Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2007, 16:18
Verwijderd
Hoi!

Klopt het dat met Wii Sports, bij het bowlen, je bal altijd een afwijking naar links heeft? Ik moet de Wiimote 'twisten' voor effect, maar wat voor toeren in ook uithaal, de bal gaat meestal megalinks, soms bijna rechtuit.

Zelfde geld voor tenissen. Is er een manier om te bepalen hoe erg schuin je de bal terugslaat? Met forehands komt hij bijna altijd links uit en met backhands vaak rechts uit.

Of staat mijn sensorbar gewoon kut enz?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Hoi!

Klopt het dat met Wii Sports, bij het bowlen, je bal altijd een afwijking naar links heeft? Ik moet de Wiimote 'twisten' voor effect, maar wat voor toeren in ook uithaal, de bal gaat meestal megalinks, soms bijna rechtuit.

Zelfde geld voor tenissen. Is er een manier om te bepalen hoe erg schuin je de bal terugslaat? Met forehands komt hij bijna altijd links uit en met backhands vaak rechts uit.

Of staat mijn sensorbar gewoon kut enz?
Met bowlen wijk ik altijd een beetje af naar rechts, maar dat ligt echt aan mijn hand tijdens het gooien, want andere mensen wijken met dezelfde wiimote juist weer af naar links.

Met tennis gaat het om timing; dus vroeg, gemiddeld of laat slaan heeft invloed op de richting, maar ik weet niet meer precies wat, dus probeer het een beetje uit. Na wat oefening kan je vrij goed richten, je hebt ook zo'n training met een vlak waar je je bal in moet terugspelen; dat gaat echt steeds makkelijker naarmate je meer oefent.

Zorg dat je sensorbalk gewoon recht staat, dan kan het daar niet aan liggen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 17:56
Verwijderd
Ok. Ik had al door dat het honkballen zo werkte (mijn eerste achthonderd ballen waren 'foul', totdat ik een keer op tijd sloeg). Oefenen dus.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 23:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ik heb nog nooit een fire emblem gespeeld en hij lijkt me gwn vet
Koop dan de gamecube versie: bijna exact hetzelfe voor een derde van de prijs.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 01:00
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Hoi!

Klopt het dat met Wii Sports, bij het bowlen, je bal altijd een afwijking naar links heeft? Ik moet de Wiimote 'twisten' voor effect, maar wat voor toeren in ook uithaal, de bal gaat meestal megalinks, soms bijna rechtuit.

Zelfde geld voor tenissen. Is er een manier om te bepalen hoe erg schuin je de bal terugslaat? Met forehands komt hij bijna altijd links uit en met backhands vaak rechts uit.

Of staat mijn sensorbar gewoon kut enz?
Bij mij gaat ie ook altijd naar links, ik mik die pijl gewoon schuin naar rechts

En dat tennissen, tja dat is in het echt nou ook eenmaal zo.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 06:30
Verwijderd
Tenissen ging gisteren al een stuk beter, nu ik let op de timing. Ik veegde die eikels zo van de baan af, terwijl ik nog wel aan de telefoon zat.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 11:49
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zack & Wiki was al een tijdje bekend hoor .

En ik snap écht niet dat je zo enthousiast bent over fire emblem, het is gewoon deel 2 voor de gamecube in principe. Beetje zonde.
Ik weet het niet hoor, wat had jij dan in gedachte??
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 17:36
Verwijderd
Ik heb een Wii Classic Controller gescoord. Klopt het dat hier geen code bij zit om hem te registreren en sterren te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 17:40
Verwijderd
Sterren krijg je volgens mij alleen bij Wii/DS en games.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 17:48
Verwijderd
Oki!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 21:12
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik ga misschien dit weekend een Wii halen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 22:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik weet het niet hoor, wat had jij dan in gedachte??
Een stuk betere graphics, een totaal nieuw verhaal, meer nadruk op multiplayer/online spelen, dat soort dingen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
WTF is dit voor onzin. Als ik met Mario opgeslagen heb, mijn wii heb uitgezet en ik hem dan weer aan zet heb ik altijd nog maar 4 levens over, ook al heb ik hem gesaved en had ik er 8 bij saven. Is dit normaal?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:10
Verwijderd
Citaat:
WTF is dit voor onzin. Als ik met Mario opgeslagen heb, mijn wii heb uitgezet en ik hem dan weer aan zet heb ik altijd nog maar 4 levens over, ook al heb ik hem gesaved en had ik er 8 bij saven. Is dit normaal?
Ja, volgens mij hoort dat..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zuur
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:29
Verwijderd
Maar je kan ook bij die toadstool telkens weer 5 ups halen, en er liggen er nog wel een aantal verspreid in het observatorium (zo heet het toch?), zo kom je toch telkens zeker wel weer op een stuk of 10 levens... maar beetje irritant is het wel, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Moet ik toch beter zoeken, dat zou iig wel schelen Mara wel een beetje jammer dat je er telkens terug gaat naar 4.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:48
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb maar 3 levens verloren in het hele spel
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:58
Verwijderd
Mijn Mario Galaxy zou vandaag binnen moeten komen, maar ik zie het somber in. Gelukkig heb ik al The Legend of Zelda en Link To The Past op de VC gekocht, en kon ik gisteren Twilight Princess lenen, die ik onverwacht leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn Mario Galaxy zou vandaag binnen moeten komen, maar ik zie het somber in. Gelukkig heb ik al The Legend of Zelda en Link To The Past op de VC gekocht, en kon ik gisteren Twilight Princess lenen, die ik onverwacht leuk vind.
TNT heeft het druk, helaas
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Zuur
Mwoah, met de moeilijkheidsgraad van het spel en de regelmaat waarmee je extra levens krijgt moet er toch geen enkel probleem zijn?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:59
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
WTF is dit voor onzin. Als ik met Mario opgeslagen heb, mijn wii heb uitgezet en ik hem dan weer aan zet heb ik altijd nog maar 4 levens over, ook al heb ik hem gesaved en had ik er 8 bij saven. Is dit normaal?
Er zijn volgens mij wel meer (Mario) games die dat doen. Vervelend, maar het is niet anders.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
TNT heeft het druk, helaas
Die lui moeten leren prioriteiten stellen!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 17:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mwoah, met de moeilijkheidsgraad van het spel en de regelmaat waarmee je extra levens krijgt moet er toch geen enkel probleem zijn?
Ik heb geen groot talent voor dit type spelletjes Dus een flink aantal levens heb ik wel nodig. Maar idd, 50 starbits heb je opzich vrij snel verzameld, dus dat scheelt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 11:02
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Ik ga misschien dit weekend een Wii halen.
Ik wil ook...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 15:58
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Ik heb geen groot talent voor dit type spelletjes Dus een flink aantal levens heb ik wel nodig. Maar idd, 50 starbits heb je opzich vrij snel verzameld, dus dat scheelt.

volgens mij zit in ieder level (ik let er alleen op tijdens de 'minigalaxies') trouwens altijd wel een leven dat bijna op je pad ligt, zodat je niet in levens achteruit hoeft te gaan.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 20:39
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb maar 3 levens verloren in het hele spel
Damn, das wel ernstig. Alleen dat surf level bij die groene galaxy heeft me op dat punt al goed de kop gekost
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 21:02
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik ben al 4 maanden verslaafd aan een verticale shooter, dus ik durf bijna te beweren dat mijn reflexen wat beter zijn geworden.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Damn, das wel ernstig. Alleen dat surf level bij die groene galaxy heeft me op dat punt al goed de kop gekost
Dat surflevel heeft me echt gek gemaakt..
Daar heb ik meer levens verloren dan in welke andere galaxy dan ook..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 12:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik wil Tiger Woods PGA Tour 08.

Is die leuk? Besturing schijnt verbeterd te zijn in verhouding tot 07.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:46
Q
Avatar van Q
Q is offline
Heeft iemand Rampage wel eens gespeeld? Ik zit er aan te denken om die te kopen omdat ik die vroeger (ja heel lang geleden) best grappig vond.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand Rampage wel eens gespeeld? Ik zit er aan te denken om die te kopen omdat ik die vroeger (ja heel lang geleden) best grappig vond.
Ik heb hem hier liggen. Ook gekocht uit nostalgie
Wel aardig spel, niet heel bijzonder. Beetje rondlopen en zwaaien met je wiimote en nunchuck om steden in de puinpoeier te slaan, niet veel veranderd op de besturing na dus
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 12:15
Verwijderd
Mijn Wii Sports zit nog steeds in z'n kartonnen flephoesje dat ik bij aanschaf van de Wii kreeg. Is er een manier om ergens zo'n wit DVD-hoesjes te scoren? Ik ben bang dat hij op deze manier vrij rap ten gronde gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 16:31
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Mijn Wii Sports zit nog steeds in z'n kartonnen flephoesje dat ik bij aanschaf van de Wii kreeg. Is er een manier om ergens zo'n wit DVD-hoesjes te scoren? Ik ben bang dat hij op deze manier vrij rap ten gronde gaat.
lege dvd hoesjes kopen o.a bij de bart smit, 5 voor een euro ofzo..

ze zijn van dvd hoesjes naar kartonnen hoesjes gegaan om productiekosten te besparen..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 13:26
Verwijderd
Je kan volgens mij ook zo'n wii-points hoesje er voor gebruiken, toch?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 14:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het maakt natuurljk geen moer uit wat voor DVD-hoesje je gebruikt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 15:17
Verwijderd
Krijg je die hoesjes als je die Wii Points koopt? Ik dacht altijd dat je dan alleen een kaart kreegt, en dat die hoesjes voor in de schappen waren?

Maakt mij trouwens wel uit. Heb het liefst een witte en dan maak ik zelf wel een Wii Sports cover.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Krijg je die hoesjes als je die Wii Points koopt? Ik dacht altijd dat je dan alleen een kaart kreegt, en dat die hoesjes voor in de schappen waren?

Maakt mij trouwens wel uit. Heb het liefst een witte en dan maak ik zelf wel een Wii Sports cover.
nee je krijgt t hoesje erbij
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Krijg je die hoesjes als je die Wii Points koopt? Ik dacht altijd dat je dan alleen een kaart kreegt, en dat die hoesjes voor in de schappen waren?

Maakt mij trouwens wel uit. Heb het liefst een witte en dan maak ik zelf wel een Wii Sports cover.
Je krijgt het hoesje dus ook, en zelf vind ik dat ook mooier
Ik geloof dat je op internet wel goed een scan kan vinden van het originele hoesje; dus gewoon printen en achter dat plastic schuiven; niemand die ziet dat het niet echt is.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 17:47
Verwijderd
Woohoo! Jammer dat je net moet doen alsof je games aan het piraten bent, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:05
Verwijderd
Als ik een geheugenkaart voor mijn Wii wil kopen, waarop moet ik letten? Ik weet dat er veel verschillende types zijn en dat bepaalde types niet werken, maar hebben jullie tips?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:24
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Bij o.a de bart smit en de media markt zijn er "speciale" geheugenkaarten voor de wii gemaakt. (gewone normale sd kaarten, maar beter herkenbaar en dat je er niet over na hoeft te denken welke je moet halen. )
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:24
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Trouwens, vrijdag komt Zack & Wiki uit, mij lijkt ie erg leuk, ik denk dat ik m ga halen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:57
Verwijderd
Ja, zo'n idee had ik al, maar volgens mij zijn zulke dingen pakweg driemaal zo duur als normale kaarten. Liever even nadenken dus.

(Tenzij je Nintendo-sterren kan scoren met die dingen, want daar doen we natuurlijk alles voor!)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:07
Crimson
Crimson is offline
Heb jij bij je Wii geen doosje gekregen bij Wii Sports?

Heb met mn sterren het roze DSje hoesje besteld met m'n sterren
En nog steeds druk met Mario Galaxy!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 20:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Heb jij bij je Wii geen doosje gekregen bij Wii Sports?

Heb met mn sterren het roze DSje hoesje besteld met m'n sterren
En nog steeds druk met Mario Galaxy!
Had je beter wiipoints kunnen halen imho .

En jeej, EINDELIJK 500punten kaarten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 22:16
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb gisteren eindelijk MP: 3 binnen gekregen na 2,5 maanden.
Moet zeggen dat het inderdaad wel lekker speelt zo.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:32
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Had je beter wiipoints kunnen halen imho .

En jeej, EINDELIJK 500punten kaarten .
nou nee want ik vind die rate best wel slecht en verder heb ik nog geen internet op mn wii / nog niet aangesloten, nog geen classic controller en ook nog geen tijd om spellekes te downloaden, dus ben er wel blij mee
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
nou nee want ik vind die rate best wel slecht en verder heb ik nog geen internet op mn wii / nog niet aangesloten, nog geen classic controller en ook nog geen tijd om spellekes te downloaden, dus ben er wel blij mee
Ach, die classic controller heb ik ook niet en ik heb em nog niet gemist hoor .
En die exchange rate, ach, de andere dingen die ze in de aanbieding hebben zijn ook niet al te laag "geprijsd".
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:44
Verwijderd
Ik heb wel de classic controller, maar ik pak hem altijd verkeerd beet. Snoer zit aan de onderkant. Vage shit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.