Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2011, 21:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
En met deze titel ook r.i.p. geilheid!
Advertentie
Oud 18-07-2011, 21:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
"De vaseline in d'r Aarsje en de Ploppende Komkommer vond ik gaver."

Ploppende komkommer Ja, ik vloog maar even gauw door het verhaal heen dus het meeste heb ik gemist
Oud 18-07-2011, 21:52
Verwijderd
Ik zou het uitprinten en mee naar bed nemen en het keer op keer op keer lezen als ik jou was Tot je het uit je hoofd kent!
Oud 18-07-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
"De vaseline in d'r Aarsje en de Ploppende Komkommer vond ik gaver."

Ploppende komkommer Ja, ik vloog maar even gauw door het verhaal heen dus het meeste heb ik gemist
Ik heb het ook niet helemaal gelezen. Wtf? Ploppende komkommer.. hoe komen ze erop.
Oud 18-07-2011, 21:53
Verwijderd
Oud 18-07-2011, 21:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb het ook niet helemaal gelezen. Wtf? Ploppende komkommer.. hoe komen ze erop.
Ja, ik kom ook niet, op zo'n verhaal.
Oud 18-07-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kom ook niet, op zo'n verhaal.


Ik mag hopen van niet, dan is er niet veel voor nodig.
Oud 18-07-2011, 21:55
Verwijderd
Misschien heb ik het woordje ploppend zelf bedacht. Maar er is een komkommer en een aars en die er ZO ingeschoven wordt. Hoppaaaa.
Oud 18-07-2011, 21:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline


En zo is het maar net!
Oud 18-07-2011, 21:59
Allure
Allure is offline
Wil je vertellen hoe dat ging Sann?
Oud 18-07-2011, 22:00
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
"In 1 bats"
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 18-07-2011, 22:02
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline


Oud 18-07-2011, 22:03
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik moest van Kat kijken hoe Johny Kraaykamp Frans en Spaans spreekt. Zij zag het op Ned1, maar ik wilde het youtuben, maar ik kan het niet vinden?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 18-07-2011, 22:05
Verwijderd
Overigens vind ik de titel leuk . Dat moest ik nog even zeggen.
Oud 18-07-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Wil je vertellen hoe dat ging Sann?
Ja hoor, er is niet zo veel te vertellen. Ze leggen je in een stoel, verdoven de boel, je krijgt zo'n blauw lapje over je mond/gezicht (zo'n operatieding) mond open en ze wrikken met een tang. Bij mij versplinterde bij 1 kies de boel (daar zat ook een groot gat in, vandaar) dus dat moest er stukje voor stukje uitgehaald/gesneden worden. De ander was een kwestie van 3 keer heen en weer wrikken en klaar. Je voelt helemaal niks, maar je voelt wel dat ze heel hard heen en weer bewegen, want je voelt dat je kaak op en neer beweegt, zeg maar. Maar geen centje pijn. Ik kreeg van die poederibuprofen mee tegen de pijn, maar dat was eigenlijk alleen nodig voor die versplinterde, van die ander heb ik amper iets gevoeld. En het werd een beetje dik, maar bijna niet.
Oud 18-07-2011, 22:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Overigens vind ik de titel leuk . Dat moest ik nog even zeggen.
Thx

Ja, ik deed de tv aan, zag dat ie dood was en dacht: "Oh, saaititel!"
Oud 18-07-2011, 22:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, in een tv-programma wordt Johnny Kraaijkamp jr. geïnterviewd, staat er onder in beeld:

Johnny Kraaijkamp jr.
Zoon


...
Oud 18-07-2011, 22:09
Verwijderd
Is dat echt het eerste wat je dacht ?
Ads door Google
Oud 18-07-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Thx

Ja, ik deed de tv aan, zag dat ie dood was en dacht: "Oh, saaititel!"


Minke had zoiets bij de Jeugd van Tegenwoordig op Mundial

(Loesoe in de SAAI
met diamonds om m'n nek)
Oud 18-07-2011, 22:19
Verwijderd
Welterusten!
Oud 18-07-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Welterusten!
Slaap lekker.
Oud 18-07-2011, 22:20
Verwijderd
Weltrusten!
Oud 18-07-2011, 22:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is dat echt het eerste wat je dacht ?
Ja
Oud 18-07-2011, 22:21
Verwijderd
Oud 18-07-2011, 22:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:


Minke had zoiets bij de Jeugd van Tegenwoordig op Mundial

(Loesoe in de SAAI
met diamonds om m'n nek)
Het saaitopic spookt gewoon 24/7 door onze hoofden
Advertentie
Oud 18-07-2011, 22:27
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ja hoor, er is niet zo veel te vertellen. Ze leggen je in een stoel, verdoven de boel, je krijgt zo'n blauw lapje over je mond/gezicht (zo'n operatieding) mond open en ze wrikken met een tang. Bij mij versplinterde bij 1 kies de boel (daar zat ook een groot gat in, vandaar) dus dat moest er stukje voor stukje uitgehaald/gesneden worden. De ander was een kwestie van 3 keer heen en weer wrikken en klaar. Je voelt helemaal niks, maar je voelt wel dat ze heel hard heen en weer bewegen, want je voelt dat je kaak op en neer beweegt, zeg maar. Maar geen centje pijn. Ik kreeg van die poederibuprofen mee tegen de pijn, maar dat was eigenlijk alleen nodig voor die versplinterde, van die ander heb ik amper iets gevoeld. En het werd een beetje dik, maar bijna niet.
Dan heb je best wel geluk gehad! Er kunnen ernstige complicaties optreden en daar ben ik bang voor
Oud 18-07-2011, 22:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, ik lees net dat John Kraaijkamp in het Rosa Spier Huis in Laren woonde, een speciaal verzorgingshuis voor kunstenaars en (kunstgerichte) wetenschappers, waar ze in hun laatste jaren persoonlijk worden verzorgd zodat ze in alle rust hun professie kunnen uitvoeren

Daar wil ik ook wonen als ik een graftak ben! Lekker verzorgd worden en af en toe iets tekenen

Citaat:
Indien u op particuliere basis (zonder indicatie) verblijft bedraagt de pensionprijs
€ 2.100,00 per maand. Voor echtparen bedraagt dit € 2.500,00 (prijspeil 2010).
*droom valt in duigen*

Paranoïde, Luud / Volkert, Rode Panda naamzoek
Oud 18-07-2011, 22:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh hij is dood ja? /choochoo
Oud 18-07-2011, 22:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik weet niet eens wie het was! Behalve dat hij een acteur was, maar dat heb ik ook net van Wikipedia.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 18-07-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je best wel geluk gehad! Er kunnen ernstige complicaties optreden en daar ben ik bang voor
Oh ja je krijgt een briefje met de complicaties beschreven. En er worden eerst foto's gemaakt. Mijn verstandskies rechtsonder wordt niet getrokken omdat de zenuw er te dicht op ligt en mijn onderlip dan grote kans heeft verlamd te raken. Maar dat schijnen ze dus behoorlijk goed in te kunnen schatten.

Ik heb liever dat de kaakchirurg het doet dan de tandarts, en die krengen 'moeten' er toch uit.

Ik denk dat je je veel te druk maakt
Oud 18-07-2011, 22:36
Allure
Allure is offline
Citaat:
Oh ja je krijgt een briefje met de complicaties beschreven. En er worden eerst foto's gemaakt. Mijn verstandskies rechtsonder wordt niet getrokken omdat de zenuw er te dicht op ligt en mijn onderlip dan grote kans heeft verlamd te raken. Maar dat schijnen ze dus behoorlijk goed in te kunnen schatten.

Ik heb liever dat de kaakchirurg het doet dan de tandarts, en die krengen 'moeten' er toch uit.

Ik denk dat je je veel te druk maakt
Oke thanks! Je hebt me wel een beetje gerustgesteld. Ik heb ook liever dat de kaakchirurg het doet, die is deskundiger.

Hoeft je kies rechtsonder er nooit uit?
Oud 18-07-2011, 22:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet niet eens wie het was! Behalve dat hij een acteur was, maar dat heb ik ook net van Wikipedia.
Ja, maar jij bent Belg.
Oud 18-07-2011, 22:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet niet eens wie het was! Behalve dat hij een acteur was, maar dat heb ik ook net van Wikipedia.

Nou ja, het is je vergeven, omdat je geen Nederlander bent, maar toch...

Ik ben opgegroeid met de programma's van die man. Van kleins af aan keek ik al bijna elke dag naar afleveringen van De Brekers (ook met Rijk de Gooier en Adele Bloemendaal) en quotes uit die serie zijn onderdeel van het vaste vocabulair van mijn familie.

R.I.P.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-07-2011, 22:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, maar jij bent Belg.
Is Geel nu ook al een Belg?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-07-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Oke thanks! Je hebt me wel een beetje gerustgesteld. Ik heb ook liever dat de kaakchirurg het doet, die is deskundiger.

Hoeft je kies rechtsonder er nooit uit?
Alleen als het echt niet anders kan. Lees: compleet wegrot.

Maar hij is nog niet helemaal naar door, dus ze hopen dat in dat geval hij verder van de zenuw afligt (als ie helemaal door is)
Oud 18-07-2011, 22:39
Verwijderd
Rechtsboven is er ook nog niet uit trouwens, daar moet ik nog een afspraak voor maken, maar dat blijf ik vergeten
Ads door Google
Oud 18-07-2011, 22:40
Verwijderd
Oh en ze doen het dus kant voor kant, zodat je met de andere kant nog soort van kunt kauwen.
Oud 18-07-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik lees net dat John Kraaijkamp in het Rosa Spier Huis in Laren woonde, een speciaal verzorgingshuis voor kunstenaars en (kunstgerichte) wetenschappers, waar ze in hun laatste jaren persoonlijk worden verzorgd zodat ze in alle rust hun professie kunnen uitvoeren

Daar wil ik ook wonen als ik een graftak ben! Lekker verzorgd worden en af en toe iets tekenen



*droom valt in duigen*

Paranoïde, Luud / Volkert, Rode Panda naamzoek
Kwestie van onvoorspelbaar worden zodat je familie je niet alleen thuis durft te laten en op basis daarvan een indicatie krijgen!
Oud 18-07-2011, 22:40
Verwijderd
Mijn tandarts had anders weinig problemen met die verstandskiezen van mij . Alleen kon ik de volgende dag mn mond niet opendoen vanwege de spierpijn in mijn kaak . Mijn ouders vonden dat geloof ik wel lekker rustig .
Oud 18-07-2011, 22:40
Allure
Allure is offline
Citaat:
Alleen als het echt niet anders kan. Lees: compleet wegrot.

Maar hij is nog niet helemaal naar door, dus ze hopen dat in dat geval hij verder van de zenuw afligt (als ie helemaal door is)
Bij mij zijn ze allevier nog niet door. Ik zie ze helemaal niet zitten onder mijn tandvlees. Ik heb een verwijsbrief van de tandarts die advies wil van de kaakchirurg. Toen ik belde naar het ziekenhuis zeiden ze dat ze wellicht meteen gaan trekken. Maar dat vind ik best raar, ik wil wel een goede overweging maken. Heb nu nl nog nergens last van en die dingen lijken me makkelijker te verwijderen als ze door zijn.
Oud 18-07-2011, 22:41
Allure
Allure is offline
Citaat:
Oh en ze doen het dus kant voor kant, zodat je met de andere kant nog soort van kunt kauwen.
Ja dat weet ik
Citaat:
Mijn tandarts had anders weinig problemen met die verstandskiezen van mij . Alleen kon ik de volgende dag mn mond niet opendoen vanwege de spierpijn in mijn kaak . Mijn ouders vonden dat geloof ik wel lekker rustig .
Oud 18-07-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Bij mij zijn ze allevier nog niet door. Ik zie ze helemaal niet zitten onder mijn tandvlees. Ik heb een verwijsbrief van de tandarts. Toen ik belde naar het ziekenhuis zeiden ze dat ze wellicht meteen gaan trekken. Maar dat vind ik best raar, ik wil wel een goede overweging maken. Heb nu nl nog nergens last van en die dingen lijken me makkelijker te verwijderen als ze door zijn.
Ik had een beetje kiespijn. En toen heeft spoedtandarts er maar gewoon twee uitgetrokken. Je maakt je gewoon te veel zorgen, echt . Die lui weten écht wel waar ze mee bezig zijn die denken echt niet: 'Goh, een kies. ERUIT!'
Oud 18-07-2011, 22:42
Verwijderd
Maar, nu eerst voor de laatste keer katten eten geven . Tot zo!
Oud 18-07-2011, 22:43
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ik had een beetje kiespijn. En toen heeft spoedtandarts er maar gewoon twee uitgetrokken. Je maakt je gewoon te veel zorgen, echt . Die lui weten écht wel waar ze mee bezig zijn die denken echt niet: 'Goh, een kies. ERUIT!'
True. Bij alles wat ik erover lees denk ik: maar zal de kaakchirurg dat wel weten!?
Oud 18-07-2011, 22:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is Geel nu ook al een Belg?
Huh, niet dan? Waarom dacht ik dat ie Belg was? ;\ Haal ik hem door de war met een ander?

Al je Nederlander bent en je kent Johnny Kraaijkamp niet, heb je onder een steen geleefd
Oud 18-07-2011, 22:45
Verwijderd
Kaakchirurgen hebben geneeskunde én tandheelkunde én een chirurgische opleiding gevolgd. Stelletje idioten zijn het. Maar wel idioten die weten wat ze doen.
Oud 18-07-2011, 22:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 18-07-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Bij mij zijn ze allevier nog niet door. Ik zie ze helemaal niet zitten onder mijn tandvlees. Ik heb een verwijsbrief van de tandarts die advies wil van de kaakchirurg. Toen ik belde naar het ziekenhuis zeiden ze dat ze wellicht meteen gaan trekken. Maar dat vind ik best raar, ik wil wel een goede overweging maken. Heb nu nl nog nergens last van en die dingen lijken me makkelijker te verwijderen als ze door zijn.
Joh, ze maken foto's en als ze dan denken ze moeten eruit dan gaan ze er gelijk uit. Scheelt jou een keer extra op en neer naar het ziekenhuis. Ik ging ook voor een 'consult' en ik kwam er met 2 kiezen minder uit. Dikke prima, is dat ook maar weer gebeurd Ze gaan echt niet trekken als het niet verantwoord is, die mensen zijn meer dan prima opgeleid, die weten echt wel wat ze doen.
Oud 18-07-2011, 22:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wow, dat is handig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-07-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Kaakchirurgen hebben geneeskunde én tandheelkunde én een chirurgische opleiding gevolgd. Stelletje idioten zijn het. Maar wel idioten die weten wat ze doen.
Dit dus. 3 studies, en ze dan nog niet vertrouwen is wel ernstig
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.