Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ze sowieso een btje down is. ![]() 1) Ik weet het echt niet ![]() 2) In iedergeval weer wat vrolijker worden, als je depri bent maak je niet zo snel vrienden. Tis dus een soort cirkel effect ![]()
||
Citaat:
@rohypnol is er sowieso al iets positiefs uit gekomen (uit het posten van het probleem) een goed idee. ![]()
||
Citaat:
In een (zware) depressie is het helaas niet zo dat je weer "wat vrolijker kan worden". Anders zouden ze niet bestaan ![]() Inderdaad is het een soort cirkeleffect, wat je zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had het ook meer over de algemene situatie overigens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik snap best dat het mischien overgekomen was nu ik het terug lees van. Hup volgende dag weer vrolijk en gelijk weer vrienden. Ik weet dat het een heel lang proces is. Gelukkig niet uit pratijk ervaring maar uit dingen die ik op internet heb gelezen.
Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kom misschien generaliserend over omdat ik het kort houd, maar ik heb ook een moeder die daar onderzoek in heeft gedaan (vergelijkend werk met diagnosen, behandelmethodes en resultaten bij zowel psychiatrie als alternatievere dingen), dus ik praat niet geheel uit het luchtledige. ![]() En natuurlijk zijn er vele vormen van therapie met verschillende kwaliteitsniveau's, daarom geef ik ook de instantie waar ik zelf geweest ben...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 11:35 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 07:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 11:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal - geen titel Nijn* | 73 | 07-07-2004 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 17:03 |