Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 22:34
Verwijderd
Hij kwetst me. Heel erg. Hij vertrouwt me niet, hij twijfelt aan of ik van hem houdt. Ik vind het een klotestreek. Ik heb hem niets gedaan. Eerst dacht hij dat ik vreemd zou gaan op een verjaardag van een vriendin. Want ik zou dronken worden en dan met iemand anders zoenen. Nu weer, hij sluit z'n smsje af met; ik hou van je, ik hoop jij ook van mij. Sukkel, stommerd. Je weet toch dat ik van je hou. Ik hou verdomme godsgruwelijk veel van je. Waarom twijfel je daar dan aan? Waarom pak je me op iets wat ik nooit zal kunnen bewijzen? Waar je alleen mijn woorden op hebt, waarom grijp je me daarop? Krijg ik net weer een smsje; ik wil je niet kwetsen. Dat doe je wel. Je vertrouwt me niet. "Het is allemaal zo anders op de 1 of andere manier" Wat is anders? Wat heb ik je gedaan? Waarom vertrouw je me niet. Door dat met Vincent? Dat was per ongeluk, dat was niet de bedoeling en ik schrok ervan en hij ook. En natuurlijk kan ik dat ook weer niet bewijzen. Stommerd, vertrouw me verdomme gewoon. Weet dat ik van jou hou, twijfel daar niet aan. Verdorie


de film was wel leuk en gezellig
Advertentie
Oud 07-06-2004, 07:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oeh, ik wil niet naar school. Ik ben zoooooo moe, overal zeer. Ff kijken wanneer ik van de week een dagje kan skippen.
__________________
Oud 07-06-2004, 07:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dreen schreef op 07-06-2004 @ 08:01 :
Oeh, ik wil niet naar school. Ik ben zoooooo moe, overal zeer. Ff kijken wanneer ik van de week een dagje kan skippen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-06-2004, 07:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2004 @ 08:02 :
Ik ben gewoon moe en eigenlijk ziek (vind ik ). Maar vandaag kan ik niet ziek zijn... hopelijk morgen of overmorgen wel...

En nu vlieg ik naar school. Doeg!
__________________
Oud 07-06-2004, 07:04
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Kennen jullie dat, dat je moet huilen zonder te weten waarom?
Ik zat net te ontbijten en ineens begon ik te janken als een kind. Naja, tis weer "de maandelijkse periode". Het zal daar wel aan liggen.
Maar die periode komt nu wel heel slecht. Ik zou normaalgezien vandaag naar school moeten om examen te maken maar dat gaat gewoon niet lukken. Heb keifel buikpijn, ben superellendig. pfffffffffffffffff.........
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 07-06-2004, 08:17
Verwijderd
nog een paar uur en dan wandel ik richting station 7a
zucht... *bibber*
Oud 07-06-2004, 08:24
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
You're so gorgeous I'll do anything
I'll kiss you from your feet
To where your head begins
You're so perfect you're so right as rain
You make me
Make me hungry again
<The Cure - Why Can't I Be You>
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 07-06-2004, 08:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik had m'n vriendje een glow in the dark schaapje gegeven, omdat ik die toevallig weer gevonden had. Kwam ik dit weekend bij hem, had hij hem nog echt opgehangen ook . Ik was het alweer helemaal vergeten ...

Ik moet m'n theorie gaan leren, maar ik stel het steeds maar weer uit . Ik moet een grote schop onder m'n kont hebben...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-06-2004, 09:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, ik heb echt een gaaf weekend gehad, ben vrijdag naar Michel gegaan, toen heel lang gelopen en aan het water gezeten met zonsondergang. Tot vrij laat nog liggen praten. Zaterdag de meeting, ik vond het ontzettend leuk om heel veel mensen van hier eens een keertje te zien en eens een keer echt mee te praten. Ik vond het heel geslaagd en best jammer dat we al weg moesten zo snel. Zaterdagavond was ook heel gezellig. Samen gekookt, gegeten en tot 5 uur in de nacht ofzo liggen praten. We hebben echt heel goed gepraat, was het echt meer dan waard dat ik me gister zo duf voelde. Zondag een heel stuk gelopen door de duinen en weer heel veel gepraat. Het lukt ons nu wel om ook echt samen te praten en niet alleen via msn en dat vind ik wel heel veel waard. Ik heb echt een heel fijn weekend gehad en ik voelde me gisteravond in de trein terug naar huis echt volmaakt gelukkig, mooi muziekje aan, zonnetje weerspiegeld in het water schijnt lekker in mijn gezicht, mooie herinneringen, zo'n voldaan moe gevoel. Ik moest echt huilen van geluk en dat is al zo lang geleden dat ik me zo gelukkig heb gevoeld

En toen kwam ik thuis, mijn moeder was op het eerste gezicht nog best geintereseerd in de auto terug naar huis maar toen ik thuis kwam begon het allemaal gelijk weer. Ik moest mijn tas boven zetten, mocht niet gelijk weer achter de pc, moest niet steeds dicteren wat er in huis gebeurde (ik ben het hele weekend weggeweest) en ze had iets willen opnemen wat niet kon doordat ik iets ging opnemen en ze wist niet wat (heb het haar verteld en ze kan het zo nakijken in de video) dus gelijk mijn hele goede humeur weer verpest. Ben maar vroeg naar bed gegaan, voelde me doodmoe en toen heb ik weer liggen huilen maar niet meer van geluk. Waarom moet ze nou perse mijn fijne weekend weer verpesten? Ik moet hier weg, dat is voor iedereen beter. Als ik er een weekend niet ben dan heeft iedereen een fijn weekend, dat spreekt dan toch boekdelen? Nu heeft ze een hele waslijst opgenoemd van wat ik vandaag allemaal moet doen maar ik was gewoon zo ontzettend moe, het put me gewoon uit al dat gezeik en ze kan toch niet controleren hoe laat ik uit bed ben dus de rest van de dag leef ik wel in turbosnelheid. Ik ga zo maar eens alle dingen van haar lijstje afwerken, misschien dat ik dan eindelijk eens wat goed kan doen in haar ogen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2004, 11:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2004 @ 09:47 :
Ik moet een grote schop onder m'n kont hebben...
*geeft schop*

Ik voel me (alweer) goed! Ik ga er verder niet over uitwijden, want ik ga in de zon zitten
__________________
Tsja
Oud 07-06-2004, 13:11
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik voel me wel redelijk. Vandaag een lang gesprek gehad met de psych en soms zegt ze wel nuttige dingen. Ben wel supermoe van de taxi rit naar het ziekenhuis en weer terug en van alles wat ik daar heb gedaan. Zometeen maar lekker een uurtje in het zonnetje zitten.
Oud 07-06-2004, 14:02
miss-suus
Avatar van miss-suus
miss-suus is offline
ik kan er niet meer tegen
kwil iemand anders zijn
volgens hun doe ik nooit wat goed
ik doe me best niet
al mijn kansen gaan nu voorbij door me stomme knie
kword nog dikker dan ik al ben

was me dag gisteren leuk na vreselijke dagen
beginnen ze vandaag weer

school doet alles om me niet over te laten gaan
brengen me de spullen die ik niet noig heb
komen niet langs voor de spullen op te halen
bellen niet zoals ze beloof hadden, en komen niet terwijl dat juist belangrijk is

hoe moet dit nu
*huil*

maar gisteren was wel leuk en dat moet ook gezegd worden
__________________
hm hm
Oud 07-06-2004, 15:04
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Best een koel idee, dat wit hier op t forum..

Maar nu ist weer geel
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 07-06-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 07-06-2004 @ 16:04 :
Best een koel idee, dat wit hier op t forum..

Maar nu ist weer geel
Ik vond 't een beetje engig .

En er stond eerst ook 'hahaha' links boven aan.
Oud 07-06-2004, 15:17
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Stomme hoofdpijnduizeligmoe- & misselijkheid, stom getal, stomme Kim - let eens beter op jezelf.

Ik voel me (lichamelijk) verrot, verder gaat het, wel oké?

Ik hoop dat er (snel) een brief komt.
__________________
Drie.
Oud 07-06-2004, 15:19
Verwijderd
hmmm...
ik haat de zomer....
naja ik haat m nie.... ik haat mezelf eerder...
me armen staan onder de littekens en ik schaam me echt kapot... maar tis me eigen schuld en daardoor haat ik mezelf nog meer...
damnit...

Oud 07-06-2004, 15:26
Verwijderd
Mijn stage is voldoende! Mijn stage is voldoende! Mijn stage is voldoende! *maakt een vreugdedansje* Of eigenlijk moet ik zeggen 'goed', want ze hebben er een keuzemogelijkheid bijgezet...ze vonden de keus voldoende/onvoldoende niet genoeg, dus hebben ze er /goed bijgezet. Stage was best leuk vandaag, maar nu ben ik enorm moe. Morgen en woensdag nog stage...en 's avonds allerlei verslagen maken ed. Gelukkig mailde de mevrouw die ik interviewde net terug...scheelt een heleboel stress...nu alleen nog even een groot luverhaal er om heen verzinnen, omdat ik minstens 3 A4-tjes vol moet hebben en zulke lange antwoorden heeft ze niet gegeven. Maar goed, ik ben allang blij dat ik iig iets heb.
Verder ben ik dus moe, (weer) misselijk, heb ik buikpijn, enz. Maar ja, je kan niet alles hebben, toch?

Citaat:
Quiana schreef op 07-06-2004 @ 16:17 :
Ik hoop dat er (snel) een brief komt.
Ik wil je er wel een sturen?
Oud 07-06-2004, 15:28
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-06-2004 @ 16:26 :
Ik wil je er wel een sturen?
Kom maar op.

+ van je stage. !
__________________
Drie.
Oud 07-06-2004, 15:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen voor het eerst sinds november weer naar school..

Nieuwe klas, nieuwe mensen.. Ik ben benieuwd..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 07-06-2004, 15:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 07-06-2004 @ 16:36 :
Morgen voor het eerst sinds november weer naar school..

Nieuwe klas, nieuwe mensen.. Ik ben benieuwd..
Heel veel succes! (en plezier, maar dat is meestal niet op een eerste dag)
__________________
Oud 07-06-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 07-06-2004 @ 16:36 :
Morgen voor het eerst sinds november weer naar school..

Nieuwe klas, nieuwe mensen.. Ik ben benieuwd..
Oe, veel succes(/plezier?)!

Hoop dat het niet te eng is.
Oud 07-06-2004, 17:39
Verwijderd
Het is genoeg, ik wil niet meer. Ik wil rust, geen mensen om mij heen, niet meer denken en geen verplichtingen.
Oud 07-06-2004, 18:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Brrr, morgen rij-examen... Eng hoor. Vanavond maar op tijd naar bed, proberen me niet te druk te maken. Geen paniek, gewoon doen zoals bij de rijles. Maar toch: bleh.
En vanavond komt B. nog langs, proberen die er ook een beetje op tijd uit te smijten zonder onbeleefd te zijn. Nou ja, gekwetst is hij toch wel omdat ik P. leuk vind en misschien zou het makkelijker voor hem zijn als ik me als een enorme bitch gedroeg... Maar ja, dat kan ik nu eenmaal niet. En als vriend wil ik hem ook weer niet kwijt. Pft, moeilijkheid...

@ Aragnabite: good for you! En veel succes.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-06-2004, 18:33
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Misschien raar, maar gewoon een keertje lekker gewerkt.
Zonder me overal al te druk te over maken.
Nog lekker ff wezen winkelen
En besloten dat ik volgend jaar toch maar weer ga sporten, wat dus betekent dat ik weer mensen naast m'n werk ga zien

Gewoon een superdag

@ Kruimel suc6 morgen
@ Aragnabite denk aan je morgen
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 20:46.
Oud 07-06-2004, 19:15
Verwijderd
ik haat mezelf. tja niks bijzonders. ik weet niet beter. mn vader snapt er niks van, hij kan het niet begrijpen. waarom niet? hij zegt dat ik de enige ben, of iig een van de weinige ben ik echt de enige? nee dat kan toch niet. nou voel ik me nog dommer. waarom is het voor hem nou gewoon om positief te denken? en kan hij moet gewoon begrijpen dat dat echt heel moeilijk is. en dat ik dat gewoon niet kan. het spijt me dat ik dat niet kan. dan maar weer mn 'masker' opgezet. hij snapt me toch niet.
Oud 07-06-2004, 19:21
Mystery Flavour
Avatar van Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
snif... er is iemand verliefd op mij,zegt hij, en ik op hem, vrees ik, maar hij heeft al een vriendin maar ik wil niet iets met um als ie nog een vriendin heeft maja we hebben het wel altijd heel leuk samen enzo zelfde humor en karakter ...hm.. ik ben bang dat het een player is....
Oud 07-06-2004, 19:35
moon
Avatar van moon
moon is offline
depri. wil ff helemaal niet meer leven op 't moment, wil van alles af, kan het niet meer aan. . Had ik haar dan maar niet gesproken....dan had ik het tenminnste nog een beetje kunnen overleven. Het gaat nu echt zo slecht
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 07-06-2004, 19:37
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
@leonoor: wat goed!
@Kruimel: zet 'm op!
@ Aragnabite: Suc6!

Zo nu genoeg gesupport

Ik ben een dommerd, omdat ik vandaag mooi bezig had kunnen gaan met de dossiers. En de stapel die wordt groter en groter en groter....Ik ga zo maar beginnen. Nu Theetje en relaxxxx!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 07-06-2004, 20:33
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waarom ben ik toch altijd zo wantrouwend. Misschien vind hij het gewoon leuk me te spreken en begint ie daarom altijd zo enthousiast een gesprek.. maar waarom, ik spreek hem irl verder nooit Rare mensen.. vaagheid.
Oud 07-06-2004, 21:08
Verwijderd
hoe kan ik nou nog meer in de war zijn?
Oud 07-06-2004, 21:13
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-06-2004 @ 22:08 :
hoe kan ik nou nog meer in de war zijn?
tis er gebeurd meis?
__________________
einde
Oud 07-06-2004, 21:20
Verwijderd
pm? msn?
Oud 07-06-2004, 21:22
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-06-2004 @ 22:20 :
pm? msn?
Ik ga nu slapen ben moe... maar ik spreek je morgen wel op msn.. (je staat in mn lijst maar ik pm em je toch nog even)

Slaap lekker en geen zorgen maken hoor
__________________
einde
Oud 07-06-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 07-06-2004 @ 22:22 :
Ik ga nu slapen ben moe... maar ik spreek je morgen wel op msn.. (je staat in mn lijst maar ik pm em je toch nog even)

Slaap lekker en geen zorgen maken hoor
dank *knuffelt*
Oud 08-06-2004, 09:52
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Alle hoop verdwijnt
Al het geluk vliegt van me weg
Teleurstellingen stapelen zich op
Dingen die lukken, mislukken uiteindelijk weer
Ik heb mezelf niet meer in de hand
Ik zie het niet meer zitten
Daar lig ik dan straks..onder het zand


Oud 08-06-2004, 11:16
Verwijderd
wil niets doen waar ik later spijt van krijg
Oud 08-06-2004, 11:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo, anderhalf uur gewerkt, toch weer mooi 7,50 verdiend. Zometeen eens kijken of ik het uithoud in de zon...

Vanavond oppassen. Hopelijk gaan die kindjes snel slapen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-06-2004, 12:12
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben weer eens helemaal kapot.. Ik heb 3 uur therapie gehad en dat met dit weer. Al was ik de enige die het niet warm had en nog met lange mouwen rond liep. Dat is elke zomer weer een nieuw probleem voor me: korte mouwen. Dan ziet iedereen mijn spalken en hulpstukjes. Ik weet ook wel dat ik me daar niets van hoef aan te trekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik ga zometeen lekker uitrusten en buiten genieten van het zonnetje.
Oud 08-06-2004, 12:16
Encrypted
Encrypted is offline
Moe......

Morgen begint voor mij een proefwerkweek.....
8 proefwerken tot en met volgende week dinsdag......
En ik ben nu al kapot........
Wil ik alle stof in me kop krijgen, moet ik vanaf nu tot en met 10 uur vanavond doorwerken......


Ik hoop dat ik hier later wat aan heb én om kan lachen
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Oud 08-06-2004, 12:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
nog op school, ben al uit. Wat doe ik hier kan je vragen, nou ik durf niet naar huis, ben het zat...en moet ook nog eens mijn GS maken..kan niet meer, ben out of energie

*zucht*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-06-2004, 13:11
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb deze maand tentamens, en het leren wil niet.
Ik ga steeds iets anders doen, omdat ik al zoiets heb van; het lukt toch niet, maar dan ben ik weer boos op mezelf omdat ik weer niets gedaan heb en het dan dus inderdaad niet lukt. Het is dus een soort circeltje.
Ik ga hierdoor ook steeds meer stressen, en ´savonds als ik dan bijvoorbeeld bij mn vriend ben komt alles eruit en wordt ik boos en onzeker en ga ik huilen.
Ik ben ook hartstikke verlegen, en onzeker dus, ik vind het al moeilijk om iets te zeggen in een groep, voor de klas enzo is helemaal een ramp, en volgens mij heeft het allemaal wel met elkaar te maken maar ik weet niet precies hoe en hoe ik daar weer uit moet komen. Jah ik moet minder onzeker zijn, maar hoe ga ik dat in hemelsnaam doen?

& vrijdag weer een tentamen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 08-06-2004, 14:01
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Saaie kut dag

Zit de hele tijd niks te doen en voel me best wel nutteloos. Aan de andere kant kan tijdje niks doen ook best lekker zijn + ben beetje bruiner geworden .
Oud 08-06-2004, 14:09
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Heb ik net 10 minuten buiten in het zonnetje gezeten, ben ik al hartstikke rood. Ik wilde een mooi bruin kleurtje en niet verbranden. Ik zal de volgende keer toch maar een slim meisje zijn en me netjes insmeren met zonnebrand.
Oud 08-06-2004, 14:39
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Omg, Leonie. <3 You've made my day. !

Wiskunde ging redelijk, ik heb een enorme blaar op mijn voet,
morgen naar Archeon & .
__________________
Drie.
Oud 08-06-2004, 14:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gosh, wat is het heet. Toch maar een rokje aan gedaan, ondanks dat ik daar het figuur niet voor heb. Op school was het zwaar... E. zijn vandaag: "Jij hebt er ook niet veel zin in hé, deze week". Dat vond ik eigenlijk wel cool, want eigenlijk begrijpen we elkaar zonder te praten, dus dat ze het nu zegt is wel tof. (Ik ben gewoon erg deze week ).

Scheikunde viel enorm mee, moet minstens een zeven zijn. Het gaat me lukken.
__________________
Oud 08-06-2004, 14:51
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waaahoeee, ik ben vrolijk! Tis lekker weer en ik hoef vandaag van mezelf niet zoveel te leren, dus dat gaat helemaal goed komen!.
Oud 08-06-2004, 15:13
Verwijderd
Overal leuke liedjes. Ik heb geen zin om te leren, en dan in dat warme hok . Alsof ik dáár de concentratie voor heb.
Oud 08-06-2004, 16:25
Verwijderd
Vanacht weer zoveel pijn... Ik ga echt een huisarts in de buurt zoeken (ooit...), want dit is niet meer grappig...ziekenhuis is zo overdreven ed. Nu nog last, maar gelukkig iets minder, hopelijk wordt het niet weer erger...

Verder was de dag wel oké...warme en vermoeiend, dat wel.

Citaat:
Quiana schreef op 08-06-2004 @ 15:39 :
Omg, Leonie. <3 You've made my day. !
En jij nu de mijne.
Oud 08-06-2004, 16:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Rust...heerlijk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-06-2004, 16:39
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Vandaag een heerlijk dagje.
Gelukkig niet de hele dag thuis gezeten, maar gewerkt.
Had ik gelijk geen last van de hitte
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 04-06-2012 23:03
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Voel me kut na telaat te hulpschieten
X5-452
3 03-06-2004 19:09
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.