Oud 24-12-2012, 06:14
Owen
Avatar van Owen
Owen is offline
Hallo,

een paar jaar geleden toen ik 13-14 was had ik voor het eerst verkering met een meisje dat ik nu alweer bijna 8-9 ken voor een jaar ofzo toen ik ging verhuizen redelijk ver weg is dat gestopt. wel gewoon vrienden gebleven bij elkaar op verjaardagen ( ouders zijn ook vrienden ) maar sinds een paar maanden merk ik dat ik haar toch nog steeds wel leuk vind maar hoe weet ik nou of zij dit ook vind want we hangen wel gewoon met elkaar gezellig op de bank enzo met elkaar ouwehoeren kan je dan ook merken of ze jou ook nog leuk vind en hoe moet ik dit aanpakken !

Groeten owen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2012, 12:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon eerlijk naar haar zijn, en kijken hoe zij erin staat.
En als ze het ook wil zou ik zeggen, ga weer is samen daten
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 13:00
Verwijderd
Ik zou haar steeds een beetje meer laten merken dat je haar leuk vind , en dan kan je kijken hoe ze er op reageert, vrag haar een keertje mee uit, uit eten bios ergens waar je elkaar beter kan elren kenne en anders als dat niet zo jullie ding is ga dan gewoon bij jouw films kijken en gezzelig eten en knus en die dingen laat merken dat je jhe best wil doen voor dr alle meisjes vallen daar op xp
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 17:10
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Vraag haar inderdaad een keer mee uit, en kijk hoe het loopt. Overhaast het niet. Ik zou bijvoorbeeld niet gelijk zeggen dat je een relatie met haar wilt, laat het gewoon merken aan je gedrag.
Sla je hand om haar heen en als ze daar niet op ingaat weet je waar je aan toe bent. Als ze je afwijst kun je haar beter nu vergeten dan wanneer je er al maanden mee loopt. Veel succes.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 18:02
Owen
Avatar van Owen
Owen is offline
Citaat:
Vraag haar inderdaad een keer mee uit, en kijk hoe het loopt. Overhaast het niet. Ik zou bijvoorbeeld niet gelijk zeggen dat je een relatie met haar wilt, laat het gewoon merken aan je gedrag.
Sla je hand om haar heen en als ze daar niet op ingaat weet je waar je aan toe bent. Als ze je afwijst kun je haar beter nu vergeten dan wanneer je er al maanden mee loopt. Veel succes.
ja maar dat soort dingen doen we al maar ik weet niet of dat nou als vrienden is of niet
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 18:10
Verwijderd
Euhmn geef je haar ook complimentejs geven en extra knuffelen of ja beetje klef op de bank knuffelen en die dingen?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 20:36
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
ja maar dat soort dingen doen we al maar ik weet niet of dat nou als vrienden is of niet
Ok. geef haar een zoen en kijk hoe ze reageert.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 21:10
Owen
Avatar van Owen
Owen is offline
Citaat:
Euhmn geef je haar ook complimentejs geven en extra knuffelen of ja beetje klef op de bank knuffelen en die dingen?
jawel
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 21:11
Owen
Avatar van Owen
Owen is offline
maar als ik haar zoen kan dat de vriendschap niet verneuken ? ( als zij het niet wil ) en dat elke keer als we elkaar zien het vet ongemakkelijk word
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 21:17
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja dat kan. Kijk trouwens eens naar 'Friendzone(d?)' op MTV, daar zie je welke reacties je allemaal kunt verwachten. Het ding is dat je het nooit zeker weet. En als je goede vrienden bent zet je inderdaad jullie vriendschap op het spel. Het is vaak alles of niks.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 04:28
Owen
Avatar van Owen
Owen is offline
Citaat:
Ja dat kan. Kijk trouwens eens naar 'Friendzone(d?)' op MTV, daar zie je welke reacties je allemaal kunt verwachten. Het ding is dat je het nooit zeker weet. En als je goede vrienden bent zet je inderdaad jullie vriendschap op het spel. Het is vaak alles of niks.
dat maakt het nog moeilijker
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 10:14
Verwijderd
Ja dat lijkt me ook...

Ik zou er met haar ocer praten echt.. Je zit alleen ng maar in die onzekerheid en echt dat maakt je helemaal geek
En dalijk vin dzei jouw ook leuk en durfde het ook niet te vertellen vanwege de risico's... En zeg andersd als het niet wederzijds. Dat je hoopt dat ze ehct gw ng vrienden wil blijven, en als jullie echt zo goed bevriend zijn en lang... Dan bergrijpt ze het als ze je niet leuk vind... Echt zelf heb ik spijt dat ik niet heb verteld dat ik gevoelens had voor mijn beste vriend, want wat bleek dat hij het zelfde voor mij voelde... Maar nu heeft hij een ander... En dan denk ik echt steeds van shit vertelde ik het maar eerder

Dus ik zou zeggen doen, en praat met haar...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 19:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
maar als ik haar zoen kan dat de vriendschap niet verneuken ? ( als zij het niet wil ) en dat elke keer als we elkaar zien het vet ongemakkelijk word
Ach, wat heb je aan vriendschap als jij meer wil dan dat? Beter neem je het 'risico' dan dat je jezelf loopt te kwellen.
Als ze verder niks met je wil, dan weet je dat tenminste. En dan is het aan jou hoe je daarmee omgaat. Het wordt dan zo ongemakkelijk als dat je het zelf maakt.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Kiezen tussen 2 vriendinnen
Selda x
18 22-03-2013 14:33
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 08:20
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:19
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 15:33
Liefde & Relatie oude vriendin
Fearless
8 22-09-2003 15:47
Psychologie Oude vriendin zelfmoord gepleegd dit weekend...
TranceGirl
37 21-11-2002 07:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.