Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2013, 20:19
auto
auto is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 14 jaar (over 2 weken 15). ik ben nooit echt verliefd geweest maar nu heel erg, ik ken haar nog niet erg lang maar ik weet wel zeker dat ze me leuk vind.

we zijn dus zeg maar op het punt dat we elkaar leuk vinden maar de kogel wilt maar niet door de kerk. als we afspreken zijn we ook vaak met een paar vrienden en vriendinnen van ons we praten dan niet zo heel veel..... we praten wel elke dag over facebook chat en nu is de gespreksstof ook wel een beetje op..

je hebt zegmaar stap1: je leert elkaar kennen 2: je vind elkaar leuk 3: je hebt een relatie

ik zit nu bij stap 2 en heb geen idee hoe ik bij stap 3 kom, wie kan mij helpen? ik heb ook wel is als ik haar zie dat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen, en zei is ook niet heel spontaan waardoor dat redelijk ongemakkelijk is dan..

ik hoop op serieus advies, ook hoe het bij andere mensen van mijn leeftijd ging. hou er ook rekening mee dat zei niet heel spontaan is en dat alles van mij kant moet komen.


tnx!

J.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2013, 21:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Iets meer lef tonen en haar zoenen als je toch al zeker weet dat ze jou leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 00:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat hebben jullie eigenlijk al samen gedaan behalve chatten op Facebook?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 08:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
spreek is met haar alleen af, en ga dan een stapje verder. Geef haar complimentjes, leg je arm om haar heen. Dan volgt die zoen vanzelf
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 08:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je vergeet stap 2,5 elkaar laten weten dat je elkaar leuk vindt. Vanuit stap 2,5 is het een stuk makkelijker bij stap 3 te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 10:57
auto
auto is offline
Om te beginnen: bedankt voor jullie reacties

het probleem is dat ze dat niet wilt, in ieder geval ze zegt altijd af als we iets hebben afgesproken..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 11:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Om te beginnen: bedankt voor jullie reacties

het probleem is dat ze dat niet wilt, in ieder geval ze zegt altijd af als we iets hebben afgesproken..
Hoe weet je dan zeker dat zij jou leuk vindt? Niet met je willen afspreken is volgens mij een teken van het tegenovergestelde..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 11:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoe weet je dan zeker dat zij jou leuk vindt? Niet met je willen afspreken is volgens mij een teken van het tegenovergestelde..
idd...
Dan moet je gewoon om duidelijkheid vragen. He ik merk dat je altijd afzegt als we afspreken. Wil je wel een date met me? Anders kunnen we beter gewoon normaal met elkaar om blijven gaan....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 19:17
auto
auto is offline
ik heb een afspraak staan en om "duidelijkheid" gevraagd en ze vind me nog steeds leuk.
ik ben van plan een enge film te gaan kijken, hoe moet ik het zoenen aanpakken?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 11:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dat zoenen gaat vanzelf, daar moet je niet van te voren een heel plan voor bedenken....
Heb het naar je zin, en kruip tegen elkaar aan. Dan volgt dat aankijk en zoen moment vanzelf wel.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 14:14
loveyou123
loveyou123 is offline
indd geen zorgen maken over het zoen gedeelte! een enge film kijken is een goed idee!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 23:28
auto
auto is offline
het probleem is dat zei niet spontaan is en alles van mij uit moet komen...

ik ga het proberen en houd jullie op de hoogte!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:50
steffanx3
steffanx3 is offline
Als je dit gesprek nog kan lezen, de tips die hier worden gegeven zijn goud waard jongen
Probeer hier echt iets mee!, Hoop dat alles goed komt, verstand op nul zetten en laat je hart je werkt doen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:25
loveyou123
loveyou123 is offline
Citaat:
Als je dit gesprek nog kan lezen, de tips die hier worden gegeven zijn goud waard jongen
Probeer hier echt iets mee!, Hoop dat alles goed komt, verstand op nul zetten en laat je hart je werkt doen
precies jaaa!!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:33
Verwijderd
weetje wat helpt , alleen afspreken met haar niet met anderen erbij....
die fout maakte ik ook wel eens dan gaan vriendinnen met elkaar praten.
terwijl je de aandacht tussen jullie 2 wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.