Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2008, 17:53
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb over de jaren heen een buikje ontwikkeld, een speklaagje zeg maar. Hoe krijg ik dit weg? Voor de rest ben ik niet dik dus ik wil niet globaal afvallen.

Anders eten? Cardiotraining? Of buikspieroefeningen?
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 18:56
Mara
Mara is offline
Je kan niet plaatselijk afvallen. Je kan wel proberen gewoon af te vallen (vermageren) want als je het eerst op je buik aankomt, gaat het daar ook het eerst af.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 20:18
Not for You
Avatar van Not for You
Not for You is offline
Citaat:
Je kan niet plaatselijk afvallen. Je kan wel proberen gewoon af te vallen (vermageren) want als je het eerst op je buik aankomt, gaat het daar ook het eerst af.
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
__________________
Restless soul, enjoy your youth...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 20:54
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Valt wel mee.. Ze zeggen dat als je bijvoorbeeld als eerste aankomt op je benen, kan je dus niet alleen afvallen op je buik, maar zullen je benen eerst dunner worden.. Maar als je eerst aankomt op je buik, zal je buik ook als eerste dunner worden..

Volgens mij is het bij vrouwen vaak eerst het gezicht, dan borst, dan benen en dán pas buik.. Althans, zo ongeveer is het bij mij.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 21:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Sorry, ik ben 't woordje vaak vergeten.

Maar stel dat ze nou op d'r buik is aangekomen, d'r benen dunner wil hebben en gaat afvallen gaat 't er hoogstwaarschijnlijk het eerst bij d'r buik af voor het grootste deel. Maar je valt uiteindelijk overal wat af.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 22:10
Verwijderd
Je dagelijks gebruik qua calorieen minderen.
Hardlopen, zwemmen, etc.
Spiermassa opbouwen zodat je in rust meer verbrandt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 09:51
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Volgens mij is het bij vrouwen vaak eerst het gezicht, dan borst, dan benen en dán pas buik.. Althans, zo ongeveer is het bij mij.
Bij mij is het eerst buik, dan billen, dan borsten en eh, verder ben ik nooit gekomen

Helpen sit-ups ook niet plaatselijk?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 10:26
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Helpen sit-ups ook niet plaatselijk?
Je kunt je spieren wel trainen, maar die worden niet zichtbaar omdat er een laagje overheen zit, dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 10:41
Omgmewmewcat
Avatar van Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Een klein 'speklaagje' eraf trainen is niet zo moeilijk. Een weekje of 2-3 zal voldoende moeten zijn.

Elke ochtend voor je naar school/werk gaat 30 minuten hardlopen, en als je klaar bent nog wat Sit-ups, Push-ups en Pull-ups. Als je dit elke dag doet, in combinatie met wat gezonder eten en vooral letten op je calorieën, zul je na 2-3 weken al ~3 kilo af kunnen vallen.

Let er echter op dat je niet terug valt naar je oude gebruiken qua eten, anders komt dat vet er weer snel terug.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 15:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Volgens mij is het bij vrouwen vaak eerst het gezicht, dan borst, dan benen en dán pas buik.. Althans, zo ongeveer is het bij mij.
Volgens mij is het bij vrouwen buik en benen hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 02:40
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Je kunt je spieren wel trainen, maar die worden niet zichtbaar omdat er een laagje overheen zit, dacht ik.
Maar als ze die spieren wél traint, verbrandt ze uiteindelijk zelfs in rust meer calorieën, aangezien spiermassa je metabolisme versnelt. ;p

Citaat:
Een klein 'speklaagje' eraf trainen is niet zo moeilijk. Een weekje of 2-3 zal voldoende moeten zijn.

Elke ochtend voor je naar school/werk gaat 30 minuten hardlopen, en als je klaar bent nog wat Sit-ups, Push-ups en Pull-ups. Als je dit elke dag doet, in combinatie met wat gezonder eten en vooral letten op je calorieën, zul je na 2-3 weken al ~3 kilo af kunnen vallen.

Let er echter op dat je niet terug valt naar je oude gebruiken qua eten, anders komt dat vet er weer snel terug.
Ik weet niet hoe het bij de TS zit natuurlijk, maar voor iemand die nauwelijks sport zou opeens 30 min. per dag hardlopen echt niet goed zijn.

@TS: ik heb af en toe ook het idee dat m'n buikje opeens begint uit te puilen, veel water drinken, minder ongezond snacken en vaker wandelen en fietsen ipv openbaar vervoer gebruiken doet dan meestal vrij snel wonderen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 06:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben ondertussen al tien kilo afgevallen en heb nog steeds een buikje Ik vraag me af hoe dat ooit weggaat... blijkbaar moet je dan echt terug naar een lage BMI (iig onder de 21 bij mij dus)?
Natuurlijk ben ik wel afgevallen rond mijn benen/buik/heupen, scheelt zo'n 10 centimeter met voordat ik de kilo's kwijt was, maar toch blijf ik een buikje houden.
Ik ga dus gewoon door met gezond eten en sporten, en hopelijk gaat het buikje dan een keer weg
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 07:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Spekkie: dat heb ik dus ook, dat dat verrotte buikje er maar niet afgaat! Voor de rest ben ik eigenlijk al tevreden met hoeveel ik ben afgevallen (23 kilo nu), alleen erger ik me dood aan m'n buik.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 10:08
Omgmewmewcat
Avatar van Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Volhouden en dat buikje gaat er écht wel vanaf hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 14:44
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik ben ondertussen al tien kilo afgevallen en heb nog steeds een buikje Ik vraag me af hoe dat ooit weggaat... blijkbaar moet je dan echt terug naar een lage BMI (iig onder de 21 bij mij dus)?
Natuurlijk ben ik wel afgevallen rond mijn benen/buik/heupen, scheelt zo'n 10 centimeter met voordat ik de kilo's kwijt was, maar toch blijf ik een buikje houden.
Ik ga dus gewoon door met gezond eten en sporten, en hopelijk gaat het buikje dan een keer weg
Citaat:
@ Spekkie: dat heb ik dus ook, dat dat verrotte buikje er maar niet afgaat!
Citaat:
etc.
Low carb diet en droogtrainen, is het binnen een maand weg
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 16:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Ik ben ondertussen al tien kilo afgevallen en heb nog steeds een buikje Ik vraag me af hoe dat ooit weggaat... blijkbaar moet je dan echt terug naar een lage BMI (iig onder de 21 bij mij dus)?
Natuurlijk ben ik wel afgevallen rond mijn benen/buik/heupen, scheelt zo'n 10 centimeter met voordat ik de kilo's kwijt was, maar toch blijf ik een buikje houden.
Ik ga dus gewoon door met gezond eten en sporten, en hopelijk gaat het buikje dan een keer weg
Same here. 10 kilo afgevallen, heb nu een BMI van 20 maar het buikje blijft (hoewel het dus wel van een buik naar een buikje is gegaan). Hoewel ik nog steeds regelmatig buikspieroefeningen doe, heb ik me er maar bij neergelegd dat ik nooit een hele platte buik zal krijgen. Vraag me af of zoiets ook erfelijk is, want ik zie zat vrouwen/meisjes die niet dunner zijn, maar wel een platte buik hebben.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 22:11
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben de afgelopen maanden ongeveer 6 kilo kwijtgeraakt, maar voornamelijk in mn gezicht en op plekken waar het eigenlijk niet eens opvalt. Misschien was het voornamelijk vocht wat ik vasthield door de pil (Diane).
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ondertussen al tien kilo afgevallen en heb nog steeds een buikje Ik vraag me af hoe dat ooit weggaat... blijkbaar moet je dan echt terug naar een lage BMI (iig onder de 21 bij mij dus)?
Natuurlijk ben ik wel afgevallen rond mijn benen/buik/heupen, scheelt zo'n 10 centimeter met voordat ik de kilo's kwijt was, maar toch blijf ik een buikje houden.
Ik ga dus gewoon door met gezond eten en sporten, en hopelijk gaat het buikje dan een keer weg
Meer spiermassa opbouwen.
Die zorgen voor je strakke curves.

Gewicht is relatief.

Je vetpercentage niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 13:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Meer spiermassa opbouwen.
Die zorgen voor je strakke curves.

Gewicht is relatief.

Je vetpercentage niet.
Dus niet hardlopen, zwemmen en cardio, maar juist gaan fitnessen? Meeeh, dat vind ik niets.
Ik heb vandaag wel pilates gedaan, dat is ook alleen maar spieroefeningen, en voelt wel lekker voor de juiste spieren (buik, heup, benen)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Dus niet hardlopen, zwemmen en cardio, maar juist gaan fitnessen? Meeeh, dat vind ik niets.
Ik heb vandaag wel pilates gedaan, dat is ook alleen maar spieroefeningen, en voelt wel lekker voor de juiste spieren (buik, heup, benen)
Cardio is natuurlijk wel de noodzaak om je vet te verbranden, maar je verbrand meer in rust op de bank als je ook wat aan krachttraining doet. Hoe meer spiermassa, des te meer je lichaam verbrandt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Volhouden en dat buikje gaat er écht wel vanaf hoor.
Ehm, ze is een vrouw. Dat buikje zit ingebouwd, net zoals borsten en ronde billen. De meeste vrouwen hebben tenminste een béétje vet op hun buik, hoe dun ze ook zijn. Ik ben denk ik eerder m'n borsten kwijt dan dat er helemaal geen vet meer op m'n buik zit, hoe hard ik ook sit-ups doe.

Daarbij lijkt me een maandje extreem sporten + weinig eten écht geen gezond plan. Zou gewoon voor meer sporten gaan, als je tenminste al gezond eet, en hooguit wat meer vette troep laten staan.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 18:14
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Wat willen jullie dan als vrouw? Dit?

klik

Of zoiets:

klik

Of dit:

klik

??
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 18:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Meer zoiets. Gewoon plat en niet te gespierd
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Wat willen jullie dan als vrouw? Dit?

klik

Of zoiets:

klik

Of dit:

klik

??
Wow, allemaal veel te afgetraind en te dun. Dat plaatje van Spekkie is inderdaad gewoon een ideaal plaatje. Slank, maar niet te dun en gespierd.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 01:07
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik vind zo'n klein zacht kussentje juist zo lief staan! Platte buiken zijn eng, een beetje vorm maakt het juist vrouwelijk
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 07:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Volgens mij moet je een klein buikje maar gewoon accepteren. Ik sport ongeveer 4 keer per week, zowel krachttraining als conditie en ben redelijk slank, maar bepaalde vormen blijven gewoon, die gaan ook niet weg (ook mijn billen bijvoorbeeld, die zijn wel 'strak' maar worden niet plat).
En gelukkig maar .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Wat willen jullie dan als vrouw? Dit?

klik

Of zoiets:

klik

Of dit:

klik

??
Uhm, ik hou m'n eigen buik wel Platter, sure, maar 't moet wel vrouwelijk blijven.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 11:10
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline

Zo wil ik het weer
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 14:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ja, zo willen we het allemaal wel..

Ik tenminste wel.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 14:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Ja, zo willen we het allemaal wel..

Ik tenminste wel.
Ik niet, ik vind het mooi als een vrouwenbuik niet te gespierd is, het mag ook nog wel een beetje zacht zijn. Zolang het maar niet 'blubbert'.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 17:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
[afbeelding]
Zo wil ik het weer
Nee, niet mooi. Beetje gewoon een klein laagje 'vet'. Dat staat inderdaad vrouwelijk en ook wel schattig.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 06:50
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Tja, het ligt er gewoon ook wel aan hoe je gebouwd bent en hoe jouw lichaam in elkaar zit. Je kan bijvoorbeeld nog zo dun zijn, maar toch een buikje hebben. En verder verschillen de meningen er nogal over wat een 'buikje' is.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 18:48
Verwijderd
Eerder nog

of eh,

Maar als je echt plat wilt...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 05:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die derde is eng, zo plat hoef ik niet
Plaatje een en twee zijn prima, maar zover ben ik nog niet eens (mijn buik is echt het laatste waar ik afval)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 18:34
Omgmewmewcat
Avatar van Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Ik zie bij mezelf de bovenste buikspieren... Maar die daar onder zijn nog bedolven onder het vet
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ik zie bij mezelf de bovenste buikspieren... Maar die daar onder zijn nog bedolven onder het vet

Haha! Dat heb ik nou ook!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:02
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik ben sinds vorige week 3x per week aan het joggen en doe op de dagen dat ik niet loop, buikspieroefeningen op een matje. Verder ga ik proberen wat op mijn eten te letten (ik kom trouwens niet aan 2000 kcal per dag denk ik) maar eerst het joggen, niet te veel ineens vragen van mezelf
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 23:30
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik zie bij mezelf de bovenste buikspieren... Maar die daar onder zijn nog bedolven onder het vet
Ik zie ze lekker alle 8.

Citaat:
(ik kom trouwens niet aan 2000 kcal per dag denk ik)
Dat is wel heel weinig =-\
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Als meisje ligt het erg aan je lengte/je postuur.
Ik denk niet dat ik (1.62) zonder inspanning 2000 kc per dag nodig zou hebben.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 12:50
honnepon88
Avatar van honnepon88
honnepon88 is offline
hallo allemaal,

ik had het er elke keer over met mn vriend dat ik mn buikje weg wou hebben
en ik kwam hier en zag meteen deze topic.

ik heb idd ook het zelfde probleem,

dat buikje wilt niet weg. maar ik ben +- 1,70 en ik weeg 55kilo.
ben wel wat aangekomen want ik woog eerst 51.

maar wat ik ook doe dat buikje wilt niet weg, maar ik ben bang dat als ik (veel) ga trainen oid...ik dan weer teveel afval...

of dat er een jojoeffect bij komt en dat wil ik niet

wat te doen?
__________________
As long as I'm living, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 13:21
Verwijderd
Citaat:
hallo allemaal,

ik had het er elke keer over met mn vriend dat ik mn buikje weg wou hebben
en ik kwam hier en zag meteen deze topic.

ik heb idd ook het zelfde probleem,

dat buikje wilt niet weg. maar ik ben +- 1,70 en ik weeg 55kilo.
ben wel wat aangekomen want ik woog eerst 51.

maar wat ik ook doe dat buikje wilt niet weg, maar ik ben bang dat als ik (veel) ga trainen oid...ik dan weer teveel afval...

of dat er een jojoeffect bij komt en dat wil ik niet

wat te doen?
Met dat gewicht kun je echt onmogelijk een echt buikje hebben, het enige wat er kan zitten is het natuurlijke beetje vet, en zelfs dat weinig, want met dit gewicht en die lengte ben je gewoon vrij dun. Dus ik zou gewoon proberen iets vriendelijker in de spiegel te kijken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 14:16
honnepon88
Avatar van honnepon88
honnepon88 is offline
haha dat doe ik soms ook wel hoor, maar toch...heb liever zo n buikje als op de 1ste 2 plaatjes van morgan
__________________
As long as I'm living, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 19:32
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
hallo allemaal,

ik had het er elke keer over met mn vriend dat ik mn buikje weg wou hebben
en ik kwam hier en zag meteen deze topic.

ik heb idd ook het zelfde probleem,

dat buikje wilt niet weg. maar ik ben +- 1,70 en ik weeg 55kilo.
ben wel wat aangekomen want ik woog eerst 51.

maar wat ik ook doe dat buikje wilt niet weg, maar ik ben bang dat als ik (veel) ga trainen oid...ik dan weer teveel afval...

of dat er een jojoeffect bij komt en dat wil ik niet

wat te doen?
Is het niet gewoon je vel i.p.v. een buikje?

want ik heb dezelfde lengte en gewicht
afvallen moet je zeker niet doen! in de plaats daarvan kan je proberen wat spiermassa te winnen? Dan ga je je buikje waarschijnlijk wat strakker krijgen...

en die eerste plaatjes van Morgen lijken me gewoon een gespierde buik (niet zo overdreven dat je alles ziet, maar gewoon mooi strak)
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 05:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat je misschien niet ziet, is dat plaatje 1 en 2 ook een buikje hebben. Als je vanaf de zijkant zou kijken, zou er alsnog een buikje te zien zijn. (Alleen misschien niet zo groot als je zelf hebt). Dat is gewoon normaal, dat is de bouw van een vrouw.
Plaatje 3 is vrijwel onhaalbaar. Sommige mensen zijn gewoon zo gebouwd, en sommigen hebben gewoon ondergewicht

Ik zag het gisteren met sporten ook. 95% heeft een buikje, hoe klein dan ook. En echt maar 5% was echt zo plat als plaatje 3. Een daarvan was overall heel dun en de ander was gewoon zo gebouwd.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 17:28
Daphne.
Daphne. is offline
2 tussendoortjes & zoveel mogelijk sporten. helpt bij mij in iedergeval.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:35
honnepon88
Avatar van honnepon88
honnepon88 is offline
ik heb net mijn bmi getest en ik kom uit op 19...dat zal weg goed zijn dan denk ik of niet??
maar wat het ook is als je af wil vallen en zo je lichaam slanker te krijgen is bijvoorbeeld zoveel uur van te voren voordat je gaat slapen niet eten...maar ik werk in de horeca dus dat is voor mij soms niet anders...want je ritme is gewoon anders. En omdat het dan laat word voordat je thuis bent en dergelijke ga je toch meestal voor de snelle hap wat ik me zelf ook echt probeer af te leren. Ik denk dat daarom mijn buikje niet weg wilt gaan.
__________________
As long as I'm living, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 12:50
PV
PV is offline
Citaat:
ik heb net mijn bmi getest en ik kom uit op 19...dat zal weg goed zijn dan denk ik of niet??
maar wat het ook is als je af wil vallen en zo je lichaam slanker te krijgen is bijvoorbeeld zoveel uur van te voren voordat je gaat slapen niet eten...maar ik werk in de horeca dus dat is voor mij soms niet anders...want je ritme is gewoon anders. En omdat het dan laat word voordat je thuis bent en dergelijke ga je toch meestal voor de snelle hap wat ik me zelf ook echt probeer af te leren. Ik denk dat daarom mijn buikje niet weg wilt gaan.
met een bmi van 19 zit je eerder tegen ondergewicht aan hoor ik denk dat je jouw 'buikje' in je hoofd veel groter maakt dan het in werkelijkheid is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 12:55
Verwijderd
Dat vraagt om een foto!

Met een BMI van 19 ben je te licht.

Bouw eens wat spiermassa op!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:44
honnepon88
Avatar van honnepon88
honnepon88 is offline
het stond anders wel in het groen 8-), anyhow ik weet geen eens of ik het goed gemeten heb...
normaal moet je toch alles in cm aangeven...heb alleen mn gewicht en lengte in moeten vullen...
__________________
As long as I'm living, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:49
honnepon88
Avatar van honnepon88
honnepon88 is offline
onee wacht het is 19.5 trouwens...en er staat bij: ook als je denkt om een paar kilo's afvallen een positief effect zal hebben op je vitaliteit, zelfvertrouwen en je gezondheid...
dan kan ... je ermee helpen
__________________
As long as I'm living, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Krachttraining/cardio
Lyne
13 26-08-2008 19:39
Lichaam & Gezondheid vet op armen weg trainen?
Meertje
19 23-07-2006 17:19
Lichaam & Gezondheid buikspieroefeningen
sansan
54 31-10-2005 19:57
Vrije tijd Vet wegtrainen
Iceracer
24 01-02-2005 17:41
Lichaam & Gezondheid als je een buikje hebt, kun je dit dan volledig wegkrijgen?
BELLEKE
19 21-04-2003 11:43
Lichaam & Gezondheid mijn lichaam- mijn onzekerheden
miep
14 20-02-2002 20:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.