Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2012, 15:59
nobody333
nobody333 is offline
is het verkeerd als imand uit groep 8 verkeering wilt met imand uit groep 5
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2012, 16:08
Verwijderd
Hangt er vanaf wat je als verkeerd ziet.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 16:16
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je in groep 8 zit ben je 10 of 11 en als je in groep 5 zit ben je 8 of 9? Als je wat ouder bent, is dat leeftijdsverschil niet zo'n probleem, maar ik zou het voor nu even bij je eigen klasgenoten houden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 20:21
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
ja.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 20:26
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
het is wel een beetje gek... In groep 8 ga je al bijna de puberteit in, en in groep 5 weet je nog niet eens wat verkering is...
Tenminste, ik wist in groep 5 niet wat verkering was...
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Als je in groep 8 zit ben je 10 of 11 en als je in groep 5 zit ben je 8 of 9? Als je wat ouder bent, is dat leeftijdsverschil niet zo'n probleem, maar ik zou het voor nu even bij je eigen klasgenoten houden.
groep 8 is 11-12 jaar groep 5 is inderdaad 8-9.

Ik vind het wel een groot verschil, jij gaat al bijna naar de middelbare school en die ander is nog lang niet zo ver! Maar als je elkaar leuk vindt, is het niet verkeerd alleen denk ik dat die ander nog niet toe is aan zoenen enzo, dus daar moet je dan wel aan denken.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 10:00
Verwijderd
Beter paar jaar wachten.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 10:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat versta je onder verkering? Welk doel wil je ermee bereiken?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 11:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
als jij idd alleen samen buiten wil spelen, is het niet zo erg denk ik. Wil jij al meer dingen gaan ontdekken wbt zoenen enzo, dan zou ik lekker nog even wachten en met iemand gaan van je eigen leeftijd
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 19:46
ExpoRules
ExpoRules is offline
9 en 12 is kinder-pedofilie?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 14:06
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
nee hoor ik vind daar niets verkeerd aan ! als je elkaar leuk vind kan het toch geen kwaad ? zolang je maar geen dingen doet die jij niet wilt doen, omdat de ander het wel wil wat waarsch nog lang niet het geval is. gewoon plezier maken !
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 14:07
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Wat versta je onder verkering? Welk doel wil je ermee bereiken?
zo diep denk je nog helemaal niet p die leeftijd joh
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 19:19
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
zo diep denk je nog helemaal niet p die leeftijd joh
Een twaalfjarige jongen wel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 10:06
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het verschil is wel erg groot. Verkeerd zou ik het niet willen noemen, maar in alle opzichten is de.een uit groep 8 verder, ouder. De een uit groep 5 kan een 'relatie' veel minder serieus nemen dan een groep achter. Dat is een deel vsn het probleem, laat ik maar zeggen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 13:07
Verwijderd
Jaa pffft ik denk echt niet dat je als 12 jarige al zo ver aan lichaam lijl contact denkt hoor maar okeey in mijn klas was iedereen toch al 12 13 in gr 8 :$, maar ja in groep 5 ben je 8-9 ik zou even wachten en ja weetjje ligd er ook aan waar je die gene van kent is het al een kennis van de familie of echt alleen school?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 13:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Jaa pffft ik denk echt niet dat je als 12 jarige al zo ver aan lichaam lijl contact denkt hoor maar okeey in mijn klas was iedereen toch al 12 13 in gr 8 :$, maar ja in groep 5 ben je 8-9 ik zou even wachten en ja weetjje ligd er ook aan waar je die gene van kent is het al een kennis van de familie of echt alleen school?
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt maar ik weet dat 12-jarigen ook al bezig zijn met seks en intimiteiten. Daarom denk ik dat het geen goed idee is. Vooral omdat wat een 12-jarige van een verkering verwacht heel iets anders is dan wat een 8-jarige verwacht.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 19:03
Verwijderd
Hmmm dat is waar..maar eerlijk gezegd weet ik niet of het een jongen ofmeisje is want dat scheelt ook we'll toch:$?...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2012, 22:52
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Naar mijn dunken van mening vind ik zelfs 12 jaar nog jong om te zoenen, maarja het gebeurt nu eenmaal. Sta er ook niet raar van te kijken dat ze al tegenwoordig op hun 12e zijn ontmaagd
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 22:58
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Als diegene uit groep vijf 4x gedoubleerd heeft en diegene uit groep acht zo'n 2x kan het nog net..
Tot die tijd zou ik het gewoon lekker houden op "goede vriendjes".
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 13:41
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Een twaalfjarige jongen wel.
Een twaalfjarig meisje misschien wel, maar jongens lopen qua denken over verkering toch echt een paar jaar achter voordat ze op de buitenkantjes zijn uitgekeken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 20:39
Verwijderd
Het is vreemd , als je 20 was en die persoon 17 ofzo was niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.