Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2012, 21:54
Verwijderd
hey hoi hallo

ik heb een klein vraagje,
ik heb sinds een maand of 8 een vriendin. Wat ik er even bij moet zeggen is dat ze in Utrecht woont en ik in Eindhoven. Maar het begint me steeds meer op te vallen dat ze op bepaalde dingen (bijvoorbeeld: wanneer ik een weekendje niet langs kan komen of dat ik even geen zin heb om te bellen. zo was het laatst dat ik op een doordeweekse dag heel misschien even met de trein op en neer zou gaan maar dat kon uiteindelijk toch niet. Toen heeft ze een half uur gehuild, is dat vreemd voor een meisje(dit is mijn eerste relatie). en hoe kan ik het beste reageren op dit soort dingen? ik ben namelijk niet zo makkelijk met emoties tonen enz.

iemand tips op hoe ik dit moet aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2012, 22:34
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ja dat is lichtelijk vreemd, aan jou de taak haar te overtuigen dat het niet is omdat je niet bij haar wilt zijn, maar dat het gewoon niet lukt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 12:29
LittleJojo
LittleJojo is offline
Is dit ook haar eerste relatie of heeft ze al een paar relaties achter de rug?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 09:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ze mist je, ze is verdrietig als je iets (deels) toezegt en dat (om welke reden dan ook) niet nakomt. Zij hoopt op iets wat ze niet krijgt, wil je duidelijk meer zien dan jij haar kan zien.

Praat er eens goed met haar over als je haar weer ziet en leg de situatie uit. En probeer minder dingen te beloven of haar hoop te geven als niet zeker is dat je dat waar kunt maken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 13:57
Verwijderd
Hmm ja dit is een beetje vreemd mischien heeft ze heel weinig zelfvertrouwen... Praat met haar maar waaeom komt ze niet naar jouw toe ?... Ja ik had het zelfde met mijn vriend hij woonde iun overijsel en ik zelf ook in eindhovem...ik zou ook met haar praten x
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 10:05
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze kan huilen omdat jij veel voor haar betekend, maar sommigen huilen ook voor de aandacht zodat jij haar vaker op kan zoeken. Laten we maar van de eerste uitgaan, want als de tweede het geval is is het waarschijnlijk toch zo uit

Inderdaad gewoon de situatie uitleggen, dat jij het ook vervelend vindt om zo'n kutend van mekaar te wonen. Maar dat je de keren dat je haar ziet mer dan de moeite waard vindt! Ja ze doet het er maar mee, of ze moet de hele dag achter jou aan komen lopen als jij andere dingen te doen hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ruzie met mn vriendin
Undit
6 15-05-2011 23:50
Liefde & Relatie depressief zonder vriendin
pietje11
3 09-11-2010 17:24
Liefde & Relatie Ik krijg het maar niet uit mn hoofd
Thommos
5 19-05-2009 07:30
Liefde & Relatie Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin
Brasco
8 05-05-2005 00:51
Liefde & Relatie help,vriendin,veranderd enzo
Maija
16 16-10-2004 08:22
De Kantine mn vriendinnetje is weg :(
Vini-Vidi-Vici
6 21-07-2004 09:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.