Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2012, 23:29
Mickeeeyy
Mickeeeyy is offline
Hallo,

Er zit een meisje in mijn klas en ik vind haar al sinds begin dit school jaar leuk en volgensmij vindt ze mij ook wel leuk, maar ik heb altijd bij meisjes die ik niet leuk vind hele goeie en leuke gesprekken maar met meisjes die ik wel leuk vind zijn er altijd heel veel van die pijnlijke stiltes omdat ik niet weet waar ik het over moet hebben. Kan iemand mij misschien helpen met hoe ik haar moet vragen of wat ik daarvoor moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2012, 23:49
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Niet meteen om verkering vragen. Ga een keer een beetje kletsen met haar en vraag of ze zin heeft om een keer mee naar de bios te gaan of wat eten bij de Mac of zo.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 02:15
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Eten bij de Mac? Seriously? Als hij gelijk afgeschreven wil worden moet hij dat vooral doen. Ik mag toch hopen dat de TS iets romantischer aangelegd is wil hij een kans maken. Verder is de bios ook niet zo'n tactische plaats om elkaar beter te leren kennen en het is natuurlijk vrij afgezaagd. Je leert elkaar een stuk beter kennen door bijvoorbeeld samen een dagje naar de Efteling te gaan of iets dergelijks, die werkte bij mij altijd
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 07:57
Siphra
Avatar van Siphra
Siphra is offline
is het niet Te als je meteen al de 1ste keer naar de efteling gaat?
Zelf hou ik heel veel van films, dus ik zou gewoon lekker naar de bios gaan, maar ik weet niet hoe het bij jou zit.
Maar als je er heen gaat dan is het wel handig dat als er een pijnlijke stilte komt je gewoon even naar de film kan kijken
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 10:56
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Efteling zou ik inderdaad ook niet doen. Mac en wat drinken zijn goede alternatieven. Niet zo absurd duur als de efteling en ik zou zelf echt niet met iemand mee naar de efteling gaan als ik hem al niet goed kende. De Mac en dan wat door de stad slenteren samen lijkt me heel gepast op jullie leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 11:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Efteling is duur, ga gewoon eerst eens met haar naar de film of ergens iets eten waar het jou gezellig lijkt, en probeer niet na te denken over waar je het over moet hebben, het gaat bij al die andere meisjes ook vanzelf.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 15:51
loveyou123
loveyou123 is offline
wat ik leuk zou vinden is om naar de bios gaan daarna nog wat gaan drinken... suc6
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 16:39
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het is een mythe dat ieder meisje iets origineels wil, of per se iets romantisch. Uiteindelijk boeit het weinig waar jullie naartoe gaan. Als jullie elkaar leuk vinden wordt het toch wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 23:33
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Drink samen warme chocolademelk. Dan komt er endorfine vrij. Wordt ze heet van.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 13:13
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Vraag gewoon of ze bij jou thuis een filmpje komt kijken, schop je ouders het huis uit. Dan kan je ook eerst een uurtje gezellig praten, daarna film kijken. Kijk hoe het uitpakt!
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 21:02
unknownStudent
unknownStudent is offline
Ik merk dat je nogal zenuwachtig bent tegenover haar. Dat is voor niets nodig, ze is ook maar een mens. En ja, vraag haar gewoon op de man af eens samen iets te doen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 00:56
Mickeeeyy
Mickeeeyy is offline
Klinkt allemaal heel leuk wat jullie zeggen, maar als ik zeg van "hé ga je mee naar de bios?" Dan weet ze toch meteen waar ik opuit ben.. Verder ben ik eigenlijk nooit alleen met haar om te vragen of ze iets wilt gaan doen en ik weet hoe meisjes zijn als ze ook maar iets hebben gehoord gaat het meteen de hele school rond en daar heb ik ook nie echt zin in.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 09:51
Heer Wil
Heer Wil is offline
Nee, ik zou nog niet vragen of ze mee gaat naar de bios. Efteling zou ik zoiezo niet doen om haar beter te leren kennen omdat dat te lang samen is. Bij de mac kun je beter praten of eventueel ergens anders gaan eten. De reden dat je het nog even niet moet vragen is omdat je al aangeeft dat er veel stiltes vallen. Praat een paar keer met haar op school, en kap het gesprek af als je denkt dat je niets meer te vertellen hebt zodat je de stilte ontwijkt. Als zij nog iets te vertellen heeft laat je haar natuurlijk uitpraten en je geeft er een reactie op als teken dat je de moeite hebt genomen te luisteren en te begrijpen.
Ook zeg je dat ze vaak met haar vriendinnen is, wat je onprettig vindt. Misschien kun je een keer in de pauze naar de supermarkt gaan omdat ' jullie zoveel te bespreken hebben.' Je vraagt haar niet meteen of ze mee uit wil, maar je hebt haar een keer alleen gesproken en je een keer wat meer op je gemak gevoeld, het gesprek duurde wat langer en was wat gezelliger wat een reden zou kunnen zijn om vaker met zijn tweeën te praten ipv met al haar vriendinnen erbij.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 11:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Klinkt allemaal heel leuk wat jullie zeggen, maar als ik zeg van "hé ga je mee naar de bios?" Dan weet ze toch meteen waar ik opuit ben.. Verder ben ik eigenlijk nooit alleen met haar om te vragen of ze iets wilt gaan doen en ik weet hoe meisjes zijn als ze ook maar iets hebben gehoord gaat het meteen de hele school rond en daar heb ik ook nie echt zin in.
Als jij weet hoe meisjes zijn heb je onze hulp niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 00:18
Mickeeeyy
Mickeeeyy is offline
Ik weet hoe meisjes zijn ja, ik weet alleen niet hoe dit meisje is..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 11:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dan weet je dus niet hoe "meisjes" zijn. Dat je denkt dat "meisjes" allemaal hetzelfde zijn/willen geeft dat al aan.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 14:47
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Vraag haar gewoon eens mee naar de Albert Heijn tijdens de pauze. Als ze nee zegt vraag je het een andere keer.
Anders chat je even met haar op facebook, is minder eng. En na een tijdje vraag je of ze zin heeft om iets te drinken ergens, gewoon een kop chocolademelk met slagroom, die jij voor haar betaald
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 02:33
Mickeeeyy
Mickeeeyy is offline
Gelukkig nieuwjaar trouwens!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-01-2013, 03:02
janfrankes
janfrankes is offline
jah vant zelfde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie De uiteindelijke vraag ;)
Mrlove076
9 26-01-2017 17:08
Liefde & Relatie Hoe vraag je een meisje (11) verkering?
leonalmelo
13 26-06-2014 18:12
Liefde & Relatie toch bang om te vragen,
pronederlander
6 01-06-2014 07:39
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
Liefde & Relatie Hoe verkering vragen
Elite!
15 05-08-2010 22:55
Liefde & Relatie Beste manier..om verkering te vragen
ludachris
65 27-05-2004 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.