Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 10:16
jongenjongen17+
jongenjongen17+ is offline
Hallo,
Ik heb een opdracht gekregen voor Nederlands om een schilderij te vinden van een bekende schilder en rond dat schilderij een hele hoop informatie zoals de compositie, figuratief of abstracte schilderij, ruimte en diepte, materiaal, kleuren,... te verzamelen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een schilderij te vinden via internet en allerlei informatie daarrond te vinden.
Ik vind wel schilderijen, maar geen informatie erover.

Ik moet het werkje voorbrengen komende maandag.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2013, 10:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Vraag je nu aan ons om je huiswerk te doen? Dan moet je toch echt met een beter verhaal komen.

Al eens van google gehoord? Zoek een schilderij uit, tik de titel in op google, misschien een paar extra zoekwoorden er bij (zoals compositie, achtergrondinformatie, etc.) en dan zoek je gewoon een of meerdere bronnen waar je die informatie kunt vinden, klikken tot je het vindt en goede zoektermen gebruiken.

En anders ga je naar een bibliotheek, en zoek je daar een willekeurig boek over schilderijen. Sommige dingen (of iets abstract is of figuratief bijvoorbeeld), kun je zelf ook wel afleiden, als je niet weet wat die termen betekenen dan zoek je ze op.

En verder hoort dit op Algemene Schoolzaken, niet op Studiezaken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind dit meer iets voor huiswerkvragen CME, dus ik heb het verplaatst.

Heb je al een schilderij uitgekozen en informatie verzameld? Wij kunnen je wellicht wel een beetje helpen door jouw dingen te controleren, maar realistisch gezien gaat niemand je huiswerk maken, dat moet je zelf doen. Dus post wat je al hebt, dan kunnen we je verder helpen!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:01
the economist
the economist is offline
'de schreeuw'van Munch is wel een interessant schilderij om zo iets over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:56
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Zoek iets leuks van Mondriaan.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht je hart topic nummer 93!!
Verwijderd
492 13-04-2007 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.