Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 21:35
kizzy
kizzy is offline
ik ben nu 2 dagen ongesteld maar ipv dat me bloed rood of donkerrood is is het echt ZWART!! dit is volgens mij niet echt normaal.. ik heb het ook nooit gehad, wel donkerrood van dat oude bloed enzo.. maar ik maak me eigenlijk een beetje zorgen.. ik weet nite als dit nodig is.. dus

weet iemand wat dat kan zijn? of heeft iemand anders dit ookal een keer gehad??

'k heb me strip van me pil niet helemaal af gemaakt en ik eet en drink ook erg weinig 'k weet niet als dat er wat mee te maken heeft.. reageer please!!!

[Dit bericht is aangepast door kizzy (14-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:37
Verwijderd
't kunnen restjes oud bloed zijn, van de vorige keer dat je ongesteld was. Misschien kan hetook van weinig eten/drinken komen, maar dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:41
kizzy
kizzy is offline
nou alles gaat ff fout, maar het is dus niet ernstig denk je?? maar oud bloed is nooit zo donker bij me!! nah, misschien dat nog ieamdn het weet... thnx in ieder geval


[Dit bericht is aangepast door kizzy (14-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 08:24
Verwijderd
heb je dan 1x gehad of blijft het heel de tijd zo..?
Ik heb het ook 1x gehad aan t eind van m'n menstruatie ofzow, ik lette er niet echt op, t was maar heel ff.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 11:07
leintjuh
leintjuh is offline
ongesteld zijn betekent dat er een wand van je baarmoeder word afgestoten omdat je baarmoeder niet bevrucht is. Dat zwarte is die baarmoederwand en omdat dat word afgestoten komt er ook wat bloied bij
dus het is vrij normaal wat je hebt
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 15:25
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
leintjuh schreef:
ongesteld zijn betekent dat er een wand van je baarmoeder word afgestoten omdat je baarmoeder niet bevrucht is. Dat zwarte is die baarmoederwand en omdat dat word afgestoten komt er ook wat bloied bij
dus het is vrij normaal wat je hebt
helemaal zwart moet normaal zijn?? maar 't is al 3 dagen zo en ik ben aan de pil dusss dan is het een chemische reactie ennum volgens mij is het dan nie zo.. maar goed..



[Dit bericht is aangepast door kizzy (15-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:39
Verwijderd
het is wel normaal wat je hebt, heb ik ook een keer gehad, dat is echt gewoon oud bloed dat niet eruit is gegaan, als je het echt niet vertrouwd naar de dokter gaan, maar die zegt denk ik hetzelfde als wat hier staat.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vraag: wat vind jij (niet) goed aan jouw methode Latijn/Grieks?
Addisco.nl
2 29-09-2014 09:18
Liefde & Relatie beetje raar
lid123
7 08-02-2010 21:27
Drugs & Alcohol vraagje over blowen
Fiesta Flash
16 17-03-2008 10:19
Liefde & Relatie Vraag, advies gevraagd.
Afwezig
61 15-09-2006 18:49
Muziek beetje rare vraag misschien
Monica_90
1 04-07-2005 11:00
Liefde & Relatie Raar, te snel, maar wel leuk...
Kabouter
50 22-02-2005 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.