Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 18:48
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Hey jonges,

K wist niet echt waar ik dit moest plaatsten, maar k moet dit gewoon ff kwijt.

Ik ging net redelijk laat weg van school, kwam ik onderweg naar huis een oude vriend tegen die k al een tijd niet meer gezien heb.
Dus wij hebben ff staan praten, een stukkie verderop zaten 2 jongens en hun vriendinnen lekker te chillen op een grasveldje.

Nu kwamen er een stel marrokanen aanlopen, een van hen zei wat tegen een van die jongens op dat grasveltje, en gaf hem daarna een stomp in z'n gezicht!! en leip daarna een paar passen achteruit.

Nattuurlijk zei die andere jonge daar wat van,
En als antwoord kreeg hij van een van die andere marrokanen een stel klappen in zijn gezicht!

Na een stuk of 4 rake klappen nam die marrokaan ook een aantal stappen achteruit, en toen kwam er een andrere aan die die gozer een fikste trap tegen z'n hoofd gaf.

Daarna begonnen ze met z'n allen tegen hem in te schoppen en slaan, ze waren met een stuk of 6 geloof ik.

Toen ik van m'n fiets sprong en er op af ging gingen ze er allemaal vandoor omdat de burgerwacht net het fietspad op kwam scheuren.

Die hebben de politie gewaarschuwd die een paar minuten later ter plekken was, en die hebben weer een ambulance gebeld voor die jongen.
Hij had een aantal fikse wonden op z'n gezicht, het bloed stroomde werkelijk uit z'n neus en hij had een bloeddoorlopen oog waar hij niet veel meer mee kon zien, en z'n bril hebben we ook niet meer kunnen vinden

Het is allemaal gelukkig dus goed afgelopen met die jongen,

Maar ik moet wel schaamtelijk toegeven dat ik heb staan aarzelen vooradat ik van m'n fiets sprong....

Ik weet dat iedereen wel zou aarzelen voordat ze er opaf zouden gaan, iedereen die in de buurt stond bleef ook gewoon staan keiken (waren een stuk of 5 mensen), maar toch voel ik me er behoorlijk kut door,
Ik weet wel dat ik aardig wat klapen kan hebben, maar toch aarzelde ik voor ik wat deed, en als ik eerder ingegrepen had was die andere jongen er waarschijnlijk een stuk beter vanaf gekomen.

Ik weet wel dat niet iedereen zomaar op zou staan tegen 6 marrokanen, maar toch voel ik me hier aardig kut en lafhartig door.


Thanks voor het lezen, k moest dit ff van me afschrijven
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Advertentie
Oud 03-06-2004, 18:52
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Wow sommige mensen snap ik dus echt niet...je gaat toch niet zomaar in elkaar slaan...?
Enne als ik jou was zou ik ook getwijfeld hebben. Ik denk ook dat de meeste mensen dit wel hebben...dat je aarzelde komt waarschijnlijk niet omdat je niet durfde maar gewoon omdat je schrok van die marrokanen. ik zou zeggen..zet je dr overheen en voel je niet meer schuldig
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 03-06-2004, 19:07
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Citaat:
Lisettuh schreef op 03-06-2004 @ 19:52 :
Wow sommige mensen snap ik dus echt niet...je gaat toch niet zomaar in elkaar slaan...?
Enne als ik jou was zou ik ook getwijfeld hebben. Ik denk ook dat de meeste mensen dit wel hebben...dat je aarzelde komt waarschijnlijk niet omdat je niet durfde maar gewoon omdat je schrok van die marrokanen. ik zou zeggen..zet je dr overheen en voel je niet meer schuldig
Ja, dat heb ik ook van verschillende vrienden gehoort, maar het is toch best moeilijk je daar overheen te zetten =-S

Ik voel me toch knap laf hierdoor =-S
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Oud 03-06-2004, 19:09
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Voor posts waarmee je vooral je hart wilt luchten (of je ei
kwijt wilt, enz ), is dus het grote lucht je hart topic #6!
__________________
Drie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.