Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 01:27
Verwijderd
Vanmiddag met Chiel en Mike zitten smoken en cheeseburgers gevroten. Bier gedronken en geblowd en gegamed en filmpies gekeken. Toen kwamen er nog een zooi folks en hebben we dik veel gedronken en gesmookt
Advertentie
Oud 13-06-2004, 09:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Gister gewerkt en heel veel friends gekeken en vandaag ga ik naar Artis en daarna eten met de familie aan mn pa's kant
Oud 13-06-2004, 12:55
Hagel
Hagel is offline
Gisteravond na een leuke dag gehoord dat mijn vriend het niet meer ziet zitten, hele nacht wakker gelegen en nu ben ik een zombie
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-06-2004, 12:57
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
vanacht heb ik vechtpartijen veroorzaakt
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 13-06-2004, 12:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Gister naar D-Fusion geweest (drum'nbass, techno, electro, house, etcetera). Veel gedanst, rode wijn gedronken. Toen bij een vriendinnetje blijven slapen en vanochtend naar huis gegaan. En nu zit ik achter mn pc een poging te doen wakker te worden.
Oud 13-06-2004, 17:27
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
gisteravond eerst op mn twins-neefjes gepast tot 12uur samen met 2 vriendinnies en een fles rosé en een fles witte wijn en being john malkovich.
Toen halfuur gedaan over het fietsen, halfuur naar de telefoon gezocht van vriendin die ze heel lomp uit dr hand, in de berm liet vallen.

Toen geswingd in mexicaans cafeding. Bijna in elkaar geslagen door nieuwe vriendin van n exscharrel omdat ze doorhad dat ik er leuker uitzag en geen hangtieten heb zoals haar.En ik praatte net iets te lang met hem .

Rond half 5 richting huis gefietst over de Rapers-Route.In mn eentje . Langs sportvelden waar zogenaamde bekenden mn naam gingen roepen.Ik snel doorfietsen , eenmaal thuis een broodje voor me zelf gemaakt, een glaasje multivit gedronken en door de vogeltjes in slaap getjilpt.
Vandaag tot 3uur in bed gelegen, tv gekeken.

Vanavond ga ik met hele slechte scooterjongens afspreken.
Oud 13-06-2004, 17:59
Verwijderd
Gisteren was een kutdag, ik voelde me kut doordat ik me te veel zorgen maak. Maar mn vriend heeft me uitgelegd dat ik zijn perfecte meisje ben en dat hij niet geinteresseerd is in sloeries. Dus toen was de avond verder heel gezellig met hem en zijn vrienden. Lekker drinken bij een vriend en daarna met wat mensen naar een zogenaamd "Urban" feest, geweldig publiek vet gelachen, gesjanst en gedanst. Daarna rond een uurtje of 5 in slaap gevallen in de gespierde armen van mn hunk. Ook weer zo wakker geworden. Gebadderd, elkaar verliefd aangekeken, uitsmijters gemaakt, aangekleed en gechilld. Bijna in slaap gevallen op de bank weer en hij is net naar huis.

En we zijn vrolijk want hij is aangenomen bij de HKU <3
Oud 13-06-2004, 18:01
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
alleen in vogue hommes vandaag ... vond ik meer dan genoeg voor een halve zondag
Oud 13-06-2004, 18:05
Susanne
Susanne is offline
Gisterenavond kwam bobbb hier eten.. mijn vader kon het niet nalaten lomp te doen, dus na het eten waren we al snel weer weg naar zijn huis toe.. daar nog wat gedronken (ouders waren weg en zijn broer had vrienden uitgenodigd) Daarna gingen ze uit, dus wij mee Uitgaan was wel gezellig, een vriend van mij mocht voor het eerst achter de bar werken, die lekker zitten jennen enzooo, was cool Hmm vannacht bij bob geslapen, daddy was not amused..
Nu ga ik zo kijken hoe het met m'n broertje en zusje is en als het mag ga ik zo met ze doesjen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 13-06-2004, 18:07
Verwijderd
Gisten in wat pilsjes en Family Guy afleveringen.

Vandaag in de rijst die ik nu eet.
Oud 13-06-2004, 18:48
Konstantine
Konstantine is offline
Vanochtend wakker geworden in de armen van vriendlief, ontbijt op bed gemaakt, een paar uur later maar eens samen in bad gegaan. Daarna wilden we een shirtje verven, maar de verf was op. Toen met de trein naar de HOF in Eindhoven en nog een Swirltje gegeten op het station. Weer naar huis, frietjes gegeten, wat huiswerk voor hem gemaakt en meneer op de trein naar huis gezet. En nu ga ik nog even naar een festival in mijn hometown.
Oud 13-06-2004, 19:08
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Toen ik vanochtend wakker werd was het eerste wat ik zag een lieve slapende wouter. Nog lekker een tijdje samen in bed gelegen. Toen huiswerk maken, ontbijtje gehad van wouter. Samen webcam foto's gemaakt. En geprobeerd nog meer huiswerk te doen.. het schiet echt niet op
rotschool
Oud 13-06-2004, 19:12
Verwijderd
Niet ik was al wakker hoorr!
Oud 13-06-2004, 19:13
Laïs
Laïs is offline
Vanmorgen vroeg opgestaan,ontbeten en aan buro gaan zitten voor wiskunde te leren,dat heel de dag gedaan,met tussenpauzes natuurlijk. 2 telefoontjes gekregen van vriendinnen,wat was ik populair vandaag.
Om half 5 naar buiten gegaan,en gehockeyd op plastiek zeilen met bruine zeep,ik stond er nog geen minuut op en daar lag ik al.
Teveel gevallen dus,wat ze weer uitermate grappig vonden en me ook veel pijn gedaan,dus nu doen rug,pols en knie (heel mijn linkerknieschijf ziet blauw) zeer.

Wat een heerlijke zondag.
__________________
girls in liquid.
Oud 13-06-2004, 19:13
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
kwart over 12 werd ik wakker en dat is laat voor mijn doen. beetje gechilled en computerd. tv gekeken. harry potter gelezen, gegeten, n nu weer achte de pc
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 13-06-2004, 19:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gisteren lui gedaan, in bad gelegen, gewerkt en naar vriendje gegaan. boos tegen hem gedaan voor ongeveer 2min en toen geknuffeld.
Vanmiddag rond 13u uit bed gegaan en gedouched en niets gedaan, naar huis gegaan en nu forum ik en ik ga om 22u clerks kijken
__________________
look back and laugh

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 19:54.
Oud 13-06-2004, 20:03
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
gister naar wanrijpop geweest, zijn na een uur weer weg gegaan, ff naar de locale supermart (echt erg dat ze dordrecht een stad mogen noemen). wat te eten en bier gehaald, in het zonnetje paar biertjes gedronken (zijn ze daar gereformeert ofzo).
toen naar rotterdam terug, vriend van ons gemeet op west blaak want daar was een demo, best vet. later met een andere vriend naar een vriendin gegaan en daar de rest van de avond door gebracht, silence of the lambs weer eens gezien en een film warvan ik niet weet hoe je het schrijft, het ging over een gozer die overal patronen in zag met getallen. hele koele film, al was niet iedereen het daarmee eens.
vandaag eeh, eigenlijk niets gedaan behlave zitten, liggen, lezen en cdtjes luisteren.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 13-06-2004, 20:30
Verwijderd
A Beautiful Mind?
Oud 13-06-2004, 20:32
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ben uit noodzaak wezen stemmen, maar het heeft weinig uitgehaald, ik woon in een land met apen .
Oud 13-06-2004, 20:33
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-06-2004 @ 21:30 :
A Beautiful Mind?
neee, pi(3,14...), maar dan anders geschreven. hij is zwart wit
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 13-06-2004, 20:44
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik werd vannacht wakkergebeld door n sukkel, die ik twee uur later terug wilde wakker bellen, maar hij sliep nog niet. Toen heb ik het om 11 uur nog een geprobeerd. Enig. Toen maar opgestaan, ontbeten en met ouders naar Utrecht gegaan. Daar naar de nieuwe kamer van mn zus, wat op zich wel ok was en toen naar mijn kamer. Ik heb eindelijk tv . Toen heel heel veel geleerd (als ik het jaar niet haal ist echt rot) en nu probeer ik ergens ICT-toetsen te vinden maar de computer is te traag.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 13-06-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 13-06-2004 @ 21:44 :
Ik werd vannacht wakkergebeld door n sukkel, die ik twee uur later terug wilde wakker bellen, maar hij sliep nog niet. Toen heb ik het om 11 uur nog een geprobeerd.
OMG. had ik jou soms aan de telefoon?
Oud 13-06-2004, 21:40
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik heb vandaag uitgeslapen tot 1 uur en toen gedouched. daarna ontbijt gemaakt voor een vriendinnetje en mij, en haar naar de bus gebracht. toen heb ik afgewassen en kreeg ik spontaan een bezoekje van een vriend en dat was gezellig. toen ging ik eten en maakte ik ruzie met papa. heel erg ruzie.
__________________
All in the name of white trash
Oud 13-06-2004, 22:44
BustedEngine
Avatar van BustedEngine
BustedEngine is offline
3 sealtjes
__________________
De grond is ruw en onbewerkt. Er groeit nog niets. Je mag zaaien en oogsten wat je wilt. | representing the Galactic Tone Series
Oud 13-06-2004, 22:59
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Film Thirteen gekeken (komt dinsdag uit in videotheek, mocht iemand geinteresseerd zijn in hoe erg de jeugd van tegenwoordig ontspoord kan raken, moet je die eens huren), aan verslag voor pedagogiek gewerkt tot 6 uur en ga straks nog maar even een film kijken. Weet nog niet welke. Maar ik heb nog geen zin in slapen, en ook niet in iets anders, dus film is altijd wel oplossing.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 13-06-2004, 23:04
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
net clerks gekeken, die had ik nog niet gezien ( ) hij is echt vet
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 13-06-2004, 23:41
Verwijderd
Paris Jazzfestival!

o.a.
Oud 14-06-2004, 02:31
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 13-06-2004 @ 21:47 :
OMG. had ik jou soms aan de telefoon?
Nope, ze had mij aan de lijn
Oud 14-06-2004, 02:34
Verwijderd
Verder vandaag wat gegamed, gegeten, gechilled met de papoea en veel gesmookt, prima dagje dus
Oud 14-06-2004, 06:16
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-06-2004 @ 00:41 :
Paris Jazzfestival!

o.a.
sommige mensen hebben het nu eenmaal beter
Oud 14-06-2004, 06:27
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Na een belachelijke vlucht van 5 dagen (Amsterdam-Cancun-Havana-Varadero-Puerto Vallarta-Varadero-Cancun-Brussel-Amsterdam) met op sommige stukken extreme turbulentie en in Varadero veel teveel Mojito's, wat resulteerde in krampachtige samentrekkingen van mijn maag boven de WC-pot van mijn zalmroze hotelkamer is mijn ritme nu verstoord. Vreemd. Ik was verdomme om 4 uur vannacht al wakker
Oud 14-06-2004, 08:14
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 13-06-2004 @ 21:33 :
neee, pi(3,14...), maar dan anders geschreven. hij is zwart wit
Hehe dat was m'n eerste gedachte. Heet trouwens gewoon Pi hoor .

Ontopisch ik heb zoveel gedaan dit weekend maar weinig goesting om het allemaal te gaan optypen.
Oud 14-06-2004, 08:18
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
luie donder
Oud 14-06-2004, 08:19
Verwijderd
ga leren kreng
Oud 14-06-2004, 09:55
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 13-06-2004 @ 21:47 :
OMG. had ik jou soms aan de telefoon?
dat zou enig zijn
__________________
you spread like peanut butter
Oud 14-06-2004, 10:02
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik begin nu aan m'n 6e bak koffie en ik begin eindelijk wakker te worden....

sterker nog: ik ben erg actief.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 14-06-2004, 10:45
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 13-06-2004 @ 21:32 :
Ik ben uit noodzaak wezen stemmen, maar het heeft weinig uitgehaald, ik woon in een land met apen .
idem
Oud 14-06-2004, 11:17
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 14-06-2004 @ 07:27 :
Na een belachelijke vlucht van 5 dagen (Amsterdam-Cancun-Havana-Varadero-Puerto Vallarta-Varadero-Cancun-Brussel-Amsterdam) met op sommige stukken extreme turbulentie en in Varadero veel teveel Mojito's, wat resulteerde in krampachtige samentrekkingen van mijn maag boven de WC-pot van mijn zalmroze hotelkamer is mijn ritme nu verstoord. Vreemd. Ik was verdomme om 4 uur vannacht al wakker

Zalmroze
Oud 14-06-2004, 11:24
Hagel
Hagel is offline
in de wasbak, ik ben misselijk
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 14-06-2004, 12:47
Verwijderd
Ik heb geslapen tot 11 uur. Toen heb ik geforumd, gedoucht, met mn vriend gebeld, ontbeten, Pimp my ride gekeken, met vriendinnetje gebeld en nu zit ik weer te forummen. Zometeen heb ik rijles, twee uur lang wel te verstaan want over precies een week heb ik mijn rijbewijs als het goed is
Oud 14-06-2004, 12:54
Verwijderd
ik ben gewekt door een vertrekkende huisgenoot, toen de kattenkots van m'n bank gehaald (ze kotst ook altijd daar, nooit eens op de grond ofzo) en toen maar meteen m'n hele huiskamer gestofzuigd en opgeruimd dus nu is ie weer netjes en kotsloos. toen boodschappen gedaan en nu moet ik eigenlijk de huisbaas bellen omdat we zelden nog warm water hebben maar ik durf niet
Oud 14-06-2004, 14:13
Verwijderd
vanochtend asociaal vroeg opgestaan voor mijn doen in de vakantie (9 uur).
gedoucht,gegeten en daarna ffies gemsnt met de alom gerespecteerde ridder
daarna ben ik even naar school gegaan,wat dingen geregeld,daarna naar de stad,schoenen gezocht maar niet gevonden (zie Waar vind ik-topic!) en nu ben ik maar weer een beetje aan het msn/forummen.
vanavond sporten en dat was het wel weer.
wat een boeiend leven heb ik toch.....
Oud 14-06-2004, 14:19
Verwijderd
Ik zit al 3dagen aan mijn statistiek en het is echt een ongelofelijk kutvak met een ongelofelijk kutprof die veel te weinig oefeningen heeft opgelost.
Bijgevolg ben ik ongelofelijk goed gezind!
Oud 14-06-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 14-06-2004 @ 15:13 :
vanochtend asociaal vroeg opgestaan voor mijn doen in de vakantie (9 uur).
gedoucht,gegeten en daarna ffies gemsnt met de alom gerespecteerde ridder
daarna ben ik even naar school gegaan,wat dingen geregeld,daarna naar de stad,schoenen gezocht maar niet gevonden (zie Waar vind ik-topic!) en nu ben ik maar weer een beetje aan het msn/forummen.
vanavond sporten en dat was het wel weer.
wat een boeiend leven heb ik toch.....
Kom op je msn ®®®®®ßáðßöóíúüþ®éåäáßðøçµñ©æ okee.

Ben naar school geweest, heb daar een deel gesloten dat ik les materiaal voor hun ontwikkel voor doekoe. Toen vriendinnetje opgehaald bij school die toetjes had gemaakt, haar gepest hoe klein ze was, maar daarna boterhammmen met chochopasta voor haar gemaakt.
Oud 14-06-2004, 15:42
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Gisteravond in parkje gelegen en gedronken, so casual.
Mn vriendinnetje meegelokt naar mn mansion.
Ze bleef logeren en we hebben diepe gesprekken over Laarsjes gehouden.
Vanmorgen gewekt door een man die 3 x verkeerd verbonden was
Ontbeten,gedoucht en ff langs m'n werk om een contractje te tekenen.Toen pasfoto's gaan maken ..stomme klote man , door hem voelde ik me niet op mn gemak en sta ik nu dom op de foto

Toen langs de boekhandel om boeken te halen die ik al een tijdje wilde hebben.
Van mn laatste oiro's slippers en eten gehaald en toen weer naar huis.


nu zit ik hier naar Moloko's pinkpop optreden te luisteren en te forummen/msnen


exxxxxxcitingKkk
Oud 14-06-2004, 15:45
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb vandaag niks gedaan, behalve jus d'orange drinken, forummen en nadenken. Wat een turbulent leven vol gekheid.
__________________
sleep is no friend.
Oud 14-06-2004, 16:06
Susanne
Susanne is offline
Vandaag een soort sporthockeydag gehad op school, eerste van de meisjes en derde van alles.. nog een redelijke prestatie dacht ik Heb me weer verbaast over het niveau maarja je kan niet alles hebben natuurlijk.
Rond 3 uur klaar met spelen en naar huis toe, daar m'n broertje en zusje opgelaaid in de buggywuggy ( ) en boodschappen doen voor m'n vader want dat was ie weer vergeten.. zegt zo'n cassiere tegen mij >> ik kan me nog zoooo goed herinneren toen mijn kleintjes nog zo waren als die van jou.. Nu zit ik hier bij te komen van de schrik
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 14-06-2004, 19:06
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Vanaochtend opgestaan, per ongeluk de hond van de trap afgegooid (it's ok), toen een uur gewacht op een vriend. Daarmee boodschappen gedaan en proberen te leren. Ik snapte dr meer van dan hij en dat vond ik heel goed. En nu snap ik statistiek zo goed dat ik wel een 6,5 kan halen en dus ben ik heel heel trots. En nu ga ik zo nog ICT en onderzoekskunde leren en dan fucking amal kijken.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 14-06-2004, 19:29
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag gelegen, gezeten en gelezen, as usual. daarnet voor mn moeder ingevallen bij het duwen van ouwe omatjes en opatjes in een rolstoel omdat ze van het weekend op onverklaarbare ( ) wijze in een kuil is gaan staan en dr enkelband gescheurt heeft.
zo dalijk ga ik eeeh, helemaal niks doen
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 14-06-2004, 21:03
Verwijderd
Naar school gegaan, toetsen gemaakt, samen met mijn bitch naar haar huis gegaan, daar gedronken en gesmoked en heel hard meegezongen op liedjes uit de 80's.
Toen heb ik haar naar de huisarts gebracht en daar zat een vrouw met heftige astma wat toch best wel zielig was.
Daarna zijn we weer terug gegaan, nog wat gedronken en foto's gemaakt.
Toen ben ik naar huis gegaan, gegeten, gedanst, geslapen en nu zit ik hier

En ik heb nu vakantie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.