Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2013, 03:37
Branko31
Branko31 is offline
Hoi ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een probleem
ik was een paar dagen geleden in duitsland waar een jeugdhonk was en daar kwam op de laatste dag dat ik er was opeens een meisje naar me toe en ze stelde zich voor en haalde haar vriendin ook over om zich voor te stellen.
we gingen samen gewoon een speletje spelen op de wii en zo en later vroeg ze me facebook die gaf ik haar en haar vriendin en toen ging ik naar huis en zij bleef nog even in duitsland.
ze nam eigenlijk heel veel initatief maar toen ik thuis was moest ik elke keer beginnen met gesprekken later zei ze dat ze het jammer vond dat ik weg was .
mar goed de hele week moest ik elke keer beginnnen met gesprekken dus ik weet niet of ze vrienden met me wil blijven ofzo ik vind haar daarnaast ook leuk dus het maakt me onzeker zeker nadat ze nu ook op me smsjes niet antwoord maar eerder wel zei dat ze het jammer vond dat ik wegging maar goed we kennen elkaar niet goed dus wouden we afspreken
alleen woon ik nu in den helder en zij in gouda en dat is heel ver ik zou met ze kunnen afspreken als ik met de trein vanaf maarssen kom waar de vriend van me moeder woont en waar we binnenkort naar gnvrhuizen want dat is een stuk dichterbij en gdkoper
maar voorlopig als ik er nog niet woon kan het alleen 2 weekenden in de maand vanaf februari als mijn moeder naar haar vriend toegaat ik vind dat we wat moeten afspreken in die 2 weekenden maar ik kan ook wachten tot ze in april naar een camping gaat die als ik dan al in maarssen woon bij mij om de hoek is

het maakt mij onzeker dat ze eerst naar me toeloopt mijn facebook vraagt haar nummer geeft maar vervolgens geen contact met me zoekt maar wel beantwoord als ik tegen haar praat maar daarna beantwoord ze ook mijn smsjes niet beantwoord en het gezeik met afspreken maar wat moet ik nu doen qua contact aangezien ik elke keer contact moet zoeken

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2013, 10:24
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Misschien een idee om te gaan skype? Hoeft niet perse met de cam ofzo maar gewoon dat je elkaar hoort doet jou en misschien haar wel goed.
Voor de rest een relatie op afstand blijft een moeilijk probleem op z'n leeftijd (vanwege het reizen), dus als jullie beide zover zijn elkaar nog een keer bellen op skype en misschien wat leuks afspreken.

1 ding je hoeft niet te zeggen waar je woont enzo

Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 11:55
Verwijderd
Lieve Branko31,

Ik denk niet dat dit wat wordt. Als ze zo snel al niet meer echt reageert en het initiatief steeds van jouw kant moet komen, is ze niet echt geïnteresseerd.

Gelukkig weet ik dat Maarssen hartstikke gezellig is, daar wonen vast ook leuke meisjes!

groetjes en veel succes
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 14:40
Heer Wil
Heer Wil is offline
Jongeman,

zij kwam op vakantie naar jou toe om je te leren kennen. Ze leerde je amper kennen toen je alweer weg ging, wat zij niet kon weten toen ze het initiatief nam om je te leren kennen. Nu vindt ze het jammer dat ze je neit heeft leren kennen omdat je na een spelletje op de wii (wat ik niet ga bespotten omdat dat vast heel leuk is! ) alweer naar huis moet. Ik denk dat ze je niet meer hoeft te leren kennen omdat ze beter af is als ze haar energie steekt in jongens in de buurt. Wat bobje eigenlijk al zei, ze is neit geïnteresseerd, en dat komt omdat ze je niet kent, en met zo'n afstand tussen jullie daar ook geen verandering in wil brengen om haarzelf te beschermen. Als ze je eenmaal goed zou kennen zou het namelijk kunnen dat ze je erg gaat missen, en dat doet ze nu niet, dus lkkr makkelijk geen contact meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 11:04
Branko31
Branko31 is offline
ik heb nu veel contact met haar vriendin die ook aardig is dus ik denk dat het van daaruit wel goed komt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Haar initatief laten nemen?
nickje12
10 20-06-2011 21:49
Liefde & Relatie Ik voel me alleen
Jason2
34 12-01-2011 22:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ontwikkelingshulp.
Verwijderd
167 20-01-2010 12:57
Psychologie is dit normaal ?
sweetie_87
43 21-11-2006 23:14
Liefde & Relatie Vriend en ik gaan heel anders met familie/vrienden om.
Kindmeisje
14 02-03-2006 15:24
Psychologie Vrienden
Charlottetje
25 04-11-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.