Oud 29-10-2007, 00:28
Verwijderd
Citaat:
nou... ik weet niet of ik het écht zou doen. ik denk het niet. maar er over speculeren is best leuk!
En moet ook gewoon mogen vind ik persoonlijk, gewoon voor de leukheid, maar niet om het ooit echt te doen, al zóu je de kans krijgen. En anders weet je dat je daarmee je relatie kapot maakt en is het gewoon je eigen keuze.
Advertentie
Oud 29-10-2007, 00:28
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Het maakt voor een man niets uit of hij nu een beroemdheid neukt of niet. Als ze maar lekker is.
Tuurlijk wel! Ieman dwaar je al je hele leven tegen opkijkt om talent en uiterlijk is toch anders dan het buurmeisje dat toevallig ook sexy is.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik mag dan wel zo ontrouw overkomen, ik voel me momenteel best een beetje verliefd hoor.
Je komt echt niet ontrouw over hoor.
Oud 29-10-2007, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel! Ieman dwaar je al je hele leven tegen opkijkt om talent en uiterlijk is toch anders dan het buurmeisje dat toevallig ook sexy is.
Dat is dus het verschil tussen mannen en vrouwen. Een vrouw zoekt iemand die er goed uitziet en status heeft. Een man zoekt iemand die er goed uitziet, en niet al te moeilijk in bed te krijgen is.
Oud 29-10-2007, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Misschien denk jij sneller dat mensen iets écht menen dan ik dat denk.
Uhm, nee. Zoals ik al zei. Als het op een luchtige toon wordt gezegd zou ik denken: 'Pfft, die weet niet wat ze zegt.' Zoals vrouwen heel vaak niet weten wat ze zeggen. Waarom zou je je partner vermoeien met het feit wie je wel of niet lekker vindt? Voor partner is het niet leuk om te horen en voor jezelf levert het nou ook weer niet echt iets op om het te zeggen. Sommige dingen kun je beter voor je houden, simpel omdat het meer kwaad dan goed doet als je het uitspreekt.
Oud 29-10-2007, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus het verschil tussen mannen en vrouwen. Een vrouw zoekt iemand die er goed uitziet en status heeft. Een man zoekt iemand die er goed uitziet, en niet al te moeilijk in bed te krijgen is.
En d'r bek houdt.
Oud 29-10-2007, 00:30
Verwijderd
Door de topictitel moet ik denk aan 'kom erbij, kom erbij, zet je zorgen maar opzij'

Om maar eens wat anders te zeggen.
Oud 29-10-2007, 00:30
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Dat is dus het verschil tussen mannen en vrouwen. Een vrouw zoekt iemand die er goed uitziet en status heeft. Een man zoekt iemand die er goed uitziet, en niet al te moeilijk in bed te krijgen is.
Het is maar waar je trots op bent.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
En moet ook gewoon mogen vind ik persoonlijk, gewoon voor de leukheid, maar niet om het ooit echt te doen, al zóu je de kans krijgen. En anders weet je dat je daarmee je relatie kapot maakt en is het gewoon je eigen keuze.
idd

soms zeg je ook gewoon dat soort dingen om je uitspraak kracht bij te zetten, maar meen je het niet. net zoiets als "ik doe alles voor..."
je zou echt niet alles doen. want als iemand vraagt je mama neer te schieten dan zeggen de meesten toch wel nee...
Oud 29-10-2007, 00:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En moet ook gewoon mogen vind ik persoonlijk, gewoon voor de leukheid, maar niet om het ooit echt te doen, al zóu je de kans krijgen. En anders weet je dat je daarmee je relatie kapot maakt en is het gewoon je eigen keuze.
Het leuke aan bekende mensen is vaak ook hun onbereikbaarheid. De kans is 99,9% dat er toch nooit iets met ze zou gebeuren.

En dat is ook de reden waarom ik vind dat Darkside, hoewel hij opzich gelijk heeft, vreselijk loopt te whinen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
En d'r bek houdt.
Oud 29-10-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel! Ieman dwaar je al je hele leven tegen opkijkt om talent en uiterlijk is toch anders dan het buurmeisje dat toevallig ook sexy is.
Maar ik denk dat mannen beroemdheid minder een factor vinden waardoor ze iemand bewonderen.
Oud 29-10-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Het leuke aan bekende mensen is vaak ook hun onbereikbaarheid. De kans is 99,9% dat er toch nooit iets met ze zou gebeuren.

En dat is ook de reden waarom ik vind dat Darkside, hoewel hij opzich gelijk heeft, vreselijk loopt te whinen.
subtiel subtiel
Oud 29-10-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Het is maar waar je trots op bent.
Zo zitten mannen nu eenmaal in elkaar.
Oud 29-10-2007, 00:31
Verwijderd
Dit topic gaat echt weer bizar snel.
Oud 29-10-2007, 00:31
Verwijderd
Citaat:
En d'r bek houdt.
Das mooi meegenomen, maar geen strenge eis.
Oud 29-10-2007, 00:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Maar ik denk dat mannen beroemdheid minder een factor vinden waardoor ze iemand bewonderen.
het gaat er om dat iemand beroemd is omdat hij/zij grappig is, uitstraling heeft en iets bereikt heeft enzo. Dat soort dingen, neit puur om status. Want dat klinkt negatief
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:31
Verwijderd
Citaat:
En d'r bek houdt.
je bent wel erg op dreef vanavond
Oud 29-10-2007, 00:32
Verwijderd
Citaat:
je bent wel erg op dreef vanavond
Qft

Go Minke
Oud 29-10-2007, 00:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit topic gaat echt weer bizar snel.
Seks he?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Qft

Go Minke
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Qft

Go Minke
qft
We Love Minke
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Uhm, nee. Zoals ik al zei. Als het op een luchtige toon wordt gezegd zou ik denken: 'Pfft, die weet niet wat ze zegt.' Zoals vrouwen heel vaak niet weten wat ze zeggen. Waarom zou je je partner vermoeien met het feit wie je wel of niet lekker vindt? Voor partner is het niet leuk om te horen en voor jezelf levert het nou ook weer niet echt iets op om het te zeggen. Sommige dingen kun je beter voor je houden, simpel omdat het meer kwaad dan goed doet als je het uitspreekt.
Nou ja, dan vind ik in elk geval dat die man gewoon tegen zo'n opmerking moet kunnen. Ik zou er gek van worden als ik in een relatie zat waarin je nooit mocht zeggen welke celebrity je aantrekkelijk vond. En dat is dan voornamelijk gewoon als grapje bedoeld natuurlijk, zeker in de veronderstelling dat je nooit de kans gaat krijgen. En dan ben ik mij er heel bewust van dat ik dat zeg, sterker nog; ik vind dat je elkaar er een beetje mee moet kunnen plagen soms. Maargoed.
Oud 29-10-2007, 00:32
Verwijderd
Citaat:
het gaat er om dat iemand beroemd is omdat hij/zij grappig is, uitstraling heeft en iets bereikt heeft enzo. Dat soort dingen, neit puur om status. Want dat klinkt negatief
Je moet 'status' ook wat ruimer opvatten.
Oud 29-10-2007, 00:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Je moet 'status' ook wat ruimer opvatten.
Jij moet het niet zo lomp posten.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:33
Verwijderd
Hallo wat een gedoe
Oud 29-10-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
het gaat er om dat iemand beroemd is omdat hij/zij grappig is, uitstraling heeft en iets bereikt heeft enzo. Dat soort dingen, neit puur om status. Want dat klinkt negatief
maar het komt er wel op neer
Oud 29-10-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Het leuke aan bekende mensen is vaak ook hun onbereikbaarheid. De kans is 99,9% dat er toch nooit iets met ze zou gebeuren.

En dat is ook de reden waarom ik vind dat Darkside, hoewel hij opzich gelijk heeft, vreselijk loopt te whinen.
Neuh, ik zou er echt niet moeilijk over doen in de praktijk als zoiets gezegd wordt. Maar als het echt gemeend wordt betekent dat natuurlijk wel dat de ander niet in 100% van de gevallen trouw is. Maar waar hebben we het over? Het is in mijn geval een puur hypothetische casus. Niet heel discussiewaardig.
Oud 29-10-2007, 00:33
Verwijderd
Ik heb niet eens gedronken.

Wel de hele dag gewerkt, bij de AH, in m'n eentje, met geen enkele aantrekkelijke neukbare collega...
Oud 29-10-2007, 00:33
Verwijderd
ik vind dat je vriend/vriendin ook je maatje moet zijn. dus bespreek je dat soort dingen. als je dat niet kan heb je waarschijnlijk een ziekelijk jaloerse partner en dus een kutrelatie, of gewoon een kutrelatie.
Oud 29-10-2007, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Jij moet het niet zo lomp posten.
Jij moet het beter interpreteren.
Oud 29-10-2007, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet eens gedronken.

Wel de hele dag gewerkt, bij de AH, in m'n eentje, met geen enkele aantrekkelijke neukbare collega...
echt niet?!! arme minke!

ik hb zeker wel 3 collega's die ik wel even de koelcel in wil sleuren
Oud 29-10-2007, 00:34
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Jullie Liegen Allemaal!!!! Stommerds

@ kazet, mijn interpretatie heeft te maken met jouw presentatie en woordenkeus.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dan vind ik in elk geval dat die man gewoon tegen zo'n opmerking moet kunnen. Ik zou er gek van worden als ik in een relatie zat waarin je nooit mocht zeggen welke celebrity je aantrekkelijk vond. En dat is dan voornamelijk gewoon als grapje bedoeld natuurlijk, zeker in de veronderstelling dat je nooit de kans gaat krijgen. En dan ben ik mij er heel bewust van dat ik dat zeg, sterker nog; ik vind dat je elkaar er een beetje mee moet kunnen plagen soms. Maargoed.
Ach, plagen moet kunnen en als de man er tegen kan is het ook niet erg. Maar in bepaalde relaties kunnen bepaalde dingen beter niet gezegd worden.
Oud 29-10-2007, 00:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Neuh, ik zou er echt niet moeilijk over doen in de praktijk als zoiets gezegd wordt. Maar als het echt gemeend wordt betekent dat natuurlijk wel dat de ander niet in 100% van de gevallen trouw is. Maar waar hebben we het over? Het is in mijn geval een puur hypothetische casus. Niet heel discussiewaardig.
We zitten op een forum. Op internet. We hebben het over seks met beroemdheden. Ra, ra, hoe serieus zal het zijn.

Citaat:
Ik heb niet eens gedronken.

Wel de hele dag gewerkt, bij de AH, in m'n eentje, met geen enkele aantrekkelijke neukbare collega...
Hee, wacht, zo ben jij helemaal niet.

Citaat:
ik vind dat je vriend/vriendin ook je maatje moet zijn. dus bespreek je dat soort dingen. als je dat niet kan heb je waarschijnlijk een ziekelijk jaloerse partner en dus een kutrelatie, of gewoon een kutrelatie.
Dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
echt niet?!! arme minke!

ik hb zeker wel 3 collega's die ik wel even de koelcel in wil sleuren
Ja die part-timertjes van houdbaar zijn zó jouw type..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:36
Verwijderd
Citaat:
We zitten op een forum. Op internet. We hebben het over seks met beroemdheden. Ra, ra, hoe serieus zal het zijn.
ik ben altijd serieus!
Oud 29-10-2007, 00:36
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat je vriend/vriendin ook je maatje moet zijn. dus bespreek je dat soort dingen. als je dat niet kan heb je waarschijnlijk een ziekelijk jaloerse partner en dus een kutrelatie, of gewoon een kutrelatie.
Ik zie toch een wat duidelijkere scheiding tussen liefde en vriendschap. Die twee kunnen samen gaan, maar dat hoeft wat mij betreft niet.
Oud 29-10-2007, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Jullie Liegen Allemaal!!!! Stommerds

@ kazet, mijn interpretatie heeft te maken met jouw presentatie en woordenkeus.
Het is gewoon makkelijker om 'status' te zeggen dan "macht, geld, 'novelty', sociale vaardigheden en sociale contacten".
Oud 29-10-2007, 00:36
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
IK vind minke lekker stoerder dan de rest.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 29-10-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet eens gedronken.

Wel de hele dag gewerkt, bij de AH, in m'n eentje, met geen enkele aantrekkelijke neukbare collega...
je moet niet te afwijkend gaan posten anders denken ze dat je gehackt bent en blokkeren ze je account
Oud 29-10-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zie toch een wat duidelijkere scheiding tussen liefde en vriendschap. Die twee kunnen samen gaan, maar dat hoeft wat mij betreft niet.
welk onderscheid zie jij dan?
Oud 29-10-2007, 00:38
Verwijderd
Citaat:
We zitten op een forum. Op internet. We hebben het over seks met beroemdheden. Ra, ra, hoe serieus zal het zijn.
Maar dat is niet de hypothetische casus waar ik het over heb hm? Als je dingen niet op kunt blazen zijn discussies ook niet echt boeiend. Tuurlijk whine ik, maar whinen is soms ook wel leuk.
Oud 29-10-2007, 00:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik ben altijd serieus!


Citaat:
je moet niet te afwijkend gaan posten anders denken ze dat je gehackt bent en blokkeren ze je account
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:38
Verwijderd
@ DP: soms ben ik wel zo hoor.

@ Sterrenmeisje: Ja, die had ik vroeger ook wel, toen was ik zelf 15-18 en waren al mijn collega's ouder. Toen was ik 1,5 jaar lang verliefd op een collega van mij maar dat durfde ik niet te zeggen zoals gewoonlijk. En nu zijn al mijn collega's zo jong...
Maar ik heb wel een beetje een flirt met iemand van een andere afdeling.
Oud 29-10-2007, 00:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar dat is niet de hypothetische casus waar ik het over heb hm? Als je dingen niet op kunt blazen zijn discussies ook niet echt boeiend. Tuurlijk whine ik, maar whinen is soms ook wel leuk.
En om die reden vind ik dus dat je whined.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-10-2007, 00:38
Verwijderd
Citaat:
je moet niet te afwijkend gaan posten anders denken ze dat je gehackt bent en blokkeren ze je account
Oud 29-10-2007, 00:39
Verwijderd
Citaat:
welk onderscheid zie jij dan?
Liefde is op voortplanting, zorg voor elkaar en dat soort clichés gericht.

Vriendschap is gericht op een leuke tijd hebben samen.

Je kunt van iemand houden en toch geen leuke tijd hebben met elkaar. O ja, das waar ook: Dan heb je een kutrelatie zoals Sterrenmeisje zei.
Oud 29-10-2007, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zie toch een wat duidelijkere scheiding tussen liefde en vriendschap. Die twee kunnen samen gaan, maar dat hoeft wat mij betreft niet.
nou, als ze bij mij niet samen gaan dan zit er pas echt iets mis!

Citaat:
@ DP: soms ben ik wel zo hoor.

@ Sterrenmeisje: Ja, die had ik vroeger ook wel, toen was ik zelf 15-18 en waren al mijn collega's ouder. Toen was ik 1,5 jaar lang verliefd op een collega van mij maar dat durfde ik niet te zeggen zoals gewoonlijk. En nu zijn al mijn collega's zo jong...
Maar ik heb wel een beetje een flirt met iemand van een andere afdeling.
woew minke

en tjah, ik heb dat nog steeds dus. ben een beetje pedofiel denk ik
Oud 29-10-2007, 00:39
Verwijderd
Beneath the grass my treasuuuuure
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 17:43
De Kantine ♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218
Trimm Trabb
500 26-05-2008 18:30
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine Don't do saai. Saai is bad mmmkay #186
Verwijderd
500 22-04-2008 00:40
De Kantine Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185
Verwijderd
500 20-04-2008 23:51
De Kantine Zwaai zwaai zwaai, zeg maar dag tegen saai! #154
Verwijderd
500 18-03-2008 22:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.