanwege haar geswitch tussen Kazet en LL (verradersgedrag) en Twinkebel en Lisaaah omdat ze stil zijn en steeds op het laatste moment stemmen. Hoewel ik eerst Magican het verdachtst vond neig ik nu meer naar een stille late stemmer. Maargoed, eerst eens zien wat de wolven vannacht doen...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-12-2007, 13:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Over eten gesproken. Vanavond eindigt de ronde weer gewoon om half 9
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 02-12-2007, 14:01
Verwijderd
Sukkels.
Oud 02-12-2007, 14:10
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Het valt me op dat Martino veel op Magican vertrouwd, ik heb een gevoel dat zij weleens geliefden kunnen zijn.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 02-12-2007, 14:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ohw jeetje ik let even niet op en er is een topic vol!

Over DP! DP heeft het spel vaak gespeeld, het spel geleid en heeft een goed ruimtelijk inzicht, dat weet iedereen! Waarschijnlijk gaat DP er van uit dat jullie hem verdenken van re. theorie! (Dus dat hij haar verdacht maakt, zodat jullie denken dat ze het niet is, terwijl ze het wel is). Omdat dat heel slim zou zijn.

Maar DP is ook wel slim genoeg om te weten dat iemand die genoemd wordt, altijd meer kans heeft om dood te gaan, dan iemand die niet genoemd wordt!
Daarom denk ik niet dat ik femic verdacht vindt!

Flowtje 9
drukknoopje 8
TRA 8
Sherco 5
twinkebel 3
Mr Soija 1
Deze spelers hebben minder dan 10 keer gepost in het vorige topic. Van Soija is het logisch, want die post van Yoshimare!

Ik denk dat ik voor Twinkebel, of Sherco ga deze ronde!
Maar ik weet het nog niet zeker, even kijken wat de rest gaat doen!
Citaat:
Oeps.. Sorry Kazet! Nja, blijft Ruby voorlopig over in mijn verdachtenlijstje.. Maar misschien kunnen mensen met andere verdachten nog ns duidelijk maken waarom ze die mensen verdenken? Heb geen zin om 10 pagina's helemaal opnieuw te lezen.. Maar goed, dat kan morgen&overmorgen ook nog enzo..
Citaat:
Het valt mij op dat ik nu al twee keer de wijze nuchtere persoon ben in de verhalen. Nu heb ik in dit verhaal nog niet zo'n grote belangrijke rol, maar toch..

Goed, voor nu, we zijn inmiddels alweer een dagje verder en natuurlijk moeten we nog afwachten wat de wolven gaan doen, maar ik heb nu al wat meer gelezen en gezien dan gisteren, dus nu heb ik misschien toch een verdachtenlijstje:
- Ruby en Twinkebel zijn erg stil.
- Femic vind ik nog steeds een dubieus verhaal na dat gedoe met DP als zogenaamde ziener.
Citaat:
Hmpf, weer een dorpeling! Gaat niet goed zo...
Mijn lijstje (voor Femic ) bestaat atm uit Magican, PixelDansje, Twinkebel en Lisaaah. Magican vanwege zijn "onwetendheid over hoe te stemmen" PixelDansje vanwege haar geswitch tussen Kazet en LL (verradersgedrag) en Twinkebel en Lisaaah omdat ze stil zijn en steeds op het laatste moment stemmen. Hoewel ik eerst Magican het verdachtst vond neig ik nu meer naar een stille late stemmer. Maargoed, eerst eens zien wat de wolven vannacht doen...
Citaat:
Het valt me op dat Martino veel op Magican vertrouwd, ik heb een gevoel dat zij weleens geliefden kunnen zijn.
Zo dit zijn de laatste paar theorie'ige posts.
Over femic, die rubykuby verdenkt: Ik vind Ruby niet verdacht, omdat hij het vorige spel ook weinig postte. Omdat hij altijd afgezeken wordt om zijn posts! Hij heeft ongeveer moeten beloven wat stiller te zijn, ik vind niet dat hij daarom nu mag worden weggestemd, sowieso zijn twinkebel, sherco, TRA, Drukknoopje en Flowtje stiller dan ruby, dus ik vind het een heele rare opmerking van femic!
*Verdacht misschien zelfs.

+Over Sherco's post: Magican is echht een nieuweling, ik heb hem laatst het hele ww spel geprobeerd uit te leggen via PM dus daarom kan het dat hij echt niet wist hoe hij moest stemmen. Daar vind ik verder niets verdachts aan.
+Ik snap dat het verdacht is dat ik zo switchte, het was ook onhandig en stom van me, zeker omdat ik zo fel probeer gelijkspel tegen te gaan. Maar ik wist het gewoon niet en uiteindelijk heb ik 3 rondes op de zelfde gestemd, dus zo vreselijk wispelturig ben ik nou ook weer niet.
+Waarom is lisaaah verdacht voor weinig posten? Er zijn minstens 5 spelers die minder posten dan zij!!
+Waaronder idd twinkebel!

Over twinkebels post, kun je daar iets van laten zien (als in posts quoten?!)


Zo nu hebben we een lange post en kan iedereen daarop een beetje info basseren.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 15:09
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Doordat Martino aangeeft dat hij het topic niet goed heeft gelezen, gaat hij af op iemand anders. zoals hij zelf aangeeft maar hij gaat wel met magican mee, op zijn minst gezegd apart
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 02-12-2007, 15:59
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Sukkels.
Neen.

Sterrenmeisje, Twinkebel, Flowtje, Pixeldansje, Femic. Iedereen is verdacht. :')

Edit, ik vind Pixies lange uitleg verdacht. Maar ik ga wrs voor Femic, omdat zij zich wellicht versprak over haar mogelijke geliefdesfunctie.
Oud 02-12-2007, 16:03
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Neen.

Sterrenmeisje, Twinkebel, Flowtje, Pixeldansje, Femic. Iedereen is verdacht. :')

Edit, ik vind Pixies lange uitleg verdacht. Maar ik ga wrs voor Femic, omdat zij zich wellicht versprak over haar mogelijke geliefdesfunctie.
Ik vind het verdacht dat jij helemaal niet in gaat op mijn gigantische lange theorieaandragende post

Dat van femic vind ik idd ook raar :hmm:
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 16:05
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik heb je post vluchtig gelezen, is me teveel tekst.
Oud 02-12-2007, 16:21
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Hoe kun je nou verdacht vinden wat je niet leest?!
Edit: Ik wil gewoon dat de goede theorieeen naar boven komen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 16:50
Verwijderd
Ik heb mijn stem wel gepost maar vergeten te pm'en.... sorry.... Ik had ook zo weinig tijd enzo....
Oud 02-12-2007, 17:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
LOL @ verhaal Steeds weer leuk om te lezen

Ik was Sinterklaas vieren, dus ik heb de halve stemmingsronde gemist, maar waarom zijn jullie ineens allemaal op Kazet gaan stemmen? Zo verdacht vond ik hem niet. En terecht bleek

Verder:
Citaat:
Het valt me op dat Martino veel op Magican vertrouwd, ik heb een gevoel dat zij weleens geliefden kunnen zijn.
Dat snap ik niet? Martino had toch juist op Magican gestemd? Dan doen geliefden toch niet? (Of is dat weer een handige tactiek omdat toch bleek dat Kazet er uit zou gaan?)
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #61
Verwijderd
500 27-07-2009 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.