Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 11:15
*BJ*
*BJ* is offline
dat er veel 'nieuws' voor ons geheim wordt gehouden....dat nieuws wordt verdraaid zodat de regering enzow er profijt van hebben....en dat de media er geen flikker van merkt en al helemaal niet de rest van de wereld die braaf naar het nieuws kijken op tv? En jah bijna iedereen die er intrapt.

-denk maar aan de aanslagen van de VS (denk je nou werkelijk dat ze vertellen waar het nou echt omgaat??? )

-de mkz crisis (dat eigenlijk helemaal geen crisis was...maar gewoon een griep)



[Dit bericht is aangepast door *BJ* (13-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 11:17
Noortjuh
Noortjuh is offline
ja, dat wist ik al....daarom kijk ik ook verder dan mijn neus lang is

en op internet is veel te vinden over het 'werkelijke' nieuws

misschien denken er hiero velen wat een BULLSHIT...majah dat is niet mijn probleem


[Dit bericht is aangepast door Noortjuh (13-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 12:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
*BJ* schreef:
dat er veel 'nieuws' voor ons geheim wordt gehouden....dat nieuws wordt verdraaid zodat de regering enzow er profijt van hebben....en dat de media er geen flikker van merkt en al helemaal niet de rest van de wereld die braaf naar het nieuws kijken op tv? En jah bijna iedereen die er intrapt.

Leuk, weer iemand die het wiel opnieuw denkt uit te vinden.[/b]

-denk maar aan de aanslagen van de VS (denk je nou werkelijk dat ze vertellen waar het nou echt omgaat??? )

[/b]Vertel, vertel! Maar ja, je kunt roepen wat je wilt, maar als er geen bewijs voor het tegendeel is, dan is dat helaas pindakaas.

-de mkz crisis (dat eigenlijk helemaal geen crisis was...maar gewoon een griep)

Zo geheim was dat anders niet.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 12:20
japie
japie is offline
Ben jij je ervan bewust dat dat eigenlijk altijd al zo geweest is en dat het geen zin heeft om daar iets tegen te gaan doen want lukt je toch niet?? Het klinkt misschien heel cru en overtrokken, maar dat is toch wat mensen willen en dat verander je niet zo een-twee-drie.

Dat is net zo iets als proberen om de wereld te verbeteren. Dan moet je mijn insziens eerst iedereen (alle landen, wereleiders en andere leiders) op 1 lijn zien te krijgen om ze te laten inzien dat ze verkeerd bezig zijn om ze dan nog eens verbeteren. En probeer jij Israel en de Palastijnen maar eens op 1 lijn te krijgen.
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 12:48
PV
PV is offline
tja... sommig nieuws is geen geheim en er verbetert ook niks aan... bovendien is al het nieuws wat geen geheim is ook niet 100% waar, omdat het door iemand is waargenomen, die interpreteert het, moet het zien over te brengen op b.v. een journalist, de journalist interpreteert dat, en schrijft er een stukje over. Van de oorspronkelijke gebeurtenis zie je dan niet alles terug.

Als je nieuws vanuit meerdere kanten te zien krijgt krijg je volgens mij al redelijk beeld.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
echt??
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:30
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
neeeeeeeeee
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:48
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
*BJ* schreef:
dat er veel 'nieuws' voor ons geheim wordt gehouden....dat nieuws wordt verdraaid zodat de regering enzow er profijt van hebben....en dat de media er geen flikker van merkt en al helemaal niet de rest van de wereld die braaf naar het nieuws kijken op tv? En jah bijna iedereen die er intrapt.

-denk maar aan de aanslagen van de VS (denk je nou werkelijk dat ze vertellen waar het nou echt omgaat??? )

-de mkz crisis (dat eigenlijk helemaal geen crisis was...maar gewoon een griep)

[Dit bericht is aangepast door *BJ* (13-01-2002).]
ja je hebt echt gelijk! ik wist dit al, want mijn vader kan er uuuuuren over doorzagen!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 15:19
kastdeur
kastdeur is offline
je punt is?...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:02
Verwijderd
Citaat:
je punt is?...
Open deuren opentrappen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:49
*BJ*
*BJ* is offline
Citaat:
japie schreef:
Ben jij je ervan bewust dat dat eigenlijk altijd al zo geweest is en dat het geen zin heeft om daar iets tegen te gaan doen want lukt je toch niet??


Ben jij ervan bewust dat er wel degelijk wat aan gedaan kan worden en dat dat ook gebeurt...majah wat kan jou dat ook schelen want jij wilt het zo houden
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 18:05
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
ik weet heus wel dat de helft verdraaid en achter gehouden wordt, maar meestal is het super doorzichtig

en ik heb toch geen zin om me er druk over te maken

BOEIE !!
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 18:30
Demi
Demi is offline
Je kunt nu eenmaal niet alles wat er in de wereld gebeurt publiceren.
Toch geloof ik dat je door de verschillende kijkpunten van de kranten en inderdaad via het internet toch veel informatie kan opnemen en daar een eigen standpunt over kunt innemen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
*BJ* schreef:
dat er veel 'nieuws' voor ons geheim wordt gehouden....dat nieuws wordt verdraaid zodat de regering enzow er profijt van hebben....en dat de media er geen flikker van merkt en al helemaal niet de rest van de wereld die braaf naar het nieuws kijken op tv? En jah bijna iedereen die er intrapt.

-denk maar aan de aanslagen van de VS (denk je nou werkelijk dat ze vertellen waar het nou echt omgaat??? )

-de mkz crisis (dat eigenlijk helemaal geen crisis was...maar gewoon een griep)

[Dit bericht is aangepast door *BJ* (13-01-2002).]

Dat weet vrijwel iedereen, en men schint het ook te accepteren. Bovendien denk ik dat jij dat niet allemaal wilt weten...Dan kan je niet meer normaal slapen denk ik

Maar eigenlijk vind ik dat men er wel recht op heeft...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:13
japie
japie is offline
Citaat:
*BJ* schreef:
Ben jij ervan bewust dat er wel degelijk wat aan gedaan kan worden en dat dat ook gebeurt...majah wat kan jou dat ook schelen want jij wilt het zo houden
O, dus als er wat aan gedaan wordt, betekent dat dan ook dat 'dat vele nieuws' dat verdraaid en geheim gehouden wordt toch niet zo verdraaid en geheim gehouden wordt? Dat we ons dus eigenlijk nergens zorgen over hoeven te maken en ik dus ook verder niks hoef te doen...?

Kortweg: waar maken we ons nog druk om?
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:17
OOBLOW
OOBLOW is offline
Nou Mulder, ga op avontuur uit, zou ik zeggen! :
ltr
__________________
je moet niet proberen alle vragen te beantwoorden , je moet proberen alle antwoorden te bevragen....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 09:03
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
aan de ene kant heb je wel gelijk, aan de andere kant niet... Omdat geheimhouding van feiten min of meer strafbaar is wordt er aan dingen die een regering niet bekend wil maken gewoon niet teveel ruchtbaarheid gegeven. D.W.Z dat die informatie wel toegankelijk is, maar er gewoon geen persberichten worden uitgegeven, waardoor de pers er geen lucht van krijgt.
Verder: de meeste manipulatie vind plaats door de media zelf... mkz-crisis klinkt gewoon beter dan mkz-griep...snappie??
__________________
wat doet een beker zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:34
sun-flower
sun-flower is offline
Ik denk dat het nieuws ook heel snel door "de mens" zelf word verdraaid.Niet zo zeer door mensen hier maar vooral op scholen.Als ik morgen zeg dat er iets gaat gebeuren is het eind van de dag misschien al gebeurd.
En het is ook zo dat als je het nieuws en krant kijkt je het bekangrijkste deel van het nieuws wel hoort!als je het heel precies wilt weten moet je het opzoeken.
Volgens mij owr der uiteindelijk niet grote hoeveelheden ibfo achtergehouden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2002, 11:48
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
*BJ* schreef:
dat er veel 'nieuws' voor ons geheim wordt gehouden....dat nieuws wordt verdraaid zodat de regering enzow er profijt van hebben....en dat de media er geen flikker van merkt en al helemaal niet de rest van de wereld die braaf naar het nieuws kijken op tv? En jah bijna iedereen die er intrapt.

-denk maar aan de aanslagen van de VS (denk je nou werkelijk dat ze vertellen waar het nou echt omgaat??? )

-de mkz crisis (dat eigenlijk helemaal geen crisis was...maar gewoon een griep)

[Dit bericht is aangepast door *BJ* (13-01-2002).]

Duh, is logishc dat dat gebeurd. En helaas, veel mensen willen dat niet inzien en blijven het blok van zogenaamde objectiviteit voor hun hoofd houden...
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:22
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
tja.. je ziet het al in onschuldigere vormen..

6 jaar geleden was er niet eens aandacht voor darten in het nieuws..

men doet gewoon wat het publiek wil zien
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:51
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
japie schreef:
Ben jij je ervan bewust dat dat eigenlijk altijd al zo geweest is en dat het geen zin heeft om daar iets tegen te gaan doen want lukt je toch niet?? Het klinkt misschien heel cru en overtrokken, maar dat is toch wat mensen willen en dat verander je niet zo een-twee-drie.

Dat is net zo iets als proberen om de wereld te verbeteren. Dan moet je mijn insziens eerst iedereen (alle landen, wereleiders en andere leiders) op 1 lijn zien te krijgen om ze te laten inzien dat ze verkeerd bezig zijn om ze dan nog eens verbeteren. En probeer jij Israel en de Palastijnen maar eens op 1 lijn te krijgen.

__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:24
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
Dj Pjotr schreef:
de meeste manipulatie vind plaats door de media zelf...
idd
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:32
dopehead
dopehead is offline
media is fucked up vandaar ik er nooit naar kijk of luister.nieuws wat op de streets gebeurd hoor ik wel van maten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit heftig weekend
kippie007
5 28-12-2016 19:23
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88
Verwijderd
496 23-07-2008 16:51
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Psychologie de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan?
Abstract
42 24-12-2004 15:33
Liefde & Relatie misschien wel 'handig' als je wilt afspreken met iemand van het i-net
moenbase
52 07-09-2002 08:47
Levensbeschouwing & Filosofie Indiaanse levensbeschouwingen
Rabbi Daniel
14 30-01-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.