Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 01:51
JustM700
JustM700 is offline
Een anderhalve maand terug zag ik haar voor het eerst.
Zij had naar mij gevraagd en ik naar haar, via een vriendin aan elkaar gelinkt.
Tijdje met elkaar gesproken via msn, ook al een aantal keer in het echt tegengekomen.

We spreken op een zomerse dag af om te gaan winkelen. Een paar cadeautjes kopen en het was heel gezellig. Op het einde gaf ik haar nog een cadeau en toen nog een stukje gelopen en ging ze weg. Een omhelzing en een zoen bij het cadeau en hetzelfde voor dat ze weg ging.

Na de vakantie (van ruim een maand, die ertussen kwam. Met heel veel smsjes) weer afgesproken. We gaan naar de film, ik kreeg van haar een armband en zij van mij een ring(A).
Het was opnieuw heel leuk, goede film. Daarna nog wat gegeten en gepraat. Ze vertelde me ook iets in vertrouwen, wat echt heel vertrouwelijk is en nog met me mond vol tanden sta dat ze het aan mij vertelde. Voordat ze de bus in stapte gaf ze me een knuffel en een zoen op de wang. En dat ik moest weten, hoe gezellig het was. Minuut of twee later krijg ik een smsje, waarin staat dat we de volgende keer samen op de foto moeten.

Ze gaat nu voor een week weg, maar heeft haar mobiel bij zich. We zouden hoe dan ook contact houden. Daarnaast heeft ze al enkele tekens gegeven, dat ze me wel leuk vind. Zoals dat ze verteld dat een liedje wel bij haar past en dat ik het moet luisteren. En dan gaat het erover dat ze eindelijk een jongen heeft ontmoet die ze vertrouwd. Heel veel hartjes xD. Maar ik ben gewoon nog te onzeker. Ik wil ook niks verpesten met 'de zoen' meteen.

Denken jullie dat ik gewoon niet in wil zien, dat ze me echt leuk vind?...Vertel maar wat jullie denken uit dit verhaal.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2010, 04:30
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik zeg: ja.

Anders zou het wel heul raar zijn. Ik ken niemand die een jongen ziet als 'vertrouwelijk vriend' en die vertrouwelijke zoentjes en knuffeltjes geeft en kadootjes zonder verjaardagen zonder enige andere bijgedachte dan 'dat doe ik bij al m'n vrienden!'

Ik ken (of nou ja, lees ook) wél veel verhalen van mensen die eerst drieduizend dingen opnoemen waarbij overduidelijk is dat diegene de persoon in kwestie leuk vindt - net zoals jij doet, alhoewel meestal net wat minder overduidelijk - en dan denkt dat het allemaal toevallig is en dat het niets te betekenen heeft en blablabla. En als je ze dan probeert te overtuigen met dat het écht wel goed zit, blijven ze ontkennen en denken dat het niets is, en net wanneer je het écht op wilt geven komen ze ineens aan met 'hoe is het mogelijk! hij/zij heeft me gezoend! hij/zij blijkt me al de hele tijd leuk te vinden!' en dat met een overdosis aan hartjes en alles. /diepe zucht ik wil gewoon dat ik dat had.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 07:30
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Ik wil de pret niet bederven, ik had dat ook, hele tijd laten merken dat zij mij ziet zitten en dan
blijkt ze later geen interesse te hebben,maar misschien is het bij jou anders.

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 09:23.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 10:35
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Klinkt leuk, afwachten maar. Alleen zij kan je vertellen of ze je echt leuk vindt. Je kunt zeggen dat je haar leuk vindt en dan kijken hoe ze daar op reageert.
Trouwens, die cadeaus, wat overdreven.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 11:44
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ja, ik denk dat ze je echt leuk vindt. Ze laat in elk geval duidelijk merken dat ze je bijzonder veel waardeert.
Gewoon nog even zo doorgaan, en kijk maar hoe het loopt.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 14:02
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Juist niet afwachten! Zij geeft zo ongelooflijk veel signalen. Je moet een beetje sjoege geven, anders denkt ze straks dat jij niets voelt.

Je hoeft haar echt niet meteen te zoenen, maar je kunt bijv. wel haar hand pakken en zeggen dat je veel voor haar voelt whatever. Jouw bewoordingen dan. Volgens mij zit het wel pluis.

Maar je moet ook wel wat van jouw kant laten zien, anders wordt zij misschien wel onzeker.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 11:30
H1
H1 is offline
Jonge, dit is echt duidelijk! Ga ervoor
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 15:19
TH1JS
TH1JS is offline
Toch klopt er iets niet aan deze situatie, ik ga er eens over denken en post één van de komende dagen een analyse.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 20:56
JustM700
JustM700 is offline
Citaat:
Toch klopt er iets niet aan deze situatie, ik ga er eens over denken en post één van de komende dagen een analyse.
Oke, is goed. Ik ben erg benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 23:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij zit het wel goed. Ik heb er wel vertrouwen in
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 22:36
TH1JS
TH1JS is offline
Hmm, Ik vind dit er eigenlijk een mooie situatie uitzien, mocht ze dat ene vertrouwelijke ding niet gezegd hebben. Ben je zeker dat ze je niet als goede vriend ziet ? Je vermeld dat jullie hebben afgesproken, wie heeft het intiatief genomen om af te spreken, jij of zij ?
Die cadeautjes zijn wel leuk, maar ik vind het raar om dat te doen als er nog geen sprake van relatie is.

Maar even verder over dat "vertrouwelijke" wat toch heel intrigerend is: vertrouwen is natuurlijk belangrijk, dus echt een slecht teken is het niet, het kan dus alleen eventueel betekenen dat je als vriend bekeken wordt.
Nu, in het geval dat dit geheim haar grootste seksuele fantasie of iets anders erotisch getint zou zijn; dan lijkt het mij natuurlijk wel overduidelijk dat ze wel een relatie met jou ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 02:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alsof een geheim dat niet erotisch/seksueel is, gelijk betekent dat ze hem niet ziet zitten, dat is onzin (en vind ik een beetje een mannenopmerking, to be honest). Misschien is ze bij hem op haar gemak (dat is goed) en durft ze hem dingen te vertellen waarvan ze denkt dat hij het zal begrijpen (ook goed). Of misschien durft ze het niet aan haar vrienden te vertellen om een of andere reden en denkt ze dat het geheim bij hem veilig is (ook heel goed).

Dus het geheim hoeft niet seksueel getint te zijn om zeker te weten dat ze je ziet zitten. Het wil zeggen dat ze je vertrouwt, en je weet wat ze zeggen: "Vertrouwen is de basis van een goede relatie."
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 02:18
TH1JS
TH1JS is offline
Ik bedoel er ook niet mee dat een niet erotisch getint geheim dat uitsluit, maar het maakt het dan wel iets om eens goed over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 13:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Persoonlijk zou ik niet op de 2e date een erotische fantasie oid delen, en ik denk dat heel veel meisjes het met me eens zijn op dit vlak.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 14:55
TH1JS
TH1JS is offline
Ik denk dat veel meisjes op hun 2e date geen enkel geheim gaan vertellen, laat staan één waar een man sprakeloos van zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Correct! Tenzij er sprake is van vertrouwen, wat dus "de basis is van een goede relatie". En daaruit blijkt dus dat ze je echt wel leuk genoeg vindt!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 21:29
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Je hebt een armband gekregen,
en ze heeft je ring geaccepteerd...
als ze hem altijd draagt zit het sowieso wel snor ^.^
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 18:31
woordzoeker
Avatar van woordzoeker
woordzoeker is offline
je ziet gewoon dat ze op je is
en ben jij op haar zeg dat bij de volgende date
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2010, 18:44
Verwijderd
Ehm, wat doe je nog moeilijk xD
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 13:09
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet echt. Gewoon voor gaan, geen gedoe.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 18:14
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als er zo veel vertrouwen is, kun je vast ook wel bij haar kwijt dat je verliefd op haar bent.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 02:25
JustM700
JustM700 is offline
Iedereen bedankt voor de reactie's.
Ik zal jullie even op de hoogte brengen.
We zijn weer drie date's verder. Ouders al ontmoet!
Ze heeft alleen last van bindingsangst, hierdoor kan ze zich niet zo goed (snel) binden.
Daarom geef ik haar alle tijd en doe we rustig aan.

Qua zoenen zijn we nu wel zo ver dat het een kus op de lippen is...en hier daar wordt er wel goed geknuffeld.
Maar nogmaals. Ik geef haar alle tijd en overhaast niks.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Iedereen bedankt voor de reactie's.
Ik zal jullie even op de hoogte brengen.
We zijn weer drie date's verder. Ouders al ontmoet!
Ze heeft alleen last van bindingsangst, hierdoor kan ze zich niet zo goed (snel) binden.
Daarom geef ik haar alle tijd en doe we rustig aan.

Qua zoenen zijn we nu wel zo ver dat het een kus op de lippen is...en hier daar wordt er wel goed geknuffeld.
Maar nogmaals. Ik geef haar alle tijd en overhaast niks.
Je klink als het perfecte vriendje voor haar. Zeker als je ze bindingsangst heeft.

Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 16:09
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
gefeliciteerd jij bent een uit de duizend die respecteerd dat er niet gelijk een tong in hoeft voor een goede relatie...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 00:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je klink als het perfecte vriendje voor haar. Zeker als je ze bindingsangst heeft.

Citaat:
gefeliciteerd jij bent een uit de duizend die respecteerd dat er niet gelijk een tong in hoeft voor een goede relatie...
Dit. We duimen voor je
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.