Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 12:56
Groenteboer
Groenteboer is offline
N.a.v. de film 100 girls (waarin een jongen door een tijdje als vrouw verkleed te gaan erachter komt hoe vrouwen zich soms bedreigd kunnen voelen door mannen):

"In hoeverre zijn vrouwen zich continu bewust van de aandacht van mannen en in hoeverre beïnvloed dat je dagelijkse bezigheden?"
__________________
De zak erover!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 13:01
Verwijderd
ligt eraan wat voor aandacht he, sommige blijven opdringerig aankijken en dat moet ik niet echt(ik kijk dan gewoon pissig terug of ik kijk kleinnerend) maar de meeste aandacht zie ik niet eens.

pas als iemand irritant gaat worden merk ik pas wat
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:45
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Volgens mij krijgen vrouwen helemaal niet continu aandacht. Ik ben me er vaak niet van bewust iig, tenzij ze me naroepen/fluiten oid
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:05
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik ben me er vaak niet van bewust iig, tenzij ze me naroepen/fluiten oid
Ik ook niet... maar het kan soms wel vervelend zijn, als je in je eentje 's avonds langs een groepje vervelende jongens moet of zo.. niet bepaald prettig
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:09
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Ik ook niet... maar het kan soms wel vervelend zijn, als je in je eentje 's avonds langs een groepje vervelende jongens moet of zo.. niet bepaald prettig
Hmm, en dat is voor een jongen niet evengoed onprettig?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:10
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Zijn jongens zich bewust van de aandacht van vrouwen?

Tja ik ben me er wel van bewust als ik iets aparts aan heb, dan weet ik dat dat reacties op roept en dat mensen naar je kijken, dat boeit me niet vinnik leuk (aandachtsgeil noemen ze dat ), maar dat vind ik anders dan wanneer je savonds als liev schattig meisje over straat langs een groep jongens loopt, want Esmée al zei; dat is niet bepaald prettig
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:


Ik ook niet... maar het kan soms wel vervelend zijn, als je in je eentje 's avonds langs een groepje vervelende jongens moet of zo.. niet bepaald prettig
jah, inderdaad.. ik woon vlak bij een busstation, en daar hangt al-tijd een groepje quasi-stoere jongetjes met scooters.. die je dan al-tijd nafluiten als je langskomt en achterna komen met die scootertjes enzo :/

volgens mij doen ze dat werkelijk bij iedereen, zelfs bij vrouwen van 40+ ofzo.

ik merk er niet zo ontzettend veel van - omdat ik (negatieve) aandacht sowieso gewend ben omdat ik er niet echt standaard bijloop. dus ik merk het alleen als ze idd gaan fluiten/achter je aan gaan lopen/rijden of naar je toekomen tijdens het uitgaan enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:12
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
SpiritX schreef:


Hmm, en dat is voor een jongen niet evengoed onprettig?
Weet ik niet, maar tja je hooort zo veel verhalen over meisjes die door groepen jongeren worden verkracht. Meisjes zijn meestal eerder slachtoffer dan jongens
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:


Weet ik niet, maar tja je hooort zo veel verhalen over meisjes die door groepen jongeren worden verkracht. Meisjes zijn meestal eerder slachtoffer dan jongens
bovendien zou 70% van de jongens blij zijn als ze eens verkracht werden door een groep meisjes.

denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:22
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
je hebt een serie op Ned. 3 over een beetje Aso moeder en haar dochter + een vriendin van dochter.


Loopt ze langs een steiger, is ze er voorbij gilt ze naar de mannen op de steiger:

"HEE, sinds wanneer wordt er niet meer gefloten als er een lekker ding voorbij komt??!!"


hahaha,
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:59
feline
feline is offline
In hoeverre ik me bewust ben van aandacht van mannen ?
Het ligt natuurlijk aan wat voor een aandacht het is. Als iemand je nafluit of roept, of naar je toekomt bij uitgaan ofzo ben ik me er natuurlijk wel van bewust. Maar soms let ik er totaal niet op en hoor ik pas later van een vriendin:"wow zag je hem even kijken".

In hoeverre beinvloedt dat mn dagelijkse bezigheden ?
Als het aandacht is die ik leuk vind, ga ik er op in, terugkijken naar een leuke jongen bijvoorbeeld. Als het vervelende aandacht is, bijvoorbeeld irritante bouwvakkers probeer ik zo min mogelijk de aandacht te trekken. Gewoon stug doorfietsen en eventueel roepen of fluiten negeren. Als iemand met uitgaan erg vervelend is gedraag ik me gewoon zo arrogant dat 'ie snel weg is. Op vakantie wordt de aandacht meestal vervijfvoudigd. Spanjaarden bijvoorbeeld zijn een stuk opdringeriger. Daar zou ik niet erg graag alleen op het strand liggen ofzo.
Maar over het algemeen beinvloedt het niet mn dagelijkse bezigheden ofzo, ik kan me ook niet voorstellen dat het wel zo zou zijn. Of je moet echt zo vreselijk onweerstaanbaar zijn dat je niet zonder zak over je kop de deur uitgaat.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Jip schreef:
je hebt een serie op Ned. 3 over een beetje Aso moeder en haar dochter + een vriendin van dochter.


Loopt ze langs een steiger, is ze er voorbij gilt ze naar de mannen op de steiger:

"HEE, sinds wanneer wordt er niet meer gefloten als er een lekker ding voorbij komt??!!"


hahaha,
Die serie is echt kick
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:52
Verwijderd
Hmppfff ik had der net nog last van, ik fietste ergens, gingen een paar kutgassies me omringen en tegen me lullen (hey meisje, hoe gaat ie blabla) en als ik sneller ging fietsen gingen zij ook sneller enzow....*zucht*

Ik heb der normaal niej zoveel last van, sommige mensies zijn gewoon wanhopig en klampen elk meisje aan...vooral als ze gezopen hebben

Echt bang ben ik bijna nooit, alleen geirriteerd en 's nachts isset wel wat minder jah, als k alleen naar huis fiets en ze dan voor je fiets gaan staan enzow
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:10
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
SpiritX schreef:


Hmm, en dat is voor een jongen niet evengoed onprettig?
jahwel *heriïnert zwaar iritante breezaaahh-slet figuren..* *trauma *
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:22
2young2live
2young2live is offline
ik heb nauwelijks last van mannen of jongens die kijken omdat ze me mooi vinden of een lekker ding, ik loop er niet bepaald doorsnee bij, dus ik roep meer negatieve aandacht op, maar daar ben ik allang aan gewend, ik heb wel een keer gehad in de trein dan een man me aansprak in half gebrekkig engels/nederlands over dat mijn ogen zo mooi als de zee waren enzo, ik heb mooi wel de hele tijd achterom gekeken toen ik door de stad liep, ik ben wel blij dat ik niet zoveel positieve aandacht krijg, ik zou er alleen maar bang van worden
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:00
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik ben me er vaak niet van bewust iig, tenzij ze me naroepen/fluiten oid
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:06
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Als mannen mij aanraken ook op mn werk ofzo, heb k altijd wel gelijk zo'n *schrik*gevoel, en deins k altijd beetje achteruit.
Verder maken mannen ontzettend vaak v die dubbelzinnige opmerkingen... kun je je best wel beetje in verlegenheid door gebr8 voelen... En in discotheken enzow zijn ze helemaal irri.. ooit een meisje gezien die zich vergrijpt aan de konten van jongens ... K raak mannen dan ook niet makkelijk aan, hooguit een vriendschappelijke arm omdat ik gelijk bang ben dat ze r meer mee bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:14
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
Citaat:
rosi schreef:
Volgens mij krijgen vrouwen helemaal niet continu aandacht. Ik ben me er vaak niet van bewust iig, tenzij ze me naroepen/fluiten oid

*HEEEEEEEEEEEEE, VIEZE HOERRRRRRRRRRRRR*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-07-2002, 22:19
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
[B]Zijn jongens zich bewust van de aandacht van vrouwen?
Die vraag is wel leuk. Ik ben me er echt niet bewust van (lees: er kijkt dus niemand )

Ik denk trouwens dat vrouwen dit omgekeerd wel hebben. Denk maar eens aan de verborgen camera's in drukke winkelstraatjes die in menig programma voorbij zijn gekomen...altijd mannen die kijken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:59
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik krijg niet zoveel aandacht volgens mij...ja soms als ik ergens in een of ander dorp ben waar alleen maar mensen wonen boven de 75 en dan 1 sexueel gefrustreerd jongentje van 17 die dan gaat fluiten omdat ik het enige meisje bent want ie ooit heeft gezien ofzohocked:
Tijdens het uitgaan heb je wel eens van die figuren die dan even 'leuk' met je komen kletsen en dan een arm om je heen slaan dan krijg ik het echt spaansbenauwt en weet ik niet hoe snel ik weg moet komen...ik hou daar echt helemaal niet van doet me heel ongemakkelijk voelen.
Maar negatieve aandacht zeg maar...daar ben ik altijd wel een beetje huiverig voor,ik ben 2 keer aangerand en ik durf ook eigenlijk niet alleen meer met de trein en ga s'avonds ook niet door donkere steegjes alleen...als ik een hele groep jongens zie dan loop ik liever 4 straten om dan dat ik er langs moet...dat is iets wat denk ik altijd wel zo zal blijven.

Maar voor de helft van de tijd heb ik het niet eens door als ik 'aandacht' heb van jongens...en eigenlijk interesseert het me ook niet zo heel erg veel

Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:40
Amidala
Avatar van Amidala
Amidala is offline
Volgens mij valt het bij mij wat die aandacht betreft best wel mee...
Maar af en toe zijn er van die gladjakkers die je echt zo ontzettend overdreven lopen na te staren dat het wel even storend is.
Maar als ze gewoon kijken, of een poging tot aandachttrekkerij doen (fluiten ofzo), valt het allemaal wel mee.
Ik ga me er ook echt neit anders door gedragen.
Kan me ook behoorlijk ergeren aan de mensen die dat wél doen, die wéten dat ze aandacht krijgen, en zich daar dus ook echt naar gaan gedragen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 00:12
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:


jahwel *heriïnert zwaar iritante breezaaahh-slet figuren..* *trauma *
13 jaar >:]
"Hey lekker ding!"

... ze wilde gewoon neuken man, en jij gaat er niet op in. Ben jij nou een vent?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 00:18
Kiet_oud
Avatar van Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
rosi schreef:


Die serie is echt kick
Volgens mij heb ik daar toevallig weleens een stukje van meegepikt.
Was het niet Dunia&Desie oid?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 08:22
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Kiet schreef:
Volgens mij heb ik daar toevallig weleens een stukje van meegepikt.
Was het niet Dunia&Desie oid?
Jij bent toch Jip? Waar slaat deze opmerking dan op..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 08:44
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
Citaat:
rosi schreef:


Jij bent toch Jip? Waar slaat deze opmerking dan op..
ja, dat snap ik ook niet zo kiet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2002, 09:11
carnival xiii
Avatar van carnival xiii
carnival xiii is offline
Citaat:
rosi schreef:


Jij bent toch Jip? Waar slaat deze opmerking dan op..
IK BEN JIP
EN ZIJ IS JANNEKE


Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:13
Kiet_oud
Avatar van Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
rosi schreef:


Jij bent toch Jip? Waar slaat deze opmerking dan op..


Sinds wanneer ben ik 'Jip'.
Itialianboy dunkt me....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:23
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
neej ik moet zeggen dat ik er niet heel erg veel last van heb en het zeker niet mn dagelijkse bezigheden beinvloed...

het enige waar ik last van heb maar dat zal meer door onzekerheid komen, als ik iets 'nieuws' heb wat zeker voor een dorp toch wel apart is dan heb ik nogal het idee dat echt iedereen naar me kijkt enzow en dat zie ik dan oowk gewoon.. maar als ik dan 3x door het dorp heb gelopen met dat dan ziek het al nie meer maar dat zijn natuurlijk nie alleen mannen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:40
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Dunya en Desie is idd

Maar ff ontopic: Ik ben er niet zo heel erg mee bezig ofzo en het beinvloed mn leven ook niet echt.
Ik merk het eigenlijk alleen als ze fluiten/roepen of iets dergelijks. En als die aandacht van een leuke jongen komt, wil ik er soms nog wel op in gaan, maar anders negeer ik het gewoon.
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:46
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb (bijna) nooit last van, ik ben ook niet zo knap en opvallend gekleed.

Ik snap soms echt niet dat vrouwen in iedere man een enge gluurder zien... Dan hoor je zo'n meisje weer gillen dat die vent naar haar keek, maar zoiets (als het al gebeurt) heb ik nooit door. Ik ben daar ook echt niet mee bezig.
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:48
Verwijderd
gewoon op straat merk ik af en toe dat er jongens naar me kijken. ik weet niet of dat positieve of negatieve aandacht is en ik maak me er verder niet druk om.
zoals cem. slut al zei zijn er met uitgaan soms van die types die "gezellig" met je komen praten waar ik ook vreselijk de kriebels van krijg. ze zijn vaak behoorlijk opdringerig en ik weet dan ook niet hoe snel ik weg moet komen. zij beinvloeden me dus wel, omdat ik, als er een paar van zulke jongens zijn, mijn avondje uit toch behoorlijk laat verpesten. mja maarja, das niet altijd
groepjes jongens 's avonds, vooral in de weekenden, vind ik eng dus die vermijd ik. daar denk ik dan verder ook niet meer aan, omdat er niks ergs gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:07
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
Citaat:
Kiet schreef:




Sinds wanneer ben ik 'Jip'.
Itialianboy dunkt me....
ja rosi, voeg me anders toe op msn, mn emailadres staat in mn profiel
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:13
Kiet_oud
Avatar van Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
Jip schreef:


ja rosi, voeg me anders toe op msn, mn emailadres staat in mn profiel
''Swami el Swam, betast mijn lap ham''

Denk je nu werkelijk dat ik zo vulgair ben?
Dat kan er toch maar één zijn...

( )
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:19
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
Citaat:
Kiet schreef:


''Swami el Swam, betast mijn lap ham''

Denk je nu werkelijk dat ik zo vulgair ben?
Dat kan er toch maar één zijn...

( )
DE
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:07
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
heb het soms wel eens ja, als ik in m'n eentje ergens loop er jongens/mannen zonodig je moeten naroepen of nafluiten..kvoel me er niet bepaald op m'n gemak bij, kep dr echt een grondige hekel aan. Vooral bouwvakkers enzo
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:17
luna nova
Avatar van luna nova
luna nova is offline
mijn beste vriend kan er wel om lachen als iemand mij nakijkt en zien dat hij er naast loopt dat ze dan zo vuil kunnen kijken, ik vind wel dat het de laaste tijd allemaal maar geacepteerd word wat er word geroepen en gedaan.
ik bedoel als je ergens uit bent is het heel normaal als je 5 keer in je reet word genepen of als je met je goeie bedoelingen ergens langs loopt dat er gewoon word geroepen dat je een "geil wijf"bent nou het spijt me maar daar vraag ik toch niet om!
tja maar wat doe je eraan

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 08:33.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-07-2002, 19:33
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Groenteboer schreef:

"In hoeverre zijn vrouwen zich continu bewust van de aandacht van mannen en in hoeverre beïnvloed dat je dagelijkse bezigheden?"
hm ik krijg niet zo vaak aandacht van mannen dus niet zoveel last mee
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 21:57
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
luna nova schreef:
mijn beste vriens
dat ben ik
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 08:35
Verwijderd
Citaat:
luna nova schreef:
mijn beste vriend kan er wel om lachen als iemand mij nakijkt en zien dat hij er naast loopt dat ze dan zo vuil kunnen kijken, ik vind wel dat het de laaste tijd allemaal maar geacepteerd word wat er word geroepen en gedaan.
ik bedoel als je ergens uit bent is het heel normaal als je 5 keer in je reet word genepen of als je met je goeie bedoelingen ergens langs loopt dat er gewoon word geroepen dat je een "geil wijf"bent nou het spijt me maar daar vraag ik toch niet om!
tja maar wat doe je eraan
dat is bas
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 09:50
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Je leert er mee leven Het went, let er niet eens meer op, of geef ze een blik van val dood.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 09:59
Verwijderd
welke aandacht?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 11:25
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
hangt van de man af natuurlijk of me dat irriteert. meestal merk ik dat wel. het beïnvloed niet hoe ik me gedraag, of hij zou echt opdringerig doen en dan geef ik een snjdende opmerking of ik kijk als of er net een vuil luchtje voorbij komt waaien.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
welke aandacht?
Is jouw signature van the emperors new groove>?? (keizer kuzco red.)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 18:33
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Is jouw signature van the emperors new groove>?? (keizer kuzco red.)
neej van ratrace
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 18:50
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke jongens zoiets doen. Zijn er hier jongens die een meisje zouden nafluiten ofzo? Het wil dr bij mij namelijk niet echt in waarom je dat in vredesnaam zou doen...misschien dat ik zo vreemd ben ofzo, dat kan. Maar het is toch eigenlijk gewoon onbeschoft? Dat doe je toch niet?

Of zit ik er nu zover naast?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:07
Verwijderd
Citaat:
disaster schreef:

neej van ratrace
haha jaah die film is echt grappig vooral dat stukkie
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:44
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Als ik alleen ben dan ben ik me er meer van bewust. Wanneer ik een groepje jongens zie staan loop ik 't liefst om en als ze dan ook nog gaan roepen, fluiten, dringend kijken of psssst roepen ofzo dan zak ik 't liefst door de grond en voel ik me echt ongemakkelijk. Ik zie ook nogal snel in elk groepje jongens iets verdachts. Maar als ik niet alleen ben ben ik me er veel minder of niet van bewust.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:00
feline
feline is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:
Als ik alleen ben dan ben ik me er meer van bewust. Wanneer ik een groepje jongens zie staan loop ik 't liefst om en als ze dan ook nog gaan roepen, fluiten, dringend kijken of psssst roepen ofzo dan zak ik 't liefst door de grond en voel ik me echt ongemakkelijk. Ik zie ook nogal snel in elk groepje jongens iets verdachts. Maar als ik niet alleen ben ben ik me er veel minder of niet van bewust.
Oei dat pssst is het ergst. Zo respectloos !
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:10
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
*zucht*
Toen ik begon met de pil werd ik helemaal paranoide.
Het had voor mij echt een klote bijwerking! Ik weet nog wel dat ik 's avonds de hondjes van de buurvrouw uitliet en continu achter me keek en steeds waanbeelden zag van een man die weer terug in de bosjes dook. Dat was echt een klote tijd. Ik heb er een paar maanden last van gehad.
In steegjes en dergelijken kijk ik ook vaak achter me of er geen enge vent loopt. Of als ik 's avonds alleen over straat loop. Vooral in rustige buurten.
Bij groepen jongens loop ik er ook het liefst wel omheen.


Ik ben een paar jaar geleden heel ernstig aangerand en was daardoor mijn vertrouwen in jongens, maar vooral oude mannen helemaal kwijtgeraakt. Het heeft een tijd geduurd voor ik er weer boven op kwam. Inmiddels heb ik het vertrouwen weer terug gewonnen en weet ik dat niet iedere jongen/man zo is. Maar toch ben ik nog steeds een beetje bang voor Marokaanse mannen......
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 23:05
Verwijderd
Citaat:
disaster schreef:

neej van ratrace

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 23:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren...
Eend
41 12-04-2004 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.