Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 21:37
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Heey allemaal!
Ik heb een vraagje: ik heb best een platte buik maar er zit wel wat vet onder mn navel (varieeert in groote met de hoeveelheid snoep die ik eet). Nu wil ik graag een keer écht een platte buik, dus helemaal zonder vet. Weet iemand hoe dat het beste gaat? Kan je dan helemaal niks meer snoepen? En is het vooral een kwestie van buikspieroefeningen (heb al wel buikspieren)? En hoelang duurt het ongeveer? Waarschijnlijk verschilt dit allemaal per persoon, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 21:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
je kunt niet plaatselijk afvallen... ook niet door buikspieroefeningen...

je zult dus duursporten moeten doen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 22:10
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
krachttraining is da bomb
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 06:59
Siren
Avatar van Siren
Siren is offline
Ik zou gewoon buikspieroefeningen doen.
Want is het nodig om af te vallen? Of is je onderbuik gewoon minder gespierd?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 08:24
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gewoon buikspieroefeningen doen voor je onderste buikspieren, dat helpt vaak al een boel !
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 11:42
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Siren: het is niet nodig om af te vallen, het is alleen dat ik een beetje vet heb op mn onderbuik en dat wil ik er wel eens af hebben
@ Sasjeliefff: bedankt voor de tip, ga wel even opzoeken wat voor oefeningen dat zijn voor je onderbuik
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 12:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 11-01-2006 @ 12:42 :

@ Sasjeliefff: bedankt voor de tip, ga wel even opzoeken wat voor oefeningen dat zijn voor je onderbuik
Dat werkt niet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 12:50
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-01-2006 @ 13:30 :
Dat werkt niet
Juustem.
En verder laat ik de standaardverhalen aan een ander over, heb nu geen zin in om allemaal neer te gaan zetten.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:03
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Het werkt wèl
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 17:03
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ze wil dat VET weghebben dus dat helpt niet. je krijgt het zaakje mss wel iets strakker.. maar niet platter. dikkere buikspieren zorgen er eerder voor dat vet verder naar voren geduwd wordt.

als je vet wil verliezen kun je het beste gaan duursporten en voeding aanpassen. maar vrouwen hebben weer de pech dat zogauw ze gaan afvallen het ook (eerst) ten koste van hun kont en borsten gaat, dus als het eigenlijk wel meevalt zou ik je er maar niet druk om maken.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 18:41
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
Ik doe elke avond buikspieren en dat doe ik al een jaar lang en ik moet zeggen dat ik echt resultaat zie, maar ik merk het eigenlijk vooral bij de bovenste buikspieren. Ik denk dat als je even googelt je het zo vindt. Naast buikspieren is het denk ik ook belangrijk om veel te sporten (maakt niet uit wat) en gewoon niet zoveel te snoepen. Dat betekent niet dat je nooit snoep mag. Je zou bijv ook kunnen zeggen; alleen in het weekend. Of maar 1 per dag o.i.d.

Oja en veel water drinken. Heel belangrijk

En overdag altijd je buik inhouden. Dat is ook een goede training.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 22:28
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
omdat het vet over voornamelijk op de onderste buikspieren zit in de meeste gevallen . wel een bewijs dus dat als je het vet weg wil trainen je andere dingen moet doen.
Ik heb zelf ook wel een jaar lang situps gedaan zonder echt resultaat. ze worden wel sterker, en je kunt er elke meer.. maar het is nou niet echt een spier waar je massa bij kunt aanzetten.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 10:23
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
als je dan toch spieroefeningen wil gaan doen moet je gewoon je hele lichaam gaan trainen met pilates ofzoow, lekker relaxed maar het werkt wel.. is speciaal voor vrouwlijke delen van t lichaam enzo; buik benen billen rug houding
dus missc helpt et ookvoor jou vetjes
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 13:07
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Hulk schreef op 12-01-2006 @ 18:03 :
ze wil dat VET weghebben dus dat helpt niet. je krijgt het zaakje mss wel iets strakker.. maar niet platter. dikkere buikspieren zorgen er eerder voor dat vet verder naar voren geduwd wordt.

als je vet wil verliezen kun je het beste gaan duursporten en voeding aanpassen. maar vrouwen hebben weer de pech dat zogauw ze gaan afvallen het ook (eerst) ten koste van hun kont en borsten gaat, dus als het eigenlijk wel meevalt zou ik je er maar niet druk om maken.
Ja okee, maar ik weet toch niet hoeveel vet zij rond haar buik heeft? Sommige meisjes hebben wel een bol buikje zeg maar en als je dan buikspieroefeningen doet helpt het wel...maargoed, ben het verder wel met je eens hoor
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 13:47
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Het is de combinatie buikspieroefeningen en vetverbranding.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 19:50
Verwijderd
Van inspanning ga je afvallen, dus als je veel buikspieroefeningen doet, dan zal je buik ook wel platter worden, maar je zal ook op andere plekken afvallen. Ik denk dat je daarom beter kan gaan joggen of zwemmen ofzo, gewoon inspanning voor je hele lichaam. Daar val je - als je er normaal en fatsoenlijk bij eet - netjes van af naar een mooi gewicht én je buik gaat weg. Van buikspieroefeningen krijg je en gespierde buik, als je dat wil, kan je dat erbij doen, maar een gewone platte buik krijg je al van gewoon netjes afvallen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 19:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Van buikspieroefeningen krijg je een gespierde buik, maar dat zie je niet als er een laagje vet overheen zit
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 19:53
Experiment
Experiment is offline
Door buikspieroefeningen wordt je buik wel platter maar niet dunner, als je begrijpt wat ik bedoel Dus dan zou je moeten afvallen. Maar niemand kan zo oordelen of dat voor jou verantwoord is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 19:53
Mara
Mara is offline
Ik moet trouwens zeggen, TS, je kan niet ál 't vet kwijtraken op je buik. Je moet blij zijn dat je al gezegd bent met een 'normale' platte buik
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 20:41
Ndimension
Ndimension is offline
Je kunt niet vet kwijt raken op 1 plek, je kunt wel je vetpercentage verlagen waardoor uiteindelijk er minder vet op je buik zet. Hoe je dit doet? Niet snoepen (beperk het suikerwerk), geen onnodige (verzadigde) vette hapjes naar binnen werken zoals frikandellen.
Simpel gezegd: minder eten, meer bewegen. Afvallen dus.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 10:34
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 13-01-2006 @ 21:41 :
Je kunt niet vet kwijt raken op 1 plek, je kunt wel je vetpercentage verlagen waardoor uiteindelijk er minder vet op je buik zet. Hoe je dit doet? Niet snoepen (beperk het suikerwerk), geen onnodige (verzadigde) vette hapjes naar binnen werken zoals frikandellen.
Simpel gezegd: minder eten, meer bewegen. Afvallen dus.
Nogmaals: ER is een verschil tussen afvallen & afslanken.

Afvallen: minder kilo's
afslanken: minder vet

Manieren:
afvallen: letten op eten
afslanken: fitnessen (cardio & kracht)

Gevolgen:
afvallen: Veloverschot, gefixeerd, chagrijnig
Afslanken: Mooie vorm, meer energy

Tuurlik ga je vet verliezen door afvallen, maar de gevolgen zijn wel compleet anders! Jammer genoeg had ik dat zelf te laat door.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 13:46
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
bedankt voor jullie reacties!
ik ben ook van plan om meer te gaan hardlopen (nu doe ik dat gemid. 1x pw), en dat dan in combinatie met buikspieroefeningen en minder snoepen
en dan zie ik wel wat het wordt
en het is niet zo dat ik veel vet daar heb, gewoon een beetje, maarja ik zie het wel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 17:02
xwouter
xwouter is offline
gewoon niet meer snoepen en meer bewegen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 21:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 14-01-2006 @ 14:46 :
bedankt voor jullie reacties!
ik ben ook van plan om meer te gaan hardlopen (nu doe ik dat gemid. 1x pw), en dat dan in combinatie met buikspieroefeningen en minder snoepen
en dan zie ik wel wat het wordt
en het is niet zo dat ik veel vet daar heb, gewoon een beetje, maarja ik zie het wel
Lijkt me een goed plan
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 22:49
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 15-01-2006 @ 22:43 :
Mierengeneuk. Je snapt ook wel dat iedereen hier doelt op afslanken. Een strak lichaam krijgen. Als mensen zeggen 'afvallen' bedoelen ze niet gewoon maar loos gewicht kwijtraken en dan een pauperfysiek overhouden.

Weet jij veel, voor velen mensen is getal dat op de weegschaal verschijnt het ultieme doel.
Mensen zeggen heus niet: Ik wil 70 cm zijn buikomtrek
maar wel: ik wil maximum: 60 kilo wegen.

Velen boeit het niet dat ze erna geen fysiek meer hebben, als ze maar een mooi getal op hun weegschaal hebben staan.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 15-01-2006 @ 23:49 :
Weet jij veel, voor velen mensen is getal dat op de weegschaal verschijnt het ultieme doel.
Velen boeit het niet dat ze erna geen fysiek meer hebben, als ze maar een mooi getal op hun weegschaal hebben staan.
Bullshit.
Als iemand bijv. 50 weegt en helemaal geen taille/figuur meer heeft omdat hij/zij slechts 50 weegt, zal die dat toch wel willen veranderen, lijkt mij.
Het getal op de weegschaal in combinatie met een mooi lijf (slanke taille, etc.) lijkt mij eerder een noemenswaardig streven, in plaats van als een gek achter een bepaald gewicht aan te rennen en zo niet op het totaalplaatje te letten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 10:37
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Piloff schreef op 16-01-2006 @ 10:15 :
Bullshit.
Als iemand bijv. 50 weegt en helemaal geen taille/figuur meer heeft omdat hij/zij slechts 50 weegt, zal die dat toch wel willen veranderen, lijkt mij.
Het getal op de weegschaal in combinatie met een mooi lijf (slanke taille, etc.) lijkt mij eerder een noemenswaardig streven, in plaats van als een gek achter een bepaald gewicht aan te rennen en zo niet op het totaalplaatje te letten.
Dat is jouw mening, ik heb mijn mening
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 14:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
Piloff schreef op 16-01-2006 @ 10:15 :
Bullshit.
Als iemand bijv. 50 weegt en helemaal geen taille/figuur meer heeft omdat hij/zij slechts 50 weegt, zal die dat toch wel willen veranderen, lijkt mij.
Het getal op de weegschaal in combinatie met een mooi lijf (slanke taille, etc.) lijkt mij eerder een noemenswaardig streven, in plaats van als een gek achter een bepaald gewicht aan te rennen en zo niet op het totaalplaatje te letten.
Helaas is dit niet altijd waar. Voor een boel mensen geldt het wel, en in principe is het ook een veel beter streven.

Er zijn echter mensen met een vertekend zelfbeeld die absoluut niet boven een bepaald gewicht willen komen. Deze mensen hebben vaak een eetstoornis en kunnen niet normaal meer naar zichzelf kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 14:49
Verwijderd
Er zijn ook mensen die zichzelf wel goed vinden of niets om hun uiterlijk geven, maar volgens de BMI-index overgewicht hebben en daarom maar gaan afvallen. Die mensen gaat het ook meer om het gewicht dan om het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 09:44
Maresha
Maresha is offline
Ik ben het helemaal eens met Axilithor

En Sammy wat denk jij te bereiken met een beetje plattere buik?
Ik zou zeggen steek je energie ergens anders in en accepteer het
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:05
RoB!N
RoB!N is offline
Ik denk dat het gewoon een kwestie van de onderste buikspier trainen is. Gezien dat de spier is die het 1ste verzwakt..
En verder gewoon gezond bewegen enzo gaat het wel weg
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 15:56
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon een sport gaan doen waarmee je je buik traint!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 16:05
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Maresha schreef op 19-01-2006 @ 10:44 :
Ik ben het helemaal eens met Axilithor

En Sammy wat denk jij te bereiken met een beetje plattere buik?
Ik zou zeggen steek je energie ergens anders in en accepteer het
Euhh waarschijnlijk geeft dat haar meer zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen is toch mijns inziens een goed doel om je energie in te steken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 20:40
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Apomes schreef op 16-01-2006 @ 11:37 :
Dat is jouw mening, ik heb mijn mening
Nouja, ik vind persoonlijk dat jij ook wel een beetje een extreem geval bent.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 12-01-2006 @ 23:28 :
maar het is nou niet echt een spier waar je massa bij kunt aanzetten.
wrong!

ligt eraan hoeveel herhalingen je uitvoert ..als je tussen 8 en 10 hh zit en je haalt het net bijv. op een abdominals machine, dan worden de spieren groot. tussen de 20 en 30 herhalingen is genoeg om een strakkere buik te krijgen...het vet wat ervoor zit...ga 2 keer in de week 45 min. vet verbranden op de juiste hartslag

ik ben nu 2 weken bezig om vet bij mn buik weg te krijgen..plaatselijk lukt niet..maar t wordt duidelijk zichtbaarder....45 min. vetverbranding op de loopband, op je voeding letten en 20 tot 30 hh.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 12:45
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 20-01-2006 @ 23:09 :
wrong!

ligt eraan hoeveel herhalingen je uitvoert ..als je tussen 8 en 10 hh zit en je haalt het net bijv. op een abdominals machine, dan worden de spieren groot. tussen de 20 en 30 herhalingen is genoeg om een strakkere buik te krijgen...het vet wat ervoor zit...ga 2 keer in de week 45 min. vet verbranden op de juiste hartslag

ik ben nu 2 weken bezig om vet bij mn buik weg te krijgen..plaatselijk lukt niet..maar t wordt duidelijk zichtbaarder....45 min. vetverbranding op de loopband, op je voeding letten en 20 tot 30 hh.
ik weet wel dat een spier het best groeit als je in een range van 8-12 herhalingen gaat zitten.
Maar ik bedoelde dat je je buikspieren relatief gezien nooit zoveel kan laten groeien als je rug of borst bijvoorbeeld.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 20-01-2006 @ 23:32 :


Er zitten ook fast-twitch type 2A en 2B tussen, waardoor je wel enige groei zit. Daardoor heb je ook gelijk dat je buik met max 12 reps moet trainen voor massa. Maar echt zwaar groeien in verhouding tot andere spieren doen ze niet. Sowieso ligt het ook aan je genen wat de combinatie van spieren is bij jouw buik.
Ik weet wat fast en slow twitch vezels zijn. Het klopt ook dat het een spier is die moeilijk groeit. Maar als je puur naar krachtsporters kijkt die gebruiken zowiezo de hoeveelheid herhalingen. Ook al is het slow twitch, het is mogelijk om een spier zo te trainen dat het met volume toeneemt. Ook al heeft het de kenmerk om beter bestand te zijn tegen meerdere herhalingen met een relatief licht gewicht. Iig is het voor topicstarter duidelijk dat het een combinatie is van cardio (laagje vet wat ervoor zit met vet verbranding weg te trainen),stukje krachttraining (krachttraining wil niet gelijk zeggen massatraining maar ook spieruithoudingsvermogen, 20 herhalingen dus een bepaalde plaats te verstevigen) en voeding.

@Hulk, het is natuurlijk genetisch bepaald. Maar je kan zowiezo de buik zwaarder trainen zodat je buik wel met een bepaalde massa toeneemt. Sommige mensen hebben zo erg een gespierde buik dat het vet wat ervoor zit vooruit wordt geduwd zodat ze nog dikker lijken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 22-01-2006 @ 23:57 :
Klopt, maar ik vond je reactie van "wrong" een beetje vreemd op Hulk's quote. Aangezien hij ermee bedoelt dat ze amper groeien, wat eigenlijk ook gewoon zo is. Jij dacht dat hij bedoelde dat ze gewoon niet groeien?
je kan je onderbuik wel zo trainen dat het wel tot massa aanzet...hij zei van niet...daarom..ook al gaat t wat moeilijker
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 13:31
Verwijderd
Misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie precies met herhalingen? Gewoon heo vaak je een buikspieroefening doet? Of hoe vaak je setjes doet? (bijv. 10 keer 10 ofzo)

Want ik doe tegenwoordig 's ochtends 50 en 's avonds 50 buikspieroefeningen, zijn dit er dan te veel?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:27
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Een setje is een reeks herhalingen achter elkaar uitgevoerd.
Een herhaling is bij een situp bijvoorbeeld één keer met je schouders richting je knieën gaan en weer terug.
Een voorbeeld van een oefening is een situp.

50 buikspieroefeningen is idd een beetje veel

ik neem aan dat jij 's ochtends en 's avonds 50 herhalingen doet.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 16:02
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Hulk schreef op 23-01-2006 @ 15:27 :
Een setje is een reeks herhalingen achter elkaar uitgevoerd.
Een herhaling is bij een situp bijvoorbeeld één keer met je schouders richting je knieën gaan en weer terug.
Een voorbeeld van een oefening is een situp.

50 buikspieroefeningen is idd een beetje veel

ik neem aan dat jij 's ochtends en 's avonds 50 herhalingen doet.
Is het tegenwoordig niet de bedoeling dat je schouders gewoon omhoog heft enen naar boven kijkt ipv zorgen dat je knien kan zien?

En elke ma, di, woe en donderdag doen wij ongeveer 400 à 500 herhalingen voor de rechte en schuine buikspieren. Want dan is het buikspierensessie.

50 lijkt me dus niet overdreven
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 17:51
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik had het over een sit-up. wat jij zegt is een crunch. Als sit-ups goed uitgevoerd worden zijn ze echt niet slecht voor je rug.

vijfhonderd is nogal aan de hoge kant. heeft geen meerwaarde voor wat voor doel dan ook. voor vetverlies bestaan betere alternatieven zoals hardlopen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 23-01-2006 @ 18:51 :
ik had het over een sit-up. wat jij zegt is een crunch. Als sit-ups goed uitgevoerd worden zijn ze echt niet slecht voor je rug.

vijfhonderd is nogal aan de hoge kant. heeft geen meerwaarde voor wat voor doel dan ook. voor vetverlies bestaan betere alternatieven zoals hardlopen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:12
Mindfields
Mindfields is offline
naja ik heb een tijd lang elke 50 buikspieroefeningen gedaan en daar werd mijn buik echt wel platter en gespierder van.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Plat buikje & sit ups!
hoppie100
16 15-04-2014 16:47
Lichaam & Gezondheid hoe een platte buik krijgen??
elephanth54
26 31-05-2012 07:12
Lichaam & Gezondheid Platte buik en vollere billen?
RoosJ909
12 13-09-2008 21:55
Lichaam & Gezondheid Platte buik zonder af te vallen
Muchacha
13 02-05-2006 09:34
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid platte buik
MM2
27 05-12-2003 12:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.