Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
X 17,nogwat miljoen is toch best veel
Ja en, net of de modale nederlander geen 20 euro kan missen.
Advertentie
Oud 22-01-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
gaan jullie alleen sporten Mink*? of met girlfriendzzzz
Ik sport nu dus niet meer, maar destijds deed ik dat alleen en dat werkte natuurlijk ook niet. Nou weet ik ook niet of ik het heel leuk zou vinden met girlfriendzzzz hoor, maar ik ga misschien wel zwemmen met een vriendin binnenkort.
Oud 22-01-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ja en, net of de modale nederlander geen 20 euro kan missen.
Ja en, alsof dat geld van ons af komt. We hebben ook nog gas en dat soort dingen.
Oud 22-01-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook van het gezeik af.

De wereld word overbevolkt!!!!!!!!!

ga dan niet huilen als er ergens een paar mensjes dood gaan. Tuurlijk vind ik het wel echt sneu voor ze hoor maar ze moeten nu toch echt een keus maken of je kapt met zeiken dat de wereld overbevolkt raakt of je kapt met hulpdiensten verlenen.
Ik zag zonet een foto op Fok! die wel even goed aangaf hoe schrijnend de situatie is (en wat niet op het nieuws voorbij kwam omdat het waarschijnlijk te schokkend is).

En ik vind het makkelijk praten omdat het zo ver van je bed is.
Oud 22-01-2010, 18:31
Verwijderd
En ik heb toch maar de 17.80euro overgemaakt. Ik had gehoord dat zo'n hygiënepakketje 15 euro kost, en dan krijgt ie van mij nog een lekkere boterham erbij!

En @Jasper; 1000 x Ik word altijd een beetje verdrietig als mensen zo denken.
Oud 22-01-2010, 18:31
Verwijderd
Ach, in feite hebben de NGO's nu al teveel geld ontvangen, want noodhulp kost nu eenmaal niet zo gek veel. De NGO's moeten echter wel het geld uitgeven in Haïti, omdat ze dat nu eenmaal beloofd hebben. Opbouw is lastig vanwege de torenhoge corruptie in Haïti (de reden dat het überhaupt een arm land is natuurlijk), dus een groot deel van dat geld komt niet op de goede plek terecht ondanks de goede bedoelingen van de NGO's.
Oud 22-01-2010, 18:33
Verwijderd
Als ze die 80 miljoen euro nu eens gebruiken om de mensen te informeren over de schade die landbouwsubsidies aanrichten in dit soort landen, zijn de Haïtianen ook een stuk beter geholpen op de lange termijn.
Oud 22-01-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
En ik heb toch maar de 17.80euro overgemaakt. Ik had gehoord dat zo'n hygiënepakketje 15 euro kost, en dan krijgt ie van mij nog een lekkere boterham erbij!
Wat een lieve redenering
Oud 22-01-2010, 18:35
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb keurig wat gestort, maar als er dit keer weer berichten naar buiten komen dat ze niet meer weten waar het geld naartoe is gegaan, dan is het denk ik wel de laatste keer. dan spaar ik voor een ramp dichtbij-mijn-bed.
Oud 22-01-2010, 18:35
Verwijderd
ziezo de uil is geknapt.
Oud 22-01-2010, 18:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
OMG, Martino, jouw maaltje klinkt lekker. Bij mijn ouders kreeg ik wraps met kipfilet, komkommer, taugé, bosui en satésaus. Was ook wel goed te doen. Maar als het goed is komt er zo ook nog Ben&Jerry's ijs! <3
Ehm, dat was verzonnen hoor. vanavond doen we lekker lui pizza.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2010, 18:36
Verwijderd
Ik ga nog wel wat storten, maar eerst met mijn echtgenoot bespreken hoeveel. [/handelingsonbekwaam]
Oud 22-01-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Wat een lieve redenering
Oud 22-01-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ehm, dat was verzonnen hoor. vanavond doen we lekker lui pizza.
Oh. Ik had het gewoon zien staan en niet echt naar de context gekeken.
Oud 22-01-2010, 18:37
Verwijderd
Ja, ik snap Jaspers punt ook wel, het is immers een beetje hypocriet om nu ineens massaal te geven terwijl Haïti al decennia lang één van de armste landen ter wereld is. Eén ramp later is iedereen tijdelijk weer even wakker geschud en wordt het opeens raar gevonden als je niét geeft.

Maar aan de andere kant, als je het kunt missen, dan is nu misschien wel de beste gelegenheid ooit om iets te geven.
Oud 22-01-2010, 18:38
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Blijkbaar is mijn haar mooi als het regent, want vandaag, nadat ik binnenkwam uit de regen zeiden vier mensen dat mijn haar erg mooi is!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 22-01-2010, 18:38
Verwijderd
Ik kreeg van mijn vader trouwens een mailtje met een link voor een petitie voor het kwijtschelden van de enorme schuld die Haïti heeft, en die stamt uit de tijd van de dictatuur daar. Ik ga die ook nog maar even ondertekenen. Als mensen de link willen, zeg het maar!
Oud 22-01-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik snap Jaspers punt ook wel, het is immers een beetje hypocriet om nu ineens massaal te geven terwijl Haïti al decennia lang één van de armste landen ter wereld is. Eén ramp later is iedereen tijdelijk weer even wakker geschud en wordt het opeens raar gevonden als je niét geeft.

Maar aan de andere kant, als je het kunt missen, dan is nu misschien wel de beste gelegenheid ooit om iets te geven.
Maar dat was jaspers punt niet. Hij kwam met een domme redenering.
Oud 22-01-2010, 18:39
Verwijderd
Oud 22-01-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik snap Jaspers punt ook wel, het is immers een beetje hypocriet om nu ineens massaal te geven terwijl Haïti al decennia lang één van de armste landen ter wereld is. Eén ramp later is iedereen tijdelijk weer even wakker geschud en wordt het opeens raar gevonden als je niét geeft.

Maar aan de andere kant, als je het kunt missen, dan is nu misschien wel de beste gelegenheid ooit om iets te geven.
Dat laatste ja. Verder doneer ik ook echt wel eens aan goede doelen die niet een natuurramp als aanleiding hebben.

Bovendien zei Jasper volgens mij iets anders, of ik moet hem verkeerd begrepen hebben
Oud 22-01-2010, 18:42
Verwijderd
Oh, dat meende ik tussen de regels door te lezen
Oud 22-01-2010, 18:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Omg ik ben het met Kazet eens.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-01-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind al dat geld sturen ook een beetje raar. Stuur zakken rijst en flessen water. En zaden zodat ze kunnen zaaien. De mensen die sterven zullen niet eten waardoor er meer overblijft voor de rest.


eh... ja, zo iets bedoel ik.


facepalm^1000000
Oud 22-01-2010, 18:44
Verwijderd
Ik hoop als Jasper zulke domme redeneringen blijft maken, hij nooit geschiedenisleraar wordt.
Oud 22-01-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop als Jasper zulke domme redeneringen blijft maken, hij nooit geschiedenisleraar wordt.
qft.
Oud 22-01-2010, 18:49
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
facepalm^1000000
* zucht *
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 18:51
Verwijderd
Noua, ervanuitgaande dat de mensheid flink door blijft fokken krijgen we de boel wel overbevolkt hoor.

Afhankelijk van de definitie, uiteraard, en in hoeverre het sterftecijfer al dan niet hoger/lager is.
Wereldoorlogen, 'von neumann machines gone wrong', alien invasies.

2012.

Ik bedoel, derpderp
Oud 22-01-2010, 18:52
Verwijderd
Ik had trouwens de iq-test gedaan en was heerlijk gemiddeld, volgens mij. 126.
Oud 22-01-2010, 18:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik had trouwens de iq-test gedaan en was heerlijk gemiddeld, volgens mij. 126.
100 is gemiddeld
Oud 22-01-2010, 18:53
Verwijderd
Het gemiddelde van een IQ-test is 100.
Oud 22-01-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Het gemiddelde van een IQ-test is 100.
Ja, weet ik, maar ik bedoel redelijk gemiddeld van wat men daar in de zaal ook had. Of de prominenten
Oud 22-01-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
100 is gemiddeld
Dat weet ik natuurlijk wel
Maar ik formuleerde het gewoon een beetje verkeerd.
Oud 22-01-2010, 18:59
Verwijderd
Ik heb net omdat ik een beetje dronken was een dure fles whisky gekocht. Ik was zo boos dat stufi er zo lang over deed, dat ik, toen het gestort werd, maar meteen als een bezetene ben gaan uitgeven. Dat was een beetje dom.
Oud 22-01-2010, 19:00
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Rapidshare is overbezet :'D
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 19:00
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ah, bah, haiti gezeik.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 22-01-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Rapidshare is overbezet :'D
Dat is al weken
Oud 22-01-2010, 19:01
Verwijderd
Grr, ik begrijp nog steeds niet waarom ik hem zo slecht heb gedaan. Ook de prominenten hadden hoger dan ooit.
Oud 22-01-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ah, bah, haiti gezeik.
Wat heb jij gegeven, Arachnia?
Oud 22-01-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Grr, ik begrijp nog steeds niet waarom ik hem zo slecht heb gedaan. Ook de prominenten hadden hoger dan ooit.
Welke score had jij?
Oud 22-01-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Grr, ik begrijp nog steeds niet waarom ik hem zo slecht heb gedaan. Ook de prominenten hadden hoger dan ooit.
Stoner, .
Oud 22-01-2010, 19:03
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat is al weken
Oh
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 19:04
Verwijderd
ik ga hem morgen wel doen als ik weer fris en fruitig ben ;x
Oud 22-01-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Welke score had jij?
Ik vond hem moeilijk

Ik heb altijd iets rond de 125 en nu had ik 98! Hoe kan dat nou
Oud 22-01-2010, 19:05
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Wat heb jij gegeven, Arachnia?
Niks.
Als het me wat kon schelen, dan had ik hoogstwaarschijnlijk een zak rijst ernaartoe gestuurd.
Maar aangezien ik niet weet waar mijn geld precies terecht komt weiger ik ook maar een cent te betalen.

Daarbij komt hebben ze eten, water en onderdak nodig.
Geen geld.

En voordat ik te horen krijg; "Ja, maar daar kunnen ze met jouw geld voor zorgen!"
Dat weet ik dus niet. Voor hetzelfde geld rolt mijn euro in de zak van de celebs, weet jij veel.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 22-01-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Daarbij komt hebben ze eten, water en onderdak nodig.
Geen geld.
Hoe denk je dat de hulporganisaties die dingen betalen dan?
Oud 22-01-2010, 19:07
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Beetje late edit, maar goed, zie bovenstaand.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 22-01-2010, 19:07
Verwijderd
Oeh, ik kreeg net een mailtje terug dat hetgeen ik ingeleverd heb "echt een uitstekend werkje is. Uitzonderlijk goed.".
Oud 22-01-2010, 19:07
Verwijderd
Yeah I shake my little tush on the catwalk (8)
Oud 22-01-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Grr, ik begrijp nog steeds niet waarom ik hem zo slecht heb gedaan. Ook de prominenten hadden hoger dan ooit.
Wat had je dan?
Logica en geheugen waren mijn beste onderdelen.
Rekenen het minste, hoewel ik het hoofdrekenen nog verbazend goed deed. Maar die verhaaltjessommen...
En taal, wisselend, Woordbetekenissen ben ik gewoon heel slecht in, volgens mij wist ik daar alleen de voorbeeldvraag van. Spelling had ik natuurlijk alles goed. Maar dat met dat woordenvormen en daarna associëren lukte me echt voor geen meter.
Oud 22-01-2010, 19:08
Verwijderd
Ik heb over je gedroomd Jaeger! We gingen naar de film. De droom-Jaeger had oranje haar, dat wel.

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.