1. Wat is je leeftijd?
22
2. Ben je een gebruiker of ex-gebruiker?
Gebruiker
3. Wanneer heb je voor het eerst drugs gebruikt en wat was de reden daarvoor?
15, nieuwsgierig.
4. Hoe ervoer je de eerste keer? Welke drugs was dat?
Wiet, vond het maar saai. Later bleek dat ik toen rommel had. Heb het pas anderhalf jaar later opnieuw geprobeert.
5. Hoe ervoer je de keren daarop? Welke drugs heb je allemaal gebruikt?
Meestal erg chill. Soms dacht ik dat ik gevolgd werd als ik op de fiets naar huis moest

(wiet)
Hmm uit mijn hoofd: wiet/hasj, paddo's, mescaline (synthetische en natuurlijke variant), lsd, lsa, dmt, ayahuasca, xtc, coke, (dextro)amfetamine, keta, gbl, coca, salvia, poppers, 4fmp, 2-cb, 2-ci en nog een aantal soorten pijnstillers en smartshoprommel. Zal vast nog wel dingen vergeten zijn.
6. Wat is de reden dat je drugs gebruikt?
Het is leuk.
7. Ben je van plan binnenkort te stoppen? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?
Voorlopig iig rustig aan doen door ziekte.
8. Wat is de reden waardoor je bent gestopt?
-
9. Zou je andere mensen aanraden drugs te gebruiken? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?
Ik raad in principe niemand aan om drugs te gebruiken omdat ik niet weet hoe die persoon erop zal reageren. Als iemand met vragen komt geef ik wel eerlijk antwoord, maar ik ga mensen niet proberen te beïnvloeden of overhalen. Ik zal nooit iemand speed, coke of dat soort dingen aanraden omdat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor iemand zijn (mogelijke) ondergang.
10. Heb je eventueel tips voor onze game? Do's and don'ts?
Probeer zo objectief mogelijke informatie te geven. Mensen proberen te beinvloeden is zinloos omdat ze hun eigen pad kiezen. Op basis van goede informatie kunnen de spelers van het spel zelf een mening vormen over drugs.