Oud 01-01-2013, 23:59
danielDTC97
danielDTC97 is offline
-

Laatst gewijzigd op 25-10-2019 om 16:13. Reden: verwijderen lukt niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2013, 00:55
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
ik ben 16 en ben nu al 2 jaar verliefd op een jongen (sins november is hij al mijn vriend geworden) en was ook erg verlegen
ik dacht van hea (ik was vroeger 7 jaar lang verliefd op en jongen en zei elke keer tegen mezelf dat ik niet goed genoeg voor hem was en op en gegevenlijk moment was mn verliefdheid voor hem weg) ik wil niet zoals vroeger hem voor mn neus laten gaan dus ik begon ook op facebook tegen hem te praten en langzamer hand ook buiten het internet tegen elkaar.het begon met simpel 'hoi' en 'hoe gaat het met je' en langzaam kwamen we zo in een gesprek en kwam er achter dat hij mij ook zag zitten.

dus wat jij eigenlijk moet doen is gewoon simpel gedag tegen haar zeggen en vragen hoe het gaat
geef haar ook complimentjes als je bijvoorbeeld vind dat ze leuk gekleed is of haar haar leuk zit en als je haar dan de volgende keer weer ziet en ze heft bijvoorbeeld weer haar haar zo en kijkt soms naar je dan vind ze je misschien leuk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 01:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
He Daniël, je ziet haar 1 x per week echt? Waar dan? En doen jullie dan wat samen? Je moet je echt over die verlegenheid heen proberen te zetten want de meeste meisjes voelen dat aan! En stop nou eens met je zelf wijs te maken dat je te lelijk voor haar bent en dat ze toch nooit op je zal vallen. Ga gewoon Eens echt met haar praten en niet Facebook!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 08:28
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Idd, niet op facebook, maar raap moed bij elkaar en maak is een paar keer een praatje met haar.
Als dat goed gaat, en ze loopt niet weg/kapt het gesprek af, dan vindt ze jou misschien ook wel leuk. Vraag haar dan is mee om wat leuks te doen samen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 19:29
danielDTC97
danielDTC97 is offline
ik hou het niet meer ik wordt helemaal gek ik kan alleen aan haar denken.
nu al 3 nachten niet geslapen. ik ben zo moe.en ziek.. ik denk alleen aan haar.
ben nog nooit zo verliefd geweest..

ik dacht dat verliefd fijn voelde..

maar ik voel me vreselijk!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 01:42
Anoniemxx
Avatar van Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Lelijk? Iedereen is mooi op zijn / haar eigen manier, kijk niet alleen naar de lelijke / minder mooie dingen in je lichaam maar let op de dingen die je mooi aan jezelf vind ( er is vast wel iets ) dan ga je je vanzelf beter in je vel zitten & dan bouw je ook zelfvertrouwen op om met haar te praten ( makkelijker gezegt dan gedaan maar het valt te proberen )
& Haar vergeten lijkt me niet echt een optie bij jouw geval ( iig nog niet ), dus ik zou zeggen ga er voor & Succes
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:32
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
hoi.

vindt mezelf lelijk heb geen goed haar ,.. hoor ik of je bent lelijk enzo

.. ik hoor wel soms dat ik een cute lachje heb...

.. Daniel(L)


Klinkt een beetje als ik ben arm, heb geen mooie tandenborstel, geen mooie stofzuiger, poets met oude stofdoekjes maar woon in het grootste huis van Nederland en heb een ferrari, porsche, maserati en mercedes voor de deur.

Je lach is vaak het enige wat aan je uiterlijk beoordeelt wordt, vooral omdat het iets over je innerlijk lijkt te zeggen. Mensen hebben allerlei vooroordelen om iemands manier van lachen, iemand die een vriendelijke lach heeft vinden we meteen vriendelijk en iemand wiens mond een rechte lijn trekt vinden we al gauw saai.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 08:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je lach is vaak het enige wat aan je uiterlijk beoordeelt wordt, vooral omdat het iets over je innerlijk lijkt te zeggen. Mensen hebben allerlei vooroordelen om iemands manier van lachen, iemand die een vriendelijke lach heeft vinden we meteen vriendelijk en iemand wiens mond een rechte lijn trekt vinden we al gauw saai.
Wat een onzin zeg. Je lach is helemaal niet het enige dat er aan je uiterlijk beoordeeld wordt. Als iemand heel fijn lacht, maar ontzettend lelijk is, dan denken we "goh, dat is een aardig persoon." En that's it. Dan denken we niet "goh daar wil ik wel mee naar bed."

@TS: Verliefd zijn kan heel vervelend zijn als je niet weet wat je ermee moet doen. Je zegt dat je online wel veel met haar praat, maar eigenlijk helemaal niet wanneer je haar in het echt ziet? Nou, trek dan eens de stoute schoenen aan en stap op haar af de volgende keer dat je haar ziet. Begin een gesprekje. Dan kun je aan haar vast wel merken of ze je op z'n minst gezellig vindt of niet. En kijk van daaruit hoe het verder gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie collega en verliefd?
Verwijderd
26 13-01-2007 21:26
Liefde & Relatie Crisis met jongere vriendje, drugs en ander meisje
Fainne
151 17-09-2006 14:39
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Onzeker door verliefdheid..
*Novah*
7 16-06-2003 18:03
Psychologie Onzeker
rozijntje
3 08-01-2002 16:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.