Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 14:47
Janicha
Janicha is offline
Hoi hoi, sinds een paar dagen slik ik de pil: Microgynon 30.
Ik heb alleen een vraagje, je bent toch ook beschermt tijdens je stopweek? Ik dacht van wel maar ik wil het ff zeker weten..

Verder is mijn vraag aan wie er nog meer Microgynon 30 slikt, hebben jullie last van bijwerkingen? Zijn jullie bijv aangekomen?
Alvast bedankt!

xxx Janicha
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:55
Sjaan
Sjaan is offline
Ik slik die pil jah...
En hij is gewoon veilig tijdens de stopweek, net als iedere andere pil...
En verder heb ik bijna geen last gehad van de bijwerkingen... Ik was geloof ik 1 of twee kilo zwaarder geworden in de eerste drie maanden dat ik die pil slikte, maar misschien kwam dat ook wel doordat ik meer ben gaan snoepen enzow... Ik heb verder niets gemerkt, ben er nie depressief van geworden...

De meeste meisjes krijgen Microgynon 30 als ze aan de pil gaan, dus hij zal verder wel okee zijn denk ik...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:34
Verwijderd
In je stopweek ben je inderdaad gewoon beschermt. Ook in je eerste stopweek als je op de juiste dag (die de dokter je waarschijnlijk wel verteld heeft, ik weet hem nu ff niet, 'k geloof eerste dag van je menstruatie oid) begint.

Ik heb hem ook geslikt, kwam aan en werd depri'er, kreeg meer puistjes enz. Slik nu Diane35 en heb nergens last van, behalve als ik hem niet slik.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:05
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
zoals de rest hier al zegt je bent gewoon beschermd. Ik heb die pil ook geslikt...kom er niks van aan en kreeg niet meer puistjes ofzo...alleen ik werd steeds minder vrolijk...tot zelfs een beetje depri..dus ben ik er maar mee gestopt, maar hoeft natuurlijk niet bij iedereeen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:38
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
ik slik hem ook en had niet echt last van bijwerkingen.. Ik ben wqel iets bijgekomen maar dat hoeft niet daaraan te liggen, want ik sport nu ook niet meer. Ik ben soms wel emotioneel maar ik heb ook geen idee of dat daaraan ligt, want dat kannet zo goed gewoon de puberteit zijn. en zoals de anderen al zeiden in de stopweek ben je ook beschermd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 22:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Janicha schreef:
Hoi hoi, sinds een paar dagen slik ik de pil: Microgynon 30.
Ik heb alleen een vraagje, je bent toch ook beschermt tijdens je stopweek? Ik dacht van wel maar ik wil het ff zeker weten..

Verder is mijn vraag aan wie er nog meer Microgynon 30 slikt, hebben jullie last van bijwerkingen? Zijn jullie bijv aangekomen?
Alvast bedankt!

xxx Janicha
blablabla, ja je bent beschermd

ik slik hem dus ook. in het begin voelde ik me wat minder, maar toen voelde ik me sowieso al slecht, maar volgens mij heeft de pil wel een beetje aan huilbuien bijgedragen. verder zijn mijn borsten ietsjepietsje groter geworden, mja. aangekomen ben ik niet, ben beetje afgevallen. mijn menstruatie is véél minder hevig en korter, heel fijn!

graag gedaan..
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:52
Janicha
Janicha is offline
Ok, bedankt allemaal!!!!
Ik ben helemaal gerustgesteld

Kusjes
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 14:24
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik slik die ook
Noujaa dat je beschermd blijft weet je nu dus wel
Maar ik heb weinig bijwerkingen..k geloof iets grotere borsten gekregen en mn gewicht schommelt als een idioot maar verder eigelijk nix
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:32
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mag ik nog even iets vragen over de pil??
ik slik m dus ook, en mn dokter en t boekje zeggen dat je als je m de 1e dag van je menstruatie al slikt, je dan meteen beschermd bent.
klopt dit? mn moeder zegt nl dat ze dat niet gelooft, en ik heb de 5e dag van die menstruatie sex gehad zonder condoom, maar heb ik nou n grote kans dat ik zwanger ben of niet?
en wat ik ook niet weet, is t zo dat je tijdens je menstruatie minder snel zwanger kunt worden? kheb er eiglijk nog veel te weinig verstand van
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:48
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Als je hem gewoon op de 1e dag van je menstruatie hebt geslikt, ben je gewoon veilig. Vergeet niet dat je zonder condoom kans loopt op allerlei onaangename ziektes zoals soa's .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:30
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Als je hem gewoon op de 1e dag van je menstruatie hebt geslikt, ben je gewoon veilig. Vergeet niet dat je zonder condoom kans loopt op allerlei onaangename ziektes zoals soa's .
gelukkig..
mijn vriend had voor mij nog nooit seks gehad en heeft ook geen soa ofzo, en we hebben al 6 maanden dus daar ben ik niet bang voor, maar bedankt!
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:43
Floor k
Avatar van Floor k
Floor k is offline
Ik ben nu 2 maand aan die pil (Microgynon 30), en zoals ook wel in de bijsluiter staat: het blijft ook veilig in de stopweek.
Ik heb niet echt bijwerkingen, ben niet aangekomen ofzo, geen puistjes, humeurswisselingen.
Het enige wat me opvalt is dat mijn borsten in het begin wat gevoeliger waren (maar dat is nu over) en dat ik (dat merk ik vooral bij zielige films of series) ben ik iets emotioneler. Ik krijg eerder een brok in mijn keel als ik een zielig stukje op tv zie, iets wat ik eerder nooit had. Huilen niet...maar het valt wel op.

Verder ben ik er blij mee, ik verlies bijv. minder bloed, ben korter ongesteld en heb minder buikpijn.
__________________
ik wil geen sig

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:10
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
heyz,ja ik slik de pil,nee ik had geen bij werkingen,ze gaan juist weg (VB buikpijn enz...) ik ben ook niet angekomme.....(dat ligt verschillend hoe je lichaam er op reageerd....)suc6!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:52
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Janicha schreef:
Hoi hoi, sinds een paar dagen slik ik de pil: Microgynon 30.
Ik heb alleen een vraagje, je bent toch ook beschermt tijdens je stopweek? Ik dacht van wel maar ik wil het ff zeker weten..

Verder is mijn vraag aan wie er nog meer Microgynon 30 slikt, hebben jullie last van bijwerkingen? Zijn jullie bijv aangekomen?
Alvast bedankt!

xxx Janicha
Ik heb ook de microgynon30 gebruikt. Ik had hele erge bijwerkingen. Microgynon is een goede pil om als eerste te proberen. De meeste mensen starten daar ook mee !!!

Je kunt er van aankomen maar dat is bij alle pillen zowat een bijwerking alleen niet bij iedereen gebeurt dat.

wil je meer weten laathet ff weten en ik vertel het je zo!!!

dikke kus

Tha Bomb Vivi ( Apothekers Asisstente in spé)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:


Ik heb ook de microgynon30 gebruikt. Ik had hele erge bijwerkingen.
wat voor bijwerkingen had je dan, als ik vragen mag?
(of antwoord anders ff in mijn topic)

thanx xxx
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:45
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


wat voor bijwerkingen had je dan, als ik vragen mag?
(of antwoord anders ff in mijn topic)

thanx xxx
Ik wou niemand bang maken..... maar als je het wilt weten

Ik ben 3 maanden lang achter elkaar ongesteld geweest en had aan het einde zo'n last van me buik dat ik dacht dat ik dood ging !!

Maar nogmaals... Bijwerkingen voor de een hoeft geen bijwerking voor iemand anders te zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:


Ik wou niemand bang maken..... maar als je het wilt weten

Ik ben 3 maanden lang achter elkaar ongesteld geweest en had aan het einde zo'n last van me buik dat ik dacht dat ik dood ging !!

Maar nogmaals... Bijwerkingen voor de een hoeft geen bijwerking voor iemand anders te zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!


ehm jah.........nou als ik dat krijg dan kap ik er wel wat eerder mee dan 3 maanden denk ik.......damn hey....

maar weet jij toevallig waarom iedereen t eerste Microgynon voorgeschreven krijgt, terwijl er nog wel meer 2e generatie pillen zijn?
En ben je nu aan een andere pil dan, waar je minder bijwerkingen van hebt?

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:03
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:




ehm jah.........nou als ik dat krijg dan kap ik er wel wat eerder mee dan 3 maanden denk ik.......damn hey....

maar weet jij toevallig waarom iedereen t eerste Microgynon voorgeschreven krijgt, terwijl er nog wel meer 2e generatie pillen zijn?
En ben je nu aan een andere pil dan, waar je minder bijwerkingen van hebt?

xxx

Alicia
Je moet niet meteen na de eerste maand stoppen want dan moetje lichaam er aan wennen !!!!(behalve dan als je ergere bijwerkingen hebt dan bloed verlies) Dus toen heb ik 3 maanden geprobeert

Ik heb eerst microgynon (1 fase) gehad met die vreselijke dingen
toen trygynon (3 fase) daar ging de eerste maand alles goed maar de 2de maand kreeg ik weer zo''n pijn in mijn buik dat wil je niet weten. toen moest ik een half jaar stoppen. Nu ben ik 1,5 maand bezig met Lovette ( Ook een nieuwe pil 2 fase) daar ben ik nu in stopweek niet ongesteld geworden en ben ik weer hele tijd een soort van ongesteld.

dikke kus,

Tha Bomb Vivi©
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:


Je moet niet meteen na de eerste maand stoppen want dan moetje lichaam er aan wennen !!!!(behalve dan als je ergere bijwerkingen hebt dan bloed verlies) Dus toen heb ik 3 maanden geprobeert

Ik heb eerst microgynon (1 fase) gehad met die vreselijke dingen
toen trygynon (3 fase) daar ging de eerste maand alles goed maar de 2de maand kreeg ik weer zo''n pijn in mijn buik dat wil je niet weten. toen moest ik een half jaar stoppen. Nu ben ik 1,5 maand bezig met Lovette ( Ook een nieuwe pil 2 fase) daar ben ik nu in stopweek niet ongesteld geworden en ben ik weer hele tijd een soort van ongesteld.

dikke kus,

Tha Bomb Vivi©
maar had je vóórdat je aan een pil begon ookal last van erge menstruatiepijn en onregelmatige ongesteldheid enzow...?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:13
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


maar had je vóórdat je aan een pil begon ookal last van erge menstruatiepijn en onregelmatige ongesteldheid enzow...?
Nee altijd regelmatig gewoon zoals een normaal mens
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid de Pil
MissA
2 13-09-2009 19:03
Lichaam & Gezondheid superdringend vraagje morning after pil
star123
7 14-12-2008 21:11
Seksualiteit Minder zin door de pil
David
10 09-03-2005 10:22
Lichaam & Gezondheid Een vraag over de pil en ongesteld zijn!
Missy_shy
4 28-04-2002 09:49
Lichaam & Gezondheid vraagje over de pil
kassameisje
3 09-04-2002 19:05
Lichaam & Gezondheid effecten van de pil
flipkip
6 02-11-2001 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.