Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2012, 17:06
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Hoi allemaal,

Ik ben een man, 17 jaar en heb nog nooit echt een relatie met iemand gehad.
Dit zal komen door mijn acné, mijn schoonheid die ik niet heb, ... (ja, ik vind van mezelf dat ik niet zo knap ben eigenlijk)

Toch ben ik klaar voor een relatie met een meisje en wil ik er echt voor gaan.
Kan iemand mij tips geven om een meisje te versieren a.u.b.

Het lukt me maar niet... ze vallen blijkbaar echt niet op mij de meisjes.

Ps: ik ben een nogal stil en verlegen type.

Laatst gewijzigd op 19-08-2012 om 00:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2012, 17:09
Verwijderd
Wees geen stil en verlegen type en regel een hoop geld.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:27
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Knoop een keer een gesprek aan met een leuk meisje,en vind gezamelijke interesses.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:37
omie2111
omie2111 is offline
ik ben een meisje
ik vind het leukals ik mee uit word gevraagt de meeste meisjes vinden dat wel leuk
gwn een praatje maken zorg wel dat je haar wat beter kent
neem een griezel film ze zal zig veilig voelen bij jou
en warschijnlijk je hand pakken dat doe ik dan
schrik niet als ze dat doet of zo
als ze je echt leuk vind gaat ze misschien wel verder
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
ik ben een meisje
ik vind het leukals ik mee uit word gevraagt de meeste meisjes vinden dat wel leuk
gwn een praatje maken zorg wel dat je haar wat beter kent
neem een griezel film ze zal zig veilig voelen bij jou
en warschijnlijk je hand pakken dat doe ik dan
schrik niet als ze dat doet of zo
als ze je echt leuk vind gaat ze misschien wel verder
En deze tips kan je het beste negeren. Niet dat ze het slecht bedoelt, maar je bent 17, geen 12.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:50
omie2111
omie2111 is offline
Citaat:
En deze tips kan je het beste negeren. Niet dat ze het slecht bedoelt, maar je bent 17, geen 12.
sorry hooar ik ben 13 i vind het leuk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
sorry hooar ik ben 13 i vind het leuk
Haha, dat begrijp ik meisje. Maar als je iets ouder bent dan gaat het ook iets anders in zijn werk. Maar jouw advies is ongetwijfeld heel goed voor jongetjes van jouw leeftijd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:54
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Hoi allemaal,

Ik ben een man, 17 jaar en heb nog nooit echt een relatie met iemand gehad.
Dit zal komen door mijn acné, mijn schoonheid die ik niet heb, ... (ja, ik vind van mezelf dat ik niet zo knap ben eigenlijk)

Toch ben ik klaar voor een relatie met een meisje en wil ik er echt voor gaan.
Kan iemand mij tips geven om een meisje te versieren a.u.b.

Het lukt me maar niet... ze vallen blijkbaar echt niet op mij de meisjes.

Ps: ik ben een nogal stil en verlegen type.
Je hebt er ook weinig aan om random meiden te versieren. Daarbij komt het waarschijnlijk niet door je acne, maar misschien ben je wat onzeker daardoor en is dat de reden dat het niet lukt om meiden te versieren. En gewoon een praatje maken en laten zien dat je haar leuk vindt door aandacht te geven. Ga bijvoorbeeld eens een keer afspreken. Als je haar echt leuk vindt moet je dat laten zien, zolang je maar niet hopeloos overkomt.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:07
Verwijderd
Ik denk ook niet dat het door je acne komt, maar door je uitstraling, of domweg dat je dat ene meisje nog gewoon niet ontmoet hebt. Verder zijn er onderzoeken gedaan waarbij gekeken werd waarnaar men in het gezicht het meeste naar kijkt, en dat zijn niet de bijzaken als een gave huid, maar het vaakst gaan de ogen van de mond, naar de ogen, mond, ogen etc.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 18:48
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Je komt onzeker over via internet. De kans bestaat dat je in het echte leven ook onzeker over komt. Veel meiden knappen daar op af, die houden van zekere, leidende mannen.

Onzekerheid is helemaal niet erg, en iedereen heeft hier wel eens last van. Maar ik zal je zeggen dat meisjes niet alleen naar een gave huis kijken. Mijn ex vroeger had ook behoorlijk acne. Vond hij er vervelend, maar hij heeft een super leuk gezicht, droeg leuke kleding en was hartstikke spontaan. Daar viel ik toen der tijd voor.
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je hebt geen vriendin doordat je acne hebt. Ik denk dat het veel meer uitmaakt dat je onzeker bent (dat kan deels aan je acne liggen, maar zal ook een heel groot deel karakter en alles zijn) en dat je daardoor niet zoveel durft. En ik denk dat je je ook beter kunt focussen op zelfverzekerder worden ipv op dat je acne hebt en daardoor zogenaamd geen vriendin zou kunnen krijgen. Een mooi uiterlijk helpt wel en een mooie huid is daar een onderdeel van, maar als je dan alleen maar stilletjes in een hoekje zou gaan staan, zou je dan nog geen vriendin krijgen.

Ik had trouwens best veel last van acne (niet simpelweg een paar puistjes, maar echt een heleboel) en toen waren er gewoon jongens die verliefd op me werden, maar dat waren alleen de jongens bij wie ik niet onzeker was. Dus.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:27
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Je vraag is eigenlijk al beantwoord. Probeer je acne niet in de weg te laten staan om zelfverzekerd te zijn.
Probeer ook niet wanhopig over te komen, wees gewoon spontaan en wees jezelf, als dat je lukt zal je merken dat het makkelijker is om met meiden om te gaan.
Als je daarna eenmaal doorhebt dat je acne niet in de weg hoeft te staan, en je zekerder over jezelf wordt, komt de liefde vanzelf een keertje op je pad.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 00:12
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Als eerste bedankt voor de tips en mijn excuses dat ik zo laat antwoord geef, maar om de één of de ander reden ben ik dit topic gewoon uit het oog verloren (wss emailnotificaties vergeten in te stellen)

Volgens jullie dus zou mijn acné niet tegen houden dat een meisje voor me valt?
En kan ik door meer zekerheid en zelfvertrouwen ook meer kans maken?

Hierbij nog enkele vragen waar ik mee zit:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer zelfvertrouwen krijg en mezelf kan zijn?
Om de één of andere reden lijkt me dat maar niet te lukken.

2. Een gesprekje met een meisje beginnen... waar, wanneer en hoe is het de beste manier om zo'n gesprek te starten? (op welke plek, wanneer juist en hoe of op welke manier pak ik dit aan?)
Want ook dit lijkt vreselijk eng om ineens op een meisje af te stappen en er een praatje mee te doen.

Als jullie me hier even op willen antwoorden zal ik normaal al een heel eind op weg geholpen zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 00:30
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
1. Denk er gewoon aan wat er hier gezegt is, voel je sterk, heb een beetje een grote mond, maar vooral dat sterk voelen, je bent niet slechter dan anderen !!
2. Dat maakt niet uit, stel, je hebt met wat mensen afgesproken, zeg je gwn: ''hey, alles goed'' zij: ''ja, met jou'', jij: ja, ook goed. Ik heb gehoord dat je doet voetballen (bijv....). Zij: ja, dat klopt. Jij: waar voetbal je, welke club? Zij: fc blabla. Jij: heb je een leuk team??

Enz enz
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 01:36
reffear
reffear is offline
Het komt zeker niet door je uiterlijk, zet je daar vanaf.. En al was je hopeloos in je uiterlijk, wat ik niet geloof.. Dan zullen er vast en zeker meiden zijn die er niets om geven. Ik heb een vriendin en vindt haar echt lekker maar geloof me als je iemand echt leuk vindt doet uiterlijk er niet of nauwelijks toe. Je moet zeker overkomen, ga gewoon eens uit met je vrienden, drink wat, dan zul je ongetwijfeld meer zelfvertrouwen hebben.. Niet jezelf zat zuipen natuurlijk maar het zal misschien helpen.

Is er misschien een iemand die je leuk vind? Of heb je ooit een blauwtje gelopen?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 02:58
Denkerius
Denkerius is offline
ik zie dat je nogal veel onzekerheid hebt en dat er veel meer onzekerheden zijn dan alleen acné

dus als je die hebt ga er dan achter aan en zit niet de hele tijd aan je pukkels te pulken en ga naar professionele hulp (pratend over medische hulp), ben je ontevreden over bijv. je lichaam? doe dan wat aan je dieet of ga oefeningen doen (desnoods eerst opzoeken) als je is een keer slecht voelt daardoor, ben je ontevreden over een relatie met iemand dan kun je altijd nog een gesprek starten via facebook, twitter of ergens anders en dan maakt het eigenlijk niet uit of het gesprek compleet random is want mensen houden eenmaal van aandacht (interesse in andermans vakanties, hobby's, prestaties enz.) geef jij ze die; dan krijg je het automatisch terug, in ieder geval twee topics starten op een forum zal je misschien helpen maar veranderd niks aan je situatie
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 09:16
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Moet het dan echt met een paar vrienden zijn.
Stel nu... ik zit op de trein aan de ene kant van de wagon en ik vind het meisje aan de andere kant van de wagon leuk... dan kan ik toch niet ineens van plaats veranderen en bij haar gaan zitten? Dat klinkt zo... tja. :-P

Hoe pak ik dit aan?

Btw, ik heb met mn ouders afgesproken dat ik in september naar een fuif ga.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 09:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Om heel eerlijk te zijn lijkt de trein me sowieso geen optimale plek om zoiets te gaan proberen. Om even vanuit mezelf te spreken: als ik in de trein zit wil ik met rust gelaten worden. Niet alleen omdat ik al een vriend heb, maar überhaupt. Dan zit ik te lezen of muziek te luisteren en ik kan het echt niet waarderen als een vreemde me dan lastig gaat vallen.

Dit geldt niet voor iedereen, maar je moet je realiseren dat het nogal vreemd overkomt wanneer een wildvreemde zomaar naast je gaat zitten en tegen je begint te praten. Je hebt grote kans dat ze wel terug gaat praten (want je zet haar nogal voor het blok) omdat ze niet bot wil zijn, maar echt veel succes gaat het niet hebben, ben ik bang.

Beter kun je dit soort dingen doen als je bijvoorbeeld op een feestje bent. Dan is de sfeer sowieso al anders en praten mensen makkelijker met elkaar; dan is het niet vreemd wanneer je iemand aanspreekt. Snap je? En het hoeft niet per se met vrienden te zijn, maar dan is het wellicht iets minder spannend en mocht je afgewezen worden, dan sta je daar tenminste niet in je eentje maar kun je terug naar vrienden en lol maken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2012, 09:41
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn lijkt de trein me sowieso geen optimale plek om zoiets te gaan proberen. Om even vanuit mezelf te spreken: als ik in de trein zit wil ik met rust gelaten worden. Niet alleen omdat ik al een vriend heb, maar überhaupt. Dan zit ik te lezen of muziek te luisteren en ik kan het echt niet waarderen als een vreemde me dan lastig gaat vallen.

Dit geldt niet voor iedereen, maar je moet je realiseren dat het nogal vreemd overkomt wanneer een wildvreemde zomaar naast je gaat zitten en tegen je begint te praten. Je hebt grote kans dat ze wel terug gaat praten (want je zet haar nogal voor het blok) omdat ze niet bot wil zijn, maar echt veel succes gaat het niet hebben, ben ik bang.

Beter kun je dit soort dingen doen als je bijvoorbeeld op een feestje bent. Dan is de sfeer sowieso al anders en praten mensen makkelijker met elkaar; dan is het niet vreemd wanneer je iemand aanspreekt. Snap je? En het hoeft niet per se met vrienden te zijn, maar dan is het wellicht iets minder spannend en mocht je afgewezen worden, dan sta je daar tenminste niet in je eentje maar kun je terug naar vrienden en lol maken.
Azo ja... zo had ik het dus nog niet bekeken.
Zoals ik al zei: ik ga binnenkort voor de eerste keer (met vrienden dan) naar een fuif plezier maken en hopelijk kom ik daar in contact met iemand he.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 10:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Praten met meisjes is iets dat je gewoon moet oefenen. Dus neem je voor dat je het komende half jaar met zo veel mogelijk meisjes een praatje maakt. En dan niet omdat je ze allemaal als vriendin wil, maar gewoon om te oefenen. Als het klikt dan merk je dat vanzelf en dan gaat het verder vanzelf. Klikt het niet dan zeg je gedag en loop je verder. Meisjes zijn niet eng, we bijten niet
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 13:36
feniks
feniks is offline
Jeetje, het gaat om meisjes, niet om een bullebak van een dril instructeur... Gewoon aanspreken, ze zal je niet meteen op je platte bek duwen om 25 push-ups te maken...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 19:21
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Probeer altijd jezelf te blijven en probeer een praatje met ze
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 19:40
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
werk je? sport je? of heb je andere hobby's die je in een groepje/clubje doet? als je heel onzeker bent, kunnen dat soort dingen je helpen meer zelfvertrouwen te krijgen, bijvoorbeeld doordat je nieuwe dingen leert of makkelijker met vreemden om leert te gaan. en daar heb je niet alleen iets aan als het om meisjes gaat
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 20:12
mistermb
mistermb is offline
leer ze beter kennen kan eventueel eerst via sms en internet en dan een keer afspreken en dat vaker gaan doen.
dan merk je vanzelf of zij ook iets voor jou voelt.
toon interesse in haar en vraag van wat voor dingen ze houd en wat haar hobby's zijn!
en maak grapjes en geef complimentjes(niet te vaak)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 20:41
Verwijderd
Dat acné direct of indirect meespeelt geloof ik direct (ik heb zelf ook acné), maar het is onzin dat je geen vriendin kan krijgen met acné. Je persoonlijkheid doet veel meer ter zake. Verlegenheid, tja dat is lastig...

Wat maakt je verlegen/onzeker? En waarom ben je stil?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2012, 15:28
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Be yourself! Ik ken je en je bent leuk zoals je bent
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 12:08
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Ik ben zelf ook nogal stil en verlegen geweest, dat kwam omdat ik niet echt lekker in m'n vel zat in de klas waar ik destijds in zat. Dus, als er zoiets dergelijks speelt, zou je bijvoorbeeld, in dit geval, overplaatsing naar een andere klas kunnen vragen.

Verder kun je een van je vrienden om hulp vragen voor het feestje. Neen hem mee naar je huis, vraag hem of ie wat leuks uit je kast kan trekken, en hop! Naar het feest!

Wat ik als meisje leuk vind aan jongens,is als ze een beetje leuk kunnen babbelen. Daarvan heb je all tips gehad geloof ik. En het is ook wel ietsjes leuker als een jongen een beetje danst. Als je stil in een hoekje gaat staan,heb je sowieso minder aandacht. Al dans je misschien niet zo goed, het staat spontaner. Mocht je nou echt niet willen dansen, kun je gewoon een beetje 'meebewegen' op de maat van de muziek. Of af en toe een gek, raar pasje tussrndoor, dat vind ik altijd wel grappig.

Good luck!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 12:20
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik ben ook niet heel mooi hoor maar veel mensen vinden mij wel aardig, maar t gaat met name om je innerlijk, uiterlijk is alleen maar bijzaak
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 21:20
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Het is me nog steeds niet gelukt.
Het is precies een beetje een moeilijke stap zetten voor me om mij te draaien. De angst zit iets te diep.

Kan je misschien ook wat tips geven hoe ik het kan aanpakken?
Daarstraks zag ik weer een mooi meisje waar ik echt volledig weg van was (in het zwembad dan nog), maar ik durfde weer niet. Ergens houdt mij iets tegen in mij om sociaal contacten te leggen. Ik heb het erg moeillijk om met jongeren een praatje te slaan. En dat is nu net het probleem.

Btw, men zegt vaak wel dat het innerlijke belangrijker is dan het uiterlijke, maar heb al uit ervaring gemerkt dat het toch in de meeste gevallen niet lijkt te kloppen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 23:02
gaatjeniksaan
gaatjeniksaan is offline
Kijk het probleem zit em waarschijnlijk in dat je zelf de kans op succes laag schat, anders zou je het wel doen toch? Net als bij een presentatie maken mensen zichzelf gekker dan nodig is... Het blijkt later altijd wel mee te vallen, kijk ik kan makkelijk praten nu natuurlijk, ik praatte eerder ( 1, 2 klas bijna niet met meisjes anders dan gebruikelijk ) nu veel meer. Ja ik weet niet joh, ik schijn grappig te zijn... Ik weet niet ik heb ook wel "echte" gesprekken met meiden hoor! Over politiek enzo... Waarbij we allebij het eens zijn

Ja euhmmmm.... Ik weet niet wat je situatie is zit je nog op school?

Hmmm als meisjes niet me jou praten.... Danneh moet je.... Spontaner doen ofzo zoek zelf contact kijk int zwembad ist natuurlijk wel obvious als je ineens een gesprek begint, maar je kunt toch zeggen van... Ja jezussss

Euhm komop je kunt toch wel ff iets a la minute bedenken?
Lul gewoon wat...

Of ga uit ofzo en dan zie je vanzelf wel, dat is toch 's avonds die zie je toch nooit weer ( tenzij het goed afloopt )
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 05:32
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Hoi,

Ik ben nu aan mijn laatste jaar bezig op school.
Denkje echt dat het dan makkelijker is een gesprek met een meisje te beginnen dan ik denk?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 11:16
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je schreef dat je deze maand naar een fuif zou gaan. Dat wordt dus de ideale gelegenheid om eens te oefenen. Ga er niet heen met het idee dat je in een avond vaste verkering of een date moet regelen. Tel tot 10 stap op een meisje af en begin een praatje: Hoi, leuke fuif he? Kom je hier vaker? Gewoon een beetje gezellig kletsen en geef haar niet het idee dat je wanhopig iemand aan het versieren bent. Succes en laat weten hoe het gegaan is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 16:28
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
maak voor jezelf van tevoren een lijstje met vragen/onderwerpen als je het moeilijk vindt om een gesprek lopend te houden. dit zal enorm helpen en als het gesprek ergens vastloopt kun je het zo weer op gang brengen. maak het echter niet een soort van ondervraging. gewoon een goed gesprek. dus jij laat wat van jou mening horen. en je laat haar iets zeggen over wat zij ervan vindt. zo komen jullie allebei aan je spreektijd en tijdens het gesprek zul je merken dat je je steeds gemakkelijker gaat voelen en zal het gesprek ook wat vloeiender lopen.

ow en wat de openingszin betreft, ik gebruik geen openingszinnen.

kom gewoon binnen op het feestje en stel je voor aan een vreemd meisje waar je wel interesse in denkt te hebben; "Hey ik ben Henk (je naam), hoe heet jij?" "hoe ken jij Sjors (degene die het feestje heeft georganiseerd)? en zo kun je makkelijk een gesprek op bouwen zonder cheesy openingszinnen!
__________________
always give 100%, unless you are donating blood.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 16:46
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
De fuif waar ik naar toe wilde gaan is nu inmiddels afgelopen... er kwam iets tussen waardoor het onmogelijk werd om te gaan. Maar bij de eerstvolgende fuif in de buurt ga ik zeker en vast hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2012, 20:49
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Jij komt ook wat onzeker over en dat zal je dan ook wel uitstralen werk wat aan zelfvertouwen dat straal je dan ook uit. En het hoeft ook niet in 1x te lukken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 11:44
RoodAppeltje
RoodAppeltje is offline
doe axe op
dat ruikt echt hemels
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2012, 12:15
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Citaat:
doe axe op
dat ruikt echt hemels
Doe ik... ik draag geen andere deo dan Axe.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 12:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
doe axe op
dat ruikt echt hemels
Citaat:
Doe ik... ik draag geen andere deo dan Axe.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:08
Verwijderd
Je kan beter een week niet douchen dan axe op doen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:42
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Je kan beter een week niet douchen dan axe op doen.
Zieke haat tegen Axe... Ik snap het probleem niet, Axe is goed, totdat je het proeft, dan weet je dat je 'iets' teveel op hebt...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 11:50
Verwijderd
Axe is niet goed. De geur ervan is zo hard en onsmakelijk dat je direct een puber herkent als hij binnen 10 meter afstand van je komt, omdat alleen pubers zonder besef van hoe je met geuren om moet gaan die shit gebruiken.

Doe jezelf en je omgeving een plezier en groei er zo snel mogelijk overheen. Tot die tijd ruik je naar hoer.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 14:03
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Axe is niet goed. De geur ervan is zo hard en onsmakelijk dat je direct een puber herkent als hij binnen 10 meter afstand van je komt, omdat alleen pubers zonder besef van hoe je met geuren om moet gaan die shit gebruiken.

Doe jezelf en je omgeving een plezier en groei er zo snel mogelijk overheen. Tot die tijd ruik je naar hoer.
Hahaha, ligt eraan... sommige mensen weten niet van ophouden als ze het eenmaal aan het opspuiten zijn. Als je het gewoon beperkt is er niks ergs aan, en in combinatie met een ander luchtje is het gewoon lekker fris. Maar jou mening is volgens mij een beetje overdreven... of je moet ervaring hebben, maarja dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 14:30
Verwijderd
Het gaat niet om de hoeveelheid (hoewel dat ook een probleem is bij de jeugd), het gaat om de lucht. En natuurlijk heb ik er ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 15:18
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Het gaat niet om de hoeveelheid (hoewel dat ook een probleem is bij de jeugd), het gaat om de lucht. En natuurlijk heb ik er ervaring mee.
De hoeveelheid is bij sommigen wel een serieus probleem ja. Maar ieder zijn eigen smaak, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 16:39
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Hoi, leuke fuif he? Kom je hier vaker?
Deze zou ik niet aanraden om te gebruiken, die horen meisjes volgens mij ongeveer altijd als ze op een fuif benaderd worden. Opzich is het helemaal niet belangrijk wat je tegen een vrouw als eerste zegt, maar clichés moet je vermijden, want als ze die hoort dan plaatst ze jou waarschijnlijk gewoon in de categorie: de 101ste loser die mij weer op die manier probeert te versieren.

Wat goed werkt is een mening over iets vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 18:09
Verwijderd
"Ben jij ook van mening dat vrouwen eigenlijk niet mogen stemmen?"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 20:04
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
"Ben jij ook van mening dat vrouwen eigenlijk niet mogen stemmen?"
Werkt als je er 100% in gelooft.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 21:16
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Ik vrees dat jullie off-topic aan het gaan zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 21:55
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik vrees dat jullie off-topic aan het gaan zijn.
Oeps, sorry. Laat me even OT gaan dan

Laat je uiterlijk niet in de weg staan, daar dacht ik eerst ook over dat het problemen kon opleveren, maar ik had het fout. Je innerlijk is het allerbelangrijkst. Als je gewoon zelfverzekerd en enthousiast overkomt maak je meer indruk op iemand dan dat je je gaat verschuilen of afsluit van mensen. Ook moet je niet willekeurig proberen iemand te versieren, maar gewoon een tijdje met iemand omgaan om een beetje 'gewend' aan diegene te raken en dan kan je het erop wagen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 16:36
xLittlemissamx
Avatar van xLittlemissamx
xLittlemissamx is offline
Gewoon door je onzekerheid heenkomen.
Als je jezelf goed verzorgd gaat het vast al beter.
Als je jezelf onaantrekkelijk vind straal je dit ook vaak uit.
Sta elke morgen op met de gedachte:
Ik ben wie ik ben en ik ben mooi zoals ik ben en vandaag is mijn dag.
Gewoon postitief denken C
En denk er ook aan: Op elk potje past een dekseltje.
Jou ware loopt vast wel ergens rond.
Misschien heeft ze wel hetzelfde probleem als jij.
Je vind haar wel
succes
xxx
__________________
I`ve learnt to be strong
I wont have to fake it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje
Floris uinten
3 02-02-2017 20:51
Liefde & Relatie Tips om een jongen te versieren
Sarah_Kay
36 13-10-2012 11:18
Liefde & Relatie Vrijgezel en durf geen meiden te versieren
Verwijderd
48 12-11-2011 13:55
Liefde & Relatie Een meisje versieren ???
$Mooiboy$
18 13-06-2011 15:13
Liefde & Relatie Te verlegen om te verleiden
stryker
38 25-03-2005 22:23
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.