Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 17:56
Vejito
Avatar van Vejito
Vejito is offline
Wat is de gemiddelde lengte bij gasten van 17 jaar ongeveer?
Wat doe je om niet klaar te komen, bij mij gebeurt dat meestal vrij snel...
Waar vind je het best een one night stand, ik ben 17 M leuven en niet onknap...

1)Gemiddeld is de lengte van een penis (in erectie) 10-20 cm. Hoewel ik laatst hoorde van een volwassen kerel, die maar 8 cm had.
2)Daar ken ik nog wel een leuke mop over:

Man komt bij de dokter en zegt:"Dokter, ik kom veel te vroeg klaar!" Waarop de dokter zegt:"Dan moet je een klappertjespistool kopen en net op het moment dat je voelt dat je gaat komen, schiet je dat ding af, waarop je schrikt en je niet zo snel meer komt."
Dus de man gaat de stad in, maar vind geen klappertjes pistool. Ten einde raad koopt hij een alarmpistool, met daarbij de gedachte van "Hoe harder de knal, hoe meer ik schrik".
Dus hij komt thuis en vind zijn vrouw, vreemd genoeg al naakt in bed. Hij denkt:"Ik ga het meteen uit proberen..."
Op een gegeven moment zitten ze in standje 69 verwikkeld en de man voelt dat hij gaat komen. Dus hij pakt het alarm pistool en schiet dat ding af.
De volgende ochtend staat de man weer bij de dokter. Deze vraagt aan hem of zijn advies had geholpen. "Nou nee", zegt de man "Toen ik het pistool af schoot, scheet m'n vrouw het bed onder, beet ze 6 cm van m'n piemel af, en tot overmaat van ramp ging de kastdeur open en kwam de buurman naakt met z'n handen omhoog naar buiten."

3) Op het internet vind je de meeste one-night-stands en anders bij de hoeren, die hebben ze vast wel daar in Leuven
Ik geloof dat de gemiddelde stijve lul zo'n 16 centimeter is. Ik heb zelf ook zo'n 16-17 centimeter en een ontrek van zo'n 13 centimeter. Hoe groot is die van jou dan?
(ik ben overigens 15)
Oud 30-10-2002, 18:05
Verwijderd


Owkee....

Nou over penislengte zijn wel een aantal topics, zo niet hier, dan wel op L&G.
De zoekfunctie staat nu uit dus ik kan niet voor je zoeken, maar dat moet je dan zelf maar een keer doen.
Vanwege dat onderwerp wordt je topic sowieso gesloten.

Over het onderwerp "wat doe je om niet klaar te komen" zijn ook een aantal topics. Geldt hetzelfde verhaal voor. Als je die niet kunt vinden zou je eventueel opnieuw een topic kunnen openen dat specifiek daarover gaat.
xx
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.