Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2012, 18:36
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Hey Scholieren,,

Er is begin dit schooljaar een nieuwe jongen bij mij in de klas. Hij heet Jesse en hij is echt leuk!

Langzamerhand begon hij zijn draai in de klas te vinden. Hij werd de jongen die iedereen wel mag, de luidruchtige maar hele aardige. We werden we gewoon vrienden, hadden het gezellig in onze vriendengroep en nu hebben we super veel lol.

Toen kwam HET MOMENT. Mijn beste vriendin vond hem leuk, Ik was blij voor haar want ze heeft een kutliefdesleven gehad tot nu toe. Alleen toen begon ik hem leuk te vinden en wilde ik niets tegen haar zeggen omdat ik niet zeker wist of ik verliefd was ja of nee.

Nu vindt ze hem (gelukkig!) niet meer leuk. Ze snapt zelfs niet meer wat ze ooit in hem heeft gezien. Ik ben best opgelucht stiekem, omdat ik weet dat ik het nu zonder problemen tegen haar kan zeggen als ik echt verliefd word.

De laatste weken vind ik hem dus echt heel erg leuk, Ik merk af en toe ook iets van een klik tussen ons, of een blik die lijkt te zeggen: 'Ik vind jou ook heel aardig'. Vandaag zat ik naast hem tijdens Techniek, en er was een moment dat ik hem iets wilde vragen dus mijn hoofd naar hem toe draaide en hij keek al naar mij. We staarden echt iets van vijf seconden naar elkaar en toen lachte hij super lief. Punt is alleen dat het gesprek daarna weer verder ging alsof er niks was gebeurd.

Ik snap er helemaal niks meer van, en ook niet van mezelf. Dit is voor het eerst sinds twee en een half jaar dat ik weer serieus iets voor iemand voel, dus ik moet het gevoel eventjes herontdekken.

Maar mijn vragen zijn nu: Vindt hij mij ook leuk denken jullie? Of wat doet een jongen meestal als hij een vriendin als meer ziet dan gewoon een vriendin?
En hoe kom ik erachter of ik echt verliefd ben? Want ik weet het even niet meer...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Aqualia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2012, 19:58
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Hij staarde je aan, dat zou wel kunnen betekenen dat hij je leuk vindt. Spreek een keer met hem af buiten school, dan leer je hem beter kennen en hij jouw. Als je dat eng vindt kan je met een groepje afspreken. Of je echt verliefd bent weet je alleen zelf, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 13:16
Verwijderd
twee en een half jaar? Poeh poeh.

Het wordt een beetje het standaard antwoord hier, maar vraag hem gewoon of hij zin heeft om wat leuks te doen. Bij een avondje bios of whatever met z'n tweetjes kom je er snel genoeg achter wie wat voor elkaar voelt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 18:21
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Citaat:
twee en een half jaar? Poeh poeh.
Ja, je hebt gelijk, Veel te lang.

Aangezien ik nog nooit een echte serieuze relatie heb gehad, en denk ik, nu ik er even goed over nadenk, pas één keer eerder echt verliefd ben geweest...
Volgensmij ben ik een verschrikkelijke laatbloeier.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hebt gelijk, Veel te lang.
Het was sarcasme. Ik zit ondertussen al 7 jaar zonder vriendin en heb nog steeds niemand op het oog.

Citaat:
Aangezien ik nog nooit een echte serieuze relatie heb gehad, en denk ik, nu ik er even goed over nadenk, pas één keer eerder echt verliefd ben geweest...
Volgensmij ben ik een verschrikkelijke laatbloeier.
Valt wel mee dus
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 16:09
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Ja, oké ik ben ook pas 14....

Maar hij vraagt nu ook de hele tijd of hij naast me komt zitten tijdens de les. En dat is zooo lief

Ja, ik geloof dat ik het echt te pakken heb hè?

Het enige wat me nog dwarszit is dit: Mijn vriendinnen vinden hem allemaal lelijk. En niet leuk. Dus heb ik nog aan niemand verteld wat ik voor hem voel. En hij is steeds leuker in mijn gedachten dan in het echt...

Weetje, soms wordt ik echt ziek van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 21:23
S0meone
S0meone is offline
En wat maakt het nou uit wat je vriendinnen van hem vinden?

Vanuit mijn ogen hebben hun er echt helemaal niks mee te maken, Het gaat om jullie, dus niet om wat je vriendinnen van hem vinden.

Als ze jou om deze reden gaan afkraken/ buitensluiten of whatever je ook maar kan bedenken, Weet je gelijk hoeveel je nou eigenlijks aan je vriendinnen hebt...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 21:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik ben überhaupt maar één keer echt verliefd geweest (maar oké, dat duurde wel lang) en dat is ook alweer een tijd over. Hoewel, dat is eigenlijk ook maar tweeënhalf jaar geleden (maar drieënhalf sinds ik 'm voor het laatst zag). Wel heb ik nog altijd spijt dat ik er toen niets mee durfde te doen, dus probeer het gewoon! Vraag eens of hij zin heeft om samen iets te doen, dat soort werk. In het ergste geval wordt het niets, maar dat gebeurt waarschijnlijk ook als je niets doet.

En je vriendinnen hoeven niets met 'm te beginnen (liever niet, zelfs!) dus /care voor wat zij vinden. Als ze nou vonden dat hij manipulatief was en alleen uit op seks en onbetrouwbaar, viel er wat te zeggen om een beetje naar hun meningen te luisteren, maar lelijk, /care.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 21:10
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Oke, thanks iedereen. Het enige waar ik nogmee zit, is dat ie in m'n gedachten echt leuker is dan in het echt.Veel knapper ( maar uiterlijk boeit me eigenlijl bizar weinig ) en ook wel anders qua karakter. Want hij is heel lief, maar wel een beetje een opscheppertje af en toe...

Nu het vakantie is,kan ik niet uit de zevende hemel gehaald worden door realiteit over hoe hij is. Dusse,kweet t niet meeeeeer

Soms vraag ik me af of ik niet gewoon en beetje wanhopig wordt. Wanhopig opzoek naar een vriendje. Kan dat?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 15:34
Verwijderd
Dat kan, maar ik zie daar hier geen tekenen van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Helpless in love..
DarkMoontje
20 08-12-2012 06:24
Liefde & Relatie So in love!!
chiquita
4 30-10-2002 18:20
Liefde & Relatie help me! I'm totaly in love en weet neit wat ik moet doen
no-name
2 01-03-2002 23:01
Verhalen & Gedichten never fall in love again
coecie
7 24-01-2002 21:42
Verhalen & Gedichten love but not in love
klein gek geitje
2 22-01-2002 18:11
Verhalen & Gedichten Falling back in love or not???
AngelLena
11 01-09-2001 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.