Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2012, 01:37
Refaelov
Refaelov is offline
Hallo lieve jongens en meisjes,

Ik zou graag beroep doen op jullie goede raad. Ik ken nu ongeveer een jaar lang een mooi meisje. In het begin leerde ik haar wat kennen etc, we camden vaak en smsten af en toe, maar er was een andere jongen in het spel waar zij gevoelens voor had. Uiteindelijk begon zij er ook een relatie mee en in al die tijd (zeven maanden) heb ik haar niet gesproken.

Twee maanden geleden heeft ze het uitgemaakt met die gast (die trouwens echt een klootzak is, geloof me) en heeft ze weer contact met me gezocht. Ik heb ermee ingestemd en sindsdien zijn we terug aan het praten, sms'en, msn'en en cammen met elkaar. Elke dag haha. Ik moet toegeven dat ik een relatie met haar wil. Ze is het enige meisje dat mij interesseert op dit moment. Ik zou echt alles voor haar willen doen, maar ik beslis er helaas niet alleen over.

Ik weet dat ze om me geeft, zo komt ze speciaal voor mij op msn etc, zo kwam ze gisteren speciaal vroeger naar huis van een feestje om te kunnen cammen met me etc. Vrijdag ging ik dan weer op café met vrienden, maar ik had er niets van op voorhand gezegd tegen haar en toen ik zei dat ik op café was, was ze beetje lastig, omdat ze speciaal niets was gaan doen met haar abf om te kunnen cammen met mij. Ik voelde me toen ook wel best schuldig. Dus je kan wel stellen dat ze om me geeft in ieder geval.

Ik heb tegen haar gezegd dat ik haar leuk vind en dat ik van haar hou. Ze heeft hierop geantwoord dat ze op dit moment geen liefje wil... Ik vroeg of het ooit iets kon worden tussen ons en toen zei ze langs de ene kant wel, langs de andere kant niet. Ik heb ook al eens voorgesteld om eens af te spreken, dit vond ze eerst goed, maar later vroeg ik het nog eens en toen zei ze dat ze niet weet of het wel een goed idee is?

Ik vraag me echt af wat ik ermee moet aanvangen nu... Ik ben trouwens 18 en zij 15. Je mag trouwens altijd vragen stellen over dingen die handig zijn om te weten of niet duidelijk zijn.

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 24-12-2012 om 01:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2012, 02:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Haar verkering is dus net uit. Als dat op niet zo'n prettige manier is gebeurd kan ik me voorstellen dat ze niet meteen op een nieuwe relatie zit te wachten. Laat haar een tijdje met rust en ga je niet aan haar opdringen want dat zou wel eens het tegengestelde effect kunnen hebben van wat jij graag wilt!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 02:12
Refaelov
Refaelov is offline
Wat bedoel je met 'laat haar een tijdje met rust'? Een tijdje geen contact meer of wat? Dat wil ze zelf niet eens, geloof me. Verder ben ik echt niet opdringerig hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 02:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ok, in dat geval twijfelt ze dan misschien of ze jou leuk genoeg vindt voor verkering. Ik denk niet dat jij daar nu erg veel aan kan veranderen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 13:12
Verwijderd
Hmm dit is best moeilijk :$ mischien zit zij over de leefttijd ? Dat het niet zouy nogen van die ouders of iets :$?? En wonen jullie ver van elkaar? Omdat jullie steeds cammen?:$, en op een of andere mandier klint de situatie net alsof ze je aan het lijntje houd omdat ze ja net weer contact zoekt als het uit is en dan eerst niks van zich laat horen en nu we'll, en dan wil ze we'll afspreken en dan niet..:$
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 13:23
Verwijderd
(negeer de post boven me, je wordt er alleen maar dommer van)

Dude, je zegt niet tegen een meisje van 15 dat je van haar houdt als je haar een paar keer op webcam/msn hebt gesproken en haar dus eigenlijk verder nauwelijks kent.


Als ze jaloers is dat je uitgaat dan neem je haar de volgende keer toch gewoon mee?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 15:39
Refaelov
Refaelov is offline
Citaat:
(negeer de post boven me, je wordt er alleen maar dommer van)

Dude, je zegt niet tegen een meisje van 15 dat je van haar houdt als je haar een paar keer op webcam/msn hebt gesproken en haar dus eigenlijk verder nauwelijks kent.


Als ze jaloers is dat je uitgaat dan neem je haar de volgende keer toch gewoon mee?
Nouja, ze vroeg het zelf dusja. Dan ben ik gewoon eerlijk? En nauwelijks kennen is onzin. Ze gaat naar dezelfde school als ik, dus ik zie haar gewoon bijna dagelijks. Ik zie haar trouwens gewoon dagelijks meermaals op de webcam en we smsen bijna de hele dag door dus ja, met 'een paar keer' doe je het nogal te kort.

En ik weet niet of dat een goed idee is, ik ging gewoon met paar vrienden op café dusja. Ik denk niet dat het dan een goed idee is om haar mee te nemen en ik denk ook niet dat ze daar zelf op zit te wachten...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ze vroeg het zelf dusja. Dan ben ik gewoon eerlijk?
Dat moet je zelf weten natuurlijk, ik betwijfel alleen of het enigszins tactisch is.
Citaat:
En nauwelijks kennen is onzin. Ze gaat naar dezelfde school als ik, dus ik zie haar gewoon bijna dagelijks. Ik zie haar trouwens gewoon dagelijks meermaals op de webcam en we smsen bijna de hele dag door dus ja, met 'een paar keer' doe je het nogal te kort.
Je kent haar maar een jaartje, er is nooit wat tussen jullie geweest en de enige manier waarop je echt contact met haar hebt is via internet. Wederom zelf weten, ik zou alleen niet zeggen tegen zo'n jong meisje dat je van haar houdt als je omgang met haar hoogstens beperkt is. Zeker als je haar maar een jaar kent.
Citaat:
En ik weet niet of dat een goed idee is, ik ging gewoon met paar vrienden op café dusja. Ik denk niet dat het dan een goed idee is om haar mee te nemen en ik denk ook niet dat ze daar zelf op zit te wachten...
"neem je knappe vriendinnen mee". Doe je je vrienden ook meteen een plezier.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 16:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je bent friendzoned, en de volgende keer niet meteen met dat soort dingen aan komen zetten als "houden van" tegen iemand die je nauwelijks kent. Dan kom je nogal wanhopig over. Ze vindt de aandacht leuk, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 18:12
Refaelov
Refaelov is offline
Citaat:
Je bent friendzoned, en de volgende keer niet meteen met dat soort dingen aan komen zetten als "houden van" tegen iemand die je nauwelijks kent. Dan kom je nogal wanhopig over. Ze vindt de aandacht leuk, meer niet.
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kan dat toch maar moeilijk geloven...

En als dat zo is, wat doe ik er tegen? Ik heb namelijk echt geen zin om alleen maar vrienden met haar te blijven.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 18:16
Verwijderd
Daar kan je eigenlijk niks aan doen... Je kan iemand niet dwingen om van je te houden...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 18:32
Padzorz
Padzorz is offline
Ik ben ook van mening dat je gefriendzoned bent. Wat kan je hier aan doen? Niets. Ze beziet je alleen maar als een goede vriend waar ze alles tegen kan zeggen, je bent waarschijnlijk compensatie omdat het uit is met haar vorig vriendje (die klootzak) die ze waarschijnlijk graag ziet (of heeft gezien). Ik zou er niet op rekenen dat hier een relatie uit voortkomt.

Sorry dat ik het hard zeg, maar dat is de enige manier om tot inzicht te komen.
Raad: niet meer met afspreken en gewoon iemand anders zoeken!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 20:49
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik zou het laten zoals het is. Blijf met haar praten maar ga niet verder. Misschien over een maand of twee, als ze iets meer aan een relatie toe is. Doe dan je zet.

Nu lijkt het er inderdaad op dat je gefriendzoned bent. Maar ik geloof dat het nog niet te laat is.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2012, 21:00
Refaelov
Refaelov is offline
Citaat:
Ik ben ook van mening dat je gefriendzoned bent. Wat kan je hier aan doen? Niets. Ze beziet je alleen maar als een goede vriend waar ze alles tegen kan zeggen, je bent waarschijnlijk compensatie omdat het uit is met haar vorig vriendje (die klootzak) die ze waarschijnlijk graag ziet (of heeft gezien). Ik zou er niet op rekenen dat hier een relatie uit voortkomt.

Sorry dat ik het hard zeg, maar dat is de enige manier om tot inzicht te komen.
Raad: niet meer met afspreken en gewoon iemand anders zoeken!
Ik heb nog niet eens afgesproken met haar. Zoals je hierboven al kon lezen, heb ik dat een paar keer gevraagd, maar ze wist niet of dat wel een goed idee is...

En iemand anders zoeken, dat gaat echt niet, daarvoor wil ik dit meisje te graag...

Citaat:
Ik zou het laten zoals het is. Blijf met haar praten maar ga niet verder. Misschien over een maand of twee, als ze iets meer aan een relatie toe is. Doe dan je zet.

Nu lijkt het er inderdaad op dat je gefriendzoned bent. Maar ik geloof dat het nog niet te laat is.
Misschien is dit wel het beste ja, op dit moment gewoon verder gaan zoals het nu is, en dan zien we met de tijd wel. Bedank voor je antwoord iig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 18:37
Heer Wil
Heer Wil is offline
Nou ik stel idd voor zoals eerder is gezegd dat je gewoon met haar verder blijft praten. Doe gewoon niet teveel moeite, ga geen avondjes uit afzeggen voor een msn-gesprekje. Ze mag best weten dat jij wel een sociaal leven hebt. Praat met haar op msn, whatsapp of whatever.

Wanneer je met haar praat begint een gesprek meestal een beetje saaier, dan wordt het gezelliger doordat jullie weer op het onderwerp zitten wat jullie raakt, maar op een begeven moment raken jullie zogoed als uitgepraat, je wordt bang dat er stiltes vallen, zorg dan dat je die stiltes even opvangt en dan zegt dat je moet gaan. Hierdoor hebben jullie elkaar neit opgezadeld met ellendiglange stiltes, en zal ze van jullie gesprek onthouden dat het heel gezellig was ipv dat jullie maar 5 minuten echt gepraat hadden en 20 minuten niets te vertellen hadden.

Vervolgens kennen jullie elkaar beter, maar doordat je niet 24/7 bereikbaar bent blijven er dingen die ze neit van je weet en ze blijft interesse houden. Buit dat uit, stel voor de grap (wacht er even mee, want het ligt blijkbaar nogal gevoelig kort na een relatie) voor om gewoon iets kleins te gaan doen, geen dag naar de efteling, maar een avondje naar de bioscoop of een drankje/ ijsje op het terras (als het bij jou zo koud is als hier doe dan de bioscoop).

Mission completed

Samengevat: Blijf gezellig met haar praten, friendzone is een begrip voor players die het gevoel hebben dat ze teveel doen. En als ze over haar relatieprobleem heen is kan ze überhaupt weer nadenken wat ze met je wil, dan denkt ze wat een gezellige jongen toch die Henk (of hoe je dan ook heet) Denk bij het praten niet steeds aan hoe het zou zijn om een relatie met haar te hebben, hou het gezellig en kap het af na het hoogtepunt van het gesprek om die stiltes te voorkomen of om te voorkomen dat je poep gaat praten om die op te vullen. Jij of zij maakt weer eens wat mee en het gesprek begint vaneigens weer opnieuw
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 21:54
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Ik heb nog niet eens afgesproken met haar. Zoals je hierboven al kon lezen, heb ik dat een paar keer gevraagd, maar ze wist niet of dat wel een goed idee is...

En iemand anders zoeken, dat gaat echt niet, daarvoor wil ik dit meisje te graag...
.
Als ze twijfelt om op date te gaan dan zit het niet goed. Als jij iemand leuk vindt (zoals haar nu) dan ga je er heus niet over nadenken om met haar op date te gaan dus zij zou dat ook niet doen als ze jou leuk vindt (in de zin van aantrekkelijk en potentiele partner).

Je hebt naar mijn mening veel te vroeg gezegd dat je van haar houdt en dat schrikt haar af waardoor ze plots twijfelde om op date te gaan met jou. Ze weet maar al te goed dat jij haar graag wilt en dus ben je geen uitdaging meer voor haar.

Je wilt haar te graag en dat is logisch, maar je moet proberen dat niet te hard te laten zien. Maar dat is ondertussen al te laat aangezien ze al weet dat jij haar graag ziet.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, maar volgens mij ga je niet veel verder geraken dan 'goede vriend' ...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 22:22
NoeKI
Avatar van NoeKI
NoeKI is offline
Hey,
Misschien durft ze gewoon niet neen te zeggen ik heb het ook vaak en zeg dan ik weet het niet miss later ofso maar meestal is het neen maar durf het gewoon niet te zeggen het kan da het bij dit meisje anders is miss moet je gewoon eerst een keer afspreken en dan zien
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 09:20
Heer Wil
Heer Wil is offline
Padzorz je hebt idd gelijk dat hij te snel is geweest bij haar. Daarom stelde ik maar voor om gewoon met haar te blijven praten en het gezellig te houden, niet meer voor een date vragen, zoiezo de eerste maand niet. Maar iedereen doet wel eens onhandige dingen en het zou heel goed kunnen dat ze dat gewoon accepteert als ze hem wat leert kennen op een leukere manier, dus zonder meteen na een relatie weer een date te moeten.
Je bent veel te snel geweest in het begin, en je moet nou veel meer geduld hebben, ja eigenlijk heb ik de rest van de aanpak al gezegd dus...

De reden dat je niet naar de efteling moet maar een avond naar de bioscoop is dat jullie anders veel te lang met elkaar opgescheept zitten voor een eerste keer. Dan denkt ze dalijk vindt ik het niet leuk zit je nog de hele dag samen.

Wat het verder lastig maakt is dat zij vijftien is en jij achttien. Als ze dan met je vrienden meegaat voelt ze zich misschien toch een beetje dat kleine meisje, of ze vindt het juist stoer dat ze mee mag. De volgende keer dat je uitgaat draai je het gesprek op msn of sms een beetje die richting uit, zeg je waar je heen gaat en met wie, je vraagt of zij wel eens uitgaat en waar naartoe, en eventueel (pas op dat je niet weer te hard van stapel loopt) vraag je of zij zin heeft om samen met haar vriendinnen naar hetzelfde café te gaan of dat ze met een of meerdere vriendinnen bij jou of je vrienden thuis mee komt indrinken (als ze nog te braaf is voor alcohol zorg dan dat je iets anders hebt)

Laatst gewijzigd op 30-12-2012 om 09:30. Reden: niet compleet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2012, 03:30
Refaelov
Refaelov is offline
Ach. Het hoeft allemaal niet meer. Ik heb vrijdag iets idioots gedaan, waardoor zij nu enorm lastig op me is. Ik denk niet dat dit nog goed komt.

Ze had mij deze week niet meer gesmst uit haar eigen, terwijl ze dit normaal gewoon elke dag meermaals doet. Woensdagavond zei ze opeens doodleuk dat ze aan het cammen was met een andere jongen, terwijl ze mij gewoon links liet liggen. Ik voelde me dus gewoon in de steek gelaten. Ze heeft me gewoon laten vallen etc.

Nu was ik vrijdag op café met vrienden, we hadden al redelijk wat op en toen dacht ik haar te smsen, maar voor de gein deed ik dit met m'n vriend z'n nummer (niet echt slim maar goed), opeens krijgt m'n vriend een bericht van die gast waar zij met camde, toen sloegen m'n stoppen ff door en heb ik gwn ruzie met die gast gemaakt via sms. Ik dacht niet na en tsja, achteraf heb ik hier nu gewoon heel veel spijt van. Zij is dus kwaad op me dat ik dit gedaan heb, ik weet ook niet of dit nog goedkomt.

Maar sowieso heb ik toch wel doen inzien door dit topic & mn vrienden, die hier ook van wisten, dat ik haar misschien beter moet vergeten, want dat het toch niets zou worden. Maar dat maakt het er uiteraard niet minder kut op.

Morgen(vanavond met oudjaar) gaan we beide naar dezelfde fuif. Zal ik iets doen of haar gewoon negeren?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 08:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Na die achterlijk domme actie van je, zou ik niet veel anders meer doen dan je excuses aanbieden voor wat je gedaan hebt. Ze is duidelijk niet in je geïnteresseerd als relatiemateriaal, wat hierboven ook al door iedereen gezegd wordt en wat dus nu ook in de praktijk pijnlijk duidelijk is geworden.
Laat haar vandaag lekker feest vieren en val haar vooral niet lastig en verpest de fuif niet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 23:32
Verwijderd
Nou ja weetje ben benieuwd wat je hebt gedaan... Maar ik zag heel deze gedoe toch mee als een ik hou je aan het lijntje toestand van die meid... Dus of je dom hebt gehandeld weet mniet ja je hebt spijt hoop dat je sorry hebt gezegd maarja... Er zijn leukere die jouw ook gw goed behandeld...


Xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Huiswerk eiwitten: dringend hulp gevraagd aub
14587541254
1 10-04-2014 17:19
Verhalen & Gedichten Hulp gevraagd - Wat doe ik fout?
Kitten
8 18-07-2012 15:10
Werk, Geld & Recht [hulp gevraagd] Oprichten Vereniging
Jantinexx
11 01-12-2007 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie hulp
Susan17
6 17-04-2003 16:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp gevraagd bij werk over jeugdliteratuur
Ellen82
0 22-10-2002 08:18
Software & Hardware Webcam bevriest de hele tijd! Hulp gevraagd
Chanel no. 5
2 17-10-2001 00:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.