Oud 29-04-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 29-04-2004 @ 22:23 :
Laat me raden

jij bent zeker moslim
Skyrise is bij mijn weten een ongelovige kaasjkop.
Advertentie
Oud 29-04-2004, 22:36
DG
Avatar van DG
DG is offline
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :
voor het nog verder opstoken van de autochtone inwoners tegenover onze moslimbroeders

nou ik zou een aanslag eigenlijk eerder gerechtvaardigd vinden



dus nog een keer op een rijtje



1.) In dit land worden de rechten van de Moslim geschonden, op grote schaal zelfs op het moment.
Jullie schenden jullie eigen rechten altans daar zorgen jullie voor. Radicale Moskee's ,wervingen van terreurorganisaties om jonge Islamieten op te roepen zich hierbij aan te sluiten

2.) Nederlandse militairen zitten op valse gronden in Afghanistan EN Irak
Voor het geval je het nog niet doorhad schieten de nederlandse soldaten niet eens terug terwijl ze daarzo wel de kampen met mortiergranaten etc bestoken

3.) Nederland is vriendjes met Amerika

ff eerlijk blijven: Afghanistan bombarderen omdat ze vriendjes zijn met Al-Qaida = Nederland terroriseren omdat ze vriendjes zijn van het terreurnetwerk van Bush: eerlijk is eerlijk [/B]

jullie zien Amerika als de boosdoener en daarom bedenken jullie "kom we gaan eens gezellig naar amerika kapen een paar vliegtuigen en helpen we ik weet nie hoeveel mensen om zeep"
waarom?? omdat ze in Amerika wonen?


4.) Nederland is ook niet ingegaan op het "vredesverdrag" met Bin Laden.

en nee, ik vind dat we geen zaken moeten doen met terroristen, maar dat doen we blijkbaar toch al (Bush, Blair), dus dan vind ik ook dat we serieus met Osama Bin Laden om moeten gaan.


nee vind je dat raar eerst een paar duizend mensen om zeep helpen en daarna vriendjes willen worden
ja dat is logisch

HIJ is wel een machtig man, en sinds we daar een zwak voor hebben in dit zielige Nederlandje... dus.

Ik neem aan dat je hier zonder problemen bent binnengekomen dus al vind je Nederland zwak ken je zonder problemen ook weer oprotten

met "jullie" worden mensen als Skyline bedoeld die niet snappen hoe het helemaal werkt dus niet de moslims die wel geintegreerd zijn, wel nederlands spreken en niet naar Radicale Moskeeen gaan
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 30-04-2004, 06:23
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
@ DG:

DG, ten 1ste, Skyrise is GEEN moslim. Alleen een moslim-sympathisant, toch Skyrise ....
ten 2de,Jongeren worden NIET gewerfd, door moskeën voor radicale terreurorganisaties! Er zijn misschien wel een aantal jongeren die door het i-net worden gewerfd. Maar niet door moskeën...
Tan2 je laad je ook zo ontzettend erg door het nieuws misleiden. Er zijn GEEN radicale moskeën, noem 1 op en ik zal dit weerleggen....
Ach laat ook maar, heb geen zin om m'n post af te maken
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Oud 30-04-2004, 08:31
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 30-04-2004 @ 06:23 :
@ DG:

DG, ten 1ste, Skyrise is GEEN moslim. Alleen een moslim-sympathisant, toch Skyrise ....
ten 2de,Jongeren worden NIET gewerfd, door moskeën voor radicale terreurorganisaties! Er zijn misschien wel een aantal jongeren die door het i-net worden gewerfd. Maar niet door moskeën...
Tan2 je laad je ook zo ontzettend erg door het nieuws misleiden. Er zijn GEEN radicale moskeën, noem 1 op en ik zal dit weerleggen....
Ach laat ook maar, heb geen zin om m'n post af te maken

spelfouten
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 30-04-2004, 10:25
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Honderden doden bij zelfmoordsaanslagen Amsterdam

ANP - Bij drie zelfmoordaanslagen zijn vanmorgen vroeg bij het begin van Koninginnedag, waarop in Amsterdam traditioneel vele bezoekers afkomen, honderden slachtoffers gevallen. Hulpdiensten spreken van vele honderden tot zelfs duizenden gewonden en zeggen dat de ziekenhuizen de stroom van hulpbehoevenden niet meer aankunnen. Het ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt in een eerste reactie van een terreurdaad uit vermoedelijk Islamitische hoek.

Rond 9.45 vanmorgen werd in de Kalverstraat een eerste aanslag uitgevoerd. Een grote stroom van mensen vluchtte daarop de Dam op, waar ongeveer drie minuten later een tweede aanslag plaats had. Vijf minuten later werd er een aanslag gepleegd op het Spui.

Het bezoek van de Koninklijke familie aan Warfum en Groningen is meteen nadat het bericht bekend werd stopgezet. Premier Balkende spreekt in een eerste reactie van "een vreselijke en laffe daad van fundamentalisme". Tevens beloofde hij het Nederlandse volk zijn plicht als landsbeschermer niet te zullen verwaarlozen en "hen die verantwoordelijk zijn voor deze droeve aanslag op deze normaal gesproken voor Nederland zo vrolijke dag tot op de wortel te zullen uitroeien en straffen".


Dit is verzonnen
Oud 30-04-2004, 10:38
Tuuurlijk
Avatar van Tuuurlijk
Tuuurlijk is offline
Citaat:
Mu schreef op 30-04-2004 @ 10:25 :
Honderden doden bij zelfmoordsaanslagen Amsterdam

ANP - Bij drie zelfmoordaanslagen zijn vanmorgen vroeg bij het begin van Koninginnedag, waarop in Amsterdam traditioneel vele bezoekers afkomen, honderden slachtoffers gevallen. Hulpdiensten spreken van vele honderden tot zelfs duizenden gewonden en zeggen dat de ziekenhuizen de stroom van hulpbehoevenden niet meer aankunnen. Het ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt in een eerste reactie van een terreurdaad uit vermoedelijk Islamitische hoek.

Rond 9.45 vanmorgen werd in de Kalverstraat een eerste aanslag uitgevoerd. Een grote stroom van mensen vluchtte daarop de Dam op, waar ongeveer drie minuten later een tweede aanslag plaats had. Vijf minuten later werd er een aanslag gepleegd op het Spui.

Het bezoek van de Koninklijke familie aan Warfum en Groningen is meteen nadat het bericht bekend werd stopgezet. Premier Balkende spreekt in een eerste reactie van "een vreselijke en laffe daad van fundamentalisme". Tevens beloofde hij het Nederlandse volk zijn plicht als landsbeschermer niet te zullen verwaarlozen en "hen die verantwoordelijk zijn voor deze droeve aanslag op deze normaal gesproken voor Nederland zo vrolijke dag tot op de wortel te zullen uitroeien en straffen".


Dit is verzonnen


Oud 30-04-2004, 13:13
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nou ik leef nog hoor (naja tis maar wat je leven noemt).
Het grappigste is dat de mensen met de grootste mond die de stad niet in wouden je uiteindelijk allemaal weer tegen komt.
Zo weer lekker zuipen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 30-04-2004, 17:33
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
red_and_black schreef op 30-04-2004 @ 08:31 :

spelfouten

Hahahahah Ik ben ook maar een allochtoon
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Oud 30-04-2004, 17:50
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 17:34 :
Na-ah , 'dat'over homo's staat niet in de Quraan, maar er staat echter wel dat het een zonde is en dat Allah, Glorieus en Verheven is Hij boven alles wat ze hem toeschrijven, het volk van Loet (of 'Aad) had gestraft vanwege het praktiseren van hun Homosexualiteit.
Alhoewel er in de Sunnah van de profeet( AllahsGlorieus en Verheven is Hij boven alles wat ze hem toeschrijven vrede en zegeningen zij met hem, waarin de complete Shari'ah is voorgeschreven, ook de straf op het praktiseren van homosexualiteit staat.
Wil je in het gevolg je argumenten wel onderbouwen met feiten?
Lijkt me allemaal nogal lood om oud ijzer.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 30-04-2004, 19:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 30-04-2004 @ 06:23 :
Skyrise is GEEN moslim. Alleen een moslim-sympathisant, toch Skyrise ....
Of je daar nou blij mee moet zijn, zulke 'sympathisanten'...

Het is dat hij geen moslim is, anders zou ik een gloeiende hekel aan moslims krijgen.
Oud 30-04-2004, 19:45
Weer Gebanned
Avatar van Weer Gebanned
Weer Gebanned is offline
Hey DG: Skyrise hier

Je hele mooie anti-moslim verhaaltje over mij gaat dus niet op want ik ben ECHT 100% NIET MOSLIM.

Echter: ik respecteer moslims wel, vind ze niet minderwaardig en zie ze als volwaardig medelander.
Waarom ik zo uithaal tegen alle anti-moslims hier is omdat we regelrecht op facistische praktijken afstormen.

hey maargoed: Nederland is een vrij land: neem gerust die vrijheid af bij je medemens.

Oud 30-04-2004, 19:48
Weer Gebanned
Avatar van Weer Gebanned
Weer Gebanned is offline
Citaat:
DG schreef op 29-04-2004 @ 22:36 :
Skyrise schreef op 28-04-2004 @ 00:16 :
voor het nog verder opstoken van de autochtone inwoners tegenover onze moslimbroeders

nou ik zou een aanslag eigenlijk eerder gerechtvaardigd vinden



dus nog een keer op een rijtje



1.) In dit land worden de rechten van de Moslim geschonden, op grote schaal zelfs op het moment.
Jullie schenden jullie eigen rechten altans daar zorgen jullie voor. Radicale Moskee's ,wervingen van terreurorganisaties om jonge Islamieten op te roepen zich hierbij aan te sluiten

2.) Nederlandse militairen zitten op valse gronden in Afghanistan EN Irak
Voor het geval je het nog niet doorhad schieten de nederlandse soldaten niet eens terug terwijl ze daarzo wel de kampen met mortiergranaten etc bestoken

3.) Nederland is vriendjes met Amerika

ff eerlijk blijven: Afghanistan bombarderen omdat ze vriendjes zijn met Al-Qaida = Nederland terroriseren omdat ze vriendjes zijn van het terreurnetwerk van Bush: eerlijk is eerlijk


jullie zien Amerika als de boosdoener en daarom bedenken jullie "kom we gaan eens gezellig naar amerika kapen een paar vliegtuigen en helpen we ik weet nie hoeveel mensen om zeep"
waarom?? omdat ze in Amerika wonen?


4.) Nederland is ook niet ingegaan op het "vredesverdrag" met Bin Laden.

en nee, ik vind dat we geen zaken moeten doen met terroristen, maar dat doen we blijkbaar toch al (Bush, Blair), dus dan vind ik ook dat we serieus met Osama Bin Laden om moeten gaan.


nee vind je dat raar eerst een paar duizend mensen om zeep helpen en daarna vriendjes willen worden
ja dat is logisch

HIJ is wel een machtig man, en sinds we daar een zwak voor hebben in dit zielige Nederlandje... dus.

Ik neem aan dat je hier zonder problemen bent binnengekomen dus al vind je Nederland zwak ken je zonder problemen ook weer oprotten

met "jullie" worden mensen als Skyline bedoeld die niet snappen hoe het helemaal werkt dus niet de moslims die wel geintegreerd zijn, wel nederlands spreken en niet naar Radicale Moskeeen gaan [/B]
Als ik mag aannemen dat JIJ dacht dat ik een allochtone moslim was:

dan ben je een gore kankerracist

fuckit!! ik zou zo 100.000 moslims hier heen halen als die vieze kutracisten zoals jou hier dood zouden worden gemaakt.

kankerlijer
Oud 30-04-2004, 19:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En er is nog niets gebeurd.

Maar. Iedereen denkt nu 'er is nog niets gebeurd'; de politiemensen denken dat ook, en iedereen ontspant zich wat na zo'n lange dag; de aandacht zakt een beetje weg.

Als ik een aanslag zou willen plegen vandaag, vanuit het oogpunt van die terroristen gezien, zou ik dat juist 's avonds doen.
Iedereen is dan moe, alles is uitgeput: politiemensen, ambulancemensen, vervoersbedrijven, ziekenhuizen. Iedereen is aan rust toe. En ondertussen gaan honderdduizenden richting huis.

En dan ontploft rond 22:00 opeens een metro in de buurt van halte Wibautstraat, volgeladen met mensen die van Nieuwmarkt / Waterlooplein naar Amstel reizen om daar de trein richting Utrecht te nemen. Het moge duidelijk zijn wat voor gevolgen een mega-bom in een metro heeft.

Of gooi iets op de rails vlak voor een passerende intercity. Langs het traject Amsterdam-Utrecht wordt hard aan de spoorverdubbeling gewerkt, er liggen massa's bouwmaterialen.
Vooral rond station Bijlmer. Leg gewoon een stuk beton op de rails vlakbij station Bijlmer, als een trein 50 meter van je vandaan is en met 130 km/h nadert (dan heeft de trein geen tijd meer om te remmen). Trein met duizenden passagiers (bv. dubbeldekker van 12 wagens) knalt bovenop betonblok met 130 km/h. Dat in het donker. Dat de daders ook om het leven zullen komen doet er niet toe, dat willen ze immers.

Of plaats over een lengte van ongeveer 300 meter twintig bommen op de rails en laat die in één klap ontploffen wanneer er een trein boven rijdt. Of beter nog, laat een brug in de rivier storten wanneer er een dubbeldekker van 12 wagens overheen rijdt. Bijvoorbeeld de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal.

Kortom, als er een aanslag gepleegd gaat worden vandaag, zal dat zijn wanneer het net helemaal donker is. Rond 22 uur, wanneer iedereen moe is, massale mensenstromen onderweg naar huis gaan en het al donker is.
Oud 30-04-2004, 19:53
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Weer Gebanned schreef op 30-04-2004 @ 19:48 :
Als ik mag aannemen dat JIJ dacht dat ik een allochtone moslim was:

dan ben je een gore kankerracist

fuckit!! ik zou zo 100.000 moslims hier heen halen als die vieze kutracisten zoals jou hier dood zouden worden gemaakt.

kankerlijer
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 30-04-2004, 19:56
Weer Gebanned
Avatar van Weer Gebanned
Weer Gebanned is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 19:52 :
En er is nog niets gebeurd.

Maar. Iedereen denkt nu 'er is nog niets gebeurd'; de politiemensen denken dat ook, en iedereen ontspant zich wat na zo'n lange dag; de aandacht zakt een beetje weg.

Als ik een aanslag zou willen plegen vandaag, vanuit het oogpunt van die terroristen gezien, zou ik dat juist 's avonds doen.
Iedereen is dan moe, alles is uitgeput: politiemensen, ambulancemensen, vervoersbedrijven, ziekenhuizen. Iedereen is aan rust toe. En ondertussen gaan honderdduizenden richting huis.

En dan ontploft rond 22:00 opeens een metro in de buurt van halte Wibautstraat, volgeladen met mensen die van Nieuwmarkt / Waterlooplein naar Amstel reizen om daar de trein richting Utrecht te nemen. Het moge duidelijk zijn wat voor gevolgen een mega-bom in een metro heeft.

Of gooi iets op de rails vlak voor een passerende intercity. Langs het traject Amsterdam-Utrecht wordt hard aan de spoorverdubbeling gewerkt, er liggen massa's bouwmaterialen.
Vooral rond station Bijlmer. Leg gewoon een stuk beton op de rails vlakbij station Bijlmer, als een trein 50 meter van je vandaan is en met 130 km/h nadert (dan heeft de trein geen tijd meer om te remmen). Trein met duizenden passagiers (bv. dubbeldekker van 12 wagens) knalt bovenop betonblok met 130 km/h. Dat in het donker. Dat de daders ook om het leven zullen komen doet er niet toe, dat willen ze immers.

Of plaats over een lengte van ongeveer 300 meter twintig bommen op de rails en laat die in één klap ontploffen wanneer er een trein boven rijdt. Of beter nog, laat een brug in de rivier storten wanneer er een dubbeldekker van 12 wagens overheen rijdt. Bijvoorbeeld de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal.

Kortom, als er een aanslag gepleegd gaat worden vandaag, zal dat zijn wanneer het net helemaal donker is. Rond 22 uur, wanneer iedereen moe is, massale mensenstromen onderweg naar huis gaan en het al donker is.
sick mind.

(maargoed... same here: ik zie helaas nog vele mogelijke scenario's)
Oud 30-04-2004, 19:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Hm,.. ban ontdruiken en yassinavatar....
ge weet wat voor een straf daarop staat?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 30-04-2004, 19:59
Weer Gebanned
Avatar van Weer Gebanned
Weer Gebanned is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-04-2004 @ 19:58 :
Hm,.. ban ontdruiken en yassinavatar....
ge weet wat voor een straf daarop staat?
wat is er met een Yassin avatar?
Oud 30-04-2004, 20:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Weer Gebanned schreef op 30-04-2004 @ 19:59 :
wat is er met een Yassin avatar?
da's meer persoonlijk, maar die banontduiking
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 30-04-2004, 20:02
Weer Gebanned
Avatar van Weer Gebanned
Weer Gebanned is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-04-2004 @ 20:01 :
da's meer persoonlijk, maar die banontduiking
oh.. tsja sorrie.. ik zag dat ik werd aangevallen door DG die de hele moslimbevolking van Nederland al weer had gediscrimineerd

TERWIJL IK VERDORIE NIET EENS EEN MOSLIM BEN!!!

dus ja..
duty calls
Oud 30-04-2004, 20:11
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Weer Gebanned schreef op 30-04-2004 @ 20:02 :
oh.. tsja sorrie.. ik zag dat ik werd aangevallen door DG die de hele moslimbevolking van Nederland al weer had gediscrimineerd

TERWIJL IK VERDORIE NIET EENS EEN MOSLIM BEN!!!

dus ja..
duty calls
....hier heb je 6 mg Haldol....
Oud 30-04-2004, 20:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Weer Gebanned schreef op 30-04-2004 @ 20:02 :
oh.. tsja sorrie.. ik zag dat ik werd aangevallen door DG die de hele moslimbevolking van Nederland al weer had gediscrimineerd

TERWIJL IK VERDORIE NIET EENS EEN MOSLIM BEN!!!

dus ja..
duty calls
da's geen reden om je weer op het forum te laten zien terwijl je "slechts" 2 dagen geband bent
Als je slim bent, trek je je nu terug en wacht je netjes tot die 2 dagen voorbij zijn. Zoniet, vrees ik dat er andere maatregelen genomen moeten worden.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 30-04-2004, 20:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
MarKel schreef op 30-04-2004 @ 20:11 :
....hier heb je 6 mg Haldol....
Doe maar 20 mg, IV.
Oud 30-04-2004, 20:46
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Fleet, je gaat toch geen metro opblazen? Dan heb je echt hóóguit honderd doden. Dat kan bééééter. Hmm, wat te denken van dit: het creëren van een stremming bij de stations Amsterdam Amstel, Amsterdam Muiderpoort, Duivendrecht, etc. Weinig treinen zullen rijden en er zullen veel mensen op A'dam CS zijn. Dan bel je een bommelding door voor A'dam CS zelf. Op het moment dat iedereen naar buiten wordt geleid blazen drie mensen zich op in de menigte.
Oud 30-04-2004, 20:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Mu schreef op 30-04-2004 @ 20:46 :
Fleet, je gaat toch geen metro opblazen? Dan heb je echt hóóguit honderd doden. Dat kan bééééter. Hmm, wat te denken van dit: het creëren van een stremming bij de stations Amsterdam Amstel, Amsterdam Muiderpoort, Duivendrecht, etc. Weinig treinen zullen rijden en er zullen veel mensen op A'dam CS zijn. Dan bel je een bommelding door voor A'dam CS zelf. Op het moment dat iedereen naar buiten wordt geleid blazen drie mensen zich op in de menigte.
Oud 30-04-2004, 20:59
Caballero
Avatar van Caballero
Caballero is offline
Citaat:
Weer Gebanned schreef op 30-04-2004 @ 20:02 :
oh.. tsja sorrie.. ik zag dat ik werd aangevallen door DG die de hele moslimbevolking van Nederland al weer had gediscrimineerd

TERWIJL IK VERDORIE NIET EENS EEN MOSLIM BEN!!!

dus ja..
duty calls
Sommige forummers zijn niet weg te krijgen
Oud 30-04-2004, 21:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 19:52 :
En er is nog niets gebeurd.

Maar. Iedereen denkt nu 'er is nog niets gebeurd'; de politiemensen denken dat ook, en iedereen ontspant zich wat na zo'n lange dag; de aandacht zakt een beetje weg.

Als ik een aanslag zou willen plegen vandaag, vanuit het oogpunt van die terroristen gezien, zou ik dat juist 's avonds doen.
Iedereen is dan moe, alles is uitgeput: politiemensen, ambulancemensen, vervoersbedrijven, ziekenhuizen. Iedereen is aan rust toe. En ondertussen gaan honderdduizenden richting huis.

En dan ontploft rond 22:00 opeens een metro in de buurt van halte Wibautstraat, volgeladen met mensen die van Nieuwmarkt / Waterlooplein naar Amstel reizen om daar de trein richting Utrecht te nemen. Het moge duidelijk zijn wat voor gevolgen een mega-bom in een metro heeft.

Of gooi iets op de rails vlak voor een passerende intercity. Langs het traject Amsterdam-Utrecht wordt hard aan de spoorverdubbeling gewerkt, er liggen massa's bouwmaterialen.
Vooral rond station Bijlmer. Leg gewoon een stuk beton op de rails vlakbij station Bijlmer, als een trein 50 meter van je vandaan is en met 130 km/h nadert (dan heeft de trein geen tijd meer om te remmen). Trein met duizenden passagiers (bv. dubbeldekker van 12 wagens) knalt bovenop betonblok met 130 km/h. Dat in het donker. Dat de daders ook om het leven zullen komen doet er niet toe, dat willen ze immers.

Of plaats over een lengte van ongeveer 300 meter twintig bommen op de rails en laat die in één klap ontploffen wanneer er een trein boven rijdt. Of beter nog, laat een brug in de rivier storten wanneer er een dubbeldekker van 12 wagens overheen rijdt. Bijvoorbeeld de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal.

Kortom, als er een aanslag gepleegd gaat worden vandaag, zal dat zijn wanneer het net helemaal donker is. Rond 22 uur, wanneer iedereen moe is, massale mensenstromen onderweg naar huis gaan en het al donker is.
1 Woord: Paranoide...

FA, je laat je gek maken, je overdrijft en je bent oorlogsziek.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-04-2004, 21:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-04-2004 @ 21:19 :
1 Woord: Paranoide...

FA, je laat je gek maken, je overdrijft en je bent oorlogsziek.


Ik ga die aanslagen niet plegen ofzo. Ik zeg alleen hoe ik het zou doen.

Voor 11/9/2001 zei jij zeker hetzelfde. 'Je overdrijft, zoiets kan hier niet gebeuren.' ... ?
Dat dachten ze in Madrid ook.
Oud 30-04-2004, 21:56
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 21:43 :


Ik ga die aanslagen niet plegen ofzo. Ik zeg alleen hoe ik het zou doen.

Voor 11/9/2001 zei jij zeker hetzelfde. 'Je overdrijft, zoiets kan hier niet gebeuren.' ... ?
Dat dachten ze in Madrid ook.
En jij bent zo iemand die dit 's avonds in z'n bedje allemaal ligt te bedenken en dan een keer flipt en het ook echt uitvoert.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Oud 30-04-2004, 21:59
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
SkyRise laat zich zien zoals hij is, daarbij noemt hij zichzelf moslim sympatisant. Geweldig met dit soort gedrag wakker je haat aan.
Maar goed gelukkig zijn er geen aanslagen gepleegt en loop ik zelf ook nog overeind na 3 avonden en 2 dagen zuipen. Ik ben zelf niet naar amsterdam gegaan maar ik heb koninginnendag hier in de buurt (de zaanstreek) geviert en das toch echt veel gezelliger een zaanse koninginnendag en die terroristen moeten toch echt niet met hun gore poten aan de zaanstreek komen want dan......
Oud 30-04-2004, 21:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 30-04-2004 @ 21:56 :
En jij bent zo iemand die dit 's avonds in z'n bedje allemaal ligt te bedenken en dan een keer flipt en het ook echt uitvoert.
Eng hé?

Nee hoor, ik vind het gewoon 'leuk' om te bedenken. Kon ik dat maar voor de AIVD doen: als baan bedenken hoe ik een aanslag ergens zou willen plegen. Dan kan je maatregelen nemen om die fictieve aanslag te verkomen.
Aanslagen verzinnen is gewoon leuk. Ik kan er pagina's over volschrijven en een volledig sluitend plan voor een geweldige aanslag maken, wat iedere moslimterrorist overtreft.
Kan ik o.a. dankzij m'n fotografische geheugen, waardoor ik alles wat ik ergens zie (bv. die bouwmaterialen bij station A'dam Bijlmer) snel kan onthouden, en bv. zwakke plekken op Schiphol. Door dat fotografische geheugen sla ik dat soort dingen meteen op.

Natuurlijk zou ik nooit echt een aanslag plegen.
Oud 30-04-2004, 22:01
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 21:59 :


Blahblahblah
Kan ik o.a. dankzij m'n fotografische geheugen, waardoor ik alles wat ik ergens zie (bv. die bouwmaterialen bij station A'dam Bijlmer) snel kan onthouden, en bv. zwakke plekken op Schiphol. Door dat fotografische geheugen sla ik dat soort dingen meteen op.

Natuurlijk zou ik nooit echt een aanslag plegen.

zoooo jij bent echt goed hoor

Oud 30-04-2004, 22:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Die aanslag zou, als 'ie er komt, rond deze tijd moeten plaatsvinden.

99% kans dat er niets gebeurt.
1% kans dat er wél iets gebeurt.

En ik kies liefst de pessimistische kant, dat is altijd het veiligst.
Oud 30-04-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 22:02 :
En ik kies liefst de pessimistische kant, dat is altijd het veiligst.
Precies, dan kun je achteraf zeggen 'zie je wel!' zodat je argumenten natuurlijk in kracht worden verviervoudigd
Oud 30-04-2004, 22:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2004 @ 22:33 :
Precies, dan kun je achteraf zeggen 'zie je wel!' zodat je argumenten natuurlijk in kracht worden verviervoudigd
Sst.

Voor een belangrijk tentamen neem jij waarschijnlijk meestal een trein eerder.
Dan ben je ook al pessimistisch, want jij rekent op vertragingen.

Feit is dat wie pessimitisch denkt nooit voor (negatieve) verrassingen komt te staan. Mijn leven zit vol positieve verrassingen!

Bijvoorbeeld:
'De trein gaat op tijd!' -> want ik reken erop dat 'ie te laat gaat.
Oud 30-04-2004, 22:42
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 22:40 :
Sst.

Voor een belangrijk tentamen neem jij waarschijnlijk meestal een trein eerder.
Dan ben je ook al pessimistisch, want jij rekent op vertragingen.

Feit is dat wie pessimitisch denkt nooit voor (negatieve) verrassingen komt te staan. Mijn leven zit vol positieve verrassingen!

Bijvoorbeeld:
'De trein gaat op tijd!' -> want ik reken erop dat 'ie te laat gaat.
Als je maar van het slechtste uitgaat, valt het altijd mee óf je hebt gelijk. Het valt nooit tegen.
Oud 30-04-2004, 22:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
gerwin schreef op 30-04-2004 @ 22:42 :
Als je maar van het slechtste uitgaat, valt het altijd mee óf je hebt gelijk. Het valt nooit tegen.
Precies. Dat betekent dat het leven altijd vol positieve verrassingen zit, dus ik ben heel vaak blij met iets.
Oud 30-04-2004, 22:51
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
gerwin schreef op 30-04-2004 @ 22:42 :
Als je maar van het slechtste uitgaat, valt het altijd mee óf je hebt gelijk. Het valt nooit tegen.
en dat je omgeving je een lul vindt is slechts een bijkomstigheid
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Oud 30-04-2004, 22:59
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 30-04-2004 @ 22:51 :
en dat je omgeving je een lul vindt is slechts een bijkomstigheid

Komt er toch eens een keer dat ik het volledig met je eens ben!
Oud 30-04-2004, 23:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 30-04-2004 @ 22:51 :
en dat je omgeving je een lul vindt is slechts een bijkomstigheid
Omgeving?

Offtopic: Mja, beetje zelfspot kan geen kwaad.
Oud 30-04-2004, 23:16
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 21:59 :

Natuurlijk zou ik nooit echt een aanslag plegen.
idd, FA is tenslotte de volmaakte jood die nooit zondigt nietwaar
Oud 30-04-2004, 23:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Isa schreef op 30-04-2004 @ 23:16 :
idd, FA is tenslotte de volmaakte jood die nooit zondigt nietwaar
Nee, ik zit ook niet nu tijdens de shabbat wanneer het gebruik van elektrische apparaten streng verboden is aan de computer.

Maar dat is toch wel even anders dan een aanslag plegen.
Oud 30-04-2004, 23:38
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 30-04-2004 @ 23:23 :
Nee, ik zit ook niet nu tijdens de shabbat wanneer het gebruik van elektrische apparaten streng verboden is aan de computer.

Maar dat is toch wel even anders dan een aanslag plegen.
idd, op sabbatovertreding heeft god de doodstraf ingesteld. op aanslag plegen iets mindere straf. of soms een beloning
Oud 01-05-2004, 00:11
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik ben net terug uit Amsterdam, en ik heb niets bijzonders meegemaakt. Het hele CS en omgeving zag wel blauw van de politie.

Het was trouwens erg gezellig in Amsterdam vandaag
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 01-05-2004, 00:19
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Isa schreef op 30-04-2004 @ 23:16 :
idd, FA is tenslotte de volmaakte jood die nooit zondigt nietwaar
FA is geen jood hoor, Hij wilt het alleen zijn. Gelukkig is het joodse volk gezegend deze last niet te hoeven dragen.
Oud 01-05-2004, 00:20
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-05-2004 @ 00:11 :
Het was trouwens erg gezellig in Amsterdam vandaag
Ondanks die verkrachting van het Stationsplein?
Oud 01-05-2004, 00:23
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-05-2004 @ 00:20 :
Ondanks die verkrachting van het Stationsplein?
Daar was ik niet Behalve dan even tijdens de heen- en terugreis.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 01-05-2004, 00:27
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-05-2004 @ 00:20 :
Ondanks die verkrachting van het Stationsplein?



Ik ben ook net terug en ik leef nog steeds!!!
was echt vreselijk druk, ben helemaal naar de t*ring en kan niet meer!!!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 01-05-2004, 01:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 01-05-2004 @ 00:19 :
FA is geen jood hoor, Hij wilt het alleen zijn. Gelukkig is het joodse volk gezegend deze last niet te hoeven dragen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 01-05-2004, 01:34
sn0w
Avatar van sn0w
sn0w is offline
ik ben ook terug!
en ben ook dooooodmoe maar was wel coool
en
ik leef ook nog
k ben niet ontploft...
was wel ontzettend druk!
__________________
Take a walk on the wild side
Oud 01-05-2004, 02:22
hippie jesse
hippie jesse is offline
dat viel dus wel mee
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.